مشاور داعشی رییس مجلس سنا دستگیر شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۸/۳/۳ کد خبر: 158829 منبع: پرینت


مشاور داعشی رییس مجلس

مشاور داعشی رییس مجلس

مشاور داعشی رییس مجلس

مشاور داعشی رییس مجلس

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مشاور داعشی
رییس مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   حالا همه ما درک می‌کنیم که چرا مسلم‌یار از اظهارات ضدداعشی محمد محقق ناراحت شده بود، مشاور مسلم‌یار داعشی برآمد.

>>>   چند سال قبل ظاهر قدیر در پارلمان، عبدالهادی مسلمیار رییس مجلس سنا را متهم به همکاری داعش و ترویست ها کرده بود.
او یک سی دی را به حیث سند نشان داده بود و گفته بود اگر این سی دی نشر شود دولت سقوط میکند.
روز گذشته امنیت ملی یکی از مشاوران رییس مجلس سنا را به اتهام فراهم سازی تسهیلات به انتحاری ها باز داشت کرده است.
احتمالا سی دی چند سال قبل ظاهر قدیر نیز همین اتهامات را ثابت می ساخته است.
‎Nasim Khawari

>>>   بار ها در باره‌ی مشکوک بودن آقای مسلمیار و رابطه اش با داعش را که شورای ولایتی ننگرهار و ظاهر قدیر نیز یاد کرده اند، نوشته ام.
حالا تشت رسوایی غنی- مسلمیار با بازداشت یک مشاور رییس سنا که مواد انفجاری، اسلحه و افراد انتحاری را به شهر ها آماده میکرد، از بام افتاد.
امیدوارم صورت غنی و هم تیمان اش بیشتر ازین هم سیاه شود!
سامی دره ای
>>>   ر اين ماتم كده چه جريان دارد؟
شهروند پاكستاني بنام ”جاويد خان ميرهاشم” با اسم مستعار “دلاور خان “ بحيث مشاور مجلس سنا مقرر مي شود از همه امكانات كارمندان درجه اول دولتي در مجلس سنا استفاده و براي تروريست ها / طالبان زمينه سازي حملات تخريبكارانه و قتل نيروهاي امنيتي و شهروندان ملكي را فراهم مي كند.

دولت افغانستان بايد اين موضوع را جدي بررسي كند تمام عوامل و همكاران اين جنايت را " در داخل مجلس سنا و احيانا در بيرون ان" محاكمه و همكاران او را در نهاد هاي دولتي افشا و محاكمه كنند.

اگر قضيه مشابهي در يك نهاد غربي بوقوع بپيوندد مي تواند منجر به سقوط حكومت و محاكمه مسولان درجه اول مجلس سنا گردد.

>>>   مسلمیار باید جواب بدهد

>>>   من خو همین را می گو که همه ....ن ها تروریست ها اند مگر شما باور نمی کنید حالا دید ید که مسلمیار هم از جمله داعیشان هستند

>>>   خوب توقع داریم این وطن جور شود با کدام انگیزه سرباز بجنگد وقتی ریس مجلس سنا با داعش همکار است و از تمام امتیازات دولتی مستفید میشود و ریس جمهور هم حمایتش میکند ریس جمهوری که خودش ریشه اردو و پولیس را از بیخ و بن در اختیار داعش و طالب قرار میدهد و یک تعداد نوکران تعصب و دالر ایشان را بابا و متفکر قلمداد میکنند چطور وطن رو به بهبود باشد . اگر غنی واقعن دست ندارد چرا خاموشی اختیار میکند چرا مسلمیار را به محکمه نمیفرستد پس همه بدانند به خصوص چمچه های غنی که مردم می دانند که غنی جاسوس متعصب و بی کفایت ترین غاصب چوکی ریاست جمهوری بوده .
افغانستانی

>>>   سلام علیکم اگر بزرگان دولتی داعش وطالبی نبودن در این ۱۸ سال افغانستان در ست شده بود متاسفانه همه خاءین ومزدور هستند وقت اشرف غنی احمدزی میگوید درچهار سال دولتی من ۴۵ هزار سربازی افغانی کشته شدن واقعا این آدم دلش به مردم می سوزد

>>>   مگر یاد تان رفته که از خانه مسلمیار واسکت های انتحاری پیدا شده بود در سال گذشته

>>>   خودش هم داغش است
اینها همه دریک جیب شان شناسنامه پگاکستان است درجیب دیگر شان کلداذ درجیب دیگر شان تذکره افغانستلان ، گاهی سلفی میشوند گاهی وهابی گاهی داغشی گاهی طالب زمانی اشرار

