نقش سکس در استخدام ادارات و ورود به مجلس؟!
دختران جوان و خوش صورتی که باید بفکر تشکیل خانواده و تربیت نسل آینده باشند، در خدمت مردان بی حیای حکومتی قرار گرفته و برده جنسی ارگ نشینان می شوند 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۲۵    ۱۳۹۸/۳/۷ کد خبر: 158858 منبع: پرینت

دختران جوان و خوش صورتی که باید بفکر تشکیل خانواده و تربیت نسل آینده باشند، در خدمت مردان بی حیای حکومتی قرار گرفته و برده جنسی ارگ نشینان می شوند.
هرچند از زمان تشکیل حکومت آمریکایی در افغانستان، تلاش ها بر این بوده است تا دختران پاکدامن این سرزمین را از خانه ها به بیرون کشانیده و به دامان هوسبازان جنسی بیندازند، اما این نقشه آنان با درایت بسیاری از عالمان دینی و روشنفکران اجتماعی در مقاطع مختلف نقش بر آب گردیده است ولی متاسفانه این طرح پلید آمریکایی از روزنه های دیگری وارد خانه های مردم گردید و دختران و زنان با حیای خانواده ها را به بهانه های مختلفی از جمله زندگی در سایه دموکراسی و رفتن بسوی ترقی و روشنفکری و جهانی شدن، فریب داده وارد ارگان های دولتی و موسسات خصوصی گردانید.

با ایجاد زمینه های ورود زنان پاکدامن این سرزمین به ادارت دولتی و موسسات خصوصی، نحوه استخدام و بکار گرفتن اکثر آنان منوط به ارضای هوای نفسانی روسا و مدیران و کارمندان ادارات و موسسات گردید و اینگونه جامعه شریف و باحیای ما پا به دنیای فساد و فحشا گذاشت و کنترول کانون گرم خانواده را بر آنان کمرنگ کرد و آنان را تطمیع دالر های آمریکایی نموده و فساد را در سطح ادارات و موسسات همگانی ساخت.

این روند را جناب حامد کرزی با درایت خاص خودش و نقشه های از پیش تعیین شده آمریکایی به پیش برد تا جایی که علاوه بر ترویج فساد در ادارات و موسسات، حتی پای دختران هموطن به پایگاه های آمریکایی باز نموده و زنان این سرزمین را به عنوان تحفه به پایگاه های خارجی ها فرستاد.

با تخصیص بودجه های میلیونی دفتر جناب بی بی گل (بانوی اول) این روند سرعت بیشتری بخود گرفت و استخدام و بکارگیری دختران جوان زیر دست مردان هوسباز (اکثرا) از غرب بازکشته شدت یافت تا آنجا که مشاور پیشین اشرف غنی خونش بجوش آمده و موضوع سکس در خدمت چوکی و قدرت را در ارگ برملا ساخت و طی مصاحبه های تلویزیونی رسما این سیاست را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) حبیب‌الله احمدزی مشاور پیشین امنیت ویژۀ رییس‌جمهور می‌گوید که دربارۀ رشوه‌گیری جنسی و ترویج فحشا در ارگ ریاست‌جمهوری اسناد دارد و حاضر است این سندها را همگانی سازد.
احمدزی، هفتۀ پیش در گفتگو با رسانه‌‎ها ادعا کرد در ارگ ریاست‌جمهوری کسانی هستند که از زنان در بدل مقرری آنان در پست‌ها رشوۀ جنسی می‌گیرند.
احمدزی تأکید دارد که آنچه را گفته مستند است و در اینباره سند دارد: اگر کسی مرا مجبور کند، بسیار شهود و دیگر چیزها وجود دارد. من مردمان بزرگ بزرگی را میاروم که به رسانه‌ها بیایند، بعد این‌ها در برابر آنها چه خواهند گفت؟
احمدزی افزود: به استانکزی صاحب رییس عمومی امنیت ملی، همان وقت که حالا شاید انکار کند کار خودش است، همه همکاران ما شاهد هستند، دوبار من همرایش تماس گرفته ام به هردو بار این موضوع را برایش گفته ام این وضعیت روان است و لطفآ دراینباره مداخله کنید.

جنرال حبیب‌الله احمدزی، مجددا تاکید نمود که حلقه‌ای مشخصی در ارگ فحشا را ترویج می‌کند و او از این گفته‌هایش یک متر هم عقب‌نشینی نمی‌کند و بالای ادعای خود شک ندارد و اگر تحقیقات در این مورد آغاز شود، او مدارک و اسناد خود را در اختیار هیأت تحقیق قرار خواهد داد.

مشاور پیشین امنیتی رییس‌جمهوری سکس را به انتخابات ارتباط داده اضافه کرد: در ارگ ریاست‌جمهوری در بدل سپردن وزارت، چوکی پارلمان و مشاوریت از زنان تقاضای جنسی شده است.
در ارگ ریاست‌جمهوری حلقه‌ای به‌طور سیستماتیک برای ترویج فحشا و دموکراسی بیجا یا ناروا کار می‌کند و فضل‌ محمود فضلی مشاور ارشد رییس‌جمهوری در این حلقه فعال‌تر از دیگران‌ عمل می‌کند.
به ادعای مشاور پیشین رییس‌جمهوری، برخی از زنان براساس روابط به مجلس نمایندگان راه یافته‌اند و برخی از وکلای زن با ۵۰۰ تا ۶۰۰ رأی کامیاب شده‌اند.

عبدالله، رییس ‌‎اجرایی این اتهام‌ها را جدی می‌داند و می‌گوید که اگر این موضوع بگونۀ شفاف بررسی نشود، صدمه‌ای بر حرکت سالم زنان و حیثیت جمهوری اسلامی افغانستان و روش کاری رهبران حکومت خواهد بود.
او افزود: من قضاوت نمی‌کنم در اینباره، اما نام‌ها گرفته شده‌است و مسایل بحث شده‌اند.... راه حل این نباشد که همان کسی که پیام را رسانده است همان را جزا بدهیم.

امرالله صالح معاون نخست دستۀ انتخاباتی «دولت ساز» در زمان برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان در تویترش نوشته بود که سلام رحیمی رییس دفتر رییس‌جمهور و داکتر فضل فضلی یکی از دستیاران رییس‌جمهور، در انتخابات دخالت می‌کنند و به شماری از نامزدان انتخابات گفته‌اند که تصمیم نهایی را در انتخابات مجلس آنها خواهند گرفت.

شما در اینباره جه فکر می کنید؟
لطفا مشاهدات خود را در پایان این مطلب اضافه نمایید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
استخدام
ارگ
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   مریم وردک؛ مشاور پیشین شورای امنیت ملی و کارشناس امنیتی هم این موضوع را تایید کرده‌است. او در مصاحبه با یک رسانه‌ هندی گفته‌است که حرف‌های آقای احمدزی واقعیت دارد و در ارگ در بدل سکس برای بانوان جوان چوکی داده می‌شود.

>>>   تمام این کار ها از طریق حنیف اتمر که ریس شورای امنیت ملی بود . پیش برده می شود.

>>>   همه این حرف جز تبلیغات سو چیزی بیش نبوده تا جائیکه بنده از نزدیک با ارگ در ارتباط هستم همچو موضوعات راهرگز شاهد نبوده ام و نه هم چیزی از ان شنیده ام واقای احمدزی زمانیکه از طرف رئیس جمهور از وظیفه اش منفک میشود بعد شروع به همچو هرزه گویی ها میکند
مامور عالی رتبه اداره امور

>>>   این احمدزی درزمان تصدی اش چرااقدام ننمود - مګرآن زمان بی غیرت بود وحالا غیرتش تورخورده- یا با مفسدین دهن.....س رایکجا ګرفته بود

>>>   شرم آور است. خداوند شر این فاسدان را از کشور ما دور و ایشان را به سزای اعمال شان برساند.

>>>   بلی یکی از نمونه های ترویح فاحشه گری تن قروشی در اردوی ملی
هریک دوهم بریدمن نرگس (سفری) ولد رجب علی ملیت قز لباش مسکونه اصلی کارته سخی جمال مینه ناحیه سوم شهر کابل
دوهم بریدمن ماری ولد غلا م سخی باشنده اصلی خوست فرنگ ولایت بفلان

مدتی شش ماه درسال 2010در خواب گاه یکحا با امریکای ها زتدکی میکردند در بدل تن فروشی وسکس با امریکای ها غرض تحصیل به تکزاس اعزام از اینکه ای دونفر دوخترا ن تن فروش بود وتوان وشایستگی تحصیل را نداشته اند بعد از سپری شدن چند ماه ناکام .بعد از ناکامی خلاف قانون بورسیه تحصیل امریکا های برایشان درکشورخویش افامت دادند

>>>   مثل عام است که می گوید: تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها. از کدام رسوایی ها پیشتر گفته شود.

>>>   ههههههه، ارگ که جای خود: در دانشگاه مرکزی کابل استادان در بدل نمره از دختران خوش صورت تقاضای سیکس می کنند...

>>>   میگویند هر وقت ودر هر شرایط مانعی این کار های ناشایست شوید ویا آن را جلوگیری نماید به نفعی جامعه و مردم میباشد حالا هم دیر نشده.باید برای مجرمین.توصیه شود ویا گوشمالی شود که ازاین کار های پست خبیثانه دست بکشند.واگر خودشان را اصلاح نکردند و یا دوباره ادامه دادن.آنوقت به اشدي مجازات قرار داده شوند

>>>   این ادعا در اطلاعیه های استخدام انجوهای خارجی که دختران بین 18 تا 24 سال را در اولویت استخدام شان قرار می دهند نیز تایید می گردد. از فرهنگ مبتذل غرب جز این نباید انتظار داشت.

>>>   توصیه من این است برای آنهایی که دراین مورد مسؤل هستند وظیفه شرعی وجدانی شان است.اول باید تحقیق کنند و مطمئن شوند که این مثله واقعیت دارد ویا اینکه تمت و یااز روی حسادت بوجود آمده .مسوولان.بعد از آن که اطمینان حاصل نمودند که این ماجرا واقعيت دارد .باید ریشه یابی بکنند که چطور چنین چیزی اتفاق افتاده .از روی جوانی و خامی وبی تجريه ای بوده یا اینکه پشت پرده از جای دستور صادر میشود بخاطر نسلی جوان وکشاندن آن ها به فحشاء اگر واقعیت داشته باشد که از جانب انها این کار همدي بوده درانصورت باید به جزای اعمال شان برسند
(خطیب زاده

>>>   اما خود مریم ورک برای مدت پنج سال در ارگ ریاست جمهوری کار کرده، و سوال در اینجاست که او چگونه به این کرسی راه یافته؟
امیری

>>>   برخورد اکثریت زنان پارلمان در مورد انتخاب ریس پارلمان در روز دوم این ادعای احمدزی را ثابت میسازد چون از ارگ بخاطر بیشتر تضعیف کردن پارلمان دستور گرفته بودند .

