نمایندگان مردم تخار در پارلمان کجا هستند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۷    ۱۳۹۸/۲/۵ کد خبر: 158367 منبع: پرینت

سکوت نمایندگان مردم تخار در پارلمان و شورای ولایتی این ولایت در پیوند به نا امنی های تخار؛ به ویژه در مورد ولسوالی دشت قلعه ننگین است و شرم آور. این مزد بگیر های مفت خور حاضر نیستند حتی صدای شان را در مورد بی خانمان شدن هزاران باشنده ولسوالی دشت قلعه بلند بکنند.

زنان، کودکان، جوانان و مردان کهن سال در این ولسوالی هر روز کشته می شوند، زخمی می شوند و خانه های شان چور می شود.
کودکان از مکتب باز مانده اند، جوانان از تحصیل و زنان و مردان از کِشت وزار؛ مادران، دردِ نداشتن پسران از دست رفته شان را می کشند، خواهران درد از دست دادن برادران شان را، برادران بار نبود پدر را می کشند و محروم از محبت مادر و خواهر و خانواده؛ در گوشه و کنار دنبال لقمه نانی می چرخند.

اما اینها (نماینده های مردم تخار در پارلمان و شورای ولایتی) با بی شرمی تمام سکوت می کنند وازبین رفتن زندگی رای دهندگان (مردم شان) را شا می کنند. لطفا حق رای مردم را حلال کنید و برای مردم تان لا اقل بخاطر خدا هم که شده صدا بلند بکنید. سکوت ومعامله های شما سبب شده است تا مردم به پای مرگ برسند و تخار بر لبه پرتگاه قرار بگیرد. من به عنوان یک تخاری خجالت می کشم که شما ها از ما نماینده گی می کنید.

آیا خبر دارید که ارتش تمامی ساحات تصفیه شده را رها کردند و طالبان دوباره مسلط شدند؟
آیا میدانید که این مناطق به خون سربازان به دست آمده بود وملیون ها افغانی مصرف عملیات راه اندازی شده که پول مردم است شده است؟
آیا باخبر هستید که مردم زیر دود وباروت با مرگ دست و پنجه نرم می کنند؟
شرم تان باد!

پویا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تخار
نمایندگان
نظرات بینندگان:

>>>   اقای پویا! احساس عالی شما قابل درک است٫اما نه تنها در تخار من وتو٫ بل همه کشور مردم بیسوادومصاب تاخر عقلی٫قلدرها وقوماندانهای جاهل وبی همه چیزرا نماینده تعین کرده اند که جز چوروچپاول از انها کاری ساخته نیست.
عاقل

>>>   سزای قروت او گرم
خود انتخاب کردید و حال پی آمدش را ببینید

>>>   این اوغان کوچی همین نام مجلس و نام پارلمان را هم بد کرد۰
پارلمانی که ۲۵ درصد آن تکمیل نشده و قسمت تکمیل شده آن هم مورد مناقشه است و تمام برگزار کنندگان آن هم محکوم به خیانت ملی به محکمه معرفی شده اند صرف اهداف سیاسی افتتاح میشود۰
کوچی کاملن مردار کرده۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است