منتظر محاکمه مردگان خود هم باشید...!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۸/۱/۱۰ کد خبر: 158009 منبع: پرینت

هموطنان نهایت عزیز و گرامی !
ممکن است این حرف به اصطلاح سوچ و پوست کنده من خوش کسی نیاید و یا هم ممکن است سبب ملال خاطر بعضی ها گردد ، که گویا تصور بر این بوده باشد که چنین سخنان ازدل گرمی کسی بیان شده باشد که به حقیقت نزدیک نبوده ویاهم غیرممکن است... اما این حقیقت تلخی است که باید آنرا باور کرد و پزیرفت . واقعآ اگر اکنون بحال نیایید فردا دیر خواهد بود ، فاشیزم قبیلوی شرایط را در آینده های نه چندان دور طوری سازماندهی خواهند نمود که شما چه خواسته باشید و چه نخواسته باشید در صورت تکمیل عملی این پروژه یعنی نابودی فرهنگ ، زبان ؛ تاریخ و در کل هویت شما از بنیاد ریشه کن خواهند گردید و این عمل را حق مسلم خود دانسته و میداند ؛ درحالیکه گام های نخستین برای نابودی شما دیریست از محو هویت گرفته تا کوچ اجباری به بهانه جنگ و ناامنی... در مناطق تان برداشته شده است. وقتی موفق به چنین کاری شده اند باور داشته باشید و بترسید از ان روزیکه گزشتاگان ؛ و نیاکان تاریخ پرشرف تاریخ تانرا به طریق ممکن محاکمه خواهند نمود.

حذف القاب واژه " مارشال " ، مقاومت و یا مقاومتگران.... برای شان روزی اگر به سخن عامیانه بگویم حتی " ارزش یک دهن نصوار هم نخواهد داشت ..." حتی در موجودیت همین مرده های که فقط نفس میکشند واکت زنده ها را میکنند.

ممکن است ادعا کنید که نخیر، ولی زمانیکه حاکمان این رژیم موجود و در مجموع آنانیکه تفکر قبیلوی حیات و ممات شانرا تشکیل میدهد وبا این تفکر زنده اند ، به شکل علنی و بی پرده نابودی هویت و تاریخ من و شما را نشانه گرفته اند و تا الحال تیری که از تفنگ پدری شان بلا استثنا در یکصده اخیر خصوصا در 18 سال گزشته بیرون شده است دقیقآ به هدف اصابت نموده است و این شکار ها ادامه خواهد داشت ، زیرا این رهبران خود خوانده معامله گر و سبکسر شما را منجمله باتعدادی جوانان ناعاقبت اندیش و احساساتی را بنام تیم های انتخاباتی خود ساخته و خود بافته به شکل زیرکانه پارچه پارچه نموده اند تا همه را فلج نمایند و سیاست « تفرقه بینداز حکومت کن » را بالای تان تطبیق خواهند نمود و هرآنچه خواستند همان خواهد شد.

حقیقت انکار ناپزیر اینست وقتی قهرمان ملی سرزمین شما را به رسمیت نمیشناسد و احترامی برای شان قایل نیستند ، حتی ننگین تر اینکه وقتی از هویت و زبان شما انکار میکنند برای شما هویت جعلی را تحمیل میکنند ووو.... آیا فکر نمیکنید که فردا و یا و پس فردا اسمی را بنام مارشال ، مقاومت ، نمیدانم شهادت ........بالاخره بزرگان این سرزمین نورخورشید کسی هم به رسمیت نخواهد شناخت و این واژه ها را از ادبیات اینکشور ( البته به استثنایی مارشال شاولی خودشان ) را حذف خواهد نمودند و برای شان این نهایت ساده خواهد بود که روزی مرده های شما را محاکمه غیابی خواهند نمود و هیچکسی هم جلوی این اقدام خاینانه شان را نخواهد گرفت به دلیل اینکه به کمک دسته تبر خودتان است که ریشه های تانرا نابود میکند.

گرچه بزرگان گفته اند : "که به آذان غریب کسی نمار نمیخواند .." و اگر به این حرف من باور ندارید و آنرا جزخیال پردازی میدانید ، مطمین باشید که روزی همه مان این جام زهر را خواهیم نوشید و نزد نسل فردا وتاریخ این سرزمین شرمسار خواهیم بود.

