ارگانهای استخباراتی در تامین امنیت فلج شده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۷    ۱۳۹۸/۳/۱۴ کد خبر: 158972 منبع: پرینت

ترور ، انتحار و انفجار جز ای از زندگی روزمره شهریان کابل گردیده و حکومت که تنها امنیت خود و خانواده خود را می گیرد بدتر از تروریست و همکار تروریست است ارگانهای استخباراتی و کشفی در حفظ امنیت شهروندان کابل کاملاً فلج شده اند و مردم کابل همه در انتظار مرگ آنی به سر می برند ، در کشتار بی رحمانه شهریان کابل نه تنها طالب و داعش بلکه طالب و داعش وابسته به ارگانهای استخباراتی و امنیتی و حکومت که توان دفاع از شهریان کابل را ندارند نیز باید مسوول دانیست ، تا زمانیکه چهره های مجهول و مشکوک مانند معصوم استانکزی در رأس اداره امنیت ملی باشد ، یا اینکه در رأس شورای امنیت ملی یک کامپیوتر پروگرامیست قرار داشته باشد و یا اینکه چند نازدانه و دردانه نظر به روابط پنهان و آشکار با حلقه های فاسد قدرت پست های بالایی امنیتی را در وزارت های داخله و دفاع اشغال کرده باشند امید بازگشت امنیت به شهریان کابل به سرآب می ماند.

از کجا معلوم که دست های پیدا و پنهان حلقه های قدرت زیر نام طالب و داعش در کشتار شهروندان کابل به خاطر جلوگیری از تظاهرات مردم بعد از عید ، جهت ایجاد حکومت موقت و عبور از اشرف غنی احمدزی دخیل نباشند ، چون عده ای از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری گفته اند که اگر اشرف غنی احمدزی به صورت مسالمت آمیز قدرت را به حکومت موقت انتقال ندهد بعد از عید دست به تظاهرات می زنند و ارگ نشینان از ترس اینکه مبادا مردم کابل در تظاهرات شرکت کنند از طریق شدت انفجارات می خواهند مردم را بترسانند که در تظاهرات شرکت نکنند.

عبور از اشرف غنی احمدزی و تیم آلوده به میکروب تروریسم و فساد ایشان ، ایجاد حکومت موقت و تصفیه ارگانهای استخباراتی و امنیتی از افراد مجهول الهویه ، فاسد و غیر مسلکی یگانه راه بازگشت امنیت به شهریان کابل است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگانهای استخباراتی
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   درافغانستان دو اداره بجز مصرف هیبچ دست آوردی ندارند :
1- کمیسیون صلح
2 -کمپنی خصوصی پنشیر وردک که سابق بنام ریاست امنیت ملی یاد میشد اینها بجز اختطاف سرقت دسیسه ساختن وانتقام وبدنام سازی دیگران هیچ مصروفیت وتوانائی ندارند اعمال اینها بدتر ازذ اعمال طالبان است چون طالبان واضح وعلنی برضدد حکومت تحت قومانده آی اس آی می جنگند اما اینها از پول دولت برضد مردم می جنگند هرکس راد که خواسته باشند وطالب وترورست معرفی میکنند وبرایش دسیسه میسازند
ر

>>>   تنها راه برای مردم ایجاد یک گروه مسلح زبده خدمت کار با داشتن یک رهبر مثل چنگیز خان. که گفته این مردم مغول یک کشور میسازم ولو با کشتن همه خان های مغول. دیگر راهی وجود ندارد. کی موافق نیست؟

>>>   گروه غنی و تروریست ها همه شان همان افغان های غول هستند

>>>   کدام ارگان ؟ عهمان وزارت داهخله که مرکز فـسـاد است همان وزارتیکه رئیس تحقیقات جنائی اش تبعه ترکیه رابخاطر پول حرام اختطاف میکند؟
همام ارگانیکه رئیس امنیتش فرانسوی را اختطاف میکند وبعد سه ملیون دالر از سفارت فرانسه میگیرد ووانمود میسازد که گویا از نزد اشرار رها ساخته است ،
همان ارگانیکه کارمندان ریاست لو ژستیکش پول نان وقره وانه سربازان را میدزدند ؟
آنها مصروفیت های مهتری دارند باید هرطوری شده پول حرام تهیه کنند وبرای خود شیرپور بسازند کمپنی های تجارتی بسازند ، چون دیگران هم ساخته اند پس اینان از کی کمتر هستند که نداشته باشند ؟

