مسلمان تروريست هست بايد بميرد!؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۸/۱/۸ کد خبر: 157995 منبع: پرینت

وقتي مسلمان هستيد محكوم به مرگ هستيد حق زندگي كردن را نداريد بايد بميريد مهم نيست در آتش خشم راهب ها در ميانمار بسوزيد، زير پاي سربازان قوم هان در چين لگد مال بشيد، با بمب افكن هاي سوخوي روسي در سوريه، چچن، داغستان دفن شويد، با اف سي و پنج آمريكايي در ليبي، عراق، يمن،خراسان زير خاكستر گرديد، در آتش هندويسم در كشمير كباب بشيد، زير زنجير تانگ هاي خاخام هاي يهود در فلسطين خمير كنندد، با خنجر سربازان مسيح در آفريقا سلاخي ات كنند، يا بمب افكن هاي ميراژ فرانسوي شب هنگام در طرابلس و تايفون انگليسي در سومالي در گودال دفن ات كنند، سربازان صرب در بوسني در گور هاي دسته جمعي زير برف ات كنند و... اصلاً مهم نيست تو انسان هستي مهم اين است تو بايد بميريد از همه جا شبيخون مي زنند از زمين، هوا، دريا برعليه تو حمله مي كنند بالاخره مسلمان هستيد زمين زير پاهات تنگ سقف آسمان كوتاه است حق زندگي كردن در اين سياره را نداريد بايد شكنجه و زندان بشيد يا بميريد حتي مسلمانان براي محكوم كردن جرم نكرده ات و جسد قرباني شده ات فلسفه مي بافند و هم كيشان تو اعتقادات صاف پاك ات را به باد تمسخر مي گيرند!

رسانه ها، ارگانها و نهادهاي بين المللي، قدرت و امكانات نظامي، شركت هاي غول بزرگ اقتصادي حتي ميادين نفتي و منابع سرزمين اسلامي را در اختيار دارند از اينرو قضاوت هاي آنها حتي در ذهن اٌمت اسلامي برحق محسوب ميشود و به بهانه هاي گوناگون به سرزمين هاي اسلامي به اسم آزادي ملت ها، دولت سازي، ملت سازي، مبارزه با تروريست و... دخالت و حمله مي كنند مردم را قتل و عام كشورهاي اسلامي را بنام قوم، دين، مذهب و... دسته بندي تحم تفرقه و نفاق را مي كارند آنگاه به تماشاي سوختن مسلمانان در آتش بر پا شده اشان مي نشينند.

فقط در اين چند دهه اي اخير ده ها ميليون مسلمان را قتل و عام آواره و بي خانمان كرده اند و هر روز اين داستان ادامه دارد هزاران نَفَر مسلمان روزانه در گوشه كنار جهان كشته ميشوند هيچ صداي بلند نميشود اما اگر يك غير مسلمان كشته شود در شهرها تظاهرات مي كنند، در مجمع عمومي سازمان ملل قطع نامه صادر مي كنند، شمع روشن مي كنند و... آنها انسان هستند براي زيستن خلق شده اند اما مسلمانان براي مٌردن آفريده شده اند!
چنين است روزگار تو اي مسلمان وقتي مسلمان هستي محكوم به مرگ هستي اما بنام آزادي و انسانيت تورا مي كٌشند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمان
تروریست
نظرات بینندگان:

>>>   واقعاً همين طور است أحسن به تحليل عالي ودرست شما واقعاً خوب كه يك انسان متوجه وضعيت جهان ودر همه عرصه ها باز هم ختم ميشود به همان هدف شوم را كه پلان كردن جهان كفار در مجموع يك كشور قتل عام ميكنند وديگر كشور ناخود اگاه از مسلمانان دفاع ميكنند به ندرت تجربه شده وديده شده واقعاً حرف وتحليل به جاست جناب گل اميري برداشت درست كرديد از اوضاع همه اي جهان اسلام ومسلمانان واز طرف ديگر بدبختي كشورهاي اسلامي ومسلمانان دشمن هم ديگر وبلا جان هم شدن وهمين كشور ها مسلمانان نوكر ومزدور كشور هاي كفار شدن جاي افسوس است در حال كه بايد يك مشت شده ومتحد شوند در مقابل شان با همه اي إمكانات وثروت خدا داده وپول هاي هنگفت شان نوكر مزور ميشند خداوند خودش رحم كند واين مسلمين را از خواب هاي غفلت بيدار كند أمين يارب العالمين
والسلام حاجي قدير از وردك شاه قلندر ولي !!!

