احمد ولي مسعود: عبدالله خلاف وعده كرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۸    ۱۳۹۸/۲/۱۶ کد خبر: 158566 منبع: پرینت

احمد ولي كانديد انتخابات رياست جمهوري گفت «عبدالله پيشنهاد كرد و تعهد سپرد در انتخابات كانديد نشود و يك كانديد داشته باشيم آن هم احمد ولي باشد كه همه از آن حمايت كنند اما بعد اين توافق خود را كانديد اعلام كرد!»

بارها در همين صفحه مجازي نوشتم " عبدالله گرگ زاده است مراقب آن باشيد و به آن اعتماد نكنيد، استاد عطا را همين شخص در تباني با غني از بلخ بركنار كرد، نيروهاي حوزه مقاومت را همين آدم پارچه-پارچه كرد..." اما كجا است چشم بينا و گوش شنوا كه ببينند درك كنند واقعيت ها را؟!

جناب احمد ولي!
هنوز زمان را از دست نداديد دسته انتخاباتي تان را با لطيف پدرام يكي كنيد، حقيقت ها را رك و راست براي مردم بيان كنيد، از قانوني و عطا بخواهيد از تيّم اتمر بيرون شوند آنگاه محقق و دوستم به احتمال صد درصد به شما خواهند پيوست و نيازي نيست پشت اتمر و عبدالله بروند.

اما متاسفانه نمي پذيريد اين رفتارهاي نادرست و عملكردهاي ضعيف پي در پي شما بوده است تا به اينجا رسيده است كه حتي مردم از شما بيزار شده است!

برگرديد و رجوع كنيد به مردم تان، ارزشها و منافع مردم تان در اولويت قرار دهيد، از چيزهاي كه در داخل مي گذرد مردم تان را آگاه سازيد، متحد شويد در انتخابات كانديد مستقل معرفي كنيد تا پيروزي و سر افرازي نصيب حال شما و مردم تان گردد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   انتخابات كانديد مستقل معرفي كنيد تا پيروزي و سر افرازي نصيب حال شما و مردم تان گردد.
J

>>>   اقای امیری!من بارها برای شما گفتم٫ عوض حوزه مقاومت حوزه فرار بر قرار بنویسید. اما کجاست گوش شنوا.
عاقل

>>>   پيشنهاد خوب است. آقايان نور، قانوني ، محقق پشت اتمر جاسوس را رها كنند، آقاي دوستم را با خود گرفته با آقاي پدرام و داكتر صاحب تمنا يك تكت انتخابي بسازند. اين آقايان زيادتر از اين نه خودرا ذليل بسازند و نه پيروان خودرا.

>>>   اقای امیری!برنده انتخابات را مردم شمانه٫ بل دولت دوست شماتعین میکند.نه خودرازحمت بدهیدونه مارا.
دهلوی

>>>   اقای امیری!به اراده خدا باید تسلیم شوید.اراده خدادرینست که امریکا ریس جمهور من وتورا تعین کند.
بشارت

>>>   همه این گفته های شمکارا انجام دهد نتیجه اش چی میشود ؟؟؟؟؟؟؟
ازهمین حالا معلوم است که اشرف غنی درانتخابات بعدی برنده اعلان میشود آیا شما تاهنوزاینرا نمیدانید ؟؟

>>>   توصیهٔ بجا و عاقلانه! اما کجاست گوش شنوا، این به اصطلاح رهبران تاجک را کبر، غرور، پول دوستی و مقام پرستی کور و کر ساخته. این ضعف اخلاق سیاسی آنها انشا الله روزی آنها را نابود خواهد ساخت و زمینه را به رشد و تقویهٔ افراد دلسوز و هدفمند مهیا خواهد ساخت. من با انتخاب احمد ولی مسعود موافق نیستم. او در خوخواهی کمتر از دیگران نیست. بنظرمن او از ناکاره ترین این باند است.

