رژیمی که از مجبوریت مردم استفاده می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۷    ۱۳۹۸/۱/۱۸ کد خبر: 158117 منبع: پرینت

ولسوال بالامرغاب در حمله طالبان سی‌ و‌ پنج سرباز کشته شدند.
آیا رژیم کابل در برابر مرگ اینهمه سرباز و سقوط شهرها به دست تروریستان وحشی طالب و از میان رفتن نظام زندگی درین مناطق هرگز حساسیتی دارد و داشته است؟‌
آیا رژیم کابل برای کم کردن تلفات سربازانش در جنگ هرگز هم تدبیری سنجیده است و خود را مسوول سنجش تدابیر و جلوگیری از مرگ نیروهایش دانسته است؟

رژیمی که از مجبوریت مردم استفاده می کند و دهها هزار انسان را برای بقای خودش قربانی کرده است- تا به کی باید حفظ شود و چرا حفظ شود؟ رژیمی که برای بقایش به منحوس‌ترین سلاح که سلاح قومگرایی و تامین حاکمیت قومی روی آورده است با کدام منطق و دلیل باید حفظ شود؟

آیا نادیده گرفتن جنایات،‌ خیانت و مسیر خون‌الودی که رژیم برای خویش انتخاب کرده است و با بی‌مسوولیتی بر طبل بقای رژیم کوبیدن شرکت در جنایاتی نیست که همه روزه این نظام مرتکب می شود و زمینه ویرانی و جنایات بس گسترده دیگری را نیز فراهم می کند؟

صبور رحیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رژیم
مردم
نظرات بینندگان:

>>>   همه مردم کشور ما از همین حکومت فاسد و خاین اشرف غنی احمدزی قومگرا خود خواه ظالم و دشمن مردم فارسی زبانان و بیکاره و طالبان ترورست جاسوسان اله دست پاکستان خاین به دین و ملت و بد نام کننده دین اسلام و شریعت غرای محمدی به ستوح امده اگر به خیابان بر ضد حکومت موجود در جاده ها برایند و یا بر ضد طالبان ترورست در هردو حالت انتحاری های تربیه شده در خاک پاکستان زیر نظر ای اس ای دربین انها خود را میکفاند ده ها انسان کشور مارا بخاک و خون میکشاند مردم سخت بمشکل گرفتار اند و چاره ی جز صبر کردن ندارند خداوند جزای این ظالمان را بدهد و نابود شان کند تا مردم از شر انها خلاص گردند .

>>>   اشرف غنی یهود وکفر می باشد .آیا کفر به انسان ومسلمان کشی رحم دارد.
خاکسار

>>>   مر راوی
کشتار منظم و برنامه ریزی شده ای سربازان جوان تاجیک ادامه دارد. در منطقه « بالا مرغاب» بادغیس سربازان جوان که نود و نو در صد شان تاجیک استند، در محاصره نیروهای مسلح فاشیزم پشتونی شاخه طالبانش قرار دارند. شاخه طالبان ارگی به سرکرده گی اشرف غنی احمدزی ، اجازه نمی دهد که طیارات بالای شاخه مرگی حمله کنند و محاصره شکسته شود. اگر کاری از سوی خود تاجیکان ارتش صورت نگیرد، یک تعداد زیاد جوانان تاجیک در بالامرغاب به قتل خواهند رسید. باز هم و هنوز هم به خاطر تاجیکان بادغیس و به ویژه مناطق محاصره شده و جاهاییکه همین اکنون زیر ضربه فاشیست های پشتون قرار دارد، بسیار نگرانم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است