سرهای پایین در نشست شورای مصالحه در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۸/۱/۱۹ کد خبر: 158133 منبع: پرینت




چرا در نشست شورای مصالحه در ارگ سرهای همه سران و رهبران در مقابل غنی پایین است

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه

شورای مصالحه



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای مصالحه
ارگ
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   این شورای شیاطین خیلی مردم را به نام صلح تلف کردند نمی دانم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.
HA.AF

>>>   بیادر طالب آمدنی است و این مردم بسیار پریشان اند چو ن چوکی و همه چیز از دست شان میرود

>>>   افرین به او انسان تیز هوش که متوجه این سر های پاین شده.
عاقل

>>>   از نظر من علت این سر های پاین روشن است. اینها نمایشی دعوت شده اند. شاید اجازه حرف زدن نداشته باشند یا حد اقل نظر شان فاقد اهمیت است/
دهلوی

>>>   سر های شان پایین است تا تفکر بیشتر کنند که آیا واقعآ غنی میخواهد اجندای صلع را به نفع مردم افغانستان طرعریزی میکند و. یا در آن دغدغه و. یا فریبی در کار است
عبدالله ریحان

>>>   بخاطری آنکه ازفساد- چور ،چپاول ووند زدن هفده ساله به طالبان چه دلیلی خواهند آورد - واقعاًجای شرم است

>>>   چه شدنتیجه کار شورای عالی صلح ، هیُت مذاکره کننده ۱۲ نفری ، شورای مشورتی صلح ؟ همه اینها همان قصه ..... شیر است غنی با اتلاف وقت عامل اصلی خون ریزی در کشور است. چند نفر مفت خور را جمع و برایشان از کیسه خلیفه ( مردم افغانستان ) معاش داده تطمیع می نماید و کار و نتیجه که درد و آلام مردم را التیام بخشد حاصل نمیگردد. با وجود اینهمه شورا و هیت حالا یک لویه جرگه مشورتی هم در راه است که ۵ ملیون دالر مصرف گردد و نصف آن را امر خیل در جیب خود بزند. خدایا ما مردم در خون خفته راازین بلا نجات بده!

از دیدن این عکس ها چنان برداشت می شود که همه اینها را غنی در گیروگان گرفته و داستان خودرا گفته روان است از همه این شورا و شوربا آخر ک.... خواهد بور شد نه صلح.

>>>   خانه ادی طالب هم توی نیست که بیاید و همه چیز را مفت تصاحب کند. این سالهای نود نیست که جز پاکستان همه دیگران درینمورد بیتفاوت و بیچاره باشند. طالب و طالب پرست ها خواب ببینند آنروز ها را. طالبی ها هم مثل گلبیدین باید تسلیم شوند، با فرق آنکه این تسلیمی به حکومت غنی کوچی نه بلکه به یک حکومت با قاعده وسیع تر و قانونی تر صورت میگیرد و غنی کوچی باید با بی بی گل خود یکجا گم شود.

>>>   تمام سران حکومت پیش غنی سر افگنی دارند
غنی نه مال ملت را تلف کرده و نه هم قتل کرده و نه هم کدام باند دارد
رسول هارونی هرات

>>>   غنی سر همه را پایین کرده است

>>>   بزرگترین دزد همین خود غنی کوچی و بی بی گلش است، اجمل غنی کوچی را خو اصلن فراموش کن. امریکا هم حال این کوچی متقلب را میشناسد و بزودی رخصتش میکند.

>>>   د اسلم سلیم
تاجیکها و ضرورت درنگ ناپذیر تعریف جدید از وضعیت !
تعریف جدید از وضعیت حضور نیروها درصحنه و متحدین و موافقین ومخالفین تاجیکها در کشور ما به امر درنگ ناپذیر مبدل گردیده و تاجیکها مناسبات روابط شانرا با دوستان ومخالفین و دشمنان شان مطابق به وضعییت جدید و در برخورد آنها نسبت به منافع تاجیک ها تشخیص و تفکیک کنند ، فکر می کنم در انتخاب و گزینش دوستان ومخالفین ودشمنان باید بازنگری جدی صورت بگیرد ، این همه باید به اسرع وقت قبل از اینکه وضعیت به وخامت گراید مورد بررسی و بازبینی قرارگیرد.
زمان منتظر ما نمی ماند ودشمنان مردم ما هم منتظر آن نمی مانند که تا ما آماده ای خنثی سازی توطئه هایی آنها شویم.
زمان فریاد می زند برای خنثی سازی توطئه هایی پی درپی آماده شوید. یعنی تاجیکها باید درسراسر کشور آماده شکل گیری وضعیت جدید دفاع و خنثی سازی توطئه علیه خود شان باشند.

>>>   این طائفه از سرک تا پچک همینطور دزد خائن وطنفروش و متقلب هستند، از کرزی تا احمدزی کوچی تا همان هیبت الله نوکر پاکستان.

>>>   جلسه اى شياطين رانده شده اى بادارشان .

>>>   این شورائ ملی است یا شورائ ملی است گدام شان
شوروا است یا شورا است معلوم نیست
در این بهانه پای بچه بازان باز میشود
در این بهانه دست آدم کشان باز میشود

>>>   اگر انسان هرقدر زور داشته باشد باز هم در برابرقانون ناتوان است این بشرمان بخاطرجرم های که درحق مردم افغانستان کرده اند وحالا هم کوشش دارند که کنند سرهایشان پایین دراین دنیا واخرت خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است