>>>   لعنت بر چنین دولتی لعنت بر این بی وجدانان که ناموس شان را میفروشن خوب همین جهادی های بیقیرت بودن که سالها ناموس شان را درپاکستان رها کردن بنام دین آمدم جنگیدن وطن را برباد وطبا کردن در نزد اینها ناموس فروشی عادی هست ...
با احترام غفوری

>>>   بلی منهم تائیدمیکنم

>>>   همانطوریکه فساد اداری افغانستان افغانستان را درصدر کشورهای فاسد جهان قرار داد موازی باآن درتمام ادرات دولتی فساد اخلاقی مروج بوده وهست. دروزارت داخله, دروزارت دفاع, خارجه, مالیه, معارف, تحصیلات عالی, تجارت, زراعت, محاکم عدلی و قضایی. بخره سراسر دولت فساد حکمروایی دارد.

>>>   از قدیم گفتن که دری را نزن باانگشت که درت را میزنن با مشت کسی که بناموس کسی تجاوز کند بدانید که با ناموس آن تجاوز میکنن البته ناموس که ندارن جهادی های جنایت کار برایشان ناموس. وخاک وطن ارزشی ندارد چونکه زاده. ای حرامی هستن وطن فروشی وناموس فروشی کاره شان بوده وهست
باحترام غفوری

>>>   خانم ارزو که خود را یکی از کاندیدان پارارالمانی در حوزه کابل معرفی کرده سایت فیسبوکی اش هم گفته که من رای کافی داشتم از من تقاضای نادرست از داخل ارگ شد من بخواست انها تندهی نکردم با رای کافی ناکام اعلان شدم .

>>>   فرهنګ منحط سکس وتن فروشی دراوایل حکومت حامد کرزی دو فرد باصلاحبت عبدالله عبدالله و یونس قانونی. اولین قرارداد ننګین استعماری با امریکاېی ها در پایګا ه باګرام به امضا رساندند و تا امروز قابل اعتبار هست

>>>   کس نداند حال شان
جز خدا و خود شان
فرشته ها ز سما کرده اند سقوط زمین
برای آنکه به مجلس نشاط تازه دهند.

>>>   سلاح خیلی مؤثر علیۀ زنان

اگر کسی بخواهد، که از یک دختر یا یک زن افغان انتقام بگیرد، مجور نیست به او صدمۀ فزیکی وارد کند. کفایت میکند که با یک اتهام که جنبۀ جنسیتی داشته باشد، او را از نگاه اجتماعی نابود بسازد. عنعنات فرسودۀ ما سلاح خیلی کشنده را بدست این نوع افراد داده است.

در سابق همینکه یک مرد خبیث در جمع دیگر مردان در بارۀ زنِ کنایه آمیز و با آواز کشدار میگفت: برو بیادر، مه او ره میشناسم. یا عکسی آن زن را از جیب خود میکشید و به دیگران نشان میداد، همین کافی بود، که آن زن بیچاره برای عمر بدنام شود.
چون در عصر فیسبوک و تلویزیون عکس های زنان دیگر اعتبار خود را بحیث سلاح باخته است، باید مردان کثیف از قماش این احمدزی از اتهامات زیر نافی استفاده کنند.

من از دیری منتظر این نوع اتهامات علیۀ زنان افغان که به مقام های دولتی رسیده اند، بودم. از همین لحاط برایم چندان قابل تعجب نیست، که یک خبیث بلاخره ازین سلاح کشنده علیۀ یک زن استفاده کرده است. صرف نظر ازینکه این ادعا صحت دارد یا خیر و صرف نظر ازینکه آن زن در خدمت کی ها قرار دارد. عوض اینکه از کار ها و اعمال سیاسی این خانم ایراد و انتقاد کند، جنرال احمدزئ خودش را به سویۀ یک لندغر بازاری پائین آورده است.

>>>   اصولی ها همگی بی اصول و منطق و فهم
قدح بدست که بدین گلرخان باده دهند.

>>>   هر زوز بیست الی سی جوان اولاد غریب در پولیس واردوی ملی شهید میشوند همین تعد اد مردم ملکی کشته میشوند اما مرکز رهبری کشور که ارگ ریاست جمهوری است غرف درفساد وتجاوز به نوامیس مردم است ، تعدادی مصروف عیاشی ودختر بازی تعداد دیگر مصروف اختبلاس دزدی ورشوت غصب، دموکراسی است !!!
ر

>>>   شماری از آمران، مدیران و مأموران ریاست معارف پروان دست به اعتراض زده و رئیس معارف این ولایت را به فساد اداری و اخلاقی متهم می‌کنند.
بهاءالدین جیلانی؛ رئیس‌ شورای ولایتی ولایت پروان نیز با تایید این خبر می‌گوید، که تاکنون بیش از ۵۰ تن از آموزگاران، رئیس معارف این ولایت را به فساد اخلاقی و اداری متهم کرده و عرایض‌شان را به ریاست شورای ولایتی این ولایت تسلیم کرده‌اند

>>>   دوستان گرامی لطف نموده اسامی این خانم وکلای دست پرورده ارگ را در کمنت های تان بنویسید تا مردم که به این بی منطق ها رای داده اند بدانند تا بکدام جناوران وحشی رای داده اند که فرق بین 55 را از 123 کرده نمیتوانند مردم نافهم نیست همه کار شمار را نظاره گر است و میفهمند حق باکیست قانون هم صراحتن گفته حقوق دانان هم ابراز نظر کردند ولی اشخاصی مثل مریم سما خود را برای قبیله بفروش رسانده اند و فراموش کردند که این چوکی ابدی نیست ولی خودرا در نزد تبار خود ذلیل و پست کردند .
افغانستانی

>>>   جای بسیار تعجب است که در احمد زی ها حد اقل در رده ای بالا شخص باوجدان وضد فساد پیدا شده از داکتر نجیب احمد زی که شروع نماید با یک دلال جنسی شهر غلغله که مرکز فحشا محسوب میشدازدواج نمودواحمد شاه احمد زی که فساد مالی رادرنهایتش رسانید ودر وزیر اکبرخان خانه ای نماندکه نخریده باشد واشرف غنی احمد زی که اگر روی فساد عقیدوی واخلاقیش حساب نکنیم تنها بد اخلاقی فاشیزمش را به رخش بکشیم ودو استانکزی که یکی درین طرف خط ودیگرش نماینده ای سیاسی طالب ها اینها همه انواع فسادو بیداد را تجربه نمودند وکشور وملت را در بحران انواع فساد مواجه ساختندولی نمیشود یک قوم باکمله را مورد ملامت وسرزنش قرار داد ونشود درمیان این قوم شریف هزاران انسان با وجدان ومبارز هم پیدا نشودازان جمله استاد احمد جان احمد زی که استاد پوهنتون بود ودر پیشاور بدست نا پاک حکمتیار به شهادت رسیدوسایر مردم شریف لوگر که در طول دوره ای جهاد بدون استثنا در خدمت مجاهدین قرار داشتند وخود مجاهد بودنداینها همه قابل تمجید وسزاوار ستایش وتعریف اندالبته در هر قومی نیک وبد وفاسد ولایق پیدا میشودچون بسیار اقوام به قدرا نرسیده اند تادر محک قرار گیرند واز مظان اتهام بری شوند
باده نوشیدن ومست نگشتن سهل است
گر به قدرت برسی فساد نکردی مردی
باطور دوستم

>>>   عدالت صاحب !
تحليل خودت از رأي دهي وكلاي زن مربوط به ولايات بدخشان ، دايكندي، پروان ، كاپيسا و كابل به كمال ناصر اصولي و ارتباط دادن آن به "پروژهء سكسي ارگ نشينان" به نظرم خيلي طفلانه آمد! يعني اگر اقوام غير پشتون به يك كانديد پشتون رأي بدهند حتماً بايد دست پروژهء سكسي ارگ نشينان در پشت آن باشد؟! پس در بارهء وكلاي زن از قوم پشتون كه به رحماني رأي داده اند چه ميگويي؟!
من فكر ميكنم كه دموكراسي حُكم ميكند كه به هر كي دلت خواست و به نظرت شايستگي كاري را داشت ؛ رأي بدهي !
شرم است اگر تا اين حد قوم پرست و زبان پرست باشيم كه اگر افرادي از قوم ما به كانديدي از قومى ديگر رأي بدهند به رأي دهنده گان ؛ برچسپ هاي غير اخلاقي بزنيم.

>>>   اشرف غنی احمدزی فاشیست از هر ابزاری برای ادامه قدرت استفاده میکند.

>>>   اقایی بی عدالت کسانیکه آماده به سکس می‌شود و میخواهد که هم خرماه به دست آرد و هم نام نشان دولتی همه ایشان از فامیل خودت و تبار خودت است که کابل اسلامی را به مرکز فحشای بین الملی تبدیل کرده است که نمونه بارز آن خانه های امن سیما ثمر است خود را اصلاح کن جامعه اصلاح است شاید خودت همین حالا گیلاس شراب بالای میز داشته باشی وبه این چرندیات شروع نمودی

>>>   خانم سما که بار ها از ناکام کردنش حرف میزد بیکبارگی چطور کامیاب اعلان شد و راه پارالمان گردید و درحمایت از ناصر اصولی با چیغ های دهان پاره اش در مقابل حریف برنده اقای رحمانی توهین و تحقیر میکرد الغیب عندالله که خانم از نمونه ان باشد اشرف غنی و تیم همکاراش انتخابات را به اتصابات تا حد توان مبدل کردند و حریفان سر سخت و منتقعدین اگاه و بدون حراس اشرف غنی را همه شانرا با وصف رای های بلند شان ناکام و بجای انها زنان طرفدار و مردان طرفدار ارگ را کامیاب کمیسون دست نشانده غنی اعلان نمودنداین کمیسون انتخابات بریاست خانم نورستانی بمراتب بدتر کمیشنران مخلوع از جانب ارگ است و وفادار به امر ارگ پابند هم هستند .

>>>   زهی کشف .
نبیله

>>>   عدالت صاحب موضع رادقیق گفتیدواقعن همینطور است.

>>>   یعنی این خانم های وکیل شده در پارلمان دارای روابط نا مشروع بوده اند؟
اگر کسی فلم عکس و یا نوار صوتی دارد ارایه کند تا خانم های پاک و آلوده از هم تفکیک شود.
و مردان
وکیل هایی که در داخل و خارج آن کار دیگر میکنند هم باید بر ملا شوند.
در اصلاحات اداری چه خبر است؟
نادر نادری هم که فرشته نیست.

