قطع کمک های آمریکا به نیروهای مسلح افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۲    ۱۳۹۸/۲/۲۱ کد خبر: 158612 منبع: پرینت

قطع ۶۰۴ میلیون دالر، کمک های آمریکا به نیروهای مسلح افغانستان، کمر ارگ نشینان را می شکند!
قوای مسلح افغانستان وابسته به کمک های بین المللی و در راس آمریکا است که بدون کمک های آمریکا موجودیت قوای مسلح زیر سوال می رود، متاسفانه یک منبع آگاه به شرط اینکه نامش افشا نشود به خبرگزاری رویتر گفته است که به اندازه ۶۰۴ میلیون دالر پول که برای کمک به نیروهای مسلح افغانستان درنظر گرفته شده بود اکنون به خاطر اعمار دیوار مکزیک استفاده می گردد.

شاید فساد گسترده در میان ارگ نشینان، مقامات آمریکایی را وادار به چنین تصمیی کرده باشد. چون آمریکایی ها از حیف و میل میلیارد ها دالر در میان حلقه های فاسد و مافیای ارگ نشینان آگاهی دارند و آهسته آهسته دارند اعتماد خود را بالای سران فاسد افغانستان از دست می دهند، آمریکایی‌ها می دانند که تمام کارکنان کاخ سفید به زیر چهار صد نفر می رسد در حالی که اشرف غنی احمدزی اضافه از چهار صد نفر مشاور دارد که معاش دالری می گیرند و هزاران نفر سیاهی لشکر در ارگ مصروف هیچ هستند، بانوی اول آمریکا که جایگاه قانونی در نظام آمریکا دارد سالانه کمتر از یک میلیون دالر مصرف دارد در حالی که رولا غنی بدون جایگاه قانونی میلیون ها دالر را به هدر می دهد.

در شرایط فعلی لازم است که سیاستمداران افغانستان تا اول جوزا که دوره حکومت وحدت ملی به پایان می رسد برای حفظ نظام و جلوگیری از فروپاشی قوای مسلح افغانستان تصمیم به ایجاد حکومت موقت بگیرند، ارگ نشینان فاسد، مشاورین و افراد دالر خور را رخصت نمایند و پارلمان تقلبی را نیز تعطیل کنند و تمام اداره های موازی و بیکار را لغو نمایند، فقط و فقط قوای مسلح را تقویت و محافظت نمایند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمک آمریکا
نیروهای مسلح
نظرات بینندگان:

>>>   کمک ها را قطع کند هیچ تاثیر منفی بالای ما نمیگذارد تاریخ ما به جهانیان معلوم است که ما چگونه ازکشورخود دفاع کرده ایم ودرآینده هم میکنیم انشاءالله

>>>   اصلا باید اشرفی غنی به فکر بقای حکومت باشد تا چه وقت اردوی خیراتی داشته باشیم که معاش خیرات بگیرند
هروی

>>>   نویسنده
گفته غنی400 مشاور دارد آقای عدالت شما این آمار دقیق ویا هم جعلی را از کجا بدست آوردید.اول اینکه400 مشاور وجود ندارد.دوما اگر داشته باشد آن تعداد نفر فقط بخاطر محافظت از مجتمع ارگ و شخصی ریس جمهور میباشد.آن عده افراد سپر مطمئن درمقابل مخالفان ریس جمهور ویا هم برای جلوگیری ازکودتا احتمالی میباشند.

>>>   غنی گوچی 608 مشاور دارد که همه کوچی واز فاشیستان قبیله میباشند

>>>   اینها هزار چال و نیرنگ دارند.
حملات بالای نیرو های مسلح زیاد میشود،تلفات غیر نظامیان بالا میرود،غالمغال سربازان و نیرو های مسلح از عدم اعاشه و اباطه درست بالا میرود،شکایت آنها از عدم رسیدن مهمات بالا میرود.
سال دیگر مسؤلین نظامی امریکایی باز به جلسه پارلمان امریکا برای گزارشدهی خواسته میشوند و آنها این مشکلات را با وکلای پارلمان در میان میگذارند و وکلای پارلمان بودجه مصارف جنگی افغانستان را بالا میبرند و حق خود را از پنتاگون میگیرند.
بنأ امسال سال تلفات زیادتر نیرو های امنیتی و حملات انتحاری و تلفات بیشتر غیر نظامیان است.

>>>   قطع این کمک ها دزدان رهبری وزارت دفاع را متضرر نمیکند آنها میتوانند همچنان به چور وغارت خویش دوام دهند

>>>   من از خدوند می خو اهم همین حالا این کمک قطع شود بگذارید که مردم افغا نستان دیگر احتیاج کشور های کفری نشود

>>>   این پول های که امریکا کمک می کرد همه در جیب دختر غنی برای مصارف فلمش در امریکا بود نه برای کشور و مردم غریب ما
غنی همه کار هایش نمایشی است شما او ل در شهر کابل بیبند فساد به اوج خود رسیده است
در هر گو شه شهر بلند منزل ها اباد می شود و از این بلن منزل ها نا حیه و حوزه پولیس در هر منزل ده هزار دالر رشو ت اخذ کی کنند کجا شد فساد اداری
دیگر به سخنان غنی بازی نخورید به لیاظ خدا

>>>   کار بسیار خوب شد روزی دزدان قطع شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است