تسلیم فاشیست های اوغان نمی شویم
برای ما کرزی و احمدزی و گلبدین و یون و طالب و لیبرال های فاشیست و دیگر اشکال آنها یکی اند؛ هر روشنفکری که غیر اینکه کند؛ باید از رسالت مقدس روشنفکری دست بردارد 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ کد خبر: 157852 منبع: پرینت

ما دیگر فریب حیله ها، نیرنک ها و دغلی های غداران فاشیزم را نمی خورییم!
فاشیست های افغان مثل کبک سر شانرا زیر برف کرده و کون شان را سربالا گرفته اند و فکر می کنند کسی آنها و و توطه ها و دسایس شانرا را نمی بیند و حیله ها و نیرنگ های شانرا درک کرده نمیتواند ؛ آنها از زور خری فکر می کنند همه مردم خر اند!
فاشیزم اوغانی؛ پس از پان ترکیست ها و هندوییست ها؛ قوی ترین، منسجم ترین و منظم ترین ارگان فاشیستی در منطقه می باشند. اولین نطفه های فاشیزم اوغانی در خراسان ما؛ با حرکت های جاه طلبان میرویس خان هوتک و فرزندان دیوانه اش و احمد خان ابدالی ریخته شد و با فراز و فرود های زیاد به ظاهرخان رسید.

ظاهرخان همزمان با اوج گیری رقابت ها و تنش های اوج گیرنده بین روسها و آمریکا به چوکی بی صاحب شاهی تکیه زد، او بیش از پادشاهی و قدرتمداری به عیاشی علاقمند بود؛ از طرف دیگر آمریکایی ها از همان اوایل پذیرش شکست شان در ویتنام در فکر انتقام از روسها وچینایی ها بودند ؛ آنها ایران و افغانستان را برای به دام انداختن روسها انتخاب کرده بودند ولی شاه ایران با آنها موافقه نکرد؛ اما همین که با بابای افغان وارد مذاکره شدند، او با اخلاص تمام کشورمان را در اخیتیار شان قرار داد و خودش به خوشگلان ایتالیا پناه برد ....

خلاصه که آنها از آن زمان برای باز پس گیری قدرت و تسلط کامل و افغان سازی ملت و مملکت طرح و برنامه دارند که ما اثار آنرا در کتاب دومی سقوی میتوانیم ببینید؛ در این پلان آمریکایی ها با فاشیست های اوغان همداستان است که شما انعکاس آنرا در سخنرانی یونوس قانونی که گفت: کسی بما نفر اولی را نمی دهد؛ مشاهده می کنید؛ قانونی واقعا از این مساله آگاه است؛ ولی اینکه آنرا پذیرفته از دیگاه اپورتونستی اش ناشی شده است... به هرصورت امریکایی ها در مقابل فاشیست های اوغان تعهد دارند که قدرت را برای آنها بسپارند که سپرده اند و پایه های قدرت شانرا مستحکم سازند و قدرت مطلقه شانرا تثبیت کنند؛ پس از شکست روسها تمام جریانات سیاسی کشور ما در جهت استقرار حاکمیت فاشیست های اوغان بوده است.

امریکا و فاشیست برای از جهل سال پیش برای تحقق هدفهای فاشیست های اوغان کار کرده اند و طرح های داشته اند و هزاران نفر را تربیت کرده اند که نمونه هایش گلبیدین و حزبش ؛ افغان ملت؛ سور خلقی ها؛ جنایت پیشه گان طالب؛ لبیرالها و نوی لبیرال ها که هنوز مخفی هستند؛ خلاصه آنها فاشیست ها را با روش "وحدت متکثر" به گروه ها و فرقه های گوناگونی تقسیم کرده اند و برای هرکدام رولهای خاصی داده اند.

حالا که مراحل مقدماتی را موفقانه به اتمام رسانده اند؛ وارد مرحله جدید حاکمیت و تثبیت حاکمیت شان شده اند؛ حالا فاشیست های کله خر دو "خط" کلی فاشیستی ایجاد کرده اند؛ یکی گروه غلزایی و دیگری گروه درانی؛ با این شکل آنها میخواهند تمام جریانات سیاسی کشور را تحت کنترول و اداره و اراده خود قرار دهند و اگر یکی در صندلی قدرت تکیه زد دیگری رول مخالف را بازی کند ...

ما همه این حیله گری های فاشیست های اوغان و باداران استعماری شانرا میدانیم؛ همچنان میدانیم که چه طرحهای برای نسل جدید فاشیست ها و آینده کشور دارند؛ بنا براین ما هزگز فریب این گروه گرایی ها و دشمنی های ساختگی و زرگری آنها را نخواهیم خورد و خودمانرا شریک راه آنها نخواهیم ساخت و به مراد آنها عمل نخواهیم کرد.