>>>   چنین نیست که شما میفرمائید فکرمیکنم همینقدرظرفیت دارید ازشما گیله نیست
خواهران خود را فاحشه نگو این نا مردی است

>>>   همین اقا یک لطف بکند فقط همان استعفا نامه خودرا در رسانه و صفحات اجتماعی به نشر بسپارد تامردم بفهمند که واقعآ این اقا از درد وجدان استعفا داده ولی تا جائیکه بنده معلومات دارد ایشان از وظیفه خود از طرف رئیس جمهور سبکدوش شده است وحالا امده گپ از سکس و مسایل دیگر درداخل ارگ میزند تازمانیکه همین اقا در پست مشاوریت خود قرار داشت هیچ گپ هم نبود ارام ارامی بود نه مسئله سکس در داخل ارگ بود ونه کدام مسئله دیگری ولی زمانیکه به هردلیل از وظیفه خود سبکدوش میشود باز بارسانه مسائل را مطرح میکند که اصلآ یک فکر انرا هم کرده نمیتواند به نظر بنده این ادم باید از طرف حکومت به محکمه احضار شود ودلایل و اسناد خودرا ارایه کند اگر دلایل واسناد شان موجه بود خوب ورنه باید به عقب میله های زندان فرستاده شود که دراینده کسی جرات گفتن همچو مزخرفات رانکند
علاوالدین سمنگانی از شهر ایبک

>>>   حسین علی! اگر انصاف کنیم! اشرفغنی و فحشا؟ نی!!!! هر گز نی!!!!!! این همه حیثیت خودت و همراهانت را زیر صفر می برد! مرکز فحشا دشت برچی این باشگاه فاحشه های اند که در ایران صیقل گردیده اند!

>>>   ارگ نشینان با استفاده جنسی از زنان و دختران آن ها را به برده سیاسی تبدیل می کنند و با گماشتن آن ها به دوایر دولتی و پارلمان اهداف خاص خود را عملی می نمایند که از یک جانب اشرف غنی احمدزی و تیم کاری شان که به باور های اسلامی معتقد نیستند سکولاریزم را از راه فحشا ترویج و تبلیغ می کنند و از جانب دگر زنان را گروگان سیاسی می گیرند که رأی دادن وکلای زن از بدخشان ، کاپیسا ، پروان ، کابل و دایکندی را به کمال ناصر اصولی می توان نتیجه پروژه سکسی ارگ نشینان تعبیر کرد.

>>>   صد در صد واقعیت است خدا تباه گرداند این تیم فاحشه ومفسد را
اریائی

>>>   پس این مجاهدین فی السبیل الله کجا هستند تا با تقبل افتخار شهادت این ارگ نجس و زنا کار را زیر و رو کنند؟؟؟
آزاده

>>>   این وکلا یک مرده ګاو نبودند که آن هم شدند

>>>   لعنت بر چنین دولتی لعنت بر چنین پارلمانی که ما داریم این نابسامانی ها دست آوردهای همین جهادی های جنایت کار. در افغانستان است که آبروی افغانستان را درحهان بردن بمثل ....گربهافتادن بجان هم بخاطر پول وقدرت بفکر وطن خود ومردم خود نیستن
بااحترام غفوری

>>>   در این ماه رمضان ادعاهای بزرگی مطرح می کنید که اگر نتوانید ثابت کنید حسابتان با کرام الکاتبین ایت.

>>>   بلی! ما شاهد ان هستیم که از شهر کابل دختران را به بگرام برای امریکاییان انتقال میکرد و اکثریت انهم مردم به یک قوم خاص تا قدرت سیاسی را بدست اورد!

>>>   خود را مردمان سکسی کنونی سر این مردم شرف دارد ایکاش کونی وکوسی میبودن‌اما در فکر وطن و مردم می بود حالا کونی و کسی را هم بد نام کرده اد .

>>>   اینکه جنرال بیجاره یا خودش سکس نمیتوانیست که کسی برایش لفت نداده حالا فغان برپا کرده و گریان میکند.

>>>   باید غنی وعبدالله هرچه زودتر دسترخوان قدرت خود را بسته کرده و راه فرار را در. پیش گیرند خداوند متعال بالای مردم افغانستان رحم نماید که دولت در دست انسانها بیناموس ا داره میشود
عبدالله ریحان

>>>   حكومت غني از ارگ هيرامندوي ساخته اند و پشتي بانش هم كرولا غني

>>>   اگر واقعیت دارد خداوند این دولت را نابود کند.

>>>   قراریکه چندی قبل عکس های سکسی نقیبالله فایق والی فاریاب و بعدآ عکس های که از بازداشت مشاور ارشد ریس جمهور و ریس تفتیش وزارت مخابرات توسط پولیس هند در یکی از فاحشه خانه های گواه در هند در رسانه ها نشر گردید می رساند که حکومت غنی نسبت به سایر حکومت های گذشته سکسی تر است اما این عمل شخصی است باید کسی درین مورد بدون اینکه بداند که جامعه ما یک جامعه اسلامی است انتقاد نماید ؟. مانند اینکه حالا مشاور مجلس سنا عضو ای اس ای برامده و در ترور و جنایات و جاسوسی مصروف بوده مسلیمیار می گوید که جرم عمل شخصی است اگر این جرم شخصی است پس تو چرا این جاسوس و تروریست را مشاورت تعین کرده ایی و آیا تو درین قضیه مستقماٌ مجرم نیستی ؟؟؟

جنرال رازق و جنرال مومن توسط بادی گارد والی کندهار ترور شد این جنایت جرم شخصی کی است ؟؟ بناٌ اگر قرار باشد که کسی دلیل بیاورد آدم ها میتواند برای هر کار ناشایسته و غلط خود یک دلیل پیدا کند جرم عمل شخصی است گپ مفت و بیجا، این عمل شخصی از کجا آب خورده و زمینه سازی شده و عامل اصلی آن کیست ؟؟

>>>   از موضع گیری غیر قانونی و غیر اصولی آنعده زنان در پارلمان معلوم می شود که داخل کفش این ها از قبل ریگی جا گرفته ورنه منحیث یک وکیل و نماینده واقعی مردم هر گز چنین موضع گیری که ۵۵ رای را بر حق و ۱۲۴ رای را نا حق اعلام کنند. و لو این بانو مریم سما باشد و یا بلقیس روشن همه اینها ماهیت اصلی خود را در روز اول به مردم نشان دادند از خواب اینها چیز های بسیار در ۵ سال آینده خواهد برامد.

>>>   شاید یک شخص که از کارمندان ارگ بوده کدام فساد کرده بوده که این یک مسئله شخصی است و همو زنها به رضایت خویش معامله ای کرده باشد و این به رئیس جمهور مربوط نمیشود و باید توسط ارگانهای قضایی پیگیری شود نه اینکه به گپ یک شخص برکنار شده آبروی خود و اداره کشور را ببریم که شاید همی جنرال عقده مند خود سازماندهی قبلی چنین نقاط ضعف را زمینه سازی کرده باشد.
محمود سعیدی

>>>   نمایندگی در پارلمان به چه قیمتی؟

>>>   این فحشا همه عبدالله بازینگر رواج کرده حالا او هم نظر میته

>>>   خدایا خیر این مرده گو خانه را زود تر خراب وبر باد بگردان این خانه ملت نیست مرده گو خانه است . فاحشه خانه است.
اریائی

>>>   نه تنها در پارلمان بلکه در تمامی ادارات
یگانه از کابل

>>>   ما شال آوردیم ما دسمال اوردیم عروس های غنی جانه بی جنجال به پارلمان آوردیم مریم سما جانه بی جنجال اوردیم خدیجه الهام جان بی جنجال آوردیم چند خانم دیگر که نام شان نمی فهمم نیز بی جنجال اوردیم.
مبارک باشد به خانم های ناز ناز
اریائی

>>>   من به داکتر صاحب اشرف غنی اعتماد داشتم و فکر می کردم کسی باشد که جلو فساد در ادارات را بگیرد ولی بعد از ایجاد دولت ایشان متوجه شدم که ایشان نمی تواند یا نمی خواهد با فساد مبارزه کند. و همان قسم از ولایت مختلف بیشتر کسانیکه خود را به کابل رساندند در پارلمان برنده شدند، وقتی معاون کمیسیون انتخابات خودش می گوید خراب کردیم اگر پشت هم دیگر نه ایستیم ما را می خورند، یعنی خودش اعتراف می کند. اینکه کمیسیون ها انتخابات و سمع شکایات مجرم شناخته می شوند ولی نظر و فیصله شان تائید است. برای ملت واضیع شد که اگر در فساد دخیل است.
از خداوند می خواهیم کسانیکه به هر نحوی در تروج فساد نقش دارند به عذاب خداوند گرفتار و روی شان سیاه شود. نماینده گانی که با ورد شان به گفته خودشان از 10 تا 50 هزار دالر برای انتخاب رئیس شرم لمان رشوت گرفتند آخر شان چه خواهد بود.

>>>   غني فاشيست با تقسيم قدردت بين اوغانها بخصوص لوگري ها فكر كرده بود هرگنده گي كند به بيرون درز نميكند چونهمه اوغانهاستند اما خداوند اين نسل بي حيا و كوچي بي فرهنگ را چنان روز به روز شرمسار و بي عزت ميسازد .جاي شرمنده گي به آنهايست كه هنوز هم غني را شوهر مادركلان خود صدا ميزنند ، حالا فهيميدم كه چرا اينهمه فيسوك چلوونكي ها غني را بابا صدا ميكنند يعني كار و بار فاميليشان در حرمسرا ارگ جور بوده

>>>   این دورانتخابات پارلمن افغانستان سه چیز سهم سازنده داشتند :
1- پحشا
2 - دالـر
3- تیل فروش
دورقبل کمیشن کاران هم بهتر ازینها نبودند

>>>   آیا عبدالله بی غیرت تا فعلآ در ارتباط به موضوع تیم فوتبال دختران چیزی گفته؟ وی بعد از آغاز جنجال ها، کرام بیناموس را در قصر سپیدار به حضور پذیرفت تا برایش اعاده حیثیت کند.

حالا بخاطر استفاده ابزاری و انتخاباتی بررسی شفاف میخواهد، موضوع باید جدآ بررسی شود و اگر واقعیت باشد عاملین آن بسزای اعمال خود برسند و اگر توطیه بیش نبود، عاملین باید شناسایی و محاکمه گردند.

تاریخ سیاه کاری های عبدالله را بیاد خواهد داشت.

