وزارت دفاع را از مسلکی ها خالی می کنند...
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۵    ۱۳۹۸/۲/۲۹ کد خبر: 158752 منبع: پرینت

تمام جنرال‌های مسلکی ما را از وزارت دفاع اخراج و همین دو روز قبل نیز ۲۴ جنرال ما را که در وزارت دفاع باقی مانده بودند، به تقاعد قبل از موقع سوق دادند و وزارت دفاع را از وجود هزاره‌ها کاملا پاکسازی و جاروب کردند.

اکنون آوازه است که بانو منیره یوسف‌زاده را به حیث معاون وزارت دفاع در امور تعلیمات پرسنل مقرر نموده‌اند، درست است که ایشان یک بانوی توانمند است، اما اگر این خبر راست باشد، نمی‌دانم چرا باوجود این همه جنرال مسلکی هزاره، یک بانو که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، به‌عنوان معاون تعلیمات پرسنل اردو معرفی شده است، بهتر نبود که یکی از همان ۲۴ جنرال را به جای سوق به تقاعد، در این پست می‌گماشتند؟.

تمام کادرهای ما را از ادارات ملکی و نظامی اخراج کردند و تنها دو بانو؛ منیره یوسف‌زاده و مقدسه یورش باقی مانده‌اند که هر ماه این دو نفر را از یک اداره به اداره دیگر جابه‌جا می‌کنند و ملت همیشه در صحنه هم مبارک‌بادی گفته‌ روان هستند.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع
مسلکی
نظرات بینندگان:

>>>   مسلکی بدرد نمی خورد ما و شما جز اردوی امریکا هستم و مسعمره امریکا هستم

>>>   وزارت دفاع داخله وکمپنی خصوصی پنشیر وردک که سابق بنام ریاست امنیت ملی یاد میشد باید همه دزد ها اختلاس گران را به تقاعد سوق کند کسانی نان ولباس سرباز رادزدی میکند سلاح را می فروشد وهیچ مهارت مسلکی ندازرد همه باید خانه نشین گردند

>>>   همیه کار و تعینات در ادارات از جانب ریس ارگ فریب و نیرنگ و هدف پشت پرده دارد خودش صادق نیست و صادقانهعمل نمیکند بلتمام کار اش عوام فریبانه و پر از ابهام است .

>>>   این دو زن هزاره به نام های منیره و مقدسه را معرفی کنید اینها که هستند؟ چه توانایی دارند؟ چرا این دوتا؟ خدا به حال این دو زن رحم کند. در کشوری که جنرالهای مرد امنیت ندارد تکلیف زنان روشن است.

>>>   برنامه تضعف اردو به هدایت خارحی ها عملا از زمان طا رق شاه اغاز ومرحله به مرحله طبیق میگرد هههههههههه

>>>   فکر میکنم که این دو بانو در ادارات دولتی خرید و فروش میشوند.
در یک اداره که چند وقت بودند،دل روسای شان را میزند و بعداً به روسای دیگر ادارات فروخته میشوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است