رییس سازمان "سیا" به کابل آمده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۷    ۱۳۹۸/۱/۲۳ کد خبر: 158186 منبع: پرینت

رییس سازمان استخبارات امریکا (سیا) در یک سفر پنهانی به کابل آمده و با اشرف غنی دیدار کرده است.
شبکه خبری “سی ان ان” گزارش داد که جینا هسپل، رییس سازمان استخبارات امریکا به صورت پنهانی به کابل سفر کرده است.

وی در این سفر با محمداشرف غنی و معصوم استانکزی دیدار کرده است.
گفته می‌شود که خان هسپل روز چهارشنبه (۲۱ حمل) وارد کابل شده و در دیدار با آقای غنی و استانکزی درباره مسایل مختلف به ویژه مبارزه با تروریزم صحبت کرده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیا
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   کارخانگی بعدی را به غنی میدهد.

>>>   میشود انقد آقای محمد اشرف غنی نگویی حیف نام محمد نیست که بر این بی شرف نهاده شده همون غنی هم که بگی از سرش اضافی است خود سازمان سیا توروریست و حامی ی توروریست است یک توروریست پست فطرت مثل غنی و زن یهودش و دیگر امثالش را در کابل نشانده اند که احداف شوم غربیهای کثیف را پیش ببرند این رئیس سازمان توروریستی به نام سیا هم امده که از نوکران دست نشانده اش گذارش و اطلاعات بگیرد و برود غربیهای کثیف سلطه طلب به زودی این نوکران غربیهای کثیف مفسد هم سرنگون خواهند شد به جهنم خواهند رفت سپاه فاتح اسلام به زودی خواهند امد بلی طالبان قدرتمندانه به شکل فاتحین می آیند این مفسدین هم به سرنوشت نجیب دوچار خواهند شد به امید پیروزی ی قدرتمندانه ی سپاه فاتح اسلام ...
حمید هراتی

>>>   چرا آمریکا دست از سر افغانستان برنمیدارد ؟ اگر واقعا آمریکا در خروج نظامیانش صادق است از رییس سیا تا بلک واتر و ...برای چه به افغانستان می آیند ؟ انقدری که آمریکاییها به افغانستان مسافرت میکنند مهاجران افغان به افغانستان سفر نمیکنند ! البته هر دو اشتباه بود مهاجران باید میماندند و از موجودیت و کشور خود دفاع میکردند آمریکاییها هم از آن سر دنیا نباید به قاره ای دیگر در خاورمیانه می آمدند

>>>   Pedram·
ما در مقابل تمام مردم افغانستان مسوول هستیم!

اما پیشنهاد من این است که امنیت باید محلی شود. منظور من از این طرح برای محلی شدن امنیت این است که سربازان ما در مناطقی که بیشتر می شناسند و بلد هستند و از همان منطقه هستند باید به دفاع بپردازند. ما در بدخشان طی این دوسال حکومت خیانت ملی هشت هزار جوان بدخشانی را شهید دادیم. اگر چهار هزار بدخشانی در کندز ، تخار و بدخشان می جنگید امنیت آن مناطق تامین میشد. اما وقتی در مناطقی می جنگند که منطقه را بلد نیستند و نمی شناسند، در مناطقی می جنگند که همرزمش او را تسلیم دشمن میکند چگونه میشود امنیت تامین شود؟
پیشنهاد من به همه ای سربازان به خصوص به سربازان مان در بدخشان این است که اگر وضع این گونه ادامه پیدا کند به مناطق خودشان برگردند و از مناطق خودشان دفاع کنند. در خدمت کسانی نه جنگند و کشته نشوند که شایسته گی خدمت گزاری برای مردم افغانستان را ندارند.

سخنان سه سال پیش دکتر لطیف پدرام در مجلس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است