هرانی

>>>   چونکه همه شان ....هستن رفته بودن بمردم افغانستان دین بیارن رفتن بی دینی را آوردن بمردم افغانستان بی ناموسی را آوردن دزدی را وجنایت را آوردن حق مردم هست هرچی رنج بکشن چونکه میگفتن بریم جهاد کنیم بر ضده حزب دیموکراتیک خلق افغانستان که دین رفت

>>>   سلام
احمد زی دروقت که بر حال وظیفه بود جرا افشاگری وممانعت نمیکرد.حال که بر کنار شده عقده مندانه به ناموس کشور تهمت میکند
باشنده کابل.

>>>   غنی و دار و دسته وی به همین ولیل نمی خو اهد از قدرت دست بکشد زیرا عیش و نوش فحشا همه در ارگ ریا ست جمهوری است بعضی از بیغرت ها و بی ناموس ها هم خوش هستند که دختران و زنان شان در ارگ و در ریاست امور کار می کندد بی خبرا ازاینکه هر روز همرای دختران و زنان شان در ارگ عیاشی و فحشا صورت می گرد به خاطر یک مشت پول

>>>   سلاح خیلی مؤثر علیۀ زنان

اگر کسی بخواهد، که از یک دختر یا یک زن افغان انتقام بگیرد، مجور نیست به او صدمۀ فزیکی وارد کند. کفایت میکند که با یک اتهام که جنبۀ جنسیتی داشته باشد، او را از نگاه اجتماعی نابود بسازد. عنعنات فرسودۀ ما سلاح خیلی کشنده را بدست این نوع افراد داده است.

در سابق همینکه یک مرد خبیث در جمع دیگر مردان در بارۀ زنِ کنایه آمیز و با صدای کشدار میگفت: برو بیادر، مه او ره میشناسم. یا عکسی آن زن را از جیب خود میکشید و به دیگران نشان میداد، همین کافی بود، که آن زن بیچاره برای عمر بدنام شود.

چون در عصر فیسبوک و تلویزیون عکس های زنان دیگر اعتبار خود را بحیث سلاح باخته است، باید مردان کثیف از قماش این احمدزی از اتهامات زیر نافی استفاده کنند.

صرف نظر ازینکه این ادعا صحت دارد یا خیر و صرف نظر ازینکه آن زن در خدمت ارگ قرار دارد. عوض اینکه از کار ها و اعمال سیاسی این خانم ایراد و انتقاد کند، جنرال احمدزئ خودش را به سویۀ یک لندغر بازاری پائین آورده است.

>>>   موضوع بهره گیری جنسی در داخل ارگ جهت رایابی دختر خانم ها انهم از جانب حبیب الله احمدزی پیشین ویژه امنیتی شخص ریس جمهور غنی احمدزی شک و تردید و حتی حقیقت ها را در اذعان عامه بوجود اورده و ضبه محکم بر شخصیت و جایگاه ارگ نشینان وارد کرده استباید این موضوع بصورت دقیق و همهجانبه و بیطرفانه و دور از وابستگی ها و موقف های شان بررسی و مستند سازی کردد و با دلایل و شواهد برای اگاهی مردم از طریق رسانه های کشور همگانی گردد و با متخلفین بر خورد جدی و قانونی شود چون دو خانم بنام های خانم ارزو کاندید در پارالمان و خانم وردک بتایید ادعای از سخنان اقای امدزی سخن زده اند شک و گمان را در نزد مردم بیشتر کرده است نباید مانند قضایای دیگر بفراموشی گذاشته شود .

>>>   استغفرالله ربِ واتوب اليه.اګر حقيقت داشته باشد عاملين آن به حبس طويل المدت بايد محاکمه شوند

>>>   درین شکی نیست که فحشا در دین مبین اسلام یک عمل منکر و قبیح تعریف شده ولی در مقابل هر مسلمان و مومن را مکلف ساخته تا علیه این عمل منکر مبارزه کند ووجیبه دینی و اخلاقی خود را انجام دهد وحال سوال من از همین اقای احمدزی است
شما جناب تا وقتیکه معاش و امتیاز و صلاحیت داشتید خاموش بوده و به قول شما در مقابل چشمنان تان این عمل انجام میشد ولی در موقع ان صدا بلند نکردید ووقتی رفتید به وکالت کاندید شدید و از وظیفه منفک شدید باز مسلمان شدید و نهی از منکر کردید .اگر این اعمال که شما یاد کرده اید به واقیعت پیوسته باشد به یقین که شما گنهگار هستید .افشا یک عمل بد بعد از وقوع ان دردی را دوا نمی کند.
بهتر است نه خود را ریشخند کنید و نه ابروی چند مسلمان دگری را بریزانید .
حال همه مردم نیت تانرا دانسته است که بد بینانه است .

>>>   ایشان ننگ مسلمانان هستند، چنین پارلمانی باید لغو شود، و کسانیکه فحشا را تروج می دهند باید به اشد مجازات برسند، جناب رئیس جمهور که نمی کند، امیدواریم کسانیکه ادعا دارند بخاطر حفاظت از اسلام و ملت حرکت کردند وسیله شوند برای نابودی اینان، خداوند جزای شان را بدهد. نمیدانم مشاور و کارشناس ها در اگر باید چه معیار های داشته باشند؟ شرم بر داکتر صاحب اشرف غنی، جناب رئیس جمهور یا شریک هستید یا بی کفایت که در ارگ یعنی خانه شما که در آن زندگی و کار می کنید چنین اتفاقات می افتد و شما عکس العمل نشان نمی دهید. ادارات زیر دست شما در ارگ یعنی در چند متری شماست که چنین برنامه های صورت گرفته چرا خاموش هستید؟ این ملت بخاطر ناموس خود جان های خود را فدا کردند و می کنند. ولی در زمان ریاست شما چنین کار های؟ تاریخ نام شما را چه قسم ثبت خواهد کرد. اسلام میگوید در امور با کسانی مشوره کنید که از خداوند می ترسند. مشاورین شما کی ها هستند؟ چه قسم آنان را به صفت مشاور انتخاب کردید؟ با کدام معیار ها؟
نشنیده اید که دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت میزند نا دان دوست.
وای بر شما جواب خدا را چه خواهید داد؟

>>>   جنرال صاحب درآن وقت که وظیفه داشت، کسی سرو صدایش را نشنیده بود واکنون که از وظیفه بر کنار شد چنین ادعا میکند که سبب بدنامی ملت افغانستان میشود،

>>>   با عمل کرد های دولت غنی در دیگر عرثه ها ادعای جنرال احمدزی دروغ بوده نمیتواند چون غنی را تعدادی فاشیستها مثل خودش حلقه نموده و این بی خبر با دول انها میرقصد ضمنن احمدزی مدارکی در دست دارد که این چنین پا فشاری کرده و غنی باید مرگ موش بخورد .

>>>   نمی دانم قیمت دختر چند است و قیمت زن در ارگ ریاست جمهوری و از همین ولیل است که در ارگ قیو دات است و هر کس را نمی گذارد برود
غنی خوب سا عت تیری جور کرده اید برای مردمان جاعیل ما به خا طر پو ل شما قضاو ت کنید یک شخص که سا ل ها در س خو انده تحصل کردهو تجربه کار را دارد برای او 5 هزار معا ش می دهد اما برای یک دختر و یا یک زن که نه تجربه و نه تحص

>>>   وای از روزی که بگندد نمک، هر بگندد نمکش می زند وای در خانه ملت؟

>>>   بلی واقعیت گفته

>>>   چه جنرال صاحب بگویند ویاخیر خارجی ها در افغانستان با اوردن کرزی وغنی وعبدالله میخواهند فحشا را درین سرزمین تعمیم وترویج نمایند البته در گذشته ها مبادرت به اعمال جنس گرای ممنوع وعیب شمرده میشدحال که دموکراسی است وحقوق زن وازادی بیان و...وبه قول استاد سیاف بانوی اول هم انجا نشسته وعلمای بزرگ هم هنگام سخنرانی از ایشان کسب اجازه مینمایند از کابل اگر لبنان دوم جور نکنند نمی گذارند!!!چهار سال قبل با یکی از نفر های ارگ در دبی دیدم از یک خانم تمجید نمودم که بسیار خانم اگاه وسیاست مدار وسخن ور میباشدوباز به یکی از خاندان روحانی هم تعلق دارد واز توابع بغلان میباشندودر لندن هم تحصیل کرده اندو... موصوف جواب داد بلی در ارگ با ایشان تنها من مانده ام که با ایشان قرابت جنسی نداشتم واقای غنی هم شاید از نتوانستن وضعیفی دیگر با همه یک شب را گذرانیده انددر گذشته ها هم بسیاری وکلای پارلمان اعم از زن ومرد دسته دسته هنگام مرخصی در دبی میامدند ودرانجا کام دل بر میاوردند وفساد شهرک اریا ومکروریانها بجای خود ومهمان خانه های خصوصی جلال ربانی وامثالش هم زبان زد عام وخاص بودازهمین جهت بلا های فراوان از جمله بلای اشغال وطالب وداعش وحکمتیار وسیاف دامن گیر ما شده وپست ترین انسانهای روی زمین را برما حاکم میگردانندعد ازبسیار دعا وزاریبه بارگاه الهی فقط از یک بلای مجددی وگیلانی رهای یافتیمدیگر همه بلاهای اسمانی وزمینی برما به نحوی حکم میرانند

گل نبی عیدی زاده

>>>   سلاح خیلی مؤثر علیۀ زنان

اگر کسی بخواهد، که از یک دختر یا یک زن افغان انتقام بگیرد، مجور نیست به او صدمۀ فزیکی وارد کند. کفایت میکند که با یک اتهام که جنبۀ جنسیتی داشته باشد، او را از نگاه اجتماعی نابود بسازد. عنعنات فرسودۀ ما سلاح خیلی کشنده را بدست این نوع افراد داده است.

در سابق همینکه یک مرد خبیث در جمع دیگر مردان در بارۀ زنِ کنایه آمیز و با آواز کشدار میگفت: برو بیادر، مه او ره میشناسم. یا عکسی آن زن را از جیب خود میکشید و به دیگران نشان میداد، همین کافی بود، که آن زن بیچاره برای عمر بدنام شود.

چون در عصر فیسبوک و تلویزیون عکس های زنان دیگر اعتبار خود را بحیث سلاح باخته است، باید مردان کثیف از قماش این احمدزی از اتهامات زیر نافی استفاده کنند.

من از دیری منتظر این نوع اتهامات علیۀ زنان افغان که به مقام های دولتی رسیده اند، بودم. از همین لحاط برایم چندان قابل تعجب نیست، که یک خبیث بلاخره ازین سلاح کشنده علیۀ یک زن استفاده کرده است. صرف نظر ازینکه این ادعا صحت دارد یا خیر و صرف نظر ازینکه آن زن در خدمت کی ها قرار دارد. عوض اینکه از کار ها و اعمال سیاسی این خانم ایراد و انتقاد کند، جنرال احمدزئ خودش را به سویۀ یک لندغر بازاری پائین آورده است.

