وزارت داخله از مردم پنجشیر پوزش خواست!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۲    ۱۳۹۸/۱/۵ کد خبر: 157945 منبع: پرینت

وزارت داخله فردی را که به اتهام همدستی با «حسیب قوای مرکز» در یک عملیات ویژه از پنجشیر بازداشت کرده بود، رها کرده و از مردم پنجشیر معذرت خواست.
فرمانده حسیب در یک کلیپ ویدیویی اخطار داده بود که اگر فرد بازداشت شده رها نشود، وی دست به اقدامات نظامی خواهد زد.

وزیر داخله عملیات در پنجشیر را بدون هماهنگی با مسوولان محلی اشتباه خوانده و تعهد سپرده است که در آینده هیچ‌گاه به چنین اقدامات خودسرانه دست نخواهد زد. استفاده از نیروهای ملی برای تامین منافع گروهی و سیاسی بزرگترین خبط و اشتباه نهادهای امنیتی بوده است.

در درگیری با فرمانده حسیب، سه سرباز پولیس زخمی شده بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرمانده حسیب
پنجشیر
نظرات بینندگان:

>>>   در صورتيكه وزارت امور داخله از مردم پينجشير معذرت خواسته است بايد از مردم پينجشير اين تعهد را نيز بگيرد كه هم اكنون مانند حسيب قواى مركز. به ده ها مجرم در آنجا لانه هاى مخفى دارند واز جانب همين پينجشيرى ها حمايت مى شوند و به ده پينجشيرى مجرم در لست متخلفين ارگانهاى كشفى ثبت و قيد است

>>>   پنجشیر محل امن برای دزدان قاتلان ولندغران تبدیل شده باید مردم شریف پنچشیر این لکه بدنام تاریخ را
دور سازد ونه گذرد که این اشخاص کثیف که دست شان به خون صد ها مردم بیگناه اغوشته است در مناطق شان جای دهند .
احمد از ترکیه

>>>   چرا مجرمین متکرر که به صد ها میل سلاح و ذخایر مهمات مخفیانه در شهر کابل و دیگر جاها دارند و زمین ها و را غصب کرده اند مرتکب چندین قتل در روز روشن در سر چوک کابل شده و چندین موتر پولیس حوزه سوم را توسط افراد مسلحه اش به اتش کشیده اکثر اختطاف ها و دزدی ها را وابستگان ان در شهر کابل ناحیه ۱۲ انجام داده یکی ازین سر دسته باند ترورستی و ادم ربایی و سرقت های مسلحانه در شهر کابل ملا تره خیل است و زور گویی ان حد و اندازه ندارد و دیر ان الله گل مجاهد که نیم زمین شهرک کابل جدید را غصب و بفروش رسانده و از فروش گل باقی مانده زمین از خشت فروشی های انجا ماهانه بزور جزیه میگیرد و دههای دیگر از هم زبان ارگ نشینان است چرا انها را گرفتار نمیکند و حتی که غنی احمدزی بخانه ان میرود از بابت زورگویی اش در مقابل دولت بکاهد چرا۶و چرادستگیر و خلع سلاح نمیگردند ار عدالت و امنیت میخواهید باید که انها هم جلو شان گرفته شود و دیگران هم .

>>>   پنجشيري ها بال كشيده اند، از أفراد لوبالي دفاع نكنيد ، از خون شهداء استفاده نا روا نكنيد، و اين را بدانيد كه اگر طالب شامل حكم شد تمام جوانان پنجشير را جمع كرده و هلمند ميفرستد ايشان .

>>>   این هم تبلیغات است که وزیر داخله معذرت خواسته است . چراتلویزونها این معذرت وزیر داخله را نشان نمی دهد.

>>>   لعنت بر این حکومت که ما داریم این پنچشیری های خاین وقاتل که تنها در واصل اباد بیش از ده مردم بیچاره را به قتل رسانیده وبه پنچشیر فرار کرده اند نه دستگیر میتواند بلکه این خاینین انها را پنهان میکنند پیچشیری ها هم خاین استن وهم قاتل صد ها مردم بیچاره از جامعه جهانی خواهش میکنیم این خاینین را به محکمه بکشاند چرا که زور دولت به این مردم خاین نمیرسد

