طالبان: نمایندگان حکومت نباید در نشست قطر باشند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۸/۱/۱۹ کد خبر: 158128 منبع: پرینت

طالبان به نشست آینده بین الافغانی در قطر واکنش نشان دادند و یکبار دیگر اعلام کردند که هیچگونه نشست و دیداری با نمایندگان حکومت افغانستان نخواهند داشت.

کنفرانس بین الافغانی دیگری در اواسط ماه جاری میلادی در دوحه، پایتخت کشور قطر برگزار می شود، امارت اسلامی در مورد آن وضاحت ذیل را با هموطنان گرامی شریک می سازد:
1-: این نشست، کنفرانسی است که اشتراک کنندگان آن تنها دیدگاه و پالیسی های خود را بیان می کنند و موقف شان را به دیگران می رسانند. این کانفرانس هرگز نشست یا مجلسی از مذاکرات نیست.

2-: در این کانفرانس هیچکسی به نمایندگی از اداره کابل شرکت نمی کند، اگر مثل نشست قبلی (نشست مسکو) نام کسی از وابستگان اداره کابل در لیست اشتراک کنندگان باشد، او به مثابه فرد شرکت و نظر شخصی اش را ابراز خواهد کرد.

3-: این کنفرانس به هدف آمدن صلح و تبادله نظر از سوی جهت های مختلف، برگزار می شود بناءً اگر کدام اشتراک کننده مورد پسند کسی نباشد و یا اینکه مستحق نباشد، آنکس از جهت خود معرفی شده است و به همان جهت خود ارتباط دارد و او انتخاب امارت اسلامی نیست.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
نشست قطر
نظرات بینندگان:

>>>   از ای کرده حکومت بیغیرت بی اوتوریته پوده در زندگی ندیده بودیم و نخواهیم دید چهار تا خود فروخته شده به پاکستان دال خور برایش خط و نشان میکشد و این غنی بی خاصیت و متعصب حد اقل جلو چهارتا شپشی را گرفته نمیتواند نه چوکی را میگذارد برای کسی دیگر . غنی از همان گاو هایست که نخود کاه میخورد نه اخور را رها میکند لوده متعصب.ملت را تباه کردی .
افغان

>>>   هیچ افغان بدون حکومت در مذاکرات با طالبان ب مقصد صلح رسیده نمیتوانند طالبان به این بهانه وقت را ضایع میکنند به انتظار هستند که قدرت سیاسی که ازراه جنگ برده نتوانستند طور طحفه بدست اورند ولی فا میلهای هزاران شهید را هردو طرف از یاد برده اند زمان خواهند رسید که مردم به ضد کسانیکه ادامه جنگ را میخواهند قیام عمومی نمایند .

>>>   براي اداره كابل حالا دير شده.
طالبان را برادر خوانده و بر جنايات شان سرپوش گذاشتيد. بر مردم خود دروازه اي ظلم و ستم را باز گذاشتيد. سالهاي زيادي به دنبال صلح ناخواسته وراجي كرديد، حالا همان طالبان دولت را برابر به شپش داخل تنبان خود هم حساب نميكنند. اينست نتيجه سياست مبتذل غني و شريكانش.
با احترام
صلحدوست

>>>   طالب کدام سگ است که به دولت اخطار میدهد ولا دوستم صاحب را اجازه بدهند یا خود گم می کند یا طالب را.
دولت بی غیرت فقط یک بار به دوستم اجازه بدهید ببینید چی می شوداگر پاکستان را نیز تصرف نکرد در ظرف 24 ساعت.
ملا قدوس ازبک

>>>   ارون میر سعیدی
در اوج بیکاری جوانان در وطن
محمد عمر داوود زی، همزمان در چهار بست کار میکند!
۱ - ریس دبیر خانه شورای صلح
۲ - نماینده ویژه ریس جمهور برای اجماع منطقه ای صلح
۳ - ریس کمیسیون برگزاری لوی جرگه مشورتی صلح
۴ - سخنگوی شورای رهبری مصالحه.