>>>   مسلم یار هم باید بازداشت شود زیرا او این مشاور خود را قطعاً می شناخته است � دوستان قدیمی بنابر این اگر نمی شناخته است باز هم او مجرم است که یک داعشی را چگونه مشاور خود قرار می‌دهد

>>>   اصلا مسلمیار را ظاهر قدیر شنا خته بود و همیشه داد می زد که داعیش همین ادم است مگر غنی طرفداری از مسلمیار می کرد

>>>   همه می گفتند که یک عده اشخاص شاخص پشتون با داعش و طالب همکاری دارند
اما هیچ توجه نمی شد

>>>   رحمت الله نبیل
سال پار چندین سند دست داشته خود را به
حکومت وحدت ملی پیش نمودم که آشکارا آقای مسلمیار
در بخش استخباراتی داعش فعالیت میکرد
اما شخص رئیس جمهوری به بهانه سکوت اختیار کرد
و بالاخره
ستون پنجم آفتابی شد؛
اگر مسلم‌یار رییس سنا، اگه «افغان» (پشتون) نمی‌بود، حتمن «خاین ملی» بود!

>>>   ای ..... چطور وجدانت قبول میکرد.که انتحاری ها را سازماندهی و یا همکاری میکردی واقعا عذاب و وجدان دامنگیرت نبود این که هموطنان بیگناه خود را قتل عام میکردی.....

>>>   این فعلا یک مورد اش است معلوم نیست مثلی این جانی های خاين چقدر در این کشور خراب شده زیاد است.زمان حکومت در کار های خود اش موفق میشود.که مردم از دل و جان با حکومت همکاری کنند.

>>>   مسلمیار را کسی نخواهد گفت که بالای چشم تان ابرو است؟زیرا با مقامات قبیله وی پیوند عمیق دارد ودرتبانی وتفاهم با آنها انتحاری هارا درخانه خود جامیدهد انتقال میدهد با استفاده از موقف خود.دریور طالبان بود آنهارا حمایه کرد.

>>>   .....بشرماند تو ....صفت را چرا این اشخاص بیرحم و فاسد نمی خواهند که این کشور از بدبختی و کشتار مسلمانان و مردم رنجدیده افغانستان خلاص شود این ....ها هیچ وقت دلشان به مردم و مملکت نسوخته همیشه آز آب گل آلود ماهی میگیرند ای خاک بر سريتان ....صفت.
( ملا عبدالرحمن لغمان

>>>   یک بی عقل گفته که قراردادش با مجلیس سنا ختم سده.
او بی عقلل در زمانیکه قراردادش ختم نشده بود با استفاده ازامکانات سنا چه خدمت هایی به طالبان و دا عش کرده
....

>>>   خداوند اين وطنفروشان و زاده هاي جنرلان پاكستاني زىرا تباه كند ٢٧٠ سال كه اين نسل نمك حرام با سرنوشت اين خاك بازي ميكنند حالا وقت آن رسيده است كه اينهارا ديگر در هيچ مقام دولتي اجازه اشتغال نداد و اينهارا اداره كرد . بسيار جاي شرم است اينها همه يك چهره هستند يكي داعشي ، ديگر حكومت ، ديگري طالب و يك شادي بازش نماينده امريكا.

>>>   اگر اشتباه نکرده باشم چند سال قبل برادر ریس مجلس سنا که افسر نظامی فرقه جلال اباد بود به اتهام همکاری با داعش متهم شده بود ، اما تاامروز به قضیه هیچ پرداخته نشد و حال قصه از جای دیگه سر بلند کرد ، شاید اینبار هم سرش خاک انداخته شود ، راست بگویم مه و تمام مردم بیچاره گیچ شده ایم که چه میگذرد.

>>>   باید مشاور و مسلم یار هر دو را سر چوک به دار بزنند که عامل ترور هزار ها انسان بی گناه شده اند

>>>   مسلم یارداعش بایدهرجل عاجل ازریاست مجلس سنابرکنارومحاکمه شودواکنون این قوم فاشیست نیزمخواهندریس پارلمان رانیزیک طالب وداعش راتعین نمایند این ارمان رادرگورباخودخواهدبرد

>>>   لعنت برکسانیکه با دشمن ما همکاراست باید شدیدا مجازات شود

>>>   مثل همین مسلمیار تروریست و قاتل ملت افغانستان تعداد دیگری از مقامات حکومت فاسد اشرف غنی سرقومندان تروریست ها هستند که مردم مان را به تدریج می کشند وهمه مرگ یکدیگر خود را تماشا میکنیم.
هارون
افغان

>>>   شایعه است که غنی مسلمیار را احظار و یک چیغ بالایش زده است و بس !