>>>   گل امیری
شما.واقعا دیگه انسان را نمیشه شناخت بجای اینکه گروه ها واجزاب را تشویق کنید که به همدیگر احترام بگذارند و همدیگر را در آغوش بگیرند.توداری خراب تر میکنید یکی را علیه یکی دیگر تحریک می کنید از این پیشنهاد های شما بوی خون میآید نمیدانم که تو کوس نه نه درس خواندی عقل نداری.مثلا گفتی عطا از اتمر جدا شود.یعنی چه مگر اتمر خارجی است.
(داد علی

>>>   اقای احمد ولی !
از جمله کارهای خوبی که عبدالله در زندگیش انجام داده کاندید شدنش در مقابل شماست اومیداند که خودت شایستگی واهلیت کاندیداتوری ریاست جمهوری را ندارید اول یکبار بخت خودرا در وکالت می ازمودید که چند رای می اوردید بعد بسوی کار های بزرگ گام برمیداشتید خیانت های شمارا در هنگام سفارت تان در لندن همه میدانند واین که پولهای مقاومت را در <اولد تاون >دبی خانه خریداری کردید وشاید هنوز هم است ودر کابل جایداد خریداری نمودیدوبه نام زیارت قهرمان ملی وبینیاد مسعودملیونها دالر ذخیره کردیدو... بدون انهم خودت لیاقت وزارت را نداری چه رسدبه ...فکر میکنم ان طورسن دیوانه از تو بیشتر رای می اورداسم قهرمان ملی را سبک نساز واز احمد جوان ومعصوم استفاده ای ابزاری مکن امید وارم که احمد جان جایگاه واقعی خودرا داشته باشند ودر امورپسیف وخسیف ریاست ارگ خودرا دخیل نسازد کاکایش نمیتواند ارای پنجشیر را بدست اورد چه رسد به باقی جا هاچون او یک تکنوکرات وشخص فاقد عقیده ای اسلامی وضد جهاد ومجاهد ومسلمان میباشد اونمیتواند یک در صد رای بدست بیاورد منتها انهمه پولهای باد اورده را به مصرف میرساندهرکه ضد ارزش های ملی ودینی مردم قرار بگیرد در میان ملت جا ندارد احمد ولی نه نماز میخواند ونه نماز را یاد داردمثل اشرف عنی در نماز جنازه سجده خواهد کرد من به حیثیکی از ارادت مند هایقهرمان ملی بسیار متاثر هستم که یاران وهمراهان اومانند احمد ولی وقانونی وصالح وعبدالله و... همه بی دین وضد دین هستند
یتیم بچه ای از رخه

>>>   عبد الله این قدر بی امت است که او از یک چیغ زدن غنی یهودی می ترسد در حالیکه مجاهد دلیر می باشد غ خو عمرش در کشور های کفری تیر شده و بسیار بی ایمان است

>>>   عجيب است ، نه اجر جهاد و نه مزد مقاومت ختم شدني است، احمد ولي و ضياء خود را گم كرده اند، با كدام اهليت شما آرزوي رياست جمهوري را داريد، جهاد در تمام افغانستان بود ولي ثمر آنرا آمر صاحب از خود كرد، جهادي كه در كنر و لوي پكتيا، هرات و قندهار شده در ولسوالي پنجشير ديده نشده ، رهبريت مملكت چيزي ديگر است ، اگر شوراي نظار جمعيت و رباني را اختيار حكومتداري ميداد هيچ وقت جنگ داخلي و خارجي دوام نميكرد، يك قشر بيسواد و بدون تجربه همه جهاد را به گو برابر ساختيد، وزارت دفاع را فروختيد، در كابل يك مرمي عليه طالب فير نشد و همه تان فرار نموديد، بس است به لحاظ خدا شرم كنيد، آنقدر پولدار شديد كه چندين پشت تانرا بس است ، در خارج عيش تانرا نمائيد و ملت را از اين بدتر نسازيد. در تمام پنجشير داكتر عبدالله و داكتر عبدالرحمن و خليلي با عث تبليغات و كلان سازي پنجشير بودند، حتي خود آمر صاحب استعداد سخن گفتن و رهبريت ملك را نداشت، خداوند اجر جهاد و مقاومت نامنهاد را برايتان بدهد، محاسبه خداوند دقيق است ، روز امتحان دست هاي زيادي در گردن رهبران جهادي و خلقي خواهد بود. توبه نمائيد كه مرگ زود ميرسد، و قبر بزرگ و مرمرين سبب نجات نميشود، خداوندا كمي و كاستي ما را عفو نمايد، غنيمت جهاد را براي مجاهدين و فاميل شهدا تقسيم نمائيد تا باشد كه بار گناه هاي نا بخشودني كمتر شود.

