از پشت پرده حمله بر وزارت مخابرات مطلع شوید
نباید به وزارت مخابرات حمله میشد! زیرا این وزارت متعلق به قبیله است و آنان تا جایی که دیگران باشند بر خود حمله نمی کنند مگر اینکه مسایل پشت پرده ای وجود داشته باشد 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۸/۲/۲ کد خبر: 158314 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) چهار حمله کننده انتحاری بر قسمت پشتی وزارت مخابرات حمله کردند و سپس خود را به قسمت های اصلی نگهداری اسناد محرمانه در این وزارتخانه رساندند.

گزارش ها اینگونه حکایت داشت که گویا درگیری با چهار مهاجم، پنج ساعت به درازا کشیده است، اما اگر دقیق به موضع بنگرید، چهار مهاجم در طی کمتر از یکساعت پس از حمله باید تمامی مهمات دست داشته شان تمام می شد و بدون سلاح اسیر می شدند. اما آنان چگونه و با کدام سلاح ها و مرمی ها توانسته اند حدود پنج ساعت با صدها نیروی مجهز و مسلح نظامی دولتی مبارزه کنند؟

بگذریم! زیرا مشخص است، همانهایی که آنها را از چندین کمند و پسته بازرسی گذر داده و به پشت وزارت و بعدا ساختمان اصلی وزارت مخابرات و سپس به قسمت اسناد محرمانه این وزارت رساندند، مهمات شان را نیز فراهم آوردند.

اما اصل ماجرا اینجا است که چرا وزارت مخابرات و چرا از پسته خانه و چرا قسمت اسناد محرمانه وزارت؟ و ده ها سوال دیگر که شاید اذهان مردم ما را بخود مشغول ساخته است.

در حقیقت نباید به وزارت مخابرات حمله میشد! زیرا این وزارت متعلق به قبیله است و آنان تا جایی که دیگران باشند بر خود حمله نمی کنند مگر اینکه مسایل پشت پرده ای وجود داشته باشد.
مردم در اینباره حدث وگمان هایی زده و در صفحات اجتماعی اشاراتی به این مساله داشتند که گویا وزیر مخابرات قصد از بین بردن اسناد دزدی های ارگ از این وزارتخانه را داشته و اینها را فرستاده تا آن اسناد از بین برده شود. این قسمتی از واقعیت است.

در قسمت اسناد محرمانه وزارت مخابرات سه دسته از اسناد رسمی نگهداری می شده است، اسناد دزدی های ارگ از جیب مردم توسط این وزارت، اختلاس هایی که از جیب مردم میان شرکت های مخابراتی و وزیر مخابرات صورت گرفته بود و
اسنادی که نشان می داد مکالمات تلفن های مردم و مسوولان بصورت غیر قانونی کنترول شده و در اختیار سفارت آمریکا در کابل قرار گرفته است.

این اسناد بطور دقیق زمانی توسط مهاجمان مسلح در حمله به وزارت مخابرات سوزانده شده است که فقط یکماه دیگر تا میعاد قانونی اتمام مهلت ریاست جمهوری اشرف غنی باقی مانده است و چنانچه نسخه هایی از این اسناد به دست اروپایی ها، روسها و یا رقبای اشرف غنی می افتاد، بطور یقین تعداد زیادی به شمول اشرف غنی و وزیر مخابرات باید به محاکمه کشانیده می شدند تا پاسخگوی سرقت و اختلاس بیش از حد تصور از این وزارتخانه باشند. به همین دلیل، مهاجمان مسلح بدون توجه به قسمت های حساس وزارت مخابرات، مستقیم به قسمت اسناد محرمانه رفته و تمامی اسناد موجود در آن قسمت را آتش زدند و نظامیان هم فرصت دادند تا مهاجمان کارشان را راحت و بدون دغدغه و از روی فرصت کافی انجام دهند.

مهاجمان سپس پرچم داعش را در صحن وزارت برجای گذاشتند تا هم برای طالبان برائت حاصل شود و هم داعش مقصر این حمله شناخته شده و دیگران در این وزارتخانه و ارگ ریاست جمهوری زیر سوال نروند.

از جانب دیگر حمدالله محب مشاور عالی شورای امنیت ریاست جمهوری نیز قبل از حمله، به هرات رفت تا رد پای وی در این نیرنگ بزرگ برجای نمانده باشد.