>>>   این حسیب کدام قهرمان جدید و آینده مولی خواهد بود یا چطور؟

>>>   اگر وزارت داخله از پنجیشیر یان معذرت میخواهد باید از تمام مردم سایر ولایات نیز معذرت بخواهد
واگر قانون را عملی میکند با ید برتمام مردم کند نه اینکه پنجشیر معاف باشد واگر عملیات هم شود با ید از کشور قدرتمند پنجشیر اجازه بگیرد
عجیب است
پنجشیری ها هم تضمین بدهند که به مجرمین جاندهند
ممنون

>>>   حسیب قوای مرکز یک قهرمان است. ومدافع عزت واستقلال مردم .اما این رژیم فاشیستی بعوض اینکه باند های مسلح قومی کوچی طالب را سرکوب کند بدنبال نا ارام ساختن امن ترین ولایت یعنی پنجشیر است.در بغلان کابل تره خیل حوت خیل به صد ها فرد مسلح غیر مسوول از قوم پشتون است واز طرف شورای امنیت غنی حمایت مالی نظامی میشوند

>>>   نه فرد مجرم دستگیر رهاشده ونه هم وزارت امور داخله از مردم پنجشیر پوزش خواسته ونه هم 3 نفر پولیس در عملیات دستگیری حسیب قوای مرکز زخمی شده اند وهم چنان وزارت امور داخله گفته که عملیات دستگیری این جنایتکار تازمان ادامه خواهد یافت تا این جنایتکار یا دستگیر شود و یاهم کشته شود
منبع خبر وزارت امور داخله
گلاب الدین هراتی از هرات باستان

>>>   معذرت از بابت آن لستجنایتکاران ودزدان که نصفش پنشیری بود یا از بایت عملیات ؟؟؟

>>>   حسیب قوای مرکز از جمله شیرهای خورآسان
است..شما اوغانک های لوده و بی سواد کی تاریخ
را میفهمید..من که دیدم درتمام قوم اوغان یک جنرال
رازق بود و بس دیگر همگیش ایزک ها هستند و
نوکر های خارج..و وطنفروش اجیر پاکستان عرب
و ایران اولا غنی را ببین هر جا مانند ایزک ها و زن
های بیوه بیانیه پر از لاف و گزاف..میدهد و عبدالله
هم یک ایزک خوش لباس...است قوم ایزک ها وطالب
پرور بس کنید بیگانه پرستی و مرده پرستی را..به
خورآسان بزرگ و سرزمین خورشید بپیوندید که در
آن عزت .آزادی .عدالت برای فرد فرد آن وجود دارد..

>>>   عاجل
کماندو های قطعه ۸۸۸ قومی کجاست؟؟؟
جنگ میان ارتش و افراد قومندان میرویس شاهراه بدخشان تخارکندز بغلان را به روی مسافرین مسدود کرده وساعت ها میشود در چشمه شیر نزدیکی دندغوری ولایت بغلان جنگ میان نظامیان و افرد غیرمسول بنام قومندان میرویس جریان دارد شاید برق کابل دوباره قطع شود وصدها اراده وسائط نقلیه در دو طرف ساحه گیر ماندن!
معامله ننگین دند غوری باعث شده تا این مسیر هر از گاهی شاهد درگیری ها باشد
پ.ن..... کماندو ها به معرفی و دستگیری های فرمایشی فرستاده میشود اما در منطقه تحویل شده از طرف حکومت برای طالب نه چرا؟

>>>   هركس از حسيب و هر دزد و رهزن كه حمايت ميكند خودش هم در جمله دزد و رهزن است نميدانم قهرماني اين دزدان در چه است موش هاي پنجشير در سوراخ ها پت است دزدان چپاولگر از لچك هاي پنجشير دفاع ميكند.

>>>   وزارت داخله وقت ندارد كه دزدان چپاولگران اختطافچيان پنجشير معذرت بخواهد مردم پنجشير مردم خود خواه ديگران در نظر شان نيست دشمن پشتون ها تفرقه انداز هستند.

>>>   همين اوباش كه گفته حسيب دزد يك قهرمان است قهرمان دزدي اختطافچي راهزن دگه به شديد ترين الفظ بد به تو نسبت ميدهم گربه ها و موش ها حالا در پنجشير پنهان ميشوند دزدان و اوباشان از انها حمايت ميكند.

>>>   شما بهتان ميكنيد خود را بالا تر از ديگران ميگيريد وزير داخله پوزش خواست از دزدان به معني كه وزير داخله از دزدان اوباشان چپاولگر ها حمايت ميكند خودش هم همين شخصيت دارد لعنت به دروغگويان خاين .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است