این جنگ، جنگ من تو نیست
این جنگ، جنگ من تو نیست. این جنگ تمدن‌ها است. در تمدنی که من و تو شامل هستیم، لغزش درآورده‌اند. می‌دانی که تو سنگ‌های این تهداب را برون کشیده و در دریای تمدن‌های هژمونیست می‌ریزی! 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۳    ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ کد خبر: 157701 منبع: پرینت

نامه ای به طالبان!

شما اگر می‌خواهید باقی بمانید باید دولت را بسازید و سپس برای رسیدن به آن برزمید. شما هر سربازی را که می‌کشید، بر روی خود شلیک می‌کنید. شما هر پلی را که ویران می‌کنید کمر خود را می‌شکنید. هر انتحار، ملیون‌ها بار نفرین بر شما برپا می‌کند. وقتی دولت را از بین ببرید، شما کی هستید و برای رسیدن به چه مبارزه می‌کنید؟ برای رسیدن دولتی که خود ویران می‌کنید. این دولت مال کرزی، غنی و عبدالله نیست. این دولت از همه ما است.

ببینید داعش در کمین شما و دولت نشسته است. پس در پهلوی این همه جنگ‌ها یک هدف مشترک برای دشمنان هردوی‌تان خلق کرده‌اید. هر قدری‌که به دولت صدمه می‌رسانید، دسته‌گلی را برای داعش آب داده‌اید.

آیا شما می‌دانید که به نفع ابرقدرت‌ها می‌جگنید. هر شلیک شما بر هم‌میهن بی‌گناه ما حضور خارجیان و تاثیرگذاری آن‌ها را بیش‌تر می‌سازد. استراتژی ابرقدرت‌ها با حضور فعال شما گسترده‌تر می‌شود. در واقع شما هم‌گرایی استراتژیک با دشمنان تان دارید.

آیا شما واقعا باور دارید که جنگیدن از مرزهای پاکستان جنگ مشروع است. این جنگ، هیچ ربطی با پیام‌های شما که ترویج اسلام است، ندارد. در عقب این جنگ «فکر کلانی» نهفته است. شما فقط هیزم سوخت این جنگ هستید.

این جنگ پیروزی ندارد. پیروز اصلی میدان شیخ‌های عرب هستند. شما را تا آخرین فرزند تان می‌کشند و خود در فاحشه‌خانه‌های دوبی، بیروت و استانبل دختران زیبای عرب را می‌رقصانند و بر مرده‌های تان ریشخند می‌زنند. آن‌ها برابر ۱۸۰ ملیارد دالر از دشمن اصلی شما سلاح خرید کرده برای شما می‌فرستند تا مساجد، مکاتب و حسین، علی، سباوون و جمشید را تیرباران کنید.

این جنگ، جنگ من تو نیست. این جنگ تمدن‌ها است. در تمدنی که من و تو شامل هستیم، لغزش درآورده‌اند. می‌دانی که تو سنگ‌های این تهداب را برون کشیده و در دریای تمدن‌های هژمونیست می‌ریزی!

حالا دلت، این را بخوان و تصمیم بگیر. این جنگ همه ما را نابود خواهد کرد. ما در موترهای رینجر که به شما و به دولت اهدا شده‌است، برای مرده‌های خود گورستان می‌پالیم و خون ما یکجا در همین میهن ریخته می‌شود. اما منابعی‌که این رینجرها را تمویل می‌کنند، یکی است

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ستیز
جنگ تمدن
نظرات بینندگان:

>>>   اقای ستیز!نوشته بی نهایت عالی ولی به گفته مردقدیم بیخ گوش خر یاسین خواندن.
عاقل

>>>   اقای ستیز! انهاییکه نمیدانند تخریب مکتب٫کودکستان٫ شفاخانه وسایر عمارات دولتی جنایت است٫مگر قابل تربیت اند؟مگر مغز وکله به مفهوم اصلی ان دارند؟.
پاکزاد

>>>   اقای ستیز!اگر ان اشرار که دیروز همه زیربناهای وطن را تخریب کرد امروز وزیر ٫وکیل٫ ریس و... نمیشد.طالب شاید به همچو اعمال وحشیانه دست نمیزد.
تخاری

>>>   Qeyam.
سه چهرۀ خبیث، سه خون آشام
راکت پرانی های امروز از دست آوردهای حمیدالله محب رییس امنیت، به دستور غنی و با تجربه راکت پرانی های گلبدین برای از بین بردن حریفان انتخاباتی غنی خون آشام بود . طالب هیچ نقشی ندارد.

>>>   با ابراز سپاس از زورنالست اگاه پزوهزگر وتاریخ نویس معاسر کشور اقای ملک سیز ناهمه شما را مطالعه کردم خیلی خرفهای واقعی وبجا فرمودید امید وارم جانب طالبان و ولت موضوع را جدی بنظ بگیرند ممنون از شمه.

>>>   Bakhshi Zafari
بر هر چه تاپه ي افغان ميزنند.كوشش دارند تا اقوام غير افغان را نيز افغان بسازند.پوليس،مخابرات،اردو و.... ده بغل كُلش افغان را سِرِش كرده اند.
باز انتحاري،اراذل و اوباش طالب را كه ٩٩ در صد "افغان" اