تمدید کار رییس‌جمهور، تمدید کار ریاست اجرایی است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۸/۲/۳ کد خبر: 158327 منبع: پرینت

از آنجا که دادگاه عالی مدت زمان باقی ماندن اشرف غنی را در پست ریاست جمهوری تمدید کرده است، عبدالله نیز این تمدید را به معنی تمدید ریاست اجرایی تلقی کرده و درباره نشر نامه ای که مسوولیت اش را ارگ برعهده نگرفته است، عکس العمل نشان داد.

روز گذشته نامه ای در فضای مجازی نشر شد که حکایت از عزل عبدالله و برچیده شدن بساط ریاست اجرایی داشت، اما ارگ تا کنون مسوولیت نشر آن نامه را برعهده نگرفته و هیچ عکس العملی در اینباره نشان نداده است.

اما فریدون خوزون، معاون سخنگوی ریاست‌اجرایی در اینباره گفت: تا هنگامی‌که کار رییس‌جمهور دوام پیدا می‌کند، همزمان کار رییس اجرایی دوام دارد و تا هنگامی هم که کار رییس اجرایی دوام پیدا می‌کند، همزمان کار رییس‌جمهور هم دوام می‌یابد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   هر دوی این رهبران تشنه قدرت اند و نمی خو اهند این چو کی دالری را رها کنند
چوکی ریا ست جمهوری افغا نستان سرش دارد یک دفعه که سرش شد باز هچ کنده نمی شود

>>>   این حکومت دو سر دارد و یک تنه
با هم زنده اند و با هم میمیرند

>>>   عبدالله در طول 5 سال گذشته که مسئولیت ریاست اجرائیه را به عهده داشت بدون ارایش کردن و سینگار کردن و لکس پوشیدن هیچ چیزی دیگری را که به نفع مردم افغانستان باشد انجام نداده بغیر از سفر های نمایشی و اشتراک در بعضی کنفرانس ها که دران کنفرانس ها به انگلیسی ضعیف و لی بالباس مفشن و ارایش قیمتی اراسته بود اشتراک کرده هیچ دستاورد ندارد که به مردم افغانستان ارایه کند به هرصورت حالا باز هم مانند .... مرغ خودرا شله گرفته که تازمانیکه رئیس جمهور درقدرت باشد ایشان هم باید باشد درحالیکه بدون رئیس جمهور خلای قدرت به وجود می اید ولی بدون رئیس اجرائیه اب از اب تکان نمیخورد و برعکس از بودن رئیس اجرائیه نبودن شان به مراتب بهتر است
وحیدی از دنمارک

>>>   اقای وحیدی نظرتان مورد تائید مردم افغانستان قرار دارد
قومندان قرلک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است