همه ارگانها حتی دادگاه عالی در اختیار دیکتاتور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۸/۲/۲ کد خبر: 158311 منبع: پرینت

دادگاه عالی به مثابه بازوی اجرایی ارگ نشینان در فساد، قانون را به نفع بقای حکومت وحدت ملی تفسیر کرده اند!
خصلت دیکتاتور ها هم همین است که تمام ارگانهای دولتی، نیمه دولتی و غیر دولتی را به خود وابسته می سازند تا همیشه و تا آخرین رمق کار، دیکتاتور ها را به نفع دیکتاتور ها توجیه و تفسیر کنند.

اشرف غنی احمدزی هم بقای خود را در ارگ از دادگاه عالی فرمان گرفته است و به زودی افراد خریده شده در لوی جرگه مشورتی صلح و وکلای تعیین شده در پارلمان جدید آن را تایید می کنند.

اشرف غنی احمدزی اکنون شعار یا ارگ یا مرگ را تعقیب می‌کند که اپوزیسون، احزاب و کاندیدا های ریاست جمهوری را در شرایط دشوار قرار داده است چون در بودن اشرف غنی احمدزی در قدرت انتخابات معنی ندارد و برنده انتخابات یا به زور و یا به زر اشرف غنی احمدزی است، البته ادامه قدرت توسط اشرف غنی احمدزی ممکن باعث فروپاشی نظام و آغاز جنگ های خونین دیگر گردد که اشرف غنی احمدزی چندان پروای آن را ندارد و مردم افغانستان شورای حل و عقد و فیصله آن را به نفع بقای قدرت مرحوم ربانی بیاد دارند که مخالفین قبول نکردند و در نتیجه چه جنگ ها و مصیبت های نصیب مردم افغانستان گردید و از این تفسیر دادگاه عالی به نفع اشرف غنی احمدزی بوی همان فیصله شورای حل و عقد به مشام می رسد.

اپوزیسون سیاسی، احزاب و کاندیدا های ریاست جمهوری با نشر اعلامیه ها بسنده کرده اند که این اعلامیه ها برای اشرف غنی احمدزی به اندازه پشیزی ارزش ندارد بنابراین اپوزیسون، احزاب و کاندیدا های ریاست جمهوری فعلاً فقط یک گزینه دارند و آن این است که خود و طرفداران آن ها در جاده ها و کوچه ها برایند، امنیت خود و طرفداران خود را بگیرند، متوجه انتحاری های متحد ارگ زیر نام طالب و داعش باشند و با زور مردم اشرف غنی احمدزی را از ارگ بیرون نمایند.

اگر احزاب، اپوزیسون سیاسی و کاندیدا های ریاست جمهوری توان آن را ندارند که خود و طرفداران خود را در جاده ها و کوچه ها بکشند بهتر این است که تسلیم اشرف غنی احمدزی شوند و با سخنان میان تهی و ابلاغیه های بی ارزش مزاحم مردم نشوند چون پیام اشرف غنی احمدزی بسیار واضح است یا مرگ و یا ارگ.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیکتاتور
دادگاه
نظرات بینندگان:

>>>   غني رأ به زور از أفغانستان كشيد

>>>   ان شاءالله به سرنوشت معمرالقذافی خواهد رسید اگر احزاب سیاسی و کاندید های لافوک تهی خالی غیرت داشته باشند بگفته های طمتراق خود وفا ومردانه گی کنند .درغیر آن بگذارند که اشرف غنی در{ دنبه } های شان مهر بنده برای خود و درگوش های شان حلقه غلامی را آویزان کند.

>>>   اداره تک قومی ، مستبد و متعصب ارگ نشینان می خواهند زبان و قلم شهروندان را خاموش نمایند !
نویسنده : حسن علی عدالت
حمله فیسبوکی شاحسین مرتضوی و تهمت وارد کردن ایشان بالای نصیر فیاض یکتن از ژورنایست های با نام و نشان کشور در تلویزیون آریانا و لت و کوب عبدالله آزاده خنجانی مدیر تلویزیون یک توسط بادیگارد های اشرف غنی احمدزی نمایانگر آن است که حلقه فاسد و تک قومی ارگ نشینان از بیان واقعیت ها سخت در هراس اند و با شیوه دیکتاتوری می خواهند زمان حفیظ الله امین را احیا نمایند و هر آنچه که در مدح ولسمشر نباشد آن را نابود نمایند ، گرچه افغانستان آنگونه که مدنی نماهای وابسته به دولت فکر می کنند در عرصه آزادی بیان جایگاه خوب ندارد و در ردیف ۱۲۰ قرار گرفته است و همواره ژورنایست ها و خبرگزاری های که در خدمت ارگ نشینان نبوده اند با انواع تهدید و خشونت مواجیه بوده اند که شاید آقایان عبدالله آزاده خنجانی و نصیر فیاض از معدود چهره های در عرصه ژورنالیزم باشند که از جانب ارگ نشینان خریداری و تطمیع نشده اند چون متاسفانه بازار سیاست و تبلیغات در افغانستان از جانب ارگ نشینان به بازار معامله و خرید و فروش تبدیل شده است و هریکی که‌ خود را به ارگ نشینان نفروشند مانند آقایان خنجانی و فیاض مورد لت و کوب و تهمت بستن ارگ نشینان قرار می گیرند .
گرچه در عصر کنونی بستن زبان و قلم مردم کار دشوار است اما بازهم دیده شود که دیکتاتور ارگ تا چه سرحد پیش می رود ، زیرا پشتبانی بی حد و حصر اکثریت مردم در فضای مجازی از آقایان خنجانی و فیاض مایه امیدواری است که آزادی بیان بالاخره بالای دیکتاتوری ارگ غلبه نماید .

>>>   نجیب بارور
در یکی از مجالس کلان در خیمه‌ی لوی‌جرگه، یکی از افراد پی‌پی‌اس یا سگ‌های پاچه‌گیر غنی برایم گفت زیاد این‌طرف و آن‌طرف نرو، به بسیار احترام معرفی کردم و گفتم آقا من از برگزارکنندگان این مجلس استم و تو به دعوت ما این‌جا آمده‌ای، در پهلوی کار امنیتی نزاکت را مراعت کن. بار دیگر برایم اخطارآمیز گفت، از نکتایی‌اش گرفتم دو-سه‌ متر به طرف خود کش کردمش که از دید مقامات صف نخست پنهان شود، در همین هنگام مسئولین امنیتی دیگر متوجه شدند و آن را از چنگ من رها کردند، می‌خواستم چند سیلی در بغل گوشش بزنم و برایش بگویم که تو این‌جا مهمان ماستی و حرمت این مساله را رعایت کن. با پادرمیانی دوستان دیگر رهایش کردم و تا آخر مجلس دیگر صدایی از او نشنیدیم. پی‌پی‌اس بداخلاق‌ترین نیرویی است که زشت‌ترین رفتار اجتماعی را با مردم دارد. این رفتار خشن و زشت پی‌پی‌اس ریشه در بی‌باوری بادار شان نسبت به مردم دارد. برای این‌ها چنین اخلاق زشت از آغاز کار درس داده می‌شود. این‌ها در هرجایی که می‌روند، مردم عام را برده‌هایی می‌پندارند که به دیدار فرعون غنی آمده باشند. امید دارم آقای خنجانی از این مساله به سادگی نگذرد و عاملین رفتار غیرانسانی در برابر یک مدیر رسانه را جدی پی‌گیری کنند و در این خصوص هیچ‌نوع مصلحتی را مد نظر نگیرند. این سگ‌ها صاحب دارند، فشار اجتماعی باید این اخلاق سگی را از آنان دور کند.

>>>   مردم ما بی غرت اند همه باید این یهودی را دیگر وقت از زمان تعین شده اش ندهد

>>>   تاریخ گویاست که ارگ جای مرگ است
انجنیر بابا خان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است