بارش ژاله (تگرگ) در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۷    ۱۳۹۸/۲/۲۸ کد خبر: 158733 منبع: پرینت


بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل

بارش ژاله (تگرگ) در کابل



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ژاله کابل
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   توجه توجه هرکه امروز صاحب دختر شده اسم دخترش را به.زاره
ژاله
جاغوری

>>>   چقدرزیبا قدرت خداوندتبارک

>>>   باران و برف و ژاله بدون آن که خدا و قدرت خدا را در آن تصور کنید،چگونه بوجود می آید؟
آب از یکجا شدن دو عنصر گازی که عبارت از آکسبجن و هایدروجن است و این عناصر با عناصر دیگر جدول عناصر در داخل ستاره ها در اثر جوش هستوی بمیان کی آید و هنگامی که تمام انرژی ستاره ختم شد،در اثر انبساط ستاره ها و انفجار آنها،این عناصر در فضای کیهان پراگنده میشوند و در اثر یکجاشدن دو اتم هایدروجن و یک اتم آکسیجن در فضای کیهان آب بوجود می آید.
این آب در آغاز پیدایش زمین،توسط استروییت ها و کومیت ها که سنگ های آسمانی هستند،به سطح کره زمین آورده شدند و در اثر اصابت آنها بر روی کره زمین،ابحار را تشکیل کردند.
اتموسغیر زمین نیز از گاز هایی مانند نایتروجن و آکسبجن و کاربن دای اکساید و بعضی عناصر گازی دیگر تشکیل شده است.
در اثر حرارت آفتاب که در فاصله یکصد و پنجاه کیلومتری رمین قرار دارد،این آب ابجار به بخار تبدیل میشود و بطرف بالا به اتموسفیر زمین صعود میکنند.
در اتموسفیر زمین در اثر برودت و سردی هوا،این بخار آب دوباره به قطرات باران و یا ژاله و برف تبدیل میشوند و دوباره به زمین فرود کی آیند.
اگر هوای جوی کمتر سرد بود،بخار آب به باران تبدیل میشود و اگر زیاد تر سرد بود به برف و اگر دفعتاً هوای جوی سرد شد،به ژاله تبدیل میشوند.
چون کره زمین علاوه بر حرکت انتقالی بدور آفتاب که در طول یک سال صورت میگیرد،در طول بیست و چهار ساعت یک مرتبه بدور خود نیز میچرخد که عبارت از حرکت وضعی زمین است،در اثر همین حرکت وضعی زمین نیز اتموسفیر زمین بدور زمین میچرخد و باعث تغیرات فشار هوا در مناطق مختلف زمین بنام فشار های بلند هوا و فشار پایین هوا که در اثر آن شمال و نسیم ملایم هوا و طوفان و رعد و برق و باران و ژاله و غیره پدیده های هوایی بمیان می آید.
نا گفته نماند که قوه جاذبه لین مهتاب و زمین و حرکت انتقالی مهتاب بدور زمین نیز باعث جذر و مد در ابحار میشود که در حرکت اتمدسفیر زمین و حرکت آبهای ابحار و مسیر آنها تأثیر دارند.
بنأ به ملا ها و پوهنتون اسلامی مصر و رهبران شیعه و سنی و دیگر رهبران مذهبی اسلامی بگویید که آیتی را که در آن نوشته شده است که رعد و برق خشم خدا است،از قرآن حذف کنند.زیرا رعد و برق یک پدیده آب و هوایی است که تنها در بهار همگامی که هوا معتدل است و در اثر برخورد دانه های باران و بخار هوا و مولیکول های هوای سرد و گرم با یکدیگر بمیان کی آیند که در اثر آن جریان الکتریکی تولید میشود و چارچ برقی تولید میشود،در هوا بمیان می آید.
اگر شما در یک روز بارانی پر از رعد و برق در بیرون در روی زمین ها در میان یک موتر باشید،اگر هزاران رعد و برق بالای موتر شما بیاید،از طریق بادی موتر که آهنی است و عادی برق است،به زمین انتقال میکند و بع شما هیچ ضرری نمیرسد.
اما اگر بالای خودتان برخورد کند،شما را از بین خواهد برد.اما این قهر خدا نیست،بلکه انتقال چارچ برقی رعد و برق از وجود شما منحیث عادی برق،به زمین است.زیرا وجود شما از هقتاد فیصد آب تشکیل شده است و آب هادی چارچ برقی است.
در زمستان هیچ وقت رعد و برق صورت نمیگیرد و قهرخدا در زمستان صورت نمیگیرد.
زیرا در زمستان هوا سرد است و جریان هوای گرم وجود ندارد که از زمین به بالا به اتموسفیر بالا شود و با برخورد با قطرات باران که از بالا به پایین سعودمیکنند،باعث تولید چارچ برقی و یا الماسک و یا رعد و برق شود.
در آخر باید برایتان خاطر نشان کنم:
هر وقت که الماسک صورت گرفت،شما باید منتظر باشید که چند ثانیه بعد صدای رعد را میشنوید،زیرا سرعت نور از سرعت صوت زیاد است،از همین خاطر شما چند ثانیه بعد صدای آن را میشنوید.
این تعلق به آن دارد که جریان الکتریکی برقی در فاصله چند صد متری و یا چند کیلومتری زمین صورت گرفته است.
اگر در فاصله نزدیک بود،دو و یا سه ثانیه را در بر میگیرد و اگر در فاصله دور بود چند ثانیه اضافه تر را در بر میگیرد.
از همین خاطر است که بعضی اوقات که در یک خانه نشستیم،هنگام رعد و برق،به مجردی که برق شد،من میدانم که چند ثانیه بعد رعد صورت میگیرد و بعداً متوجه دیگران هستم که چه میکنند.همگامی که صدای رعد می آید،همه از جا تکان میخورند و با عث خنده من میشود.

>>>   در هیچ یک از آیه های قرآنی گفته نشده است که رعد و برق خشم و غبضب خدا است،چرا خود تان مطالعه نمیکنید و از زبان ملا ها حرف میزنید؟؟؟

>>>   انتخاب از : ر
بـگـو تا آسمـــان گـوهـر ببارده
ــفراوان بیشــتـر بهـتـر بباره
اگــردرشهــر می بارید نـم نـم
به دهستــان ما شـر شــر بباره

>>>   - آن سنگ های که آب به این مقدار زیاد انتقال دادند خود شان چی شدند؟
- آفتاب درفاصله 150 کیلومتری ؟؟؟؟
- اگر درموتر باشیم برق بزمین انتقال میکند؟ چگونه انتقال میکند تایر های موتر رابری یعنی عایق هستند چطور عایق برق رابطرف زمین هدایت میکند؟ چون بادی مونر بزمین ارتباط ندارد
ر

>>>   مه نگفته بودم که رعد و برق و باران و برف و ژاله خشم خدا نیست،بلکه آب و هوا است و به خدا تعلق ندارد؟
در مکه یک باران شدید بارید که کسانی که در اطراف کعبه طواف میکردند،همه گریختند و به مسجد الحرام پناه بردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است