>>>   تمویل و تجهیز بی حساب شرکای آموخته شده قدرت توسط رقبای منطقوی امریکا ، خصوصاً همسایه به قهقرا کشیده شده و مبهوت ما ، علت اصلی فلج ساختن دولت است تا چالش امریکا را فعلاً از سر خود چپ کند.
دو همسایه خونخوار ما کمی از تحریک تظاهرات ها ناامید شده اند و از منابع نفتی و نظامی خود برای تضعیف دولت دست نشانده امریکا به مقابل معامله صلح طالبانی استفاده میکنند.
بر ما افغانهاست که تعمق کنیم و حرکت واقعی ملت افغانستان را بر بتابیم تا هم زیر پای نشویم و هم فرصت بیشتری بیابیم؛ جواسیس و معامله گران را توقف دهیم و نسل مسئول وطن و مردم را منسجم سازیم تا هم پشیمانی کمتری داشته باشیم و هم قدر توان خود را بدانیم.
عطا الله نوری

>>>   آهسته تر برو که ما هم برسیم، بنظرم آخرین منابع آتش افروزی وارداتی تان را بدست آورده اید و میترسید که همچنان بدون بر انگیخته شدن مردم غریب ما باز ضایع شود!
بمبارد تبلیغاتی چند ساله چنینی تان ، تسلیح و تمویل بیرحمانه جنگهای فراه ، بادغیس ، سرپل ، و ... ، انفجارات برچی ، علما ، پسته های کابل ، و ... ، اعتصابات کارمندان دولتی هرات ، کابل و ... ، تمویل و تشویق مافیا به جنایات شهری کابل و سایر نقاط کشور ، منع سیاسیون از همراهی دولت در لوی جرگه ، نشستهای صلح ، انتخابات و ... ، تهدید به بازگرداندن مهاجرین ، و خلاصه هر نفاق اندازی و بیوجدانی که اراده کردید را بر همین مردم فقیر ما عملی ساختید و در یکی دو سال اخیر ۹۰% فشار بالای دولت افغانستان و آسایش جامعه ما را به همسایه داری خود اختصاص دادید ولی باز مثل قرضدار بالای مان گپ میزنید.
خود را ذله نسازید چون؛ ۱-قدرت اقتصادی و سیاسی امریکا چندین برابر چین و روسیه بر جهان حاکم است.
۱-مردم حیران و فقیر افغانستان معامله گران قومی و مداخلات بیرونی را کامل درک کرده اند و منبعد توکل خود را بخدای خود کرده و خود را در معرض انتحاری های نامعلوم(مثل فیر راکت ها بالای مصلی شهید مزاری برچی) قرار نمیدهند.
۳-شرایط را باندازه ای بی نظم و مخوف ساخته اید که مردم هیچ اعتباری به اعمال اراده خود نمیتوانند.
۴- آنقدر انتقادات ضد و نقیض و بی بنیاد را بالای ذهن مردم بار نمودید که توقع هیچ گپی جز فریب و تخریب بهمراه ندارد.
۵-سیاسیون بی اعتبار تکراری هیچ عملکرد و باورمندی از کارکردهای اخیر خود ایجاد نتانسته تا مردم به چنین تحریکات در مقابل روند نسبی احساساتی شوند.
۶-جامعه همیشه متآثر و منفعل گذاشته شده افغانستان از جانب قدرتهای تاریخی جهانی و مداخله گر فعلی ، نقش و صدای خود را در مقابل مشکلات فعلی نیز نارسا و ضیاع می بینند.
و...
لطفاً یخن مردم همیشه متروک ما را ایلا کنید و یا با عوامل مستقیم گپ بزنید و یا که پرپوزل شفاف و همه شمول خود را ارائه کنید.
کنشکا ورسجی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است