دشمنان مسعود چه ذلیلانه مردند...
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۸/۳/۹ کد خبر: 158891 منبع: پرینت

جنرال مشرف حاکم نظامی سابق پاکستان بعد از تحمل چندین سال درد طاقت فرسا سرانجام پدرود حیات گفت.
من از زوایه دشمنی جنرال مشرف با فرمانده شهید احمد شاه مسعود به این قضیه نگاه میکنم و این را میخواهم بپرسم که از میان دشمنان قسم خورده آن فرمانده افسانوی چی کسی توانست که با عزت و سربلندی زندگی کند؟

اسامه بن لادن؛ چنانچه ذلیلانه و شرمسارانه در کنار دو همسرش در ایبت آباد پاکستان مرد که کسی حتی جنازه اش را هم ندید.
ملاعمر؛ ملا یاسر؛ ملا دادالله و ملا منصور و صدها وحشی دیگر توسط دوستان خود شان مردار گردیدند.
مرگ هر یک آنها درس عبرت برای آیندگان است.

از دشمنانی که هنوز زنده مانده اند مانند برادر مجاهد حکمتیار در منتهای ذلت و خواری و شرمساری زندگی دارند که مرگ شرافتمدانه هزار مرتبه از این زندگی ذلیلانه در سایه قوای امریکا برایش بهتر است. قوایی را که او آنرا اشغالگر میدانست و زن طلاقه قسم یاد میکرد که داخل کابل نمیشود.

قلمبدستان متعصب افغان که بعد از ظهور اینترنت و پیشرفت های تکنالوژی معلوماتی همچو آقایان اعظم سیستانی و سیدخلیل هاشمیان؛ خلیل معروفی و مسعود فارانی که تا کنون هزاران دشنام را به آدرس آن مرد بزرگ حواله کرده اند؛ از میان شان سید خلیل هاشمیان و قاضی موسی هستی ارمان بدل مردند اما آنانیکه زنده اند هر روز چنان میان خودشان در افتیده اند که در نوشته ها و مقالات شان به خواهر و مادر یکدیگر دشنام میزنند.

تمام این واقعیت های عینی ما را قانع می سازد که فرمانده مسعود بزرگ؛ واقعا مرد خدا بود و هرکس که او را دشنام داده رسوای دو عالم گردیده است.

شبیر کاکر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
دشمنان
نظرات بینندگان:

>>>   بدترین دشمنان افغانستان کهبا وارد نمودن گوریلاهای خود بنام مجاهد به افغانستلان باعث شدند کابل ویران اردو پاشان وهرج ومرج درافغانستان جاریوبیت المال تباه گردد ایتنان بودند:
پرویز بیشرف
نصیرالله بایر
جنرال حمید گل
بینظیربوتو
جنرال اختر
فعلا همه از جمله ساکنان دوزخ هستند

>>>   من متیقن هستم که آنهایی که هنوز زنده اند نیز یک روزی خواهند مرد.
زیرا هر کسی که با مسعود شهید دشمنی کرده است،بالاخره مرده است و کسانی که دوست او بودند زندگی جاودانه دارند و هیچ نمی میمیرند ،مانند:برهان الدین ربانی،قسیم فهیم،جنرال داود و دیگران.

>>>   جهنم جای این بدر معنوی اوغانهای اوغانستان

>>>   از جملهء اوليأ بود !
افسوس كه بعد از مرگش ؛ پي به مقام ولايت وي برديم !

>>>   فکر میکنی که این ......افسانوی در جنت خواهد بود؟ آیا .....شدن وی را شما شرمساری نمی پندارید. اینکه از برکت این ....پنچرمینهای بی سواد تمام کشور را چور کردند هنوز هم بی شرمانه از وی دفاع میکنید.
کاکری خان باید به یاد داشته باشد که خداوند کریم کدام کاکر و یا پنچرمین نیست او ذات متعال عادل است و انشاالله که جزای اعمال این دد افسانوی را برایش داده و به ددمنشهای مانند شما نیز خواهد داد.
جاوید بهروزی

>>>   مرد نمیردبه به مرگ مرگ از او نام جست، نام چون جاوید ماند مردنش آسان کجاست

>>>   روح مسعود شاد و دشمنانش ذلیل و خوار باد.
افغان

>>>   مانند مسعود در تاریخ ۵۰۰۰ سال افغانستان کسی نبود و مسعود قهرمان جهان است.

>>>   خدا گفته از چیزی که علم نداری پیروی نکن. چی خب داری که مسعود آدم خوب بود از اعمال اش چی خبر داری. عواقب اعمال خود دید و رفت. بیدار باش قوم پرستی نکن.
علی

>>>   دشمنانان نورمحمد تره کی کمونست چطور در اثر دعای او ریش سوخته و رو سیاه گردیدند! روز ی تره کی در جواب ژورنالیست غربی گفت : ما این چراغ را برای مردم روش کردیم! و هرکسیکه کوشش کند روی ان سیاه و ریشش خواهند سوخت!
طوریکه همچنین شد!ریشهای مسعود و ربانی و مزاری سوختند!روی خالص < مولوی نبی< گلبدو,... روسیاه شدند!
منشا بدبختی روان گلبدین و مسعود اند! سال 1354 و 1355 ! سند!

