فضل الهادی مسلمیار بازهم رییس مجلس سنا شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۸/۲/۷ کد خبر: 158381 منبع: پرینت

فضل الهادی مسلمیار سناتور انتصابی در نخستین جلسه دور هفدهم شورای ملی به اتفاق آرای سناتوران بار دیگر برای یک دوره پنج ساله تقنینی به حیث رییس مجلس سنا انتخاب شد.
مسلمیار نماینده ولایت ننگرهار در مجلس سنا هشت سال سمت ریاست و یکسال سمت نیابت اول مجلس سنا را بر عهده داشت.

در نخست مصطفی ظاهر، سناتور انتصابی دیگر خود را نامزد پست ریاست مجلس سنا کرده بود، اما بعدا انصراف خویش را اعلام کرد. بدین ترتیب آقای مسلمیار با 61 رای عضو سنا به سمت ریاست مجلس سنا انتخاب شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس سنا
مسلمیار
نظرات بینندگان:

>>>   واسطه اش طوس قره است

>>>   تا زماینکه این چهار کلا ها باشد به کسی دیگر حق نمی دهد انها چو کی را خا ندانی نمو ده یک مرد پیدا نشد که انها را از این چو کی دور کند

>>>   قبل یکتن از سناتوران که خود را در مقابل مسلمیار وابسته به ارگ در پست ریاست از کاندیداتوریش نامبرده بود بدون هیچ دلیلی و خلاف قانون انشخص را اشرف غنی طی فرمان غیر قانونی اش از مجلس سنا سبکدوش کرده است مصطفی ظاهر از ترس سبکدوشی اش از جانب غنی احمدزی ناگزیر از کاندیداتوری اش در مقابل مسلمیار چوکرگک ارگ منصرف گردیده است .

>>>   خوب شد، شهادت در همين پوست نصيب اش باد.

>>>   Motaref
خبر دادند که کودک نوزادی به‌دلیل مسدودبودن جاده‌ها و ممانعت پولیس در نزدیکی دانشگاه کابل، جان داده و چشم از جهان بسته است. تاسف‌بار است. بدمستی‌های غنی احمدزی در آخرین روزهای از عمر حکومت نکت‌بار او به‌جای رسیده است که دو هفته می‌شود شهر کابل را گروگان گرفته و به‌خاطر یک همایش انتخاباتی، یک هفته تمام مکاتب، دانشگاه‌ها و تمامی نهادها دولتی و غیردولتی را تعطیل کرده است. غنی پیام جز مرگ برای مردم ندارد. غنی نام دیگر مرگ است.

>>>   هارون میر سعیدی
داکتر ضیا با همت تر از معامله گران ذلیل پنجشیر و شورای شمالی هست.
زلمی نوری، تیل فروش قراردادی ها کسی خبر دارد، امروز در پارلمان سرش کجا گرم بود؟

>>>   رزاق مامون
جعبۀ سیاه تقلب انتخاباتی اخیر کشف شد!
رجب علی اندیشمند مجموعه مدارک ثقه را به کمیت 300 دوسیه به سفارت امریکا و یوناما تحویل داده است. علت تأخیر دراعلام نتایج انتخابات همین قضیه بود.
خبر فوری واصل شده به گزارشنامه افغانستان مشعر است که درواپسین هفته های پایان مأموریت خونتای ارگ، رجب علی اندیشمند یک تاجر ملی به انبوه ای از مدارک و اسناد ثقه در بارۀ تقلبات سازمان یافته در انتخابات اخیر از سوی ارکان دولت و مجریان کمیسیون انتخابات دست یافته است.

اندیشمند مجموعه مدارک ثقه را به کمیت 300 دوسیه به سفارت امریکا و یوناما تحویل داده است. علت تأخیر دراعلام نتایج انتخابات همین قضیه بود.
رجب علی اندیشمند از حوزه کابل کاندید مستقل ولسی جرگه بود و با به کار اندازی یک تیم چهل نفری ازجوانان متخصص IT وکمپیوتر ساینس چندین ماه شبانه روزی کار کرده است که درنتیجه به جعبه سیاه تقلب دست یافته است.
اگر این اسناد درمعرض قضاوت عامه قرار داده شوند، دیگر هیچ آبرویی به خونتای ارگ و کمیسیون فاسد انتخاباتی باقی نمی ماند.
اقای رجب علی اندیشمند از لابلای تحقیق به این نتیجه رسیده است که پانزده نوع تقلب انتخاباتی انجام گرفته و اسناد و مدارک درین رابطه به طور کامل در دسترس است. از جمله این که چطور رای یک آدم بالا برده شده و آرای دیگران چه گونه درمحفظه کمپیوتر قید مانده است. اینک پنجره به سوی یک افتضاح تاریخی و گیج کننده گشاده شده است.
خبر مشعر است که مسوولان دولت وکمیسیون نسبت به این انکشافات به وحشت اندر گشته اند.

>>>   کسانی که از اصل مطلب بدور میشوند مانند قصه سیب دزد است که از جانب باغبان گیر شده بود باغبان از ان پرسیده بود چرا سیب باغ مرا دزدی بل مقابل دزد به دهقان میگوید چرا بر زنت پیزار نمی خری باغبان برش میگوید این سخنت بتو و سیب دزیت چه ربط دارد دزد گفته بود که برادر از گپ گپ میخیزد حال دوستان ما از گپ گپ میخیزانند تا خیانت ارگ را در مورد کانداتوری ریس مجلس سنا وابسته به ارگ را بطرف موضوع دیگری سوق دهند .

>>>   این کارهای سازمان دهی شده اشرف غنی کل است که تمام کارها را برای نفع خود انجام می دهد این....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است