>>>   Haidari
اسمای تیم مذاکره کننده صلح افغانستان را میخواندم، این تیم شامل چند نوع اشخاص است: اشخاصی که مفکوره طالبانی دارند و حامی طالبان هستند و بنا به مشترکات مفکوره یی و دیگر موارد، از اعانه دهنده های خارجی، پول خرج و تمویل خود را میگیرند ولی از طالبان دفاع میکنند، گروه دوم همان مهره های سوخته و به اصطلاح عام "مگس های گرد شیرینی" هستند که ضرب العجل شان گذشته ولی هر بار که احتمال تحول در حکومت و تغیر می اید، خود را مطابق همان مفکوره میسازند و بنوعی خود را به امید گرفتن کرسی و مقام، در پروسه دخیل میسازند تا دوباره بتوانند نان و ابی از این طریق بدست بیاورند و گروه سوم، چند زن و مرد عادی هستند که در این تیم از بعد فعالیت های محلی و مدنی و کاری خود، با طالبان به تشریک خواسته های خود خواهند پرداخت....ولی بطور کل، فهرست بدی نیست

>>>   عطايى
حرف ناشناس در یک جامعه دیگر درباره یک کتاب نه‌چندان مهم، خیلی اهمیت ندارد، اما در جامعه پشتون، کسی مثل ناشناس وزن و حیثیت گالیله را دارد. در یک جامعه، تقلب و حرام‌زادگی برای ساختن یک حیثیت قبیلوی، چنان در تار و پود فرهنگ آن تنیده شده است که در سیاست، ادبیات، تاریخ، فرهنگ، روابط اجتماعی و اقتصادی آن حضور مشهود و پررنگ دارد و توقع از تمام اعضای قبیله هم این است که در راستای تبلیغ و ترویج و مشروعیت‌دهی این تقلب و حرام‌زادگی همه‌جانبه تلاش کنند. در چنین فضای شیطانی و تاریک، وقتی کسی مثل ناشناس جرأت می‌کند و می‌گوید این حرام‌زادگی، دروغ‌بافی، تقلب و خودفریبی بس است و بیایید با خود و تاریخ و دیگران صادق باشیم و علمی باندیشیم، بخواهیم و یا نخواهیم او در نقش گالیله در تاریخ قوم خود ظاهر شده است.
چقدر حاکم پشتون می‌شناسیم که رقیب خود را با قسم و قرآن از بین برده‌اند؟ چرا در هر انتخابات تقلب در مناطق پشتون‌نشین سیستماتیک و دولتی است؟ چرا این همه طالب و داعش و انتحاری از درون جامعه پشتون بیرون می‌آیند؟
ناشناس فقط بر علیه یک کتاب تقلبی و دروغ نایستاده است، او همان قدر که مخالف تقلب و حرام‌زادگی حبیبی در عرصه ادبیات و تاریخ است، ضدیت با تقلب و حرام‌زادگی اشرف غنی و امرخیل در عرصه سیاست دارد. ستیزه او با یک فرهنگ تقلب‌پرور و دروغ‌باور در درون جامعه پشتون است.
جامعه پشتون با زنجیر تقلب و دروغ در قعر جهالت بسته شده است، آزادی این جامعه نیازمند شهامت مردان بزرگی چون ناشناس است. باید به پشتون تفهیم کرد که با تقلب و ...و دروغ هیچ ملتی رستگار و بزرگ نشده است.