کد (4)


وزارت مخابرات

وزارت مخابرات

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله
وزارت مخابرات
نظرات بینندگان:

>>>   غنی شرمت باد

>>>   ریاست عمومی امنیت ملی یا کمپنی خصوصی .....مسئولیت خودرا قبلا رفع ساخته است چون هر سه ماه در سه ماه برای تمام ادارات ووزارت خانه ها متحد المال مکتوب می فرستند که شما درخطر هستید!!!
آن وقت اگر حمله شد کمپنی میگوید ما گفته بودیم !!! اگر نشد کی میتواند از کمپنی پرسان کند که چرا نشد ؟؟
درسریلانکا حادثه های انفجار شد همان روز عاملینش را شناسائی کردند ، 18 سال است یکبار نشد که این کنمپنی یا این چوپان دروغگو یک انتحاری را زنده دستگیر کرده باشد ،
وقتی نتوانستند کاری کنند بر ای اینکه خودرا فعال نشان بدهند برای دیگران دسیسه میسازند که گویا فلان فرد طالب است ، خودرا ووقت را مصروف اوئ میسازند وبرای اینکه خلاف کار ثابت نشوند از روی بی ایمانی دزدی میکنند مواد جابجا میکنند وصد خیانت دیگر را میکنند تا فرد مورد نظر شان مجرم معرفی شود
دلیلش اینست که ریاست امنیت ملی هنوز ملی نیست بلکه کمپنی خصوصی امنیتی مربوط پنشیر وردک بخش بازار آزاد است ، از پهخره دار دروازه تا روسای مرکزی همه از یک ودو ولایت والسوالی هستند
ر

>>>   Zafari
تا ارگ از وجود تروريست ها خالي نشود همين ديگ است و همين آش.

>>>   Ansari
یکی از راه های تعامل با وضع امنیتی کنونی داشتن سلاح در دفتر و خانه و موتر است. وقتی شهروندان کشوری چون امریکا برای حفاظت از خویش سلاح حمل می کنند ما چرا از چنین حقی محروم باشیم.
ارزش خون مردم بالاتر از هر قانون و مقرات دولتی و غیر دولتی است.

>>>   ﻧﻮ اﻧﺪﻳﺶ
من تجزیه میخواهم
هم زیستی با .....های پشقل خور و. خودمرداری حیف است

>>>   کشور افغانستان نه تنها فدرالی بلکه تجزیه شود، زیرا اقوام متمدن افغانستان با پشتون ها هیچ گونه اشتراکات که بتواند اینها را با هم یک ملت درست کند ندارند. تاریخ مشترک، زبان مشترک و نژاد مشترک و فرهنگ مشترک ندارند به جز دین اسلام که آن هم در این زمان باعث یکجا شدن مردم افغانستان نمی شود زیرا امروزه بیش از 50 کشور اسلامی است پس چرا همه آنها یک کشور واحد را تشکیل نمی دهند. از طرف دیگر با تجزیه افغانستان به خراسان و پشتونستان امنیت، ثبات و پیشرفت اقتصادی به کشور خراسان آمده در مدت کوتاهی جزء کشورهای مطرح جهان خواهد شد. کشور پشتونستان هم در آن زمان به دلیل اینکه اقوام دیگر از آنها جدا شده اند دیگر انتحار را ممنوع کرده به سمت پیشرفت و انکشاف گام بر می دارند.

>>>   ادفر اویانی
در وزارت مخابرات کشتار است!
کجایند «نیرو های ویژه امنیتی»؟

تاریک ترین شب پرستان تاریخ زمین و زمان
تروریست ترین های کره زمین با نام افغان
همیندم کشتار دارند بومی های خراسان را
این چه ستمیست که کس نگوید «تروریستان»

>>>   مد خالد فاتح
راه حل اساسى اين است كه مردم خود در برابر تروريزم بسيج شوند!