>>>   جنرال مشرف و امثال ایشان مسعود را نظر به تبلیغات غرب و ایران آنقدر بزرگ نمایی کرده بود که شما نویسنده فکر میکنند دشمن مسعود بوده ، در حالی که در عمل که ثابت کرد دوست ای اس ای بود .
آنچه ای اس ای و پرویز مشرف میخواست مسعود در کابل عملی کرد ، زیر قول زدن توافق نامه شمال ، آغاز جنگ علیه ازبک ها و هزاره ها ، که ای اس ای را سخت خوشحال کرده بود.
نویسنده محترم ، ایمانا و وجدانا اگر قضیه را صادقانه دنبال کنید خیانت تاریخی مسعود ، سبب شد که ای اس ای طالبان را قوت بخشد ، و امروز تمام بد بختی ها در افغانستان از خیانت ها مسعود است .
اگر مسعود معامله گر ، که خصلت ذاتی او بود با ازبک ها ، هزاره ها و پشتون ها در آن دوره نمی جنگید امروز درین حال نبودیم .
مرگ مسعود چانس بزرگی برایش بود ورنه اگر افغانستان آرام و با قانونی می بود باید به دار آویخته می شد.نا گفته نماند که سر نوشت هر مزدور و معامله بالا مر ننگین اش است .
(غفور)

>>>   منحيث يك مسلمان واقعي از حق نباييد گذشت چون حق اسم خداوند ج است و قضاوت بر اساس تعصب زياني كار شيطان است.
مسعود رحمت الله عليه دل بزرگي داشت در بخشش دشمنان شايد در دنيا نظير نداشته باشد. كساني را كه سالها با او دشمني نموده بودند و بلاخره يا در ميدان جنگ و يا در ميدان سياست ويا روز هاي بد اسير او شدند هيچ كدام را نكشت بلكه با احترام و دوستي با انها برخورد نموده و ايشان را يا رها ويا كمك نمود. من چند مثال ميارم از اشخاص مشهور تر .
١- داكتر نجيب الله- اسير
٢- اسدالله سروري - اسير
٣- گلب الدين حكمتيار - تسليم در سال ١٣٧٥
٤- وحيدالله سباوون - تسليم
٥- ملا مجاهد - اسير جنگي سه بار
٦- جنرال دوستم تسليم دو بار يكي در پيروزي مجاهدين بار دوم در بدخشان .٧- سيد منصور نادري با سي و دو نفر اعضاي خانواده به شمول جنرال جعفر نادري تسليم در كوه هاي غوربند و نجات و انتقال وي به پنجشير توسط مسعود با ارسال دو بال هليكوپتر
٨- ١٢٣ سرباز روسي اسير مسلمان ساخته شده
٩- ٥٠٠٠ سرباز طالب افغاني و پاكستاني اسير و رها بعد از پيروزي دوم توسط مارشال فهيم
وغيره وغيره كه هيچ كدام شان كشته نشدند بلكه رها شدند
همه اش نشان دهنده دل بزرگ مسعود است
از خصوصيات مسعود :
خنده بر لب
برخورد دوستانه
فقير مجاز
با وضو ٢٤ ساعت به استثني لحظات ضرورت طبيعي هر انسان
تلاوت قران مداوم
ذاكر
مهربان حتي با دشمنان
احترام به هر شخص خورد و بزرگ
سخاوتمند
اميدوار
شجاع
با هنر
تيز هوش


بااحترام
داكتر جاهد

>>>   شبير جان كاكر!
فكر ميكنم خودت ؛ اولين و آخرين كسي هستي كه خبر مرگ جنرال پرويز مشرف را رسانه يي ساخته اي . ممكن است در مورد منبع خبر، معلوماتي ارائه بكني ؟! چون از سوي هيچ منبع ديگر مستقل خبري ، اين مطلب تأييد نه شده است .

>>>   این حالت فعلی تطابق به حال همه روی سیه ها میکند هر کس گروپ. خود وافراد نزدیک خود. بهتر و والاتر از دیگران میدانند یکی به سبب تبلیغات نیک خوب میشود ودیگری به سبب تبلیغات سو جاسوس وخاین شمرده میشود خداوند متعال خوب وبد را بهتر میشناسد و. روزی به بارگاه الهی جوابده هستیم
عبدالله ریحان

>>>   اګرآن قاتل بالفعل وبالقوه مردم کابل وشهیدان افشار ازین کرامات میداشت حتمن چاره مرګ خود را نیزمی خودش می کرد که نه کرد؟ مرد شریر وآدم کش معلوم الحال گاهی هم صاحب کرامات شده نمی تواند ازکرامات عبدالرحمان نیز داشت که هزاران آزادی خواهان را بنام کرامات خداوندی وحق مسلم خود بدار آویختند. مسعود بدنام قاتل هفتاد هزارکابلیان بی گناه است. کثیف ترین وبزدل ترین جاسوس زمان خود است که از روسها گرفته تا هندی ها وایرانی ها بخاطرجاسوسی اش امتیازگرفت وسرانجام به مرگ بدترازآنهای درین مقاوله یاد آوری شده به جهنم رسید.
محمدجان ازپنجشیر

>>>   خداوند مسعود را جنت نصیب کند. شما واقعیت را گفته اید.
شاهین شمالی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است