>>>   عاجل باور نکنید ، ادارات کشفی خودش ان ملوث ترین افراد هستند گاهی بخاطر پول حرام برای دیگران دسیسه میسازند

>>>   مسلمیار نی بلکه داعش یار

>>>   مسلمیار داعش یار طالب یار

>>>   درین عکس خریطه های آمونیم نایتریت که از آن به شکل مواد منفجره استفاده می شود و در خریطه های سمنت ذخیره شده قابل توجه است. وای بر حال غنی و دولت فاسد غنی . برای مردم باید جواب گفته شود چقدر این جانی و سایر جانی های تحت حمایت اینها خون مردم بیگناه را ریختانده و ویرانی به بار آورده اند.

>>>   سگ زرد برادر شغال است این وطن فرو شان
همه وقت در چشم مردم بی دفاع ما خاک زده و سنگ وطن دوستی بر سینه زده اند..در اصل کسی که در کنار این خاین دلاور استاده است از جمله فراریان است که در زمان حکومت فقید داکتر صاحب نجیب الله در موتر های بار بری کلینر بود و بعدآ موتر چلان شد فکر می کنیم که یادش باشد.....ان زمان که از دستی کارمندان امنیت روز نداشت تا اینکه به یکی از احزاب اجیر شد.حالا مکلفیت دارد تا وعده که به بادارانش داده عمل کند..به مشل این خاین هزاران هزار در این حکومت در مقام های بلند کماشته شده اند...واه بحال این ملک بی سربوش..لعنت خدا بسر این وطن فروشان..وغلامان حلقه بگوش که حتی در مقابل اسمش احساسیت دارم این ........... موتروان

>>>   فسادالعالم فساد العالم
افسوس شیخ الحدیث بودن و ادعای تحریکی ورهبری جهادوبه این ریش سفید واخرعمربلند میشوند ومیگویند به اجازه ای مشر صاحب وبه اجازه ای بانوی اول کشوریکی یهودی ودیگرش مسیحی مارونی پس قضاوت به شما که مرتبه ای علم ودین را چقدر پاین اوردندوبالای فساد وناروای های غنی واعوانش پرده کشیدندوسعی کردند تا جنایات ارگ وتبشیری ها را توجیه دینی نمایند فکر مینمایند که ملت به عبا وقبا وقیافه ای ظاهری فریب میخورند هرگز!همه میدانند ومیشناسند که عمیل های خارجی ومزدوران اجانب به هر رنگ ولباس ظاهر میشوند ودر هر سن وسال میتوانند باشند نزدیک به یکصد نفر از جوانهای مسلمان در حین حکمروای حزب کمونیست به جوخه های اعدام سپرده میشوندولی معجزه اسارهبرانها زنده میماند وسلامت در پیشاور میرسد واز خود حزب میسازدوامروزه درحدمت اشغالگران قرار میگیرند ازین حادثه بیش از چهل سال نمیگذردبرای همه سوال پیدامیشود که کمونیست های بی دین حمالی های چنداول را اعدام مینمایند ولی این بزرگوار ها از زیر ساطول امین زنده وسلامت تا پیشاور سکورت میگردند گویا از ابتدا روس وامریکا در تبانی هم کار میکردند واجنت های همدیگر را یاری میرساندند چنانچه در زمان کمونیست ها گفته بودند که ما فلانها را نه به اتهام اخوانی بودن بلکه به جرم امریکای بودن دستگیر نموده بودیم ریس سنا وداماد ایشان که دستگیر گردیده اند از شاگردان با وفای ایشان اند کسی را یارای دستگیری ومحاکمه ای انها نیست اوبه زودی رها گردیده مانند امر خیل مفسد فی الا رض مکافات هم میگردد امان وپناه ازین تلبیس های بیباکانه
ولایت خان از کاپیسا

>>>   تا اوغان است همه نالان است
این گپی که گفته اند "جنگل بی شغال نیست" اینجا جنگل است نه کشور،
جنگل شیر دارد گرگ دارد شغال هم دارد فقط وابحال گوسفندان ، نه وابحال آدم های گوسفندی ؟؟؟؟

>>>   مسلمیار باید از وظیفه اش سبوم دوش وتحت تحقیق قرار گیرد.
سید علوی بلخ

>>>   هر کسیکه پشتو ن باشد و نزدیک به ارگ باشد او نه بندی و نه از او پرسا ن می شود که چه کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است