>>>   هو مس كه هستي من با اين نوشته ات كاملاً مخالفم زمانكه انگشت به طرف ديگران دراز ميكني به كارنامه هاي مسلمان هايت هم اشاره كن زمانيكه در امريكا طياره ها را به ساختمان ميزنند سه هزار نفر را ميكشند زمانيكه زير نان داعش هزاران انسان را با سخت ترين جبر ميكشند زمانيكه طالب هزاران انسان را أرا با انفجار و انتحار ميكشند زمانيكه طياره وبائي ميكنند و بلاخره صد ها عمل ديگر حال خوب قضاوت كن كه چرا ؟
امگر ما ما انسان هاي خوبي ميبوديم هيچ كس با ما كار نداشت ما خوب نيستيم اين عمل خود ما است نبايد ديگران را به قضاوت بگيريم .

>>>   همانطوری که مسلمانها از مکه شروع کردند به جهاد در مقابل کفار یعنی غیر مسلمانان،شام و عراق را فتح کردند،شمال افریقا را فتح کردند،داخل اروپا شدند و هسپانیه را فتح کردند و وارد ایران شدند و ساسانیان را شکست دادند و به آسیای میانه و افغانستان و هندوستان حمله کردند و تا جنوب شرق آسیا یعنی اندونیزیا و مالیزیا حمله کردند و مردم را بزور شمشیر با مسلمان کردند و یا از اًنها جزیه گرفتند و یا مال و نوامیس آنها را منحیث مال غنیمت گرفتند،همه این کشور ها از خود دین و آیین و رسم و رواج ها داشتند،همه آنها را ملغی قرار دادند و فقط عید فطر و عید قربان را به آنها پیشنهاد کردند.
آیا این مسلمان ها ملا ها بودند که با ریش و عبا و قبا و قرآن زیر بغل شان،دین خویش را از طریق کتاب در بین مردم پخش میکردند و یا این که سرداران جنگی اسلامی ،مثل شاه دو شمشیره ولی؟
پس خود کرده را نه دردی است و نه دوا!
شما در مقابل یهود جنگیدیدو عبادت گاه شان را تصرف کردید و به مسجد تبدیل کردید.شما در مقابل نصارا جنگیدید و عبادت گاه شان را تصرف کردیدو به مسجد تبدیل کردید.شما در مقابل هندو و بودیرم جنگیدید و بت هایشان را شکستاندید و عبادت گاه هایشان را تخریب کردید.
شما تحت نام آن که تنها ما بر حق هستیم و تنها دین ما حق است و همه ادیان دیگر غلط و کفر است،همه پیروان ادیان دیگر را به خود دشمن ساختید.
حالا که همه پیروان ادیان دیگر با قدرت گرفتن در مقابل شما برخاسته اند،گریان و ناله را براه انداختید که وای بر ما مسلمان ها ظلم میشود.
نشنیدید ضرب المثل مشهور را که میگویند: نزن بر دزوازه ام ترق که نزنم بر دروازه ات تراقاص!
پس خود کرده را نه دردی است و نه دو!
همان وقتی که سرداران اسلام لشکر کشی کردند،باید این حالت را پیشبینی میکردند.
هیچ یهودی مسیحی را و یا هندو را و یا بودایی را کافر نمیداند و یا بر عکس هیچ هندو و بودایی ،مسیحی و یهود را کافر نمیداند،اما شما همه آنها را کافر میدانید.
آیا آنها اولاد انسان نیستند؟
آنها نه تنها اولاد انسان هستند،بلکه به مراتب از شما کرده از نگاه عقل و منطق و علوم و تخنیک و دانش و و سلاح و تجهیزات،از شما کرده بهتر هستند.
پس گناه از شماست،نه از اکثریت مردم کره زمین.
پس یک مرتبه کلاه خویش را پیشروی خود بگذارید و خود را قاضی بسازید و قضاوت کتید که پذرکلان های شما در مقابل پیروان ادیان دیگر چه کردند؟
امید وارم نشر شود.