باعرض حرمت
عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محاکمه
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   میدانیم صفوی صاحب دیر ویا زود انها لقب استاد را از مزاری وربانی وقهرمانی را از مسعود ومارشالی را از فهیم خان میگیرند ومقبره هایانهارا با خاک یکسان می نمایند چه خاصه که توانسته اند پیروان انها را مادی واهل دنیا بار اورده وپارچه ومتفرق ساخته و هر کدام را به جان هم انداخته اند ومیترسم وزیر محمد اکبر خان وسلطان محمود غزنوی واحمد شاه ابدالی را هم محاکمه ویاد بودها ومقبره های انهارا نابود نسازند این کار هارا داخلی ها نمی کنند از بیرونی هابرای شان هدایت داده میشود چنانچه اولین محاکمه ای صحرای انها انفجاربت های بامیان بود وبعد تاراج کتابخانه ای کابل انهم هنگامی که کنترول انجا هم بدست خودی ها اداره میشد وپسانتر چپاول موزیم کابل وسرقت همه وسایل تاریخی وکنون که دیگر چیزی مهم نمانده می افتند به افتخارات معنوی این مرزوبوم وپسانتر ها به تعمیر واعمار کلیسا وکنیسه می پردازند انگاه اهسته اهسته تکایا ومساجد را به بها نه ای این که قبله ای مساجد کج است تخریب مینمایند خلاصه کاری میکنند که موشها در گدام وانبار انجام نداده باشد
شیخعلی بلخابی سرپلی

>>>   مهمترین دست‌آوردهای سیاست غلط و لجوجانه آقای غنی شرات انداز منطقه طی پنچ سال سال به این قرار است دولت ناکاره غنی کوچی و غرق در فساد را که عامل اساسی فقر و بیکاری و ناامنی نابودی آثار تاریخی رسم و رسوم آریایی های در کشور است
حکومت غنی در طی پنچ سال در کشورما ۵۴۲ انتحاری برای نابودی مردم بومی کشور از ارگ مهندس شده
حکومت غنی ۱۸۰۰۰۰ نفر مردم عادی کشور ما در انتحاری کشته شدند
حکومت غنی 45000 افسروسرباز کشو ر نا کاره گی س قومندان عالی غنی شهید
حکومت غنی ۱۶۰۰۰ تن افسر اردوی ملی شجاع کشور کشته شدند
حکومت غنی ۱۵۰ ساختمان در کابل از اثر آسیب انفجار و انتحار تخریب شد
حکومت غنی ۸۰۰۰ طالبان آزاد شد و از بین بردن روحیه جنگی درمیان نیروهای نظامی و امنیتی. امروزه دیگر حتی نیروهای امنیتی، روحیه و انگیزه مبارزه با طالبان را ندارند.
حکومت غنی ۶۰۰۰۰ هزار زن در کشور بیوه شد
ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻏﻨﻲ از اثرفقر و بیکاری ﻟﻜﻬﺎ ﻧﻔﺮ ﺭا ﻣﻌﺘﺎﺩ ﺳﺎﺧﺖ شد.
ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻏﻨﻲ ﺩاﺭاﻱ ﻣﻠﺖ ﺭا ﺩﺯﺩﻱ ﻛﺮﺩ و ﺑﺤﺴﺎﺏ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ اش افزوده اند.
حکومت غنی از اثربی کفایتی ضعف حکومت داری غنی ۱۴ ولایت کشور به محاصره طالبان در آمده است
حکومت غنی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ دالر افغانستان از آمریکا قرضار شد
حکومت غنی ۳۲ وکیلان پارلمان کشته شد
حکومت غنی ۸۰ فیصد مردم کشور اثر فقر وجنگ خانمان سوز غنی برباد و 300000 جوان وطن از اثر بیکاری و نادری فراری از کشو شد
حکومت غنی از هرنگاه در حکومت داری اثر بی نامه در رفا وآسایش ۹۰ فیصد ناکام شد
حکومت غنی ۲۴۳ تظاهرات بزرگ برضد حکومت فاشیستی نا وحدت ملی شد
حکومت غنی ده ها نفر زد طالب توسط افرادغنی کوش مالی و گرفتار شد
حکومت غنی قهرمان جباروطن دوست و جنرال رازق میهن کشته شد
حکومت غنی پارلمان تبدیل به ﻗﻮﻡ پرستی کوچی های و ناقلین و فساد شد
حکومت غنی در ارگ غیره ﺗﻴﻢ ﺧﻮﺩﺵ از قوم کوچی دیگر قوم نیست
حکومت غنی سرک های مان از اثر بی توجه توسط قطار شترآن آنها تخریب شد
حکومت غنی تعصیبات قومی سمتی حتی بین دارانها وغلجی ها به اوج خود رسید ، به خاطر سیاست‌های قوم‌گرایانه غنی کوچی متعصب قبیله ،
حکومت غنی میان اقوام کشور تفریقه بی سابقه ایجات شد و بزرگ شدن شکاف‌های قومی و مذهبی
حکومت غنی داعش به کشورما بنام جعلی مهندسی از اقوام لر بر شده و پیدا شد.
حکومت غنی معاون اول را دوستم بار دوم تبعید به ترکیه و توطعه و خانه نشین شد
حکومت غنی از بی کفایتی آن رای دادن مردم بر غنی پشیمان شدند
حکومت غنی از ترکیب لر و بر و داعش واوغان متعصب پیدا شد
حکو مت غنی دروغ گوی و گزافه گوی آن غیر قانونی شد
حکومت غنی بلآخره کشور ما عنقریب است به بحران عظیم برود
حکومت غنی همکاران داخلی اش ناکام و شرمنده پیش باداراش خود شد
هم خدمت آقای اشرف غنی طی پنچ سال با برنامه اسکان کوچی آن سوی مرز دیورند با تیم اش ﺑﺮاﻱ ضرر رساندن ویر انی و خرابی به املاک و مستغلات ﻣﺮﺩﻡ بومی کشور ﻣﺎ شد.
غنی کوچی بی فر هنگ دربرابر زبا و ادب فارسی همواره با کینه ورزی عمل کرده است.

