دولت با لیست 250 نفری آبروی همه را برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۳    ۱۳۹۸/۱/۲۹ کد خبر: 158252 منبع: پرینت

دولت افغانستان با تعیین ۲۵۰ نفر جهت شرکت در نشست قطر آبروی هرچه مدیر و برنامه ریز بود، برد.

۱. برای یکجا نمودن نظرات ۲۵۰‌ نفر که هر کدام شان به طیف های سیاسی متفاوتی پایبندی دارند زمان زیادی ضرورت است که این امکان در یک سفر خارجی و در کشور دیگری که باید اعضا در زمان کمتری به نتایج مطلوب برسند وجود ندارد.

۲. اگر فقط قرار بود این ۲۵۰ نفر در داخل افغانستان با هم نظرات شان را نزدیک می نمودند دیگر دولت مثل حالا در سراشیبی سقوط قرار نمی داشت.

۳. روند گزینش فعلی افراد دال بر سبوتاژ قبلی نشست قطر است چون امکان مفاهمه بین افراد تعیین شده دور از امکان خواهد بود.

۴. روند گزینش و انتخاب افرادی که تا امروز بر توانایی شان در امر مذاکره مشکوک میباشیم و بعضی شان حتی توانایی اندک سیاسی و اداری را دارا نمی باشند چگونه بر امور آینده این کشور که در حال نابودی و ازبین رفتن تمام داشته هایش میباشد توان چانه زنی و احقاق حقوق خواهند داشت.

۵. با افراد تعیین شده در این نشست این جلسه بیشتر به یک خیمه شب بازی میماند تا یک جلسه مذاکره سیاسی.

به امید فرداهای بهتر به هموطنانم. کاش بنده اشتباه نموده باشم و این جلسه بتواند راهگشای مشکل این کشور باشد و صلح ببار آورد.

شمس الحق فضل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قطر
لیست
نظرات بینندگان:

>>>   غنی فصدش نه جنگ است و نه صلح
فقط ادامه قدرت

>>>   قاه، قاه،قاه!!!! مگر آبرویی ما سالها نیست که برده شده است، حزب دموکراتیک آبرویی ما را پیش‌ روس ها برد، اخوانی پیش‌از آن نزد دال خوران زانو زده بودند و تکنوکرات هایی صادر شده از غرب (با آوردن شاه شجاع سوم از بن) باقیمانده لکه هایی آبرو راسالها قبل شستند.
آزاده

>>>   دولت ع وغ بدسته همین لست 250 نفری را تعین کرد تا طالبان قبو ل نکنند زیرا این دولت ع وغ نمی خو اهد صلح بیاید زیرا این قدر دالر های خارجی که در جیب این دو کثیف انداخته می شود باز از دست می دهند این دو کثیف این قدر سیاست مدار هستند شما فکر کنید اول خو ضرورت نبود به این قدر اشخاص برای صلح
حال باید طالب دو انتحاری را در کابل ارسال کند تا این ع وغ مجبور شود به صلح در غیر ان این دو شخص در این روز ها دل شان جمع است انتحار و انفجار نیست بی غم هستند
و حا لا نشست قطر را هم این دو ...تحریم نمود
باید در این وقت طالب یک عسکالمل از خود نشا ن دهند

>>>   خبر عا جل
اشرف غنی و عبدالله نشست قطر را تحریم کردند و گفتند ما همرای طالب می جنگیم
بدون از او نه اولاد من و نه اولاد عبدالله در انجا است خدا کند همه جو انان کشته شود مقصد من و تو چند روز باقی ماند در عیش و نوش و جمع اوری دالر ها ی کشور های خا رجی باشیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است