>>>   د عیسئ هاشمی نژاد
مردمی که هفت ملیون رای را در یک هفته برای ستاره شیطان بفرستند ....... آیا انگیزه مبارزه دروجودشان خواهد بود ؟

>>>   سیح خراسانی
انفجار/کابل:
کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ کاملآاز شر برادران وحشی و بی فرهنگ کرزی٫اتمر٫غنی٫زاخیلوال٫راکتیار نجات داده شد.
لعنت بر طالب وحشی با حامیان نیکتای دارشان

>>>   Shirzad Arya
شرم است برای اشرف غنی ننگ است برای کسانیکه غنی را بابا و اتل خطاب میکنند و هر کدام با بیشرمی زرگلن شه بابا میگن ریس جمهوری که امنیت پایتخت را تامین کرده نمیتواند باید زهر بنوشد لعنت به چنین فاشیست های کثیف که هنوز دوست دشمن خود را نمیشناسند

>>>   رکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International Strategic Studies
مردم افغانستان اگر یک زره غیرت داشته باشد باید این وحشی را با سنگ و چوب هم که شده از کاخ راست جمهوری بیرون کند زیرا این نجس تمام کار بارش تفرقه افگنی در بین اقوام افغانستان و حمایت از تروریزم است

>>>   مرکز انتحاری کابل است نه پاکسنان

>>>   مامون
دکتر ضیاء کجا پنهان شده ای؟ وزارت مخابرات در ۲۰۰ متری تو است
نخستین نشانه های سقوط قهری و فضاحت بار حاکمیت ضد ملی غنی شروع شده تا تروریستان مستقیم به ارگ برسند.
اینک یک گروه از تروریست های « سیاسی» به دستور خونتای طالب در دوحه، بعد از سبوتاژ مذاکرات مرموز از سوی حامد کرزی و دکترغنی، به حساس ترین ساختمان دولتی درکابل حمله ور شده اند.

معلوم نیست چه شمار کارکنان زن و مرد وزارت مخابرات در معرض خطر مرگ قرار گرفته اند.

کجاست آن «قطعات ویژه!!» به سر گروپی دکتر یاسین ضیاء یا ضابطان نوکار در بست جنرال در وزارت داخله که به فرمان دکترغنی به شبرغان دیسانت شده و قوماندان نظام الدین قیصاری را با اهانت و شدت عمل به چرخبال فروبرده و او را در فضا از ریسمان آویخته و به کابل انتقال دادند. به نظر می رسد که نوبت به قلع و قمع مافیای حکومتی نیز رسیدنی است.

ساختمان وهجده طبقه ای وزارت مخابرات مثل برج چهارگوش ترسناک در میانۀ شهر ایستاده و همه جا از آدم و موتر خالی شده است. هیچ مانعی هم نیست. پس کجاست نیروهای کوماندو که با تانک ها و چرخبال ها به منظور دهشت افگنی به شهر مزارشریف دیسانت شده و قوماندانی امنیه را «فتح» کرده بودند؟
سراغ گل نبی احمدزی و داوود تره خیل را بگیرید که تانک را از روی پیکر چند جوان در چهارراهی زنبق عبور دادند... اکنون در کدام موش خان خزیده اند؟
کجاست آن قطعه تروریستی پی پی اس وابسته به ارگ که با محل درگیری کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارند. غنی خائن که قوای مسلح را در جهت اهداف ضد ملی خویش به کار می اندازد، مگر نمی تواند همان قطعات را از عقب یا جناح راست یا چپ وزارت مخابرات مثلا به طبقه هشتم یا دهم دیسانت کرده و تروریستان را از دو جهت درهم بفشارند که یا تسلیم شوند و یا کشته شوند.
به دکتر ضیاء احوال دهید که آهن درتاب است. در کجا پنهان شده ای؟

>>>   Fayez
ضياء و امثالهم بيچاره ها و معاش گيران بيش نيستند فقط استعمال ميشوند و بس. داكتر ضياء نيك ميداند كه اين انتحاريون در كجا و براي چه تعبيه و تجهيز ميشوند؟ مگر شرايط و گذشت زمان نا مرد شان ساخته متاسفانه!

>>>   ارون میر سعیدی
رشد فساد و باندهای مافیای مانند موریانه ستون های نظام پوشالی را هدف گرفته
انقدر نقد شد که اترا کجاست، طالبان نیز به به جستجو پرداختند که اتراکجاست، به دنبال وزیر مخابرات هستند.
خداوند متعال مردم بیگناه را در امان خود داشته باشد.