>>>   مگر دفتر بی بی گل با ملیون ها دالر بودجه چه وظیفه جز ترویج فحشا و هیسویت دارد؟

>>>   جدا از صحت و سقم ادعاهای اخیر در مورد فساد اخلاقی در ارگ؛ ریشه های این ادعا در جای دیگریست!
پروژه دولت ملت سازی با صرف میلیارد ها دالر در افغانستان شکست خورده است مثل بسیاری از پروژه های خورد و بزرگی که از سوی سازمان ها و کشور های دیگر برای مشکلات مطروحه افغانستان اجرا شد که عملا نگاه سطحی و مقطعی در برخورد با مشکلات وجود داشت؛ ظرفیت سازی برای زنان معطوف به آزادی های فردی و اجتماعی بوده است جنس زن مثل سایر موضوعات این کشور، ابزاری برای پروژه گرفتن از غربی ها شده، پروژه های که فقط به اندام های جنسی تعلق دارد، هیچ بروندادی از این حجم از کار های پروژه ای برای زنان که بشود از آن نام برد وجود ندارد.
یعقوب قریشی

>>>   حیران کننده است که بازار سکس از حجرۀ تعویذ نویسی ملا رسول لندی ادامه دارد تا دهلیزهای تنگ و تاریک ارگ ریاست جمهوری. در ابتدا آقای احمدزی مشاور ریاست جمهوری این موضوع را افشا کرد و بعدا مریم وردک مرچ و مساله اش را زیادتر میکند و میگوید که بسیاری از پست های حکومتی در قبال سکس به زنان داده می شود.
من فکر میکنم که ریاست جمهوری باید در این مورد پاسخ منطقی تری داشته باشد، اینکه بگویند دشمنان و رقبای سیاسی در صدد توطئه هستند چیزی را تغییر نمیدهد، ما اینجا سارنوال و قاضی و محکمه و ده نهاد دیگر حقیقت یابی داریم، بهتر است که این ادعا ها مورد بررسی قرار بگیرد، اگر واقعا این فاجعه در حکومت وحدت ملی باشد لازم است چهره های استفاده جویان علنی و اشکار شود و به مجازات خود برسند و اگر مدعین این تبلیغات گفته هایشان بی مورد بوده است باید در نزد مردم جوابگو باشند در غیر آن در این موضوع چوب تر و خشک با هم میسوزند و با گناه و بیگناه قربانی این تبلیغات میشوند و امیدوارم که زنانی پاکدامن که صادقانه در حکومت کار میکنند از این تبلیغات وحشتناک مصون باشند.
مهدی ثاقب

>>>   دولت فاشیستی دست نشانده جانکری به انواع فساد غرق است.

>>>   دموکراسی در عقب مانده ترین کشور بیازو اینقدر قربانی ها را داره!
گناه غربی ها و دست نشانده های شان هم نیست، فرهنگ و دین ما طوریست که اکثر جوانها و مردهای افغانستان به مقبولی هم رآی میدهند و متقاضیان مستحق چنین رای هم از یکدیگر پیشی گرفته و به دام یا بهترین آدرس خود را میرسانند و تعادل طبیعی هر انسانی را متزلزل میسازند. چه برسد به آدرسی که خود را در تقابل نیرنگ های شخصی و مافیایی قرار داده است.
بهر حال از کم و توم بگذرید و هر چیز را مجرد و منطقی به بحث بگیرید تا زیاد ذله نشوید.
یوسفزی

>>>   ,واقعیت دارد قبلا هم چند عکس از داخل ارگ دختران و بچه های جوان داخل ارگ در همین افغان پیپر گذاشته شده بود اگر یاد خوانندگان افغان پیپر نرفته باشد

>>>   خود دختران که نخواسته باشند هیچ کس به زور نمیتواند کاری انجام بدهد خود دختران بد اخلاق اند مادر با کمیسون انتخابات دختر معاون وزارت دفاع

>>>   این تبلیغات مانند هما تبلیغات انگلیس و نوکرانش علیه امان الله خان است، این نامردان از هر وسیله برا ی خفه کردن ازادی زنان و بدنام کردن دولت تحت رهبری اشرف غنی کار میگیرند، شرم باد به شما لاشخوران قرن.
افغان

>>>   به نظرم تجربه ثابت کرده که حالا ورود طالبان و امارت اسلامی لازم است. زیرا جنایات مجاهدین باعث ظهور طالبان گردید. این بار واقعا مردم نیاز به آمدن طالبان دارد.

>>>   اشرف غنی خطاب به بی بی گل بی بی گل این ماه ماه مبارک رمضان
است من قلدری را شروع میکنم که شروع کردم شما هم به بعضی از خانوما
سکس بازی را شروع کنید
جاغوری

>>>   من فکر می کنکم یگانه راه ثابت کردن این موضوعات بررسی مجدد آرا خانم های برنده درانتخابات است تال مشخص شود که آیا آرا برنده شدن را دراختیار دارند یاخیر؟ آن زمان مشخص خواهد شد این موضوع صحت دارد یانه

>>>   درسفارت افغانستان درتهران هم فسادجنسی بیدادمیکند

>>>   اقایی بی عدالت کسانیکه آماده به سکس می‌شود و میخواهد که هم خرماه به دست آرد و هم نام نشان دولتی همه ایشان از فامیل خودت و تبار خودت است که کابل اسلامی را به مرکز فحشای بین الملی تبدیل کرده است که نمونه بارز آن خانه های امن سیما ثمر است خود را اصلاح کن جامعه اصلاح است شاید خودت همین حالا گیلاس شراب بالای میز داشته باشی وبه این ....
حسین علی! اگر انصاف کنیم! اشرفغنی و فحشا؟ نی!!!! هر گز نی!!!!!! این همه حیثیت خودت و همراهانت را زیر صفر می برد! مرکز فحشا دشت برچی این باشگاه فاحشه های اند که در ایران صیقل گردیده اند
درین شکی نیست که فحشا در دین مبین اسلام یک عمل منکر و قبیح تعریف شده ولی در مقابل هر مسلمان و مومن را مکلف ساخته تا علیه این عمل منکر مبارزه کند ووجیبه دینی و اخلاقی خود را انجام دهد وحال سوال من از همین اقای احمدزی است
شما جناب تا وقتیکه معاش و امتیاز و صلاحیت داشتید خاموش بوده و به قول شما در مقابل چشمنان تان این عمل انجام میشد ولی در موقع ان صدا بلند نکردید ووقتی رفتید به وکالت کاندید شدید و از وظیفه منفک شدید باز مسلمان شدید و نهی از منکر کردید .اگر این اعمال که شما یاد کرده اید به واقیعت پیوسته باشد به یقین که شما گنهگار هستید .افشا یک عمل بد بعد از وقوع ان دردی را دوا نمی کند.

>>>   زمانیکه عکس های والی غنی ( نور چشم غنی ) نقیب الله فایق با زنان فاحشه در صفحات اجتماعی نشر و پخش گردید من متقین بودم که غنی نقیب الله فایق را که نماینده وی در میان مردم فاریاب است به خاطر یک چنین عمل ضد اخلاقی و ضداسلامی اش ، وی را سبکدوش می نماید اما صدای از ارگ نبرامد . بنا، حالا هر چه مشاورش در مورد فساد اخلافی و سیکس در ارگ گفته است من به آن باور دارم زیرا دیدم که در مقابل عمل ضد اخلاقی و ضد اسلامی فایق سکو ت کرد و این نشان میدهد که غنی در کشور اسلامی افغانستان فسااد اخلاق را نا دیده می گیرد اما مردم چشم و گوش دارند سکوت نمیتواند باور مردم را از بین ببرد.

>>>   این ها نمونه از کلتور و فرهنگ حکومت اشرار بی فرهنگ( دین فروشان،وطن فروشان،ناموس فروشان و خود فروشان) است که باید قبول کنید ورنه سال ها
قبل (که برای به قدرت رسیدن شان عبادت میکردید) متوجه پیش آمد چنین روزی را میکردید.اکنون دعای تان قبول شد باید از اشرار سپاس گذار باشید
بابه لاله

>>>   غنی گفته است در دوران قدرت خود من می خو اهم همه دختران خوش روی را در چوکی های بلند سو ق بدهم تا از ایشان در عیش و عشرت و فحشا کار بگرم

>>>   این دولت همه چو کی هایش در فساد غرق است ریس ناحیه 4 در بدل هر بلند منزل مبلغ ده هزار دالر رشو اخذ می کند غنی کدام کارش خوب است همه کار هایش نمایشی است

>>>   اینجانب داکتر بنفسه بهار،سخنان جنرال احمدزی را در رابطه به سکس در مقابل وکالت در پالمان تایید میکنم.
زمانیکه در انتخابات پارلمانی اخیر کاندید پارلمان بودم یکی از روز ها به ارگ ریاست جمهوری دعوت شدم زمانیکه به ارگ رفتم کارمندان ارگ مهمانی مجللی برایم ترتیب داده بودند بوتل های شراب و سینی های کباب و هر نوع خوراک آماده بود.زمانیکه میخواستم بالای میز برای صرف غذا بشینم یکی از کارمندان نزدم آمد و گفت که رئیس صاحب امور استراتژیک و روابط بین المللی میخواهد شما لباس مخصوص ایرا که برایتان در نظر گرفته شده است را به تن کنید وقتی لباس را دیدم که لباس خواب بسیار زیاد سکسی و برهنه بود و برایم گفته شد که بعد از صرف غذا باید با سه تن سکس کنم.