>>>   حمد فرهنگدوست هروی
آیا آقای عبدالله از این عملکرد قومی تیم غنی خبر دارد؟
تصفیه قومی شاخ دارد یا دم؟
وزارت احیا و انکشاف دهات که در تقسیمات 50/50 به داکتر عبدالله رسیده بود حالتش که این چنین است پس دریابید که وزارت های سهم اشرف غنی چی حالت داشته باشند. در دو سال پسین 80% استخدام ها فقط از پشتون ها است و بس!
وزیر انکشاف دهات: مجیب کریمی پشتون از خوست؛
معین برنامه ها: عیسی قدرت پشتون از لغمان؛
معین مالی و اداری: معراج الدین شمس پشتون از لغمان؛
رییس مالی: یما پشتون از لغمان؛
معاون ریاست مالی: واسع منصور پشتون از لوگر که برادرش را بنام باسط هم در ریاست مالی به حیث قراردادی گماشه است که کلن در خلاف قوانین منابع بشری و استخدام است.
رییس منابع بشری: نور کتوازی پشتون از پکتیا
مسول استخدام کارکنان قراردادی: باطن غفوری پشتون لغمانی
رییس دفتر: عبدالرحیمزی پشتون از لوگر
رییس تدارکات: احمدی از لوگر
رییس اداری: عمریار پشتون از لغمان
مسئول برنامه میثاق شهروندی: مختار غفارزوی پشتون
مسئول برنامه انرژی روستایی: اجمل همراز شینواری پشتون
مسئول برنامه انسجام ساحوی: بریالی هلالی پشتون
مسئول برنامه لیتاکا پشتون
مسول برنامه انستیتوت انکشاف دهات: منیر وکیلی پشتون لغمانی
مسئول برنامه نیرومندی خانم ها که قبلا بنام صنایع روستایی بود: رحمت الله قریشی پشتون قندهار
مشاور مقام: امین شارق پشتون ننگرهاری
مشاور برنامه میثاق شهروندی از جمله اقارب خانوادگی خود وزیر که فوق العاده تعیینش نموده است.
فقط دو برنامه که رییس یکیش تاجک و دیگرش هزاره است، فعلن با بسیار دسیسه سازی های تیم خبیثه وزارت روبرو اند که پشتون ها در وزارت حتا دیده ندارند یک رییس هم تاجک یا هزاره باشد. فقط تاجک و هزاره به حیث مامور بست 6 و 5 و صفاکار یا خدمه یا یگان اسیستانت استخدام میشوند و بس

>>>   طالبان اول استقلالش را. از پاکستان بگیرن وبعددست ازنوکری بردارن واعتقاداتات شصت هزارطالب اعتقاد همه ملت مانیست وخواسته خود رابه دیگران تحمیل نکنند واز دین اسلام سوءاستفاده نکنند وانتحاری نکنند شاید مردم افغانستان انها راادم حساب کنن

>>>   باید از مردم بی طرف در نشست در قطر شر کت کنند نه دولت اشغا ل گر و چند چهار کلا که در طول 18 سال خو ن مردم را چوش کرده اند ما مردم عا م هر گز نمی خو اهیم که کسانیکه در دولت در قدرت بود شر کت کند فقط مردم عا م و بی طرف

>>>   من به گفته های طالبا ن کاملا راضی هستم زیرا دولت وحدت ملی همیشه سلیقوی بر خورد نمو ده و چوکی ها هم برای اشخاص خو د داده است و تمام دختران وزنان به فحشا روی اورده و من خودم شخصی هستم که بیست سا ل تحصیل نمو ده ام مگر حالا در هر جای که می روم می گویند که تو دختر نیستی که ترا استخدام کنم پس باید در نشست قطر از دولت نباشد

>>>   دولت هم صلاحیت داردوهم ازمردم است
اما طالب نه صلاحیت دارن نه آدم هستن
طالب کی هست ازکجا آمد به کدام سوروان است طالبان زیادی درتهران هستن که کاروبار خوبی دارن ازخیرسر طالب بودنشان وخیانت کردنشان به کشور ومردم یکی ازهمان طالبان ملاحیدر ازاحمد آباد هرات برادرش درتهران است
آیا این طالبک جهاد میکند
یا مردم وکشور رانابود واواره میکنن
طالب نوکر بوده هست وخواهن ماند
شصت هزارطالب نمیشود همه افغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است