>>>   غنی و عبدالله اگر تمام مردم هم کشته شود
این چ.کی دالری را رها نمی کنیم خاطر جمع باشید

>>>   تا زمانیکه طفل های خورد ازمقا م های امنیتی دور نشود ارامی را نمی بیند
از برای خدا این وطن چه یک وطنی بی قا نو ن است پا رلمان وجود ندارد نتایج پارلمان در 6 ماه معلو م نشد در مدت 5 سال وزارت خانه در سر پرستی کار می کنند از برای خدا کدام شخص این دو رهبر کثیف را حمایت می کنند
هر کس که از این دوشخص حمایت می کند او اصلا از افغا نستان نیست

>>>   وزارت مخابرات جای بسیار کلیداست اگر این وزارت سقوط کند تمام دولت سقوط می کنند
طالب هم حا لا هو شار شد به هر قیمتی که باشد این وزارت را هدف قرار می دهد

>>>   ستانکزی رییس امنیت
هنوز هم در سایه این درخت ها خمیازه میکشی؟

>>>   اشرفك را نميزنه گويندگان يك زبان اند

>>>   Mutaref
فاشیزم دولتی به رهبری غنی احمدزی گام به گام طرح‌های قوم‌گرایانه و «افغانیزه‌سازی» نظام را تطبیق می‌کند. او در ۵ سالِ گذشته راه‌های زیادی را پیمود که «سمسور افغان» آن‌را برای ۵۰ سال زمان‌بندی کرده بود. حرفی را که غنی به احمدولی مسعود گفته بود «تاجیکان » را یا به زور شمشیر، یا به‌زور خارجی‌ها از کشور بیرون می‌کنند، عملن در ۵ سال به چشم سر دیدیم. سیاست حذف، ترور، به خون کشاندن «جنبش روشنایی» و «رستاخیز تغییر» و ده‌ها حملات مشکوک و سیستماتیک دیگر زیر پرچم غنی احمدزی، بسیاری از پرسش‌هارا حل می‌کند. غنی با حمایت خارجی‌ها نرمک نرمک همه ساختار‌هارا در اختیار افغان‌ها/پشتون‌ها قرار داد و تا جای که زورش رسید، قانون‌شکنی کرد و طرح «اوغانیت» را خواست بر همهٔ اقوام تحمیل کند که تا حدی موفق بوده. اما در آستانهٔ انتخابات، غنی احمدزی روش دیگری را روی دست گرفته. برای تحمیل هژمونی قدرت قومی، او عناصر مفسد و معامله‌گران اقوام غیر پشتون را با پول خرید می‌کند و این‌بار با کارت پول بازی می‌کند. حال دیده شود غیر افغان‌های که متحد تیم غنی شده‌اند، چه امتیازی کسب می‌کنند و غنی را در بدل مزد، بر شانه‌های‌شان تا کجا می‌کشانند و پاداش غنی برای این‌ جماعت چه خواهد بود، زمان پاسخ می‌دهد. اما تجربهٔ ۵ سال گذشته نشان می‌دهد که هر که دست‌ غنی را بلند کرده، مدتی بعد غنی لِنگ اورا بلند کرده.

>>>   چراخود رادردسر میدهید افغانستان زیر مستعمره امریکاوغیره اشغالگران ومافیا قرار دارد به هرنحوه که خواسته باشد این ملک را میخورد، مناسب نیست روی همچو موضوعات مکس شود باید روی چگونگی ریشه کن کردن نظام استعماری کپیتالیزم فکر شود چراکه همین نظام خبیث مافیایی است که همچو مافیا بزرگ استعماری درقدرت است وکشور های مظلوم بدون سپر را می خورد وبس.
بااحترام
خودم

>>>   مردم ازین حکومت فاشیستی اشرف غنی احمدزی عواتم فریب خیلی به ستوه امده از بسکه دروغو عوام فریبی و حکومت پشتونی خودش را در طول بیشتر از چهار سال گذشته انجام داده است دیگران را رشوتخور فساد پیشه میگوید و حق و ناحق از کار برطرف و به تحقیق و محاکمه میکشاند اما خو.دش در داخل ارگ از طریق ریاست تدارکات که زیر نظر اش کار میکند در تمام قرار داد های کلان دزدی ها و رشوتخوری های کلان انجام میشود و وقتیکه خیانت انها افشا شد باز با پریدن ازین شاخ به ان شاخ تیر خود را میاورند که یک نمونه ان قرارداد وزارت مخابرات با یک شرکت نو بنیاد بوستوس است که که ملیون ها دالر در ان حیف و میل میگردد و اشرف غنی احمدزی بحضور خودش این قرار داد را پس از طی مراحل و اماده سازی قرارداد از جانب ریاست تدارکات به امضا رسید که پس از افشای خیانت درین قرارداد از نگاه پولی و بکسی که این قرارداد داده شده شکرکت ناشناخته شده و نوبیناد است و مخالف با شرطنامه خودش است گر یک مامور دزدی و خیانت میکند خیلی ناچیز اما ریاست تدارکات ارگ اشرف غنی که میدزد به ملیون ها دالر است افسوس افسوس به مردم ما که چه کسی با جعل و تقلب و توافق دو تیم بر مردم ما حاکم شده است سخنان برادر اشرف غنی احمدزی که گفته بود ریس دفتر و اطرافیان ان مردمان دزد اند انها را بدور خود اشرف غنی جمع کرده و انها جز دزدی دیگر کاری ندارند حالاثابت به حقیقت شده است.