>>>   همو پروموت پروموت که میگفتند برای ارتقا ظرفیت زنان است که بتوانند به سطوح بالای رهبری برسند همین بوده ؟؟؟؟
ر

>>>   لطفاً از تبصره هاي نا مناسب بپرهيزد و منتظر تحقيقات باشد، خود را گناه كار نسازيد،

>>>   ارگ است یا شـــــور بازاز ؟

>>>   ارگ باید یک غســـــل داده شود

>>>   مردم افغانستان جاهل و بیکار دنبال خرافات.به هرطرف مداخله نمودند .قدیم ها می‌گفتند در کشور های خارجی فابريکه نخ بافی است.اما درافغانستان عقب مانده فقط اشخاصی بیکار وشرور منشه طلب می نشینند پست سری مردم حرف می زنند درصورت که اصلا از اصل ماجرا خبر ندارند فقط شنیدن از زبان این وآن مثلی وقایع زیارتی شاه دوشمشيره بدون اینکه واقعیت را بدانند ویا از جریان مطلع باشند دوهزار نفر از خدا بیخبر ولعنتي با مشت و لگد به سری بنده خدا دختر جوان مردم هجوم آوردن به شهادت رساندن.اینقدر بی تفاوت از بغل چنین اتفاق های خشن و وحشتناک.ميگذريد فکر می کنید.این دنیا صاحب ندارد همه چیز زیر نظر خداوند است .بعضی از اشخاص احمق در بعضی مواقع میخواهند روی جنایات شان خاک بریزند.مثال میدهند مثلا میگویند هی طالبان هر روز نفر میکشد ویا داعش انتحاری انجام می دهد .بلی آنها اسم شان ترويست است اما شما چه فردا ازاین دنیا رفتی پیش خداوند هم همینطور صحبت می کنی ....بر شما

>>>   مامور عالیرتبه اداره امور تو هم در همین موضوعات شریک استی چگونه رد میکنی در دفتر شما چنین نیست ؟ سرت را در گریبانت کن و ماه رمضان دروغ نگو خیر است اگر دیگر اوقات کار های خراب میکنی من تو را خوب پخته میشناسم بهتر است از خاموشی کار بگیری چون نوبت دفتر تو هم میرسد . هر کس دروغ بگوید خداوند در همین دنیا رویش را سیاه بگرداند که بالاخره میگرداند

>>>   پروموت یعنی استخدام دختران از سن 14 ساله الی 22 ساله برای ترویج فحشا توسط بی بی گل یهود

>>>   قانونِ «سکس در بدلِ چوکی»
....................................
قانونِ «سکس در بدل چوکی» تنها خاصِ ارگ نیست. بلکه در ادارات ردهٔ پائین و در سطحِ ولایات نیز همین آش است و همین کاسه. من شخصاً بانوانی را می‌شناسم که توانایی نوشتنِ یک جمله را ‌بدون غلط املایی ندارند. اما به راحتی از پروسهٔ امتحان مؤفق برآمده‌ و مثلاً در چوکیِ بستِ چهار در آمریت ریاست‌خانه‌ها لَم داده‌اند. مسئولین و رؤسای ادارات دولتی در سطح ولایات از بس سواستفاده‌های این‌چنینی کرده‌اند گشنه‌روی شده‌اند. حتی در خارج‌ از اداره با هر زن و ‌دختری که برمی‌خورند تلاش می‌ورزند که به هر طریقی زمینهٔ سواستفاده از آن‌ها را فراهم کنند. اساساً شایسته‌سالاری در هیچ‌ یک از ادارات افغانستان وجود ندارد. افراد یا به اساس واسطه‌بازی استخدام می‌شوند و یا هم‌ به اساسِ قانونِ «سکس در بدل چوکی». نتیجهٔ همین استخدام‌ها است که ادارات افغانستان پر است از کارمندان بی‌مسئولیت، بی‌ظرفیت، بی‌سواد، مفسد و استفاده‌جو. و از برکتِ وجودِ همین کارمندان است که ما همه‌ساله در سطح جهان مقامِ اول و دوم ‌را در زمینهٔ فساد از آن خود می‌کنیم. با این‌حال در سال‌های پسین تعدادی از نهادهای حامی زنان از حضور نسبتاً خوب زنان در ادارات دولتی ابراز خرسندی و امیدواری کرده‌‌اند. اما واقعیت این است که بانوانی که نه به اساس لیاقت و شایسته‌سالاری بلکه به اساس قانون «سکس در بدل چوکی» در بدنهٔ دولت حضور می‌یابند جزء ایفای نقش سمبولیک هیچ کار دیگری از پیش برده نمی‌توانند. حضور چنین بانوانی در ساختار نظام مایهٔ خوش‌حالی نه بلکه بیشتر مایهٔ تاسف است.
محبوبه مسیحا

>>>   فساد و سوء استفاده از چوکی و پول یک واقعیت درد آور است در افغانستان است.
یادم می‌آید صنف ۷ مکتب بودم، در یکی از بزرگ شهر های افغانستان وقتی تصمیم گرفتم از مکتبی به مکتب دیگر سه پارچه کنم یک بخش کار در ریاست معارف آن ولایت انجام می‌شد.
ساعت ۱۰ بجه قبل از ظهر رفتم ریاست و در یکی از شعبات که کاکای نگهبان راهنمایی ام کرده بود مراجعه کردم.
عریضه ام را گذاشتم سر میز یک کارمند نیمه سال و ریشکی و خودم ایستادم یک پیر مرد و پسر جوان دیگر نیز بخاطر کاری آنجا نشسته بود.
کارمند ریشکی نیمه سال به من اشاره کرد که بنشینم من هم چون عجله داشتم گفتم فقط یک امضا کار دارد لطفا اجرا کنید من عجله دارم.
بدون اینکه به حرف من توجه کند چند ورق دیگر را امضا کرد و به پیر مرد و پسر جوان داد گفت بروید منزل سه شعبه ریس...
آنها رفتند و بعد از پنجره به بیرون سرک کشید و به من گفت بیا نزدیک که عریضه ات را امضا کنم.
آن زمان حدود ۱۳ سال ام بود اما چون چادر بلند می‌پوشیدم و قد ام نیز بلند بود بزرگتر از سن ام دیده می‌شدم.
در نهایت ترس و دلهره گفتم کاکا اگر امضا نمی‌کنی می‌روم به رییس می‌گویم نیشخند زد و گفت خودم رییس هستم رییس چکاره است.
تا شیرنی ام را ندهی این کار را نمی‌کنم.
و من هم مجبور شدم آنجا را ترک کنم و بخاطر عدم حمایت و ترس که داشتم این موضوع را به هیچ کسی نگفتم و در همان مکتب قبلی ادامه دادم.
متاسفانه افراد سوء استفاده جو از مقام و پول در تمام سطوح وجود دارد و از مجبوریت زنان استفاده می‌کنند.
و زنان هم هستند که به خاطر امتیازات خورد و کلان در مقابل چنین خواسته های غیر انسانی مقاومت نمی‌کنند و تن می‌دهند.
و افکار عامه را در مورد زنان که با جان و دل و داشتن کمترین امکانات دست داشته شان تلاش می‌کنند.
در مقابل هزار یک نوع چالش های که فراروی شان وجود دارد ایستادگی می‌کنند را مغشوش می‌سازد.

فاطمه روشنیان

>>>   جنرال تا جنرال است.
یکی دگر جنرال است دیگری جگر جنرال.
دگرجنرال با اساس لیاقت،شهامت ، رشادت یک عمر مبارزه در میدان نبرد حایز چنین رتبه و مقام می شود.
اما جگر جنرال به اساس لطافت، ظرافت و یک شب مبارزه در میدان شهوت حایز چنین مقام می شود.
اینهم یکی از از دست آورد های دولت قبیلوی ارگ است.
عبدالغفور

>>>   در کشوری به اسم افغانستان استفاده سوء از مقام دولتی از مدت ۱۸ سال بشدت ترویج یافته ..وحالا هم نمونه س.ک.س از ارگ ریاست جمهوری ...ووووووو برای من این نه تازگی داره ونه جای تعجب چرا که ما از ناحیه های هر منطقه که بنگریم ویا هم از وکلای گذر این تعارفات جای بس کلانی دارد در سیستم دولتی بخصوص در .مقام های بالای حکومتی ...وحتا میتوان گفت از شبکه ها تلویزیونی ..طبقه اناث همیشه مورد سوء وپیشنهاد ها اینچنینی قرار گرفته وتا حال میگیرن ...خلاصه در کل بگویم ..جالت فحشا در کشور زیاد بوده ..وهر کس خوا ناخوا تا حد توان ازین حالت استفاده جنس کرده .وبسا جای بسیار بی فرهنگی دارد ....گله ای نیست در کشوری که چیزی به اسم فرهنگ.وجود ندارد ...وووووووووو
عزیزه هاشمی

>>>   داکتر حمیده وردک
داکتر حمیده وردک گفته است من از جریان کمپاین انتخاباتی تا امروز گلو پاره کردم که از کمیسیون انتخابات و ارگ ریاست جمهوری برایم تماس می آمد در مقابل راه یافتن به خانه ملت تقاضایی جنسی میکرد ولی تا امروز کسی گوش نکرد که نکرد خوب شد امروز تشت رسوایی حکومت سرنگون شد و این راز را تمام ملت افغانستان خبر شد که در ارگ فحشا وجود دارد زنان قربانی این فحشا می شود
خانم وردک در اخیر اضافه میکند از تمام مردم افغانستان میخواهم که گفته هایم را به گوش تمام مردم افغانستان برسانید اینقدر این موضوع را شیر نمائید تا جامعه جهانی نیز خبر شود که در ارگ چی می‌گذرد

>>>   سهیلا صدیقی
آدم شانس داشته باشه هیچی دیگه نمیخواهد.
میشه گاو بود ولی در هند خدایی کرد.
میشه اقتصاد خواند و در افغانستان وزیر دفاع شد.

>>>   چه کسانی و دیکتاتورهایی و دزدانی راهبند روند رشد آزاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور بوده وموجب عقبماندگی سیاسی و اقتصادی کشور شده اند که حالا دختران جوان کشور بدام و دامن سوء استفاده کننده گان جنسی افتاده است؟ چرا علت را فراموش و رها کرده و کاسهً داغتر از آش شده و با معلولها درگیر و مشغولید؟ خود کرده را تدبیر نیست. اگر دختری با خواست و علاقهً خود بکار می رود، آن مشکل خودش هست و اگر جلویش را بگیرید بدتر شده و به خارج پنا خواهد برد و بدنبال اهداف خودش خواهد رفت و بدتر از وضع کنونی خواهد شد.وظیفهً دولت تولیدات و اشتغالزایی هست و نه دخالت در امورات خصوصی مردم. پس بهتر است خود و مردم را توی دام جنگهای عقبمانده و مذهبی ناموسی نیاندازیم و کاسهً داغتر از آش نشویم.

>>>   تاکه از چیزی خود تیر نشوی هرگز مشاور ویا در پارلمان ویا هم ارگ ودگر ارگانهای دولتی وظیفه گرفته نمیتوانی.
اشرف غنی سکس علنی را ترویج ساخته روان است.

>>>   داکتر بنفشه بهار در سایت خود چنبن می نویسد :
در ارګ ریاست جمهوری خواهشات جسمی یک امر معمولی است
در وقت کی مه کاندید پارلمان کشور بودم یکی از کمشنران خواهش انجام [ سکس] را از من کرد و بعد ګفت چیزی کی میخواهی برایت محیا میکنم.
مه قبول نکردم و برایش ګفتم کی مه هنوز دختر خانه هستم هستم. ګفت مشکل نیست شما اوکی بکنید مه عمل خود را انجام میتم .
و بعد قبول نکردم و مرا ناکام کرد

>>>   فرخنده زهرا نادری دلیل به هم خوردن رابطه‌ی خانواده نادری با ارگ را افشا کرد. او‌گفت دو بار برایش در مقابل سپردن کرسی وزارت درخواست برقراری رابطه جنسی شده است.
او گفته است که کارمندان ارشد ارگ و اداره ی امور از وی تقاضای جنسی نموده اند و همین دلیل استعفای وی از کرسی مشاوریت ارشد ریاست جمهوری شده است.