>>>   نظر دهنده سوم به گمان اغلب یکی از ده هزار ایرانی ها میباشد که در غرب زندگی میکند و عیسوی شده است آنهم بخاطر پول و یا قبولی و با بسیار چشم سفیدی قتل، شکنجه، زجر، اشغال و صدها ستم و جبر را علیه اکثریت بیگناه مسلمانان برآت میدهد.
بااحترام اکه خلیل از سرپل

>>>   Salam
کشوری که نه نامش را خودش گذاشت ، و نه حاکمیت هایش را ، کشوری که نه هوایش و نه هم زمینش در اختیار خودش است ، کشوری که انسان اش اراده ی برای خوش بختی خودش ندارد ، کشور که مردمش سر نوشت خود را از خارجی ها می خواهد ، کشوری مه جز گدای گری کاری ندارد ، کشوری که همه چیز است جز کشور ، بودنش در این سیاره واقعن اضافی است . شاید تقسیم این کشور در میان همسایه ها راه نجات انسان باقی مانده آن باشد.

>>>   تا همين منافقين غرب پرست و ملحدين در بين مسلمان هاست حالت مسلمانها ازاين بد تر خواهد شد . درخت ميكويد تا دسته از من نباشد تبر من را زده نمى تواند .

>>>   متاسفانه درین قرن تروریسم یک پدیده جهانی شده وهرگروپ واشخاص با انگیزه وبرداشت خودشان دست به ترور های خطرناک وغیر بشری میزنند ودرحال حاضر اکثر ممالک را به وحشت و تشویش فروبرده اند تروریسم که وقتی مراکز آن شرق میانه وآسیای شرقی بود حالا تهدید تروریسم در کشور های دورنیز رسیده اند وعملا مردم بی دفاع رابه کام مرگ میکشانند . متاسفانه افغانستان بیشترین صدمه جانی ومالی را ازدست تروریستان جاهل وخاین متحمل شده اند وتاحال نیز خطرات انواع تروریسم درافغانستان به قوت خود باقی است.دراروپا سال های گذشته تروریسم وانفجار چندین ممالک را به وحشت انداختند وخسارات زیادی درآن کشورها بوجود آورده اند.شرق میانه متاسفانه درکام تروریسم خطرناک دوامدار فررفته اند ووضعیت امنیت ومحو تروریسم درین زودیها به کشورهای شرق میانه ممکن نیستند.برای بقای بشر وزندگی مشترک باید همه باهم علیه بروز جدید تروریسم پیکار ومبارزه جدی بنمایند ونگذارند که بیشتر ازین بعد تروریست هابه اهداف شوم وغیر انسانی شان درنقاط مختلف کره زمین برسند.همکاری اطلاعاتی یکی از راه حل موثر وخیلی مفید برای جلوگیری ومحو تروریسم است که باید نیروهای امنیتی کشورهای مختلف باشریک کردن اطلاعات شان به همدیگر برای محو تروریسم تلاش همه جانبه بنماید وانشالله درین کره خاکی روزی شاهد صلح دایمی وامنیت همگانی باشیم.
ومن الله التو فیق انجنیر.ع.ناصری از آسترالیا

>>>   اقای امیری !
۱-علت همه بدبختیهای مسلمانان ریشه در بیعقلی خودشان دارند.
۲- اگر مسلمان امروز قدرت غیر مسلمان را میداشت.برای ابد وبرای همیش غیر مسلمان راازروی زمین مچید.
۳-هر انسان درصورتیکه قدرت داشت ظالم است.به مفاهیم چون غازی ( ادمکش )٫مال غنیمت (دزدی)٫ غلام(برده) توجه کنید.
۴- داعش زنهای جوان مردم رابه پنجاه دالر لیلا م کرد.
۵-...
۶-...
وغیره.عاقل

>>>   اقای امیری !در صورتیکه نظرات نظر دهنده دوم وسوم رادو سه بار به دقت بخوانید بی اندازه ممنون تان میشوم.
نیکوکار

>>>   اقای امیری !در جوامع که از نظر عقلی وفکری رشدکرده اند دین جای ۷۶ رادرزندگی شان دارد.برای انها مهم انست که انسان اخلاق ووجدان داشته باشد. تخاری

>>>   شصت سال عمر دارم٫وقتی با بهترین انسان که درین زندگی بااومواجه شدم وازو در مورد دینش پر سیدم.دین نداشت.
دهلوی

>>>   انسان خوب اصلا وجود ندارد.ان خوب بیچاره قدرت ندارد.