>>>   خیر است ملا ضالح هم چندان رفیق نبرامد
بدخشانی

>>>   هز هر دو مردم شریف ما متنفر هستند و همچنان از دیگر گرگ های که نام بردید شاعری گفته است . چه خوش است گر محک تجربه اید بمیان - تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .
اینها امتحان خود را داده و سیاه روی بر آمده اند دیگر به هر لباسی که باشند مردم بازی نخواهد خورد جز اینکه ماننه گذشته تقلب نمایند .
س -ف

>>>   بعد از گوز زدن چهارزانو نشستن فایده ندارد
اقای گل امیری اینها دجالان قرن 21 در غم مردم نیستند فقط و فقط در پی بدست اوردن منافع شخصی شان هستند در طول 18 سال گذشته این جنایتکاران که شما از انها نام برده اید مانند قانونی عبدالله عبدالله احمدولی احمدضیا معلم عطا هیچ یکی انها برای مردم خود خود یک زره هم کار نکرد تا توانستند از احساسات پاک مردم سوء استفاده کردند ولی در وقت امتیازات مردم را فراموش کرده تمام امتیازات را به خود به اعضای خانواده خود و به نزدیکان خود اختصاص دادند لعنت به این غاصبین ووطنفروشان
ذبیح الله از گلستان پنجشیر

>>>   جناب احمدولی با پدرام یکجا شوید و افغانستان را به بهانۀ فدرالی تجزیه کنید. نصفش را به ایران و نصفش را به پاکستان بفروشید، پولهایش را به خارج بفرستید و خود تان در دوبی یا در اروپا عیش کنید.

>>>   اگر احمد ولی مسعود با دسته انتخاباتی پدرام یکجا شود و منحیث معاون پدرام خود را نامزد کند،من صد فیصد متیقن هستم داکتر عبدالله و قانونی و خلیلی و محقق و دوستم نیز خود را منحیث معاونین احمد ولی مسعود کاندید میکنند و در انتخابات اگر تقلب نشود و پنجهزار دستگاه بایومتریک گم شده با رای های تقلبی اشرف غنی پر شده دوباره به مرکز انتخابات انتقال نشوند،برد از آنها خواهد بود.

>>>   احمد ولی جان مسعود قهر نشوی برادر محترم ،قسمیکه من فکر میکنم عبدالله عبدالله لیاقت اش ضرفیت اش با مردم وحوصله فراغ و. چهره شناخته شده در جهان است بسیار فرق فاحش بین تو. و. عبدالله وجود دارد ،گل امیری أدم جنگ انداز است روزی در نوشته هایش قومی را علیه قومی تشویق میکند یکی را خوبتر ودیگری را بدتر و. اما حالا وظیفه گرفته که اشخاص و افراد را تخریب کند ویکی را در مقابل دیگر خوب جلوه دهد کوشش کنید در بین مردم کار خوب کنید و. مردم را از خود بسازید تا باشد در انتخابات نتیجه مطلوب بدست آرید
عبدالله ریحان

>>>   خوب است که حرف و نوشتن مجانی است ورنه این امیری زیر قرض گور میشد و عطا محمد و احمد ولی که په په

>>>   ین تاجیکِ درد دیده را ؛ دیگر نیازارید...
با وعده های نمایشی
با دروغ های شاخدار
با فریب های مداوم
با آواهای ملایم و...
نیازاریدش که دیگر طاقت و توان‌ رنج و بدبختی در او نمانده است.
بسیار غم‌ کشیده است او ...
بسیار ستم کشیده است او ...
بسیار مایوس است او ...
نکنیدش این همه خموش و پَرسوز...
رهایش کنید به حال خودش تا نفسی آرام بکشد و بداند برای چه دارد نفس میکشد .
سپس او میداند که چه کند و چه نکند ، چه به خیرش است و چه به زیانش ...
خیر تان که برایش نرسیده است ، نمیرسد و نخواهد رسید.
کم از کم ، شرِّ تان‌هم را نرسانیدش.
ادریس خراسانی

>>>   اویانی
طالبان گفتند: «انگور شمالی حرام است؛ گنجشک شمالی دشمن است.»
دیکتاتور احمدزی میگوید: «همه تان را یا با تفنگ قوم و یا با زور خارجی ها، ازینجا گم میکنم.»
یعنی، نه گنجشک شمالی ماند و نه انگور شمالی روید.
طالبان گفتند: «انگور شمالی حرام است، گنجشک شمالی دشمن است.»

>>>   نظر اقای دبیج از گلستان پنجشیر قابل تائید مردم افغانستان قراردارد
قدسیه لغمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است