>>>   صفرمحمد مظفری
اخلاق رمه
بعد از اتهام جنرال حبیب الله احمدزی و سر و صدایی تجارت سکس توسط ارگ نشینان، در فضای مجازی، اشرف غنی با تعدادی زیادی از کارمندان ارگ به حج عمره پناه برده است- که تصویرشان را در رسانه های دیدیم. قصد اشرف غنی حتما از این کار این است که به مردم نشان بدهد، که وی و دیگر تاجران سکس در ارگ، خدا جو و خدا پرست اند و لذا از تجارت سکس و این گونه کارها سر رشته ای ندارند. اما اگر اسناد جنرال احمدزی و احتمالا دیگر اسناد منتشر شد، اشرف غنی به کجا و به کدام خانه و زیارتگاهی پناهنده خواهد شد؟
واقعیت این است که این آدم حماقت اش بی نهایت است، و عقل اش را کامل از دست داده است ورنه این همه خلق خدا را احمق و نادان تصور نمی کرد و این گونه کودکانه و کودن منشانه به عوام فریبی نمی پرداخت، و یک سوژه خنده دارتر دیگر به دست رسانه ها نمی داد، بلکه باید عاملین و مرتکبین تجارت سکس را شناسایی و به پنجه قانون می سپرد.
فساد و بی بند و باری و اخلاق گله و رمه، همه جا و همه ای قلمرو بوروکراسی دولت را تسخیر کرده است، و این خیلی خطر ناک و هشدار دهنده است.

>>>   رحمت الله نبیل
رسوايي هاي پي در پي !
زنان که تازه وارد پارلمان افغانستان شده است
دو باره رأي شان باز شماري ميشود .
اتهامات سوي استفاده جنسي بر كميسيون انتخابات و ارگ رياست جمهوري دامن پارلمان افغانستان را نيز لكه دار ساخت .

>>>   فضل احمد فضلی مشاور غنی یکی از بی .....ترین انسان
.....ومرده گاو است او برای امریکایی ها نیز
دختر ها را به دام می اندازد....او برای فوزیه
کوفی هم زنگ زده بود که شب بیاید؛
نواب بره کی

>>>   ( نــقـــش سـکـس در بــرنده شــدن پــروژه هـــای حکــومتــی وانجـــو هـا )
در یک اداره غیر دولتی کارمی نمودم واز جمله مصروفیت های آن اداره یک بخش آنرا من پیش می بردم آن طوری بود که اداره ما یک بخش تکنالوژی را در ریاست های مربوطه وزارت خانه ها در ولایات را فعال می نمود ، رئیس اداره ما شخص خیلی فعال ومبتکر بود اما کلید همه مشکلات ودست آورد ها صرف یک دختر خوش قدواندام وزیبا ومجرد بنام( ن ) بوداو همه کارهارا در زمان کم به انجام وثمر میرساند اینطور:
او ابتدا به usaid ویا بانک انکشاف آسیائی مراجعه وبعد از مفاهمه با افراد مورد نظرش برای یکی از وزارت خانه جهت فعال شدن آن بخش تکنالوژی موافقه حاصل میکرد بعد به وزارت مربوطه رفته آنهارابه درخواست وپیشنهاد اخذ کمک از اداره انکشاف امریکا یا بانک آسیائی رهنمائی میکرد چون ادارات کمک کننده قبلا درجریان بودند بخاطر گل روی آن دختر طناز فورا موافقه کرده واز وزارت مربوطه خواهان لست وبرآورد مقدار وسایل تکنالوژی میشدند>
بعد از ین پروسه چون وزارت به وسایل تکنالوژی بلدیت نداشتند آن وسایل را هم این دختر بکمک رئیس آماده میکرد البته پیش از تهیه لست حق وسهمیه پول کمک شده برای مسئول آن فرد وزارت که این پروژه راباید وارسی وزیرنظر داشته باشد پیش از پیش تعیین وقناعتش حاصل میشدحالا که لست اجناس باید ترتیب میگردید دوموضوع درنظر گرفته میشد:
-مقداری پولی که به آن مسئول وزارت پرداخته شود
- مقدارمفاد که اداره اجرا کننده باید حاصل نماید
برای اینکه این دو مورد نظر بدست آیند وزارت خانه وفرد مسئولش دست این پری رو را در تهیه لست باز می گذاشتند تا هرچه می خواهد بنویسد او هم که عمر زیادی را درپاکستان سپری نموده بود وبه چال نیرنگ تجارت خوب ماهر بود واز طرفی ذره یا مثقالی حس وطن دوستی در ضمیرش به ذره بین یافت نمیشد لستی را ترتیب میداد که هم کمپنی خارجی خوشنود شود وهم پولی زیادی از اداره کمک کننده فرا چنگ اید به این منظور او هم لستی ترتیب میداد مثلا اگر میز کمپیوتر ضرورت می بود او برعلاوه میز چند تیر چوب چارتراش هم درلست شامل میساخت که اگر زمانی میز عازضه برداشت توسط این چوب های چارتراش دوباره به شکل اولی برگردد وآن فرد مسئول این بخش در وزارت خانه هم آنرا امضا وبه اداره کمک کننده بفرستد >
زمانیکه همه مراحل نهائی میشد ووسایل وارد میشد من مسئولیت فعال ساختن آنرا بعهده داشتم ، من به اقتضای وجدانم ودلسوزی وصداقت درکار رسمی تا اندازه توانم کوشش میکردم تا همه چیز خوب فعال وقابل استفاده وثمر بخش گردد بعد از ختم پروژه آن مسئول وزارت تائید وتصدیق وامضا میکرد که همه چیز بخوبی انجام شده اداره کمک کننده باقیمانده پول رابدهد تا هرکس از سهم خود مستفید شود ،
اگر گاهی به نسبت مشکلات امنیتی یا مسایل دیگری بخش کار ناقص می بود بآنهم فرد مسئول وزارتخانه آنرا امضا وتائید میکرد تا مبادا در گرفتن سهمیه اش تاخیری یا مشکلی پیش بینی نشده واقع گردد،
حالا اصـــــــل موضـــوع :
از بخت بد روزی دریک وزارت خانه زمانیکه وسایل شان مواصلت کرد دیدم در بین شان وسایلی هست که صرف ازان دربحـــــر هـا استفاده میگردد ، من از دیدن این اجناس غیر کار آمد وپولی که برای آن پرداخته شده افسوس خوردم وبرای خالی کردن دلم چند حرفی ته وبالا گفتم مثلا گفتم بجای این وسایل اگر چند صد عدد خشت وارد میکردند اقلا آن خشت هارا میشد جای استفاده کرد اما اینهارا چی ؟درافغانستان بحر چی که حتی اب خوردن یافت نمیشود، دریای کابل صرف نامش در یاست ورنه درحقیقت خاک انداز است ، با این وسایل چی میکنید نه استفاده میشود نه سوختانده میشود نه فروخته ،
با این حرفهایم بدست خود قبرخویش را کندم ، فرد ارتباطی وزارت فورا موضوع وگفته هایم رابه اداره ما خبرداد با این کار اول رئیس بعد آن دختر که همه کاره وتهیه کننه لست آن وسایل بود خیلی از من ناراض شدند ، گرچه برخم نکشیدند اما فهمیده میشد کسیکه نمک شانرا خورده ازانها حقوق گرفته چرا بجای تعریف وتوصیف از وسایل چنان حرفهای که ممکن کلانتر وکلانتر ومشکل وزیان بیشتری ببار آورد از زبانش جاری شده ، درحاللیکه من از اداره راضی بودم وقصدم هم زیان آنها نبود اما اینرا هم نمی پسندیدم که جنس نا کار امد درمقابل پول امدادی خریداری ووارد شود>
آن دختر راهگشا که درهیچ اداره وارگانی کارش به مشکل مواجه نمیشد چی داخلی وچی خارجی ، با ر یاست دهم امنیت ناملی دوستانی داشت درتماس شد واز بابت من فرمایش داد آن ها بخاطر گل روی آن دختر حاضر به هرکاری بودند ، امنیت ناملی برای اینکه توجه ودوستی آن دختر هرچه بیشتر نصیب شان گردد مرا درلست ترورست ها وطالب ها قرار دادندومدت ده سال است که بیست و چهار ساعته تلفون ، کمپیوتر،انترنت ، گشت وگذار وهمه چیز را زیرنظردارد تا بتواند اسناد را تقلب سازی کند که گویا من براستی طالب وترورست هستم ،
برا ی اینکه به این هدف برسند صد ها هزار افغانی پول کمپنی خصوصی پنشیر وردک ( که سابق بنام امنیت ملی ) یاد میشد را مصرف کرده اند
این دختر زمانی آشنائی اش با ریاست دهم برقرار شد که مشکلی پیش آمده بود موضوع به مارشال رسید او رئیس ده را وظیفه داد تا موضوع را وارسی کند ، زمانیکه رئیس ده با این دختـــر درتماس شد مفاهمه صورت گرفت که یک نماینده ریاست اینجا روزانه بیاید وبرای اینکه دهان شان شیرین شود برعلاوه معاش ریاست ده ماهانه ازینجا هم معاش اخذ نماید همین کارشد بعد تر روابط شان بیشتر انکشاف نمود ولی متاسفانه حادثه واقع شد وآن رئیس همراه با معاونش دریک حادثه جان شانرا از دست دادند اما مسئولین بعدی ریاست ده مخصوصا معاون بعدی اش رابطه خیلی گرمتر برقرار کردند

>>>   به گنده غر های اوغان که هنوز هم از تقلب بابا حمایت کردید و او را به امان الله فراری مقایسه کردید۰
همان امان الله خان ات هم یک م۰۰ گاوی بیش نبود مثل زرکلن بابا نه بالای ناموس استوار بود و نه بالای وطن و زور که آمد مثل موش گریخت به دامان شوهر زنش پناه برد۰
پدر کش خائن

>>>   اوغان که زورش نرسید یا قرآن را پیش میکند یا ک۰۰۰ را۰

>>>   چون اشرف غنی یکی ازجاسوسان حلقه بگوش امریکایی ها بوده بنآهرآنچیزی که بادارانش برایش دستور میدهند همان طور عمل مینماید وموضوع سکس ارگ نیز هدایت بادارانش بوده که با این کار ازیکطرف امریکایی ها راخوش ساخته وازجانب هم برای اشرف غنی این یک موضوع عادی بوده زیرا همین حالا دختر اشرف غنی یعنی مریم غنی درکشور امریکا همیشه دربغل امریکایی هابه شکل سکس خوابیده ولی به اشرف غنی این یک موضوع عادی بوده زیرا اوخودش فعلاً امریکایی بوده وازقوانین امریکااطاعت مینمایند بناً اشرف غنی رانباید منحیث یک افغان حساب نمود

>>>   برادران و خواهران ! ناموس وطن از سال 1747 م زمان سلطنت احمد شاه ابدالی تا کونون یعنی 2019 م چه سر نویشت داشته و چقدر حیثیت شان به عنوان یک زن مسلمان افغان حفظ شده است که از این به بعد ما مردان افغان بدنبال حفظ ناموس وطن باشیم ؟ مگر مامردم افغان نبودیم که ناموس وطن را به عنوان کنیز و برده در زمان عبد الرحمن خان به بازار برده فروشی برده و به فروش رساندیم و... بر پدرتان لعنت ای مردان افغان . خاک عالم بر سرتان و توف بر صورت تان. گذشته تاریخی خویش را فرموش نمودی و حال داد سخن از ناموس وطن میزنی اف بر تو ای اشباه الرجال و لا رجال افغان .