2. از بین بردن روحیه جنگی در میان نیروهای نظامی و امنیتی: رفتار آقای غنی و حکومت دربرابر طالبان موجب قباحت‌زدایی از طالبان و مشروعیت‌زدایی از مقاومت نیروهای ضد طالبانی شده است. برای همگان روشن است که امروزه دیگر حتی نیروهای امنیتی، روحیه و انگیزه مبارزه با طالبان را ندارند.

3. عدم اعتماد مردم به حکومت و نیروهای نظامی و امنیتی: سیاست غلط حکومت و ضعف مدیریت‌ها شکست‌های سنگینی را برای نیروهای امنیتی و حکومت دربرابر طالبان درپی داشته است. این شکست‌ها و ضعف‌ها چنان است که حتی مردم هم متوجه این قضیه شده و اعتماد آنان از حکومت به کلی سلب شده است.

4. نابود شدن تمامی آنچه دست‌آوردهای حکومت در دوره پساطالبانی دانسته می‌شد؛ مانند دست‌آوردهای حقوق بشری و دموکراتیک که برای جامعه جهانی و حامیان بین المللی حکومت مهم بود. به همین دلیل است که امروزه، منزلت این حکومت در نظر جامعه جهانی تفاوتی چندانی با منزلت حکومت طالبانی ندارد

به خاطر این سیاست غلط بود که حکومت نه خود با طالبان مبارزه کرد و نه از حضور کشورهای دیگری مانند آمریکا استفاده کرد. حال که خروج نیروهای آمریکا از کشور قطعی به نظر می‌رسد، دیگر نه توان مبارزه با طالبان است و نه انگیزه آن در داخل کشور و نه جامعه جهانی تمایل زیادی به حفظ این حکومت دارد.

اما درعین‌حال، تنها زمانی می‌توان امید به آینده این حکومت داشت که آقای غنی بجای التماس و مماشات با طالبان و اعتماد بر رفتارهای قوم‌گرایانه و لجاجت در قبال منتقدان، بپذیرد که سیاست گذشته او غلط بوده و درصدد جبران سریع آن برآید. ادامه رفتار لجوجانه و کودکانه آقای غنی کشور را به وضعیت دهه هفتاد خواهد برد.

>>>   درزمان حاکمیت اینان فامیلی برای نان زنده ماندن طفلش را می فروخت اما آن دیگری موترها کیله برای اسپ هایش می خوراند ! اینست مسلمانی وحکومت داری ! ،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است