نکته های دلخراش!
قانونا اشرف غنی باید کنار برود اما او با زور مبارک خود در ارگ نشسته و مشغول غزل و نصب افراد در سطوح نظامی، امنیتی و... است! او مشغول بستن قرار دادهای پولدار و اجرای پروژه ها از سوی واحد عملیاتی است 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۵    ۱۳۹۸/۳/۳ کد خبر: 158833 منبع: پرینت

نکته های دلخراش!

۱- تصور کنید اگر مشاور صاحب داعشی یک هزاره می بود و یا به عنوان مشاور یک هزاره کار می کرد امروز چه غوغایی در این کشور برپا می شد؟ حالا همه خود را خب زده اند و فردا می بینید که چه تلاشها و توجیهاتی برای رفع این بدنامی و کثافت کاری و رسوایی صورت خواهد گرفت!

۲- دیروز جنرال احمدزی ادعا کرد که فحشا در ارگ به صورت گسترده ترویج می گردد. او مدعی شد برخی از وکلای زن در پارلمان توسط یکی از مشاوران دردانه ریس جمهور در قبال فحشا و تن فروشی کامیاب شده است! حالا اما هیچ کس نیست که این ادعا را بررسی کند. گویی همه غرق در کثافت کاری هستند و از این رو نسبت به حفظ آبرو و دفاع از جایگاه حکومت و دولت افغانستان بی تفاوت می باشند!

۳- منار جام در حال فروپاشی و واژگونی است. هیچ کس در مقام دولت داری - جز داکتر عبدالله که از یک تصمیم قبلی خبر داد- و اکثر ملت افغانستان در قبال این فاجعه فرهنگی و تمدنی ساکت و بی خیال هستند! گویی هیچ فردی از این سرزمین دل در گرو حفظ مواریث فرهنگی گذشته ندارد.

۴- دو هفته هست که مجلس نمایندگان درگیر انتخابات ریاست خود هست. حالا تمام قصه تکیه به یک رای که برخی آن را باطل می پندارند انجامیده است! رایی که اگر هرکس از سر انصاف ببیند اعتراف می کند که باطل نیست. اما یک عده آدم حسابی(!) که پولیس ها را کتک زدند که دروازه مجلس را شکستند که به سایر نمایندگان بی حرمتی و قلدری کردند؛ روزهست که مجلس نمایندگان را به گروگان گرفته اند. اشرف غنی پس از انتخاب مسلمیار به ریاسن مجلس سنا به سرعت به او تبریک گفت و به خانه اش رفت اما در این مورد به دلایلی که همه می دانند تماشاگری می کند و قصه های دلخراش مجلس را می شنود و شاید به کله پوک این همه آدم ناحسابی می خندد!

۵- اول جوزا مدت قانونی(!) حکومت وحدت ملی به پایان رسیده است. قانونا اشرف غنی باید کنار برود اما او با زور مبارک خود در ارگ نشسته و مشغول غزل و نصب افراد در سطوح نظامی، امنیتی و سکتورهای دیگر است! او مشغول بستن قرار دادهای پولدار و اجرای پروژه ها از سوی واحد عملیاتی است!

۶- یک کشور و یک ملت اما درباره یک ولایت باید حکمی دیگر کرد. غزنی جایگاه عارفان و عاشقان و شهر تمدن و فرهنگ و فردوسی و ابوریحان و سنایی اما در سال گذشته به دلیل بی خردی و تعصب قبیلوی شاهد انتخابات پارلمانی نبود. چرا؟ چون اگر انتخابات می شد احتمال اینکه بار دیگر همه نمایندگان آن از قوم هزاره بیایند بالا بود‌ و می گویند هزاره ها نمی توانند از دیگران نمایندگی کنند و دیگران نیز به انتخابات پای بندی ندارند و سهم خشکه و بدون انتخابات می طلبند. اشرف غنی به دانش دستور می دهد که باید غزنی را حوزه بندی کنید‌ و او می پذیرد! یک کشور و دو قانون!