>>>   طالبان بچه بازی میکنند و ارگ نشینان زن باز اند.....

>>>   هموطنان عزیزی می خواهم یک کد برای تان بدهم و آن اینکه :اگر قبیله پشتون خواست از در دین، ایمان قرآن و... به شما نزدیک شود، بدانید و یقین کنید که صد در صد دارد به شما خیانت می ورزد ، چرا که پشتونها از دین و قرآن و ... به عنوان ابزار استفاده کرده و می کنند و آنان دینی ندارد تا به آن پای بند باشند .

>>>   دوستاې عزيز سلام وقت همه يي شما بخيرر!!!
بعد از 42 ساعت سفر تازه بخير به امريکا رسيدم، خدمت شما رسانيده شود زمانيکه جنرال احمدزې درابطه به مسايل فحشاې موجود در ارګ صدا بلند کرد و من هم که مدت در ارګ وظيفه داشتم و از حال و هواې ارګ کاملا آګاه بودم که در ارګ چي جريان دارد و ارګ نشينان تا کدام حد به حقوق و جايګاي زن ارزش قايل هستند ايا به عنوان يک برده جنسى و يا زن آفغان ، ولى با ديدن بسيار مسايل بي نګې در ارګ رنج ميبردم هيچ فرصت بدستم نمى امد که صداى خوده بلند کنم ونې جرأت داشتم چون زنده ګى ام براې مهم بود و نميخواستم در تهديد واقع شوم و مثل مينه منګل در کدام جاده شهر کابل به رګبار بسته شوم، پس از صحبت هاى جنرال احمدزى موقع دانستم و جرأت کردم با يک رسانه هندى در رابطه به فحشاى ارګ ګفتګو کردم و حرف هاې جنرال احمدزې را تأييد کردم، بعد از ګفتګو با رسانه هندى از طرف بعضى حلقات نهايتا با فشار و تهديد مواجه شدم و امکان داشت اګر زمان اندکى در کابل ميبودم زنده ګى ام از دست مي دادم و مجبورم کرد بخاطر که افشاګرى را ادامه ندهم بايد به زود ترين فرصت کابل راترک کنم ، من تعهد ميدهم که از اينجا هم بسيار به شکل مسٶن تر واقع بينانه و به ثبوت مبارزه ميکنم و مسايل بعدې را با هموطنانم شريک ميسازم، من از تمام حرف هايم ويډيو، تصاوير و و وايس ريکارډ دارم، به شما بهتر معلوم است که مادر جان عزيزم محترمه ذکيه وردګ از حوزه انتخاباتى کابل کانديد بود اګر مه ضمير فروشى ميکردم حالا مادرم بحيث عضو پارلمان سوګند و فادارى ياد ميکرد و وکيل ولسى جرګه مى بود ولى ما تن به هيچ معامله نداديم همان بود که با وصف اراي زياد موفق نشديم به پارلمان راه پيدا کنيم و از طرف حلقه خبيثه ارګ عمدا کنار زده شديم، در پست هاى بعدى ويډيو هاي مستند در خدمت تان ګذاشته ميشود، حتا از مادرم که زن پير است درعوض پيروزې به ولسى جرګه تقاضاې نامشروع صورت ګرفته .
منتظر اسناد باشيد .
پيام ما را به اشتراک بګذاريد تا به هموطنان برسد و از حقايق آګاه شود .
با حرمت .
مريم وردګ .

>>>   این اتهام ها از قبل هم وجود داشتند و بار ها مطرح شده بودند۰ حال گند شان از بین خودشان برآمد و ثابت شد که همه آن اتهام ها درست بودند و واقعیت های تلخ تر از این هم حتمن وجود دارند که فاش نشده اند۰
لعنت بر آن کثافت هایکه بخاطر مسایل قومی سمتی و امثال از این کثافت کاری های ارگ دفاع میکنند۰
م۰۰ گاو ها

>>>   عمل سکس برای کرام الدین کریم گران تمام شد و آیا برای ارگ نشین ها هم چنین می شود ؟
ادعای سکس بالای کرام الدین کریم برای اولین بار در تاریخ افغانستان نتیجه داد و تاوان لذت سکس جبری را با پرداخت یک میلیون دالر جریمه و محروم شدن برای ابد از کار کردن در ارگانهای سپورتی پرداخت نمود که دخیل بودن کمیته بین‌المللی المپیک در این زمینه شاید دلیل برای نتیجه گیری این تحقیق باشد ، گرچه این جریمه نظر به جرم چندان سنگین نیست و نمی تواند درد و غم دختران را که به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند درمان کند و این عمل حد اقل در تمام کشورهای جهان حبس ابد را به دنبال دارد ، در عمل مشابه در یکی از دانشگاه های آمریکا سال گذشته مربی سپورت به جرم سکس با استفاده از قدرت به ۱۳۰ سال زندان و پرداخت میلیون ها دالر جریمه محکوم گردید .
اکنون دیده شود که ادعای سکس سیستماتیک در درون ارگ که سنگین تر و به مراتب پیچیده تر از ادعای سکس بالای کمیته ملی المپیک بود به کدام سمت و سو کشانیده می شود .
ادعای سکس در بدل چوکی مسأله ساده نیست که آن را نادیده گرفت ، مدعیان این امر هم کسانی هستند که از راز و رمز حلقه های قدرت در درون ارگ باخبر هستند و بی هوده چنین ادعایی سنگین را مطرح نمی کنند و مشکل اصلی در این زمینه نبودن یک ارگان غیر وابسته به ارگ است که بی طرفانه در این قضیه تحقیق و رسیدگی نمایند ورنه در اینکه ارگ منبع اصلی سکس ، ترویج سکس و مبادله سکس با چوکی است کمتر کسی شک و شبهه دارند و فقط آنهای در این راستا توجیه گری می کنند که به شکل از اشکال در خدمت ارگ ، وابسته به ارگ و امید رسیدن به خدمت ارگ را در سردارند.
حسن علی عدالت

>>>   کرام الدین کرام، رییس سابق فدراسیون فوتبال افغانستان در ارتباط با آزار جنسی علیه دختران عضو تیم ملی فتبال به جریمه نقدی محکوم شد. آزار جنسی با زور با سؤ استفاده از مقام و موقعیت در کشورهای دموکراتیک تجاوز شمرده میشود. تجاوز جنسی در فرانسه تا ۲۰ سال زندان دارد. حتا دست زدن به بدن یک زن بدون موافقت آن، آزار جسنی شمرده میشود. ولی در مملکت اشرف غنی که گفته میشود ارگ به کانون آزار جنسی یا رشوه جنسی مبدل شده ، آزار جنسی زنان را میتوان فقط جریمه پولی نمود.
آیا ارزش زن در نظام کنونی یا رشوه جنسی است یا افزار عوام فریبی ؟
من در این لحظه در حالیکه جام جهانی فتبال زنان در فرانسه از دیشب آغاز شده و امروز همه از پیروزی تیم ملی فرانسه علیه کوریای جنوبی حرف میزنند، به دختران مظلوم تیم ملی فتبال افغانستان فکر میکنم.

>>>   به فساد اخلاقی "نه" گفتم و به یک بست پایین تر تبدیل شدم.
عدالت و قانون کتابیست که در طاقچه ها زیر خاک و غبار دفن شده است ، چوکی دولت میراث پدری و اگر فاسد نباشی محکوم به طرد شدن هستی چه بسا که آبرو و عزت و اعتبار آدمیان در جامعه کنونی پول و واسطه است اگر پیشرفت زمینه سازی اش بر مبنای فساد اخلاقی باشد وجدانم بر هر چیز برتر است حاضرم دریشی از تن در بیاورم و بر روی فاسدینی بزنم که لکه ی بدنامی جبین خود را بر دامن هر دختر نشانه میگذارند.
#نرگس_احمدیار
--------------------------------------------------------------------------
در ادامه:
نرگس دختریست قامت بلند،خوش سیما و پر تلاش.
او فارغ مکتب نظامی سیواس در کشور ترکیه است با استعداد و لیاقتی که داشت توانست از جمله ۱۰ محصل برتر دوره خود باشد بانو احمدیار تمامی وظایف نظامی که طی این مدت برایش سپرده شده بدون خستگی با جسامت و لطافت زنانگی اما شجاعانه به پیش برده است او با رتبه نظامی لمری ثارنی و با رنگ یونیفورم زیبای پولیس ملی سر بلند در محوطه قوماندانی امنیه بلخ وظیفه اجرا نموده و تا به حال به فساد اخلاقی؛ #نه گفته است.
اما واقعاً جای شرم ساریست که هر ساله با اعزام چندین صد تن از زنان به صفت پولیسان آینده و متحمل شدن مصارف گزاف در مرز های بیرونی بسا از مدیران و مردان هوس باز چشم دوخته اند تا از مادونانشان منفعت جنسی ببرند.
حتی در این حد که وقتی از رفیقم (نرگس) جواب #نه را میشنود اقدام به تبدیلی وی و جایگزین نمودن کسی دیگری در این بست مینماید.
عزیزم (نرگس) بانوی استوار چون کوه!!!
تو بهترین خواهی بود و بهترین خواهی ماند،زمستان میگذرد و رو سیاهی به ذغال خواهد ماند تو همچون آب گوارایی باش که با پاکی و ذلال بودنش همه نیازمندش خواهند شد.
با داشتنت به مثابه رفیقی که وجدانش پاک است میبالم.
با مهر تقدیمت نرگس عزیزم🤗😍😘
#کریمه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است