مدیریت ضعیف عبدالله و پرداخت تاوان سنگین ملت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۳۹۸/۳/۸ کد خبر: 158871 منبع: پرینت

دوکتور عبدالله ریاست محترم اجرایی حکومت وحدت ملی ...!
مردم قهرمان وطن در دو دوره برای جناب شما رای داده و شما را پیروز میدان نمودند.
اما اینکه شما نتوانستید و یا مصلحت بر آن شد تا نفر دوم و یا شریک ۵۰ درصدی نظام باشید را جبرا قبول کردند.

اظهار تاسف و یا عدم آگاهی شما از برکناری وزرای کابینه تان و اظهار شرم نمودن تان از وجود فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری که اخیرا در جلسه کابینه این هفته اعلام نمودید، قابل قبول نبوده و دردی را دوا نمیکند، امید است بیشتر از این ملت را توهین و تحقیر نکنید.

مردم شرافتمند کشور در دو دوره با موجودیت صدها تهدید و قطع انکشتان دست خود به پای صندوق های رای رفته و به فاشیست انحصار خودکامگی نه گفته
و شما را ممثل اراده توده های محروم و میلیونی دانسته و انتخاب نمودند و انتظار داشتند تا اصلاحات اساسی و چشمگیر در سطح دولت و کشور صورت گیرد.

اما دریغ و حیف شما به سفرهای خارجی جلسات نمایشی و در بیانات تان سعی نمودید با الفاظ دیپلوماتیک باعث ضیاع وقت و از بین رفتن فرصت ها شده و هیج یک از تعهدات تان نسبت به ملت تحقق نیافته و در عوض دوستان و همپیمانانتان یکی پس از دیگری از شما فاصله گرفته و در صفوف عدالت خواهان و همپیمانان تان تفرقه ایجاد گردید.

با این مدیریت ضعیف شما، طرف مقابل در توافقنامه حکومت وحدت ملی نرم تر و در این اواخر پر قدرت تر از گذشته برای تصاحب قدرت کامل اقدام نموده موفقیت های چشمگیری را از آن خود کرد.

دیدیم و شاهد بودیم که تمامی وزرا از سهم توافق شده تان را در وزارت های امنیتی و سکتوری و مراکز اقتصادی برکنار و یا خانه نشین و ادارات ملکی و نظامی دولت را از جود افراد لایق و کار گشته تیم تان پاکسازی نمود و بازی های سیاسی و مکارانه و پشت پرده خود توانست بهترین دوستان همرزم و همسنگران وفادار تان را در حزب جمعیت چون خانواده مسعود قهرمان، عطامحمد نور، امیر اسماعیل خان، امرالله صالح، حاجی الماس، جنرال امان الله خان گذر و جنرال گل حیدر خان و... متحدان قدرتمند سیاسی شما در دوران جهاد و حکومت مجاهدین، چون عبدالرب رسول سیاف، محمد محقق، جنرال دوستم و... را در این مسیر دلخور و از دست بدهید.

این حرکت های سیاسی جبرا به خاطر حفظ وحدت، مشارکت ملی و موجودیت ضعف اقتصادی، گسترش ناامنی و مهاجرت دوباره به بیرون از کشور جبرا برای مردم قابل تحمل بوده و انتظار ختم دوره استبدادی و انحصاری داکتر غنی بیمار را لحظه شماری میکردند.
اما اکنون با فرارسیدن اول جوزا ختم دوره حکومت وحدت ملی و پایان یافتن دوره حاکمیت زر و زور و استبداد و انحصار مطلق توام با فساد اداری و به یغما رفتن دارایی های مردم و از دست دادن فرصت ها با موجودیت اختلافات قومی بحران نامنی ظهور داعش و جنایات مخالفین دولت و حاکمیت غیر مشروع و غیر قانونی غنی و حلقه فاشیستی در درون ارگ عملا طبل جنگ با توده های میلیونی مردم توسط حلقه تمامیت خواه به صدا درآمده است.

این در حالی است که هنوز موضوع جنجال بر سر کرسی ریاست پارلمان حل نشده و خانه و سرنوشت ملت توسط عده ای از عناصر تمامیت خواه و زورگو به گروگان گرفته شده است.