>>>   اگر بفهمیم ودقت کنیم که از پیدایش انسان درروی زمین ۵٫۵ ملیون سال وازعمر دین درروی زمین ۲۰۰۰ سال میگزرد.فکر میکنم قسمت زیاد پروبلمها حل میشود.
خیر اندیش

>>>   قرآن کریم: لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبع ملتهم «یهود و نصاری از شما راضی نمی شوند مگر آن که از آیین آنان تبعیت کنید (یهودی یا نصرانی شوید) اگر این شدید رئیس جمهور می شوید چنانکه اشرف غنی شد در غیر این صورت به هر بهانه ای شما را اذیت می کنند.

>>>   جناب دهلوى ! من هم با شما موافق هستم. خود من بار ها به دين خودم شك كردم حتى نعوذ بالله به وجود خداوند شك كردم ولى هيچ وقت به وجدان و شرافت انسانى شك نكردم. بلى هستند كسانى كه به هيچ دين و آيينى و حتى به وجود خدا ايمان ندارند ولى آدم هاى بسيار خوب و مهربانى هستند.
نميدانم چرا ما افغانستانى ها در اين سال هاى پسان اين قدر عقده اى شده ايم ؟ از روى عقده مى نويسيم و از روى عقده نظر مى دهيم.
آيا به نظر شما سيد جمال الدين افغانى به اندازه ى آن شخص محترمى كه شما با ايشان مواجه شده ايد ، خوب و بهترين نبوده است ؟
آيا به نظر شما شيخ شامل داغستانى كه حتى پيشواى بى دينان عصر جديد جناب كارل ماركس به او لقب ( قهرمان بزرگ) را ميدهد اندازه ى آن شخص بى دين ، خوب و بهترين نبوده است ؟
آيا به نظر شما، مهاتما گاندى اندازه آن شخص بى دين خوب و بهترين نبوده است ؟
آيا به نظر شما، مادام ترزا اندازه ى آن شخص بى دين خوب و بهترين نبوده است ؟
ريحانه حسينى از سويدن

>>>   خواهر مهربان حسینی!
اجازه دهید از عالم دوری ودیار هجرت دست های مبارکتان را ببوسم٫ عرض من این بود(باانانیکه من مواجه شدم)شخصیتهای که شما از انان نام بردید افتخار بشریت بودندوهستند.
دهلوی

>>>   محترمه خانم حسینی!در ک من از گاندی اینست که گاندی دین نداشت.زیرا در جواب ژورنالست که ازو پر سید مگر گاندی بزرگ گاو را میپرستد؟ گفت نخیر گاندی عقیده چند صد ملیون هندورا میپر ستد.(یعنی این عقیده من نیست)بلکه عقیده مردم من است.
تخاری

>>>   شاید عقیده سید جمال الدین هم درسطح عقیده گاندی بود.یعنی صرف احترام به عقیده مردم ونه عقیده قلبی.

>>>   به عقیده من درمیان انهایکه تحصیلات عالی دارند مسلمان واقعاعقیدتی شاید زیادکم باشد.ولی احترام به عقاید ملیونها انسان ضرور است٫خطاب کلمه کافر برای هر کسی ناخوشایند است٫ ودر پهلوی ان ترس از کشته شدن وسنگسار هم رول خودرادارد.

>>>   به عقیده دیگران هم مثل عقیده خود احترام کنید.
بعضی عقاید جالب!۱- دریک گوشه دنیا دختران جوان باسگها عروسی میکنند٫۱-۲ سال بعد طلاق گرفته بامردان عروسی میکنند٫زیرا فکر میکنند٫عروسی اول بدبختی وعروسی دوم خوشبختی بار میاورد.
۲- درصورت تولددوگانگی هردوطفل راعاجل میکشند٫زیرا به باورشان٫ تولددوگانگی بدبختی میاورد.
۳- به باورما٫سربریدن وریختاندن خون یک حیوان معصوم وبیزبان وخوردن گوشت ان سبب رضای خداوبخشش کناهان مامیشود.
عاقل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است