۷- صدها دزد میلیاردی در این سرزمین یا در حال دزدی و چپاول هستند و یا در گوشه های آرامش به توسعه تجارت های حرام خود مصروف اند اما عبدالرزاق وحیدی؛ انسان آزاده ی که تسلیم زورگویی های اشرف غنی نشد باید در زندان بخوابد!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نکته دلخراش
رحمانی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی با امریکا ،که هزینه افغانستان را داده و میدهد، کار میتواند ، قلدران و مداخله گران را زمین گیر کرده و میکند ، اقتصاد و اداره کشور را بیش از هر کسی اصل قرار داده و میدهد ، متعهد ترین شخص به ملت و منافع کشور بوده و میباشد و ...
سایرین یا مثل خودت جاسوس ایران است و یا مثل کلانترت خائن و زالوست که جز نفاق و بازی دادن کاری در این مملکت نامتعادل کرده نمیتوانید و چشم دیدن اشخاص توانا را هم ندارید.
برو هر وقت استقلال شخصیتی و خلوص نیت پیدا کردید بیایید نور چشم تمام افغانها شوید.
چهارکنتی

>>>   برادر شما دقیق نوشتید، این خرس به رضا پایین نمی آید ، ملت نیاز دارد که با قبول مسوولیت وجدان از انتخاب دو باره آن جلو گیری کنند.

>>>   حکیم تورسن پنج روز دیگر بازهم به رئیس جهور وقت داده است

>>>   رهیران هزاره همین اکنون رهبری فاطمیون رابه دوش دارد مشاور سنا هم توسط پشتونها دستګیر میګردد شجاعی ودها علی پور را قهرمان میګوید واز ان دفاع میکنید پشتون ها از فحشا کفته اند اما درمناقط هزاره نشین فحشا به اوج خود رسیده ولی هزارها ازان حمایت میکنند دراردو وپولیس زنان هزاره به همین منظور توطیف میشود عزنی مهد مزاری ومحقق خردوان نیست اونچا سلطان محمود غزنونی میوندوال تره کی ودیګران تولد شده اند هزاره از پشتونها نماینده ګی کرده نه میتوانند از وکیل محترم من اسنادر ابه دست دارم اما متاسفانه این ویب سایب بی طرف نه بوده که اسناد را ارسال میکردم همه شما به شمول ارګ غلام بیګانګان هستید به قوم دیګرا احترام داشته باش که به قوم شما احترام شود

>>>   رحمانی صاحب : صرفاٌ به قول شاعر به این شعر اکتفا می نمایم :
دشت مان گرگ اگر داشت نمی نالیدیم
نیمی از گله یی ما را سگ چوپان خورده
واینکه ازماست که بر ماست یک عده چاپلوسان و بی مایگان باز دور غنی جمع شده اند تا لقمه یی بدست آورند.

>>>   درافغانستان همه چیز وارونه است و حتی قواعد تقریبن ثابت فزیک و ریاضی این جا برعکس شان ثابت است. کاندیدی که حد اقل 53 درصد رای آورده است ناکام میشود و کاندیدی که 30 در صد آرا را هم کامل نکرده است رئیس جمهور میشود و با بی شرمی و بی حیایی تمام خود را رئیس جمهور منتخب میخواند.
در انتخابات ریاست پارلمان کسی که 55 رای را به دست آورده رئیس برنده با 124 رای را به چالش میکشد و مانند وحشی ها دروازه های مجلس را میشکنند و مجلس را به گروگان میگیرند. این کثافت کار های حکومتی وقتی می ببنند استدلال شان بیخ و بنیه ندارد با استفاده از زنان شان به مصاف رئیس جدید مجلس میروند. من نمیدانم این مردم ذره ای از غیرت در وجود شان است یا نه! باری شنیده بودیم که یاسر طالب و جلال الدین تانک فروش دختران و زنان افغان را از کمپ ها به برادران عرب شان میفروختند حالا همان دختران و زنان را به گونه دیگری آله دست قرار میدهند.
البته رخ صحبت من متوجه ناموس فروشان و وطن فروشان است که در هر قوم وجود دارند. رحمانی بدون رای برادران هزاره و پشتون نمیتوانست رئیس پارلمان شود.

>>>   این ابزار کشیها را همه شما میکنید دزدی شما کردید چور شما کردید فحشا را شما رایج ساختید و حالا بار ملامتی را به دوش دیگران نیندازید در پارلمان به میلیون دالر توضیع کردید کسی را به پول خریدید و کسی را به فحشا افتاب به دو انگشت پنهان نمی‌شود هر قدر بگوید روز روشن است وسیب به شمار

>>>   دلخراش نیست باید تا انتخابات بماند تا باز درسرهای مردم میخ کوبیده نشود

>>>   صد در صد حقیقت است سکس وسکس دربدل پیروزی در پارلمان
اریائی

>>>   فردوسي اهل توس هست ربطي به غزني ندارد حتي مثال درست نميتاني بزني

>>>   ارتباط فردوسی با غزنی اینقدرهست که فردوسی در دربار سلطان محمود غزنوی حضور داشت وشهنامه را نگاشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است