برای ما کرزی و احمدزی و گلبدین و یون و طالب و لیبرال های فاشیست و دیگر اشکال آنها یکی اند و ما یکی آنها را نخواهیم گرفت و ما راه خود را تعقیب خواهیم کرد؛ هر روشنفکری که غیر اینکه کند؛ باید از رسالت مقدس روشنفکری دست بردارد.
زنده باد آزادی و عدالت احتماعی و برابری اقوام در افغانستان!

انور راوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیزم اوغانی
اشرفغنی
نظرات بینندگان:

>>>   آقای انور راوی چنین شکوه و شکایتها از گذشته تا اکنون دوام دارد پشنهاد مشخص نکردی راه بیرون رفت نیافتی، این حرفها کهنه شده چیزی نو را پشنهاد کنید.اینرا قبول نداری آنرا قبول نداری چی را قبول داری در عروسی یا باید ار طرف شاه باشی یا از طر ف عروسی در غیرآن شماره در عروسی بنام سازنده ویا ...یاد میکند جامعه هم از جوانب مختلف ملیتی،سیاسی، اجتماعی،فرهنگی وغیره متشکل شده، برای حل مشکلات وچالشها پشنهاد علمی وعملی در کار است نه شکوه وشکایت و نظر مشخص.

>>>   Raheel
یک تحلیل سیاسی معیاری از چگونگی موضعگیری‌های گوناگون در برابر مذاکرات صلح با طالبان که میتواند سرمقاله یک نشریه معتبر بین‌المللی باشد؛ به قلم مصدق پارسا:

"جایگاهی که امروز طالبان از آن سخن می‌رانند نتیجهٔ سال‌ها همگرایی سران حکومت با طالبان است. همه می‌دانیم که هو‌یت‌بخشی به طالبان با نام «گروه مخالف سیاسی» به جای عنوان «گروه تروریستی» که بسا شایستهٔ این گروه بود، از زبان چه کسانی بیرون شد. امروز جهان تمام این اطلاعات را سر هم گذاشته و هر کشوری طالب را یک گروه سیاسی و بخشی از مردم افغانستان می‌پندارد که محروم از قدرت مانده اند.
بارها فرماندهانی که در چوکات همین نظام جمهوری اسلامی افغانستان در برابر طالب به جنگ و تصفیه و درگیری پرداختند، فردایش به کابل احضار شدند و طالب‌کشی شان عنوان «تصفیهٔ قومی» گرفت. هم‌آوایی با طالبان را می‌توان در اعلامیه‌های همین دولتی دید که تا یکی دو سال پیش هم جنایات طالبان را با ماست‌مالی «دشمنان مردم افغانستان» می‌پوشانید.
هیچ وجدان آگاهی از مذاکرهٔ پشت پرده خلیلزاد با طالبان، یا طرح‌های پیشنهادی عمران خان برای افغانستان پشتیبانی نمی‌کند، اما کسانی که حالا با گفتن چند جملهٔ احساسی به نشانی امریکا می‌خواهند خود را وطنپرستان شجاع بنمایند، خود زیر پای همین گروهک تروریستی زینهٔ صعود مانده‌اند. کسانی که با رسیدن به قدرت با اسب دونالد ترامپ همه‌سو تاختند و قهقه زدند، فکر کشیده‌شدن طناب در پیش پای این اسب شان را نمی‌کردند.
هر مذاکرهٔ پشت پرده بر سر منافع مردم مردود است، اما این ترس که رد مذاکرات پشت پرده غیرمردمی در قطر، مذاکرات پشت پردهٔ غیرمردمی در چهارراهی آریانا را منتفی نمی‌کند، سبب شده است تا مردم به جای حمایت تمام‌قد از حکومت، به نظاره‌گرانی بدل شوند که در هر دو سوی این بازی، حکمی جز باخت بر جبین شان نخواهد خورد."

>>>   Mahmodi
دقیقا
طالبان تروریست را کرزی و غنی قباحت زدایی کرده مشروعیت دادند و به نیرو مبدل ساختند به امید این که چند دوره با این کارت طالبان حکومت کنند اما سر انجام امریکا و ترامپ تاجر از برنامه شوم کرزی و غنی احمدزی آگاه شدند و شرایط فعلی به میان آمد

>>>   اویانی
نیروهای ویژه (قطعات خاص) امنیتی کی هایند و برای چی؟
آری؛ نیرو های ویژه تباری برای کشتن تبار های ویژه!!!

