پيام صلح برادران نا راضي با راكت!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ کد خبر: 157718 منبع: پرینت

بيشتر از آنكه از جنگ رو درو با مردان ورزيده هراس داشته باشم از صلح با درندگاني مي ترسم كه كه در لباس انسان و انسانيت، دين و مذهب داخل شده اند و بعد هر جلسه اي كه بنام صلح دائر ميشود طعمه ها را انتخاب و همچون درنده اي گرسنه در كمين براي شكار مي نشيند.

نازنين! دستان پٌر مهر خود را بر سر موجوداتي كشيدي و نوازش كرديد كه قلم بجاي تفنگ بردارند، از بيل و كلنگ بجاي قبر و دفن كردن مان براي سازندگي كشور استفاده كنند، آنها را در آغوش گرم خود گرفتيد صلح را در گوش شان زمزمه كرديد از آزادي، برادري، برابري، انسانيت و از نقش استعمار گران گفتيد اما در عقب آن جلسات و آن خنده هاي مغرضانه سران طالبان و اربابان شان چنين روزي برنامه ريزي مي شد...

سالها است گروهاي تروريستي با پول و اسلحه استعمار گران براي تخريب كشور، قتل و كشتار جوانان اين سرزمين مي پردازند و در سايه تبليغات نادرست آن دولت فاشيستي اجير آنها طالبان را مخالفان سياسي، برادران ناراضي ميگويد ما هم از صلح و برادري سخن گفتيم اما نه تنها صلحي به ارمغان نيامد بلكه راكت پراكني ها، نا امني ها، ترورها، قتل و كشتار ها و... گسترش يافت ما تنها چيزي از آن صلح دروغين نصيب مان شد عيادت مجروحان، غصه و... بود!
اين پاسخ صلح دوستي طالبان بعد اجلاس مسكو بود كه با راكت براي مردم ما هديه كردند!
ما بيشتر از آنكه قرباني جنگ بشيم قرباني صلح شديم!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پیام صلح
برادران ناراضی
نظرات بینندگان:

>>>   این را باید بدانید که‌ جاسوس ‌اجنبی در خاک افغانستان جا ندارد و همین راکت پانیها اگر نباشد این جاسوسان ناموس فروش در عقب دروازه های خود نایت کلپ شخصی نوشته خواهد کرد و ناموس خود را بالای امریکایی ها حامله خواهد نمود ولی افغانستان یک مملکت اسلامی است وباید یک حکومت اسلامی که به اصول اسلامی پابند باشد ضرورت است تا افغانستان را از تمام ناموس فروشان پاک نماید و ملت افغانستان یک زنده گی پر افتخار واسلامی را نصیب شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است