دولت کوچک مردان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۸/۲/۲۳ کد خبر: 158646 منبع: پرینت

کابینه غنی همیشه کابینه سرپرست ها بوده است. همین حالا چندین وزارت ازجمله دو وزارت کلیدی وزیر ندارد و با سرپرست اداره می شود. این بهترین دلیل بر این است که رییس دولت کنونی نه تنها سیاست بلد نیست که از مدیریت و بوروکراسی هم چیزی نمی داند یا آن را قبول ندارد.

در دوره غنی همه نهادها درواقع تعطیل است زیرا به گفته آگاهان و کارمندان بلند پایه دولت، هیچ کسی در کابینه غنی صلاحیت کاری ندارد و آنچه که تعیین کننده همه کارها و امور است اراده و تصمیم فردی اشرف غنی است.
غنی معاون اول اش را با توطئه و پرونده سازی خانه نشین کرد و، معاون دوم اش را به اندازه یک سکرتر هم صاحب صلاحیت نمی داند.‌

کابینه غنی از دانه درشت های سیاسی کاملا خالی است و، غنی با چند وزیر بی صلاحیت و بی خاصیت و یک معاون به شدت محافظه کار در واقع به تنهایی به رتق و فتق امور مشغول است.

به نظر می رسد که دولت غنی از مامورین بی لیاقت و بی صلاحیت پرشده و در این دولت یک فرد با درایت و شهامت وجود ندارد که بر کرده ها و نکرده های محمد اشرف غنی نقد وارد کند و از تک تازی های این کوچک مرد تنگ نظر و تبار گرا انتقاد نماید. این دولت را می توان دولت کوچک مردان لقب داد.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   تنها امرالله صالح کافی است به دیگری نیاز نیست ،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است