ما با چشمان خود می بینیم که:
برای کشتار گروهی از سربازان امنیتی و دستگیری قیصاری؛
برای یورش به لعل غور و کشتار شهروندان و برای ردیابی و دسیتبای به فرمانده علی‌پور؛
برای دستگیریی جنرال قریشی؛
برای سرکوب و تیر باران راه پیمایی های دادخواهانه شهروندان بومی در خیابان های کابل و ....؛
برای بر چوکی نشاندن گماشته خود بر چوکی فرمانداریی بلخ؛

اما؛ برای دستگیریی تبهکاران مانند امرخیل ها، علیزای ها و مخکش ها و اختر های لچک و تروریست های طالب و خودکفان ها و ... نیستند و نداریم نیرو های ویژه/«قطعات خاص» امنیتی.

و مهمتر از همه؛ هر گاهی که (و بار ها) سد ها سرباز ما روز ها و شب ها در محاصره تروریست های طالب اند، کجا بوده و کجایند این نیرو های ویژه ی تا دندان مسلح و پرورش دیده و دارای چرخبال ها و تانک ها و خودرو های زرهی و ... تا یاری رسانند؟

کجا بوده اند این نیرو های ویژه و تا دندان مسلح؟
آنگاه که تروریست های طالب در چهارسد بستر، نسل کشی کردند؛
آنگاه که تروریست های طالب در ستاد/قرارگاه ارتش شاهین نسل کشی کردند؛
آنگاه که در ستاد ارتش هیرمند نسل کشی کردند؛
آنگاه که در آموزشگاه امنیت ملی در میدان شهر نسل کشی کردند؛
آگاه که هر بار و بیشمار، طالب های تروریست در پاسگاه های امنیتی سراسر کشور، یورش می برند و محاصره می کنند و سپس، به ده ها و سد ها سرباز پاسدار میهن را تیر باران و نسل کشی دارند؛
همیندم در شیرین تگاب، سه سد (300) سرباز ما در محاصره تروریست های طالب اند؛ کجایند این نیرو های ویژه؛ چرا دیسانت نمیشوند؟؟؟

هممیهن گرامی!
این نیرو های ویژه، همان تروریست های طالب اند!!!
آن تروریست های طالب، همین نیرو های «خاص» اند!!!
این ها سپاه دستگاه فاشیزم فرمانروایند.
این ها نسل کشی دارند. این ئتبار/قوم می کشند.

این را بدانیم!!!
فرماندار؛ سرلشکر (سرقمندان اعلا) طالب است و تروریست تباری.
این نیرو های ویژه و آن تروریست های محاصره گر، یکی اند و با مدیریت ارگ و با رهبریی غنی احمدزی.
همه یکی و برای کشتار تبار/قوم اند!!

همیندم سه سد سرباز پاسدار میهن را که نیستند از تبار احمدزی و «قطعات خاص» او، در شیرین تگاب به چنگ تروریست ها (نیرو های خاص) طالب خود می سپارند.

تازه؛ از برگ New Generation
«قابل توجه وزارت‌های دفاع و داخله!
سید شراف الدین ولسوال ولسوالی شیرین تگاب فاریاب در گفتگو با شبکه خبری وطن امروز گفت که بیشتر از 300 نیروی امنیتی در مرکز ولسوالی شیرین‌تگاب در محاصرۀ گروه تروریستی طالبان قرار دارند.
به گفتۀ وی، اجساد شهدای نیروهای امنیتی روزها در میدان نبرد باقی مانده بود تا این که صلیب سرخ آنان را انتقال داد.
او می‌افزاید، مجروحان نیروهای امنیتی روزهاست که در بی‌سرنوشتی به سر می‌برند.

>>>   دیگر دشتها در اطراف کابل نمانده است که تو به کولی گری خود ادامه بدهی همه انها از طرف دله ها وکلانتر های شما غصب شده چرا شکوه از ملت افغانستان داری برو به طرف ایران دشت‌های فراوان دارد و اجازه فحشا نیز برایت می‌دهد بگذار ملت افغانستان را که خود جور بیاید

>>>   بنده حتی حکومت نظامی آمریکا و اروپایی که به آزادی و حقوق بشر معتقد و ملتزم می باشد را به حاکمیت وحشیانه و آدمکش اسلامی طالبان و دیگر متحدان و مدعیان چپ و راستی که کشور را به این روز سیاه انداخته اند ترجیه می دهم. فقط صلح و ثبات سیاسی منافع ملی مردم افغانستان را تاًمین و تضمین خواهد کرد ولا غیر. و بقیه ادعاها و شعارها ساخته و پرداختهً دکانداران دینی یعنی ملایان و آخوندهای متحجر وحشی و ویرانگر می باشد. پیروز باد مردم افغانستان. زنده باد آزادی و صلح دوستی.بر قرار باد دموکراسی و حاکمیت قوانین دموکراتیک و حقوق بشر در کشور.

