در باب نیروهای ویژه!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ کد خبر: 157826 منبع: پرینت

دستگیری قیصاری، حمله بر قوماندان علی‌پور در غور و جدیدا جنجال در ولایت بلخ نشان داد که نیروهای ویژه یا قطعات خاص اردو و پولیس از توانایی ویژه برخوردارند و بسیار سریع عمل می‌کنند.

اما پرسش اساسی این است که چرا این نیروهای ویژه در برابر طالبان دست‌وپای شان بسته و زمین‌گیر است، روزها و هفته‌ها نیروهای امنیتی و سربازان وطن در محاصره تروریست‌ها قرار می‌گیرند، نان و آب و تجهیزات ندارند و در نتیجه یا از گرسنگی می‌میرند و یا قتل‌عام می‌شوند، اما نیروهای ویژه برای نجات آن‌ها هیچ‌گونه اقدامی انجام نمی‌دهند.

این امور نشان می‌دهد که سرقوماندان برای سرکوب‌نمودن تروریست‌های قبیله اراده‌ی جدی ندارد و عمدا دست‌وپای نیروهای امنیتی را بسته و آن‌ها را زمین‌گیر نموده است، این سیاست اشتباه غنی باعث شده است که در طول چهار سال ۴۵ هزار نیروی امنیتی به دست تروریست‌های خون‌آشام قبیله، کشته شوند.

#نوت: غنی آنگونه که در سرکوب رقبای سیاسی خود در ساختار نظام جدی است، به هیچ‌وجه در سرکوبی تروریست‌ها و دشمنان نظام و کشور، جدی نمی‌باشد و این یک پلان بسیار خطرناک است که نیروهای امنیتی را تباه کرده و خواهد کرد.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای ویژه
کماندو
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان از قوم و تبار خودش است و همجنان آرزوی فاشیستهای افغان ملیتی را و همچنان فاشیست ودشمن شماره 1 اقوام دیگر بخصوص فارسی زبانان یعنی {اسماعیل یون رذیل } و همفکران رذیلش را بر آورده میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است