افشای همدستی رییس مجلس سنا با مخالفین دولت، توسط مشاور ارشدش بر رنج و دردهای بیشمار این ملت افزوده است.
با دستگیری حاجی دلاور مشاور ارشد فضل هادی مسلمیار رییس مجلس سنای کشور و اظهارات سخنگوی وزارت داخله مبنی بردست داشتن وی به اعمال خرابکارانه، تجهیز و اکمالات و انتقال و جابجایی انتحاری ها در سطح کابل با امکانات دولتی مشخص شد که از این ناحیه خسارات مهم جانی و مالی برمردم تحمیل شده و هزاران خانواده داغدار کردیده اند.

اتهامات وارد برمسلمیار توسط حاجی عبدالقدیر و نفوذ ستون پنجمی ها در درون نظام، سقوط پرسش برانگیز جبهه های جنگ به نفع مخالفین و کشتار بی رحمانه جوانان در اردوی ملی، امنیت، پولیس ملی، پولیس محلی از طرف دیگر انتقال جنگ افزار با این بازی ها و تاکتیک های به اصلاح جنگی مصلحتی توسط سرقوماندان اعلای کشور، از سوی دیگر تبعیض سیستماتیک علیه رهبران جهادی توهین و تحقیر شخصیت های تاثیر گذار ملی و سیاسی، بی اعتنایی به احزاب سیاسی مخصوصا قوم شریف و با افتخار هزاره و شیعیان افغانستان، قوم ازبیک و برکناری و تبعید جنرال دوستم، قوم تاجیک با بر کناری ضیا مسعود، شهادت جبار قهرمان و جنرال عبدالرازق اچگزی در قندهار و تکه و پارچه شدن جوانان شرافتمند پشتون در جبهه های نیابتی پاکستانی ها و انتقال جنگ از جنوب به شمال و مناطق امن ولایات مرکزی و به کروگان گرفتن پروسه ملی انتخابات، تقلب های سازماندهی شده و شرم آور توسط حلقه خبیثه فاشیستی و رها سازی زندانیان خطرناک القاعده، طالب و داعش و حاتم بخشی های حلقه خودکامه ارک را در تعیینات تا کنون تحمل نموده اند.
اما حالا به عنوان یک مسلمان یک مجاهد و یک مسوول از شما (داکتر عبدالله ) تقاضامندم که با آبرو و شرف ملت و نوامیس مردم پیشتر از این بازی و مسامحه کاری صورت نگیرد.

اظهارات جنرال شجاع کشور احمدزی از قوم محترم پشتون قابل قدر است و باید بصورت جدی و همه جانبه در مورد اقدام عملی صورت گیرد.
از هم اکنون جنرال احمدزی باید تحت پوشش امنیتی قرار گرفته و بخاطر اظهاراتش باید تقدیر شود تا روند افشا سازی و بیان حقیقت تبدیل به یک فرهنگ در کشور گردد.

ارگ عزت و غرور مردم و اقتدار کشور است نه جای فساد اخلاقی...
ارگ با خون ملت و جوانان این سرزمین بدست آمده و باید عاری از هرگونه فساد باشد.
زنان نیمی از پیگر جامعه اند و باید از حقوق شان دفاع و حراست شود.

بازی با آبروی یک ملت جنایت است و این بدنامی نسبت به عفت و پاکدامنی خواهران و نوامیس ملت و مادران و خواهران جامعه اسلامی، قابل تحمل نیست و باید سریعا بصورت عملی توسط ارگان های بیطرف تحقیق گردیده، عوامل این بی عزتی در یک محکمه علنی به مجازات برسند و حامیان شان آنهایی که تاکنون حمایت کرده و اکنون هم با اظهارات فیسبوکچلانهای چرخه گیر و توجیه گران اجیر و مزد بگیر، خاک به چشم مردم میزنند و تلاش دارند مانند دیگر جنایات شان این عمل غیر انسانی را سرپوش گذاشته و به فراموشی بسپارند، نیز باید تحت پیگرد قرار گیرند.

محمد ناصر احمدیان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناصر احمدیان
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   شما غیر از منافقت که بخواهید داکتر عبدالله را در یک جنگ که هدف و مقصدش معلوم است بیندازیید و خود در غار هایتان پنهان شوید دیگر کاری ندارید حالا شما هم شناخته شده اید بروید با امپراپوف تان مو تر اتمر و بوت های ملا برادر را پاک کنید ورنه کلمه را درست خوانده نمیتوانید کیبل نخورید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است