>>>   محمدغنی احمدزی نباید در دور بعد در ارگ باقی بماند.او یک پروژه‌ای وحشت‌ناک قومی است. پروژه‌ی تمامیت‌خواه، نارسیست، متکبر و سرکوب‌گر. غنی با کارت قومیت بازی می‌کند و برای تداوم قدرتش از هیچ خون‌ریزی‌ای دریغ نمی‌کند. نزدیک به صدهزار انسان بی‌گناه کشته شده تا این‌که این دیکتاتور کوچک در ارگ حاکمیت داشته باشد. غنی به هر قیمت که شده، باید مهار گردد و از سر راه صلح و عدالت اجتماعی کنار زده شود. غنی یک مزاحم است، مزاحم برای تحقق صلح، مزاحم عدالت گستری و مزاحم هم‌گرایی میان اقوام. او بقای خودرا در حذف گروه‌های ملی می‌‌پندارد و واگرایی را فرمول تداوم قدرتش می‌داند. غنی یک پروژه‌ی قومی است و حضور او برای یک دوره‌ی دیگر کشور را به تجزیهٔ حتمی- سمت می‌دهد. کُنش‌های فاشیستی و دیکتاتورمابانهٔ او منجر خواهد شد جدایی‌طلبی و تقسیم کشور به اوجش برسد. در حال حاضر تاجیک‌ها، درانی‌ها، اوزبیک‌ها، هزاره‌ها و سایر اتنیک‌های دیگر خودرا را در آیینهٔ قدرت نمی‌بینند و اگر یک دوره‌ی دیگر غنی را (جان‌کری و امثالهم) در ارگ بیاورند، به‌ یقین گفته می‌توانم که کشوری به نام افغانستان ۵ سال دیگر دوام نمی‌آورد. غنی را توقف بدهیم و نگذاریم این آدم لجوج، پوپولیست، خودخواه و ازخود‌راضی بیش‌تر ازین بر گرده‌های مردم سوار باشد. «غنی‌سازی قدرت کاذب» را فقط و فقط تا اول جوزای ۹۸ تحمل کرد، ازین بیش‌تر باید از ارگ بیرونش کرد. نگذارید غنی دوباره جان بگیرد. وگرنه در ۵ سال آینده نسل جوان در قوای مسلح منقرض خواهد شد.
#هارون_معترف

>>>   تسلیم پکولیزم وپکولست ها نمیشویم

>>>   نظام ١٧ سال موجود از تروريست بدتر است, بي نانسي, اختطاف, ضعف, غلام, دودي, رشوت و فساد به اوج رسيده, طالب براينها شرف دارد
حسن

>>>   اينطور نگو كه تسليم افغانهاى فاشست نميشوم
بهترست بگويى غلامى و مزدورى روس، امريكا و تمام كفار بى تهذيب را قبول دارم به جز زيستن ازاد با افغانها ، زيرا تمام افغانها چى پشتون ، تاجك، ازبك، هزاره و تمام اقوام و قبائل محترم اين سرزمين بنام افغان ياد ميشوند.
شما متعصبين كه از افغانيت خود منكر هستيد با افغانستان چى كار داريد برويد از هر سوراخى كى خارج شده ايد به همان سوراخ دوباره داخل شده در انرا كارك بزنيد تا روى افغان و افغانستان را نه بينيد .
اين خطه افغانستان است و تمام باشندگان ان در افغانستان و تمام جهان بنام افغان ياد ميشوند
افسوس بر حال فرسوده و رنجيده شما

>>>   تا پکولیست و پکولیزم را می بینی کم میشود ضرورت به تبدیل پیدا کنی، ضرورت به تسلیمی ات نیست.

