بیم آغاز اعتراضات مدنی، کام حکومت را تلخ کرده است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۵    ۱۳۹۸/۲/۲۴ کد خبر: 158669 منبع: پرینت

بیم آغاز اعتراضات مدنی در خیابان‌های کابل، کام حکومت را تلخ کرده است!

پس از اول جوزا ۱۳۹۸ نامزدان ریاست جمهوری، احزاب سیاسی و شهروندان کابل با شعار تغییر و انتقال قدرت به «حکومت سرپرست» به جاده‌ها می‌ریزند.
ده‌ها جریان سیاسی و نهاد‌های مدنی هم اکنون مصروف رایزنی با مردم درین زمینه اند.

حکومت نامشروع و قانون ستیز اشرف غنی اما هنوز بر حفظ قدرت و دوام کارش تاکید می‌ورزد که بدون شک زمینه ساز بحران و انارشیزم سیاسی خواهد شد.
شورای نامزدان ریاست جمهوری و احزاب سیاسی قبلن طرح بدیل شان را برای جلوگیری از به‌میان آمدن خلاَ قدرت با مردم شریک ساخته اند.

امیدوارام احزاب سیاسی، نهاد مدنی و شهروندان مسوول بتوانند وضعیت پیش آمده را به درستی مدیریت و بستر یک گذار دموکراتیک و مسمالمت آمیز قدرت را فراهم سازند.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراضات
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   غنی ودارودسه اش را باید سنگسار وستم کش کرد

>>>   غنی نمی خو اهد این پست را از دست بدهد مگر من خودم 20 سال تحصیل دارم اما فعلا بیکار هستم او لاد های گرسنه است
اگر همین اشرفک بعد از اول جوزا قدرت را از دست ندهد من خودم به خدا قسم می خورم و این شخص یهودی را به دستان خود می کشم ولو اگر یک روز هم زنده بانم چرا که در طول 5 سال قدرت این شخص یهودی فقط 500 نفر در زندگی عیش و نوش بودن دیگر همه در حالت فقر گرسنگی کشتن
تا کی این قدر ما بی امت باشم در طول 5 سال 45 هزار همو طن ما شهد شدند از دست این بی مغز متفکر به میلو ن ها دالر کشور های خارجی به این وطن کمککردند جه شد این همه پول ها در مصارف جور کردن فلم سازی دختر غنی در اامریکا مصرف رسیده است

>>>   اگر اشرف غنی به طرح خوب و قانونی شورای نامزادان انتخابات ریاست جمهوری تمکین نکند به دوام قدرت غیر قانونی شان پافشاری کند بیقین که مردم طرفداران کاندیدان ریاست جمهوری هم در مرکز و هم در ولایاتبه جاده ها ریخته میشوند و ارگ را در معاصره قرار خواهند داد و انجام این سر کشی از قانون و زور گویی و تقلبکاری و جعلکاری ارگ عواقب ناکواری را در پی خواهند داشت و واضح است که مسولیت ان بر میگردد بدوش اشرف غنی احمدزی قومگرای خود خواه قانون شکن
ز.ر گو .

>>>   اقای فطرت!در مورد افغانستان وسرنوشت بعدی ان امریکایها تصمیم میگرند٫نه افغانها.حواس خودت راهم پرت نکن وازما غریبارا هم.
عاقل

>>>   به همه گان معلوم است که درسراسرافغانستان شاید 500 نفرطرفدار غنی باشد ، همه ازاومتنفروبیزار است هیچ کس نمیخواهد بعدازاول جوزا رئیس جمهورباشد. متاسفانه اگرمردم برای نشان دادن نفرت وانزجارازاو به جاده ها برآیند متیقن باشید که چندین انتحاروانفجارتوسط ارگ نشینان طرح ریزی وعملی خواهدشد .به این ارتباط باید مردم بیدروهوشیارباشند که زنده گی خویش رابخطرنیاندازند.
بااحترام
هوشدار

>>>   ما از این نظام بی عدالت به خدا بیزار هستم خداوند به برکت این ماه همین حاکمان ظالم را گم نمو ده ویک شخص مسلمان و بی طرف که عقلا از اسلام چیزی یاد داشته باشد به این سر زمین حاکم نماید تا همه از این غلامک امریکا رها یابیم

>>>   مردم چند نکته را در نظر بگیرید
اعتراضات باید پلانیزه و کنترول شده باشد تا هرج و مرج نشود
روز اعتراض دوکان های مسیر اعتراض و جاده محل اعتراض بسته شود
تیم امنیتی مردم در چندین محل فرد فرد را کنترول کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است