مینا ذکی نامزد حزب ليبرال استرالیا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۸/۲/۱۷ کد خبر: 158578 منبع: پرینت

مينا ذكي كه در افغانستان تولد شده است، اولين كسي است كه يك شهروند كشور ما براي كرسي ليبرال كنبرا در انتخابات فيدرال آستراليا نامزد شده است!
انتخابات دولت فيدرال آستراليا مصادف به ١٨ مي امسال ميباشد و قرار است به ميليون ها شهروند آستراليايي براي انتخاب صدراعظم و دولت شان به طرف صندوق هاي راي در يك فضاي آزاد دموكراسي بروند.
در انتخابات امسال خانم مينا ذكي كه در اوايل دهه نود به آستراليا مهاجرت نموده است، منحيث نامزد حزب ليبرال براي كرسي كنبرا پايتخت آستراليا معرفي شده است.
موفقيت خانم مينا ذكي را در انتخابات دولت فيدرال آستراليا خواهانيم.
نادر


مینا ذکی

مینا ذکی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استرالیا
مینا
نظرات بینندگان:

>>>   اگر می خواهید که پیروزی اش صد فیصد یقینی شود ضیا الحق امرخیل را به استرالیا بفرستید

>>>   فایده اش به استرالیا و مردم استرالیا است به شمول کنبرا. از افغانستان کدام شاخدار را بگو که فایده اش به مردم افغانستان رسیده باشد.

>>>   انسانها و کلاً جامعه فقط در آزادی و دموکراسی رشد و تعالی می بابند و نه در دیکتاتوری و خفقان و استبداد. درود بر خانم میناذکی. با آرزوی موفقیت هر چه بیتشر به فعالین سیاسی داخلی و خارجی

>>>   حزب لیبرال استرالیا .....ترین حزب این کشور است. اکثریت زنان این حزب بخاطر تبعیض فاشیستی این حزب علیه زنان از این حزب گوشه گیری کردند بشمول وزیر خارجه (جولی بیشاب). حالا این حزب در پی دام گیری زنانی کند ذهن وکم عقلی اند که تنها پی شهرت اند. درین حزب به جز انگلیس های زردچه هیچ ملیت دیگری جا ندارد و حالا ستاره این خانم برامده زیر زنان اروپایی هیچ علاقه برای پیوستن به این حزب فاشیستی ندارند.
آزاده

>>>   میلیون ها افغان در سراسر دنیا،مثل ملیارد ها نفر دیگر در سراسر دنیا از کشور های مختلف از یک منطقه به منطقه دیگر مهاجرت کردند و مسکن گزین شدند و در همانجا تحصیل و کار و خدمت میکنند و در همان جوامع مدغم شدند.
شما حالا در فکر این نباشید که کدام افغان در کدام کشور چه میکند؟
شما غم خود را بخورید و کشور خود را آباد کنید و خود را از خیرات خوری جامعه بین المللی رها کنید.
وقت خود را به چیز های بیهوده ضایع نسازید.

>>>   موفقیت این خانم که اصلا از افغانستان و مهاجر به کشور استرالیا گردیده است در این انتخاب و کانداتوری اش از خداوند یخواهم .

>>>   در کشورهای اروپایی وقتی کسی را به عنوان شهروند می پذیرند از تمام حقوقی که ساکنان اصلی برخوردارند، این فرد نیز برخوردار می شود؛ اما در افغانستان بیش از دویست سال است که قوم پشتون خود را در اکثریت دانسته و برگرده ی همه سوار است و نامش را مسلمان هم مانده است. ...بر این مسلمانی که قوم پشتون دارد. زمین های حاصل خیز هزاره هارو غصب کردند و روی این زمین ها نماز هم می خوانند!!!

>>>   خداوند به همراهش

>>>   با این نوع پوشش قطعا پیروز می شود نمی دانم چرا این افراد افغانستانی می گوید؟!!

>>>   امكان كاميابي اش خيلي كم است، چون مصارف انتخابات از طرف حكومت تأديه ميشود از اين خاطر مردم حاضر به نامزدي ميشوند.

>>>   حچاب ندازرد

>>>   يك شهروند كشور ما ? ستان ما شهروند ندارد! در شناسنامه و گذرنامه نوشته نشده "شهروند افغانستان" (سيتى زين افغانستان citizens of Afghanistan) بلکه "افغان" يا (afghan) زير عنوان افغان تبار هميشه درتاريخ و جريان امروزى پشتون وروهيله وپټان شناخته مى شود. افغان پختون و پختون افغان ازسوى پشتونها خود ناميده مى شود.
شترمرغ و فيل مرغ ;افغانپشتون و روهيله -پټان

هزاره هاى مغولى که نمى کنند جرگه چنگيزى و جگره اوغوني همينکه به خارج مى رودند قدر وسپاس مى شوند اوغو پشتونى هم در افغانتون وهم در خارج گدايگر و سيوسيالخور مى شود. پول امور اجتماعى را از پرداخت ماليه کارگران بومى و خارجى يعنى شهروندان (شهروند کسي است که حقوق و وظايف خود رابشناسد براى پيچاره ها داده مى شود
هم آنجا و هم اينجا حق خود را تنخواه خود را مى گيرد . وظيفه افغانتباران چيست ? حق اش!
* حق اش غيرات اش
* کار اش ننگ اش
همه در دفترافغان- پشتوندرج است
افغانيت سالنامه کابل نوشته پژواک - اکنون اسم افغانيت تغير داده شد به پشتونوالى!
پشتونوالى نيکو و افغانيت بد?
چرا نام افغانيت به پشتونوالى تغيرداده شد
اى شيربچه اوغونى
کل عمرات در گمراهى
همه چيز را مى کنى قومى
و گر نشد مى کنى قلدرى
کارنامه و همه نامه تقلبى
گلچينها و استوره ها ساخته گى
و اگر نشد نامه به دستدار
نامه مى کنى جعلى به پيش شهردار
و روي از فريب پريده
پيش آرگاه وبارگار بيگانه
شرم خود پت مى کنى زيرخانه
در تاريکى خزانه

>>>   فایده اش به شما چه به نفع همان کشور است برای خود و مردم خوب خود موفقیت بخواهید تا زمانیکه یک فرد خود را به قانون و فرهنگ یک کشور برابر نسازد هیچگاه برایش موقف داده نمیشود بخصوص که مسلمان باشد این خانم بدرد همان کشور میخورد و به نفع آنها . برای کشورش کدام فدیده ای ندارد

>>>   گوسفند خيل اگر شايد قومايش باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است