>>>   اکثریت قاطع زیردستان دولتی ، پائین رتبه ها و سربازان باید از جوانان اقوام غیر پشتون به ویژه جوانان تاجیک باشند چون در ادای این وظیفه در اوغان ستان، مرگ یک مسئله حتمی است. اما ، اکثریت مطلق بالا رتبه ها از قبیل ژنرال ها ، دگروال ها و دیگر افسران عالی رتبه که همه در خواب و نعمت و رفاه و بدون تهدیدی چشم گیر بسر میبرند. اینست برنامه ریزی بسیار منظم و بسیار حیله گرانه و‌ ماهرانهء فاشیست های پشتون بخاطر کشتار جوانان ما به دست هم تباران (طالب) خود .
و همچنان همه ارگ نشین ها و وزارت خانه های کلیدی، سفارتخانه ها و... باید در دست اینها باشد چون تنها پشاتین اند که توان ادارهء ادارات مهم و کلیدی را دارند، گرچه چند تاجیک در پُست های نمادین و بدون مسئولیت کار میکنند اما در همان اداره هم چپ از مقامک نمادین خودش، دیگر تمام مقام ها و پُست های کلیدی و مهم همان اداره در دست برادران و همتباران طالبان است ، بگونه مثال بسیار روشن همین وزارت داخله.
چرا باید جوانان اوغان کمترین تلفاتی نسب به تاجیک ها در جنگ های جنوب و... نداشته اند و ندارند؟
پاسخ بسیار روشن است اگر کسی بخواهد بداند.
تاکیداً ! (کشتار برنامه ریزی شده جوانان تاجیک بدست گروه های پشتون زیر نام طالب ، داعش و... !)
ادریس خراسانی

>>>   صلح وامنیت داییمی خواست وآروزهای دیرینه مردم مومن وزجر کشیده افغانستان بوده و هستند اگر این صلح زیر سايه حکومت وحدت ملى فعلی باشد ویا صلح وامنیت تحت حکومت موقت احتمالى باشد هدف اصلی، صلح وخاتمه جنگ در افغآنستان است.ملت مومن وزجرکشیده افغآنستان که درطی چهل سال گذشته صد ها هزار کشته ومعیوب داشته واکثر زیر بناهای اقتصادی افغانستان نابود شده اند وتاحال دو مليون مهاجر درخارج منتظر بازگشت به افغانستان هستند، متاسفانه اکنون بعضی مناطق درجنگ داخلی درحال تخریب بوده وانسان های بیگناه عم ازذکور واناث کشته میشوند.سرانجام هرجنگ ،صلح است تمامی جنگهای داخلی وبین المللی بالاخره باصلح خاتمه یافته اند لذا درافغانستان صلح وامنیت نهایت ضروری بوده و تمامی اقشار ملت مومن وزجر کشیده افغانستان نهایت ضروری میباشد که حتی الامکان برای تطبیق پروسه صلح ازهرنوع همکاری دريغ نفرمایند درقرآن کریم خداوند صلح را عمل خیر ونیکو دانسته وبر آن تآکید میورزد.الصلح الخیر یعنی صلح وامنیت عمل نیکو وبه خیر بشر است.خوشبختانه که درين اواخر تلاش جدى براى صلح وآرامش درداخل وخارج ازافغانستان با کومک جامعه جهانى ،کشورهاى منطقه،ممالک همسايه،احزاب وشخصيت هاى موثر درافغانستان وحکومت وحدت ملى ادامه دارد تا انشالله به جنګ خانمانسوز وويران ګر درافغانستان برای همیشه خاتمه يابد بازسازی ونوسازی درتمامی نقاط افغانستان ویران شده به سرعت ادامه یابد.به پیش به سوی صلح وامنیت دایمی درسراسر افغانستان ،محو ونابود باد گروه های جنگ طلب وماجراجو درافغانستان،به پیش به سوی ترقی،رشد، انکشاف همه جانبه،وهمزیستی مسالمت آمیز بین تمامی اقوام مومن وبرابر افغانستان.
و من الله التوفیق
انجنیر عبدالرشید ناصری ازآسترالیا

>>>   ۱۷ سال گذشته خو اشتراکی بود و قبل از آن ربانی تاجیک بود چی کردیم؟
چی میشه که مثل یک حزب ، قوم پشتون را باز نوبت دهیم تا دولت مقتدر (نه سهامی) ایجاد شود که اگر توانست مشروعیت و نظر مثبت جامعه را نسبت به دولتداری جذب کند. چون بدون ایجاد یک دوره دولت توانا نظر جامعه جذب نمیشود و ایران و پاکستان ظرفیت اداره ما را نامتعادل میکند و تا ابد ملت زیر پای خواهد بود.
گرچه بزودی طالبان وارد قدرت میشوند دولت اکثریت پشتون و مقتدر را میسازند که اگر باز بنام نماز و حجاب و ... موثریت را از دست ندهند.
اس پ هزاره

>>>   اس پ هزاره، واقعی یا دروغی، هرچه باشی.
چاپلوسی و تملق را بس کن و به نیرو و شهامت خود باور داشته باش.
در طول ۲۷۰ سال که دولت مقتدر، کارآمد، و دوامدار ساخته نتواستند در آینده هم نمیتوانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است