محمود صیقل از وزارتخارجه استعفا داد (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۵    ۱۳۹۸/۱/۲۸ کد خبر: 158229 منبع: پرینت




محمود صیقل، نماینده‌ی دایم پیشین افغانستان در سازمان ملل متحد از ادامه‌ی کار در وزارت خارجه استعفا کرد

محمود صیقل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محمود صیقل
وزارتخارجه
نظرات بینندگان:

>>>   برو بابا والله گه زره نتیجه کارت را دیده باشم زمانیکه مجموعه سازمان ملل در نیویارت دایر میشد خوب به یاد دارم که خودت شعر سرایی میکردی تاحال در تاریخ بشریت هیچ دیپلومات را ندیده باشید که به عوض بلند کردن صدای ملت خود شعر سرایی کرده باشد به هرصورت بودن و نبودن ات درسازمان ملل به نمایندگی افغانستان یک برابر است
جاوید هراتی از هرات باستان

>>>   آقاى صيقل بهترين كار كرد.حكومت غنى ١٠٠ فيصد فاسد است.

>>>   تا حال به جز از خواندن بیانیه های بی محتوا کاری از تو دیده نشده . خودت را بازی نتی . اگر ....داکتر صاحب عبدالله نمی بودی تو را کسی سفیر هم نمی ساخت . حالا هم حتما میخواهی برای استاد عطا محمد نور و یا هم داکتر زلمی خلیل زاد خدمت کرده باشی .

>>>   حد اقل این خائنین با خود صادق نیستند.خوب میداند که عمر وحدت ملی به پایان رسیده میخواهد عوام فریبی کند ، آبرو برای خود میخرد و یا اگر چانس بود در حکومت آینده باز هم یک مقام بگیرد. ورنه هیچ.

>>>   کلمرغ کم ... کم . بهتر است استعفایش قبول شود تا این فاسد به لوی سارنوالی برود و درمورد دزدی هایش در سفارت افغانستان در استرالیا جواب بدهد . به خاطر حکومت وحدت ملی است که دوسیه های فسادش را کسی بررسی کرده نمی تواند . فکر میکنم حالا دفتر لوی سارنوالی از این فاسد بی شرم پذیرای گرمی خواهند کرد .

>>>   حتما کدام لقمه چربتر گیرش آمده. ای جوانمرگی بلاگک ببریته .

>>>   اقای صیقل درین حکومت قوم پرست قوم اندیش تگ قومی اشرف غنی احمدزی مردمان مانند شما با دانش و بافرهنگ وطندوست خار چشم به اشرف غنی و دارو دسته خاین ان است و فیسبوکی های معاش بگیر ان مانند کربه ها با چشم تیزبین شان در فیسبوک ها و دیگر رسانه ها متوجه اند تا با چلندیات شان دیگران را توهین وتحقیر کنند که از حلقه خبیثه اشرف غنی خود را دور نگه میدارند تا لکه بدنامی غنی دامن انها را بگیرد اقای صیقل با این استعفاء نامه ات کار خوب کردی احسنت احسنت.

>>>   ما فکر میکردیم توسیاست افغانستان را خوب صیقل خواهی داد اما صیقل نه بلکه هیچ تاثیری ندیدیم

>>>   محمود صیقل یکی از محدود ستاره های رخشنده آسمان تاریک دیپلماسی افغانستان است.
به مجردیکه ابر تیره حاکمیت فاشیستی غنی از آسمان کشورم رخت برچیند رخشنده ستاره هایی چون ایشان باز هم آسمان دیپلماسی وطنم را نور افشان خواهند کرد.

>>>   جاوید هراتی،
اگر یگان دروغ میگی بگو مگر دروغ شاخدار نگوی. شخصیت محمود صیقل فراتر و شناخته تر از آن است که دروغ های تو کدام تاثیری بالای او و یا مردم کند. صیقل در طول عمرش صادقانه زندگی کرده است و مردانه برای کشور شمشیر زده است.
میروس هراتی

>>>   محمود جان بچيم مانند ديگر اعضاي شوراي نظار لاف تجربه و شكايت غير مسلكي بودن ديگران را نكنيد، چون خودت از روي مسلك در أمور خارجه بكار گماشته نشده بودي، همه امورات طَي چهل سال گذشته بر أساس قرب سلطان و تملق و روابط صورت گرفته ، خودت هم يك مهندس هستي نه كدام متخصص سياست و يا حقوق سياسي، اي كاش ما مردم حق بين ميبوديم و إصلاحات را از خود شروع ميكرديم ، حالا هم غني و شهزاده صلاح الدين خوبتر از تو به سياست آگاه هستند، و در يك كشور نيمه اشغال سياست خارجي چه معني دارد؟ همانطوري كه قومانده جنگ در دست ما افغانها نيست، در صلح با اجيران خارجي هم كدام نقش نداريم، صلح و جنگ طَي چهل سال گذشته بالاي ما تحميل ميشود.
اميد وارم كه در بازگشت تان به سدني بتوانيد در رشته مسلكي خود كار مناسب دريافت نمائيد، چون خودت هوشيار هستي و ميداني كه ديگر شوراي نظار و هم جمعيت و حتي خلق و حزب اسلامي و همسالانشان مانند من و تو به تقاعد سوق داده شديم ، بگذاريم كه نسل جوان و ساكنين دائمي افغانستان براي آينده خود تصميم بگيرند.

>>>   نفر آول و سوم، حرفهای طفلانه و بیهوده نزنیدکه شخصیت خود را نافهم معرفی نموده و وقت دیگران را ضایع می کنید. لطفا راپور چمد ساله کاری و سوابق محترم آقای صیقل را بخوانیدو خود قضاوت مینماید که وزارت خارجه چه یک سیاستمدار برجسته، شخصیت پرکار، شخص باایمان و صادق، وطنپرست و مردم دوست رااز دست داده است.

>>>   آقای صیقل خوب شد از این اداره فاسد فاصله گرفتید. ملت آماده زعامت شماست. صداقت، تجارب و درایت و پشت کار شما گمشده های رهبری افغانستان است.

>>>   شايد براي صيقل كردن خود براي پست هاي بلند تر استعفي داده باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است