>>>   بلی از درنده چه تمنا دارید جز پاره کردن دریدن
وحشی بودن بد تر ازآن
خصلت گرگی خصلت مار خصلت عقرب
بدتر از فرعون تاریخ
سیاه جهل سیاه روی سیاه خوی بچه باز بد بوی

>>>   n Payenda
هی کلمرغ میدان را خالی دیده هر غلط که دلش خواست انجام میته

>>>   این انفجار و انتحار ها همگی ساختگی است صدها دلیل وجود دارد که ساختگی است عاقلان فی الاشاره

>>>   حالا که ریاست امنیت ناملی وارگانهای بیشمار کشفی واستخباراتی نتوانمستند از حادثه خونین اشرار جلو گری کنند بعدا حتما مانند گذشته یک خبر دورغ نشر میکنند مشابه این متن :
پرسونل همیشه بیدار با کشف وضبط مقداری مواد انفجاری از یک واقعه دلخراش درشهر کابل جلوگری کردند مخالفین می خواستند با این مواد که شغامل دوعدد بم دستی یک عدد ماین وسه فیر مرمی کلاشینکوف بود وزارت دفاع8 وزارت داخله میدلان عهوائی بیبن المللی حامد کرزی سفارت امریکا را از بین ببرند اما پرسونل همیشه بیدار بالفعل این مواد انفجاری راکه با مهارت خاص در بین یک بشقاب جابجا شده بود کشف کردند موضوع تحت تحقیق وبر راسی قراردارد !!!

>>>   از اين دولت ....شك ترديد نيست ميشه صد فيصد همين طور باشد.

>>>   اشرف غنی می گو ید که مرا پدر کس از چو کی دالر پس کرده نمی تو اند تا زمانیکه دخترم یک چهار فلم دیگر در امریکا نسازد من این چو کی را ره نمی کنم زیرا پو ل برای فلم سازی در امریکا گذینه انگفتی دارد. من این پو ل راباید بریش از همین پو ل های کمکی کشور های خارجی تکمیل کنم و باید خاطر نشا ن کرد که داکتر صا حب عبد الله هم برای فامیل خو د در هند به پو ل گذاف ضرورت دارد زیرا همه پو ل های ع وغ در مصرف کمپاین های ریاست جمهور ی به مصر ف رسیده است

>>>   اگر هم محافظین اش دربعضی جای ها بی ادبی ویا پوکگري .وکچه گری از خودشان نشان می دهند آنهم تقصیر همین شخص بی ....است که برای آن پاده بانها که آورده شده به ارگ که هیچ بوی از انسانیت نبردند.آن بی پدر ها محافظین طوری وانمود می کنند که اگر مقصر اصلی هم باشند قانونی وجود ندارد که آن ... زاده های چشم سفید ها را محاکمه بکنند. زمان های قدیم کوچی ها به منطقه ما میآمدند درصورتیکه همه وقت در کوه و صحرا بودند باز هم انسانيت شرافت وحس وطنداري مردم دوستی در وجودشان وجود داشت.اما این کوچی که توسط جانکيري برای مردم به زور تحمیل شد فرق می کند. محافظین اش فکر می کند که با پوشيدن دريشي ونکتايي .در ردیف انسان ها حساب می شوند.میگویند خر اگر10 دفه مکه برود خر عیسی دوباره خر برگردد

>>>   این حمله سازماندهی شده قبل از وقت بوده که باید تمام اسنادهای مربوط به ارگ و دیگررهبران وطن فروش سوختانده شود دراین حمله نی طالب دست داشته ونی داعش فقط وفقط افراد انتهاری خریداری شده توسط نفرک آورده شده واسنادها سوختانده شده وبس!

>>>   اشرف کوچی خودش بزرگترین دزد و غارتگر است و حامی زشت ترین دزدان، غارتگران، و جنگ سالارهای چون راکتیار و طالبان جنایتکار است۰ البته تقلب ها، خیانت های انتخابات، و دزدی های رولا غنی و اجمل غنی، و همچنان جنون قومپرستی این خائن را هم فراموش نکنید۰

>>>   ریاست عمومی امنیت ملی یا کمپنی خصوصی .....مسئولیت خودرا قبلا رفع ساخته است چون هر سه ماه در سه ماه برای تمام ادارات ووزارت خانه ها متحد المال مکتوب می فرستند که شما درخطر هستید!!!
آن وقت اگر حمله شد کمپنی میگوید ما گفته بودیم !!! اگر نشد کی میتواند از کمپنی پرسان کند که چرا نشد ؟؟
درسریلانکا حادثه های انفجار شد همان روز عاملینش را شناسائی کردند ، 18 سال است یکبار نشد که این کنمپنی یا این چوپان دروغگو یک انتحاری را زنده دستگیر کرده باشد ،
وقتی نتوانستند کاری کنند بر ای اینکه خودرا فعال نشان بدهند برای دیگران دسیسه میسازند که گویا فلان فرد طالب است ، خودرا ووقت را مصروف اوئ میسازند وبرای اینکه خلاف کار ثابت نشوند از روی بی ایمانی دزدی میکنند مواد جابجا میکنند وصد خیانت دیگر را میکنند تا فرد مورد نظر شان مجرم معرفی شود
دلیلش اینست که ریاست امنیت ملی هنوز ملی نیست بلکه کمپنی خصوصی امنیتی مربوط پنشیر وردک بخش بازار آزاد است ، از پهخره دار دروازه تا روسای مرکزی همه از یک ودو ولایت والسوالی هستند
ر

>>>   در طول تاريخ هدف پشتونهاي قبيله هميشه حاكميت بر قوم هاي ديگر بوده كه براي رسيدن به ان از هيچگونه خيانت ، وطنفروشي ، مردم فروشي ، دسيسه و فريبكاري دريغ نورزيده اند . تا جاي كه گروه هاي تروريستي را به نام طالبان و داعش به همدستي امپرياليزم خونخوار جهاني زير نام دين و مذهب به ميان اورده و بيرحمانه مردم ما را قتل عام مي كنند تا مردم به ستوه امده به نام صلح و ختم جنگ حاكميت انها را رسمي قبول كنند .
نشست هاي كه زير نام صلح صورت مي گيرد همه خاينانه است .
واژه صلح با طالبان در كشور ما يعني مستحكم كردن پايه هاي فاشيزم قبيله براي هميشه .
صلح با طالبان يعني نابوي فرهنگ ، زبان و ازادي هاي انساني ...
صلح با طالبان يعني دفن شدن در گور هاي تاريك جهالت ..
انژليكا بابك

>>>   کاملا مشخص است آن اسنادها و مدارک ها چه بدردي طالبان و داعش میخورد که باجان شان بازی نمودند.آنهایی که آمدن آتش زدن.همه نقشه هاي پلید همین کلمرغ مادر مرده .... کند این را ازیک پسر بچه صنف اول هم بپرسید برايتان واقعيت. را میگوید این اشخاص بیرحم که این نقشه پلید را کشیدن.انشاالله که به زودترين فرصت از طرف خداوند رسوا میشوند.دیگر این جنایت بدترین جنایت است که توسط اشخاص سگ صفت ها کشیده شده بود.با جان مردمان بیگناه بازی نمودند .فکر کنید چند خانواده را به ماتم واندو نشاندن.فقط بخاطر کثافت کاری های رذیلانه شان انشاالله که خداوند در جای حق نشسته به زودی به جزای اعمال شان می رسند( آمين

>>>   سلام دوستان عزیز
ملک بی صاحب شهر بی پرسان نامش افغانستان
تا زمانکی ذهنیت فردفرد از شهروند افغان تعغیر نکن مردم افغانستان همیشه دربدر خاک برسر خواهد بود
80فیصد از مردم افغانستان ذهنیت افراتگرایانه دارند
خوب چی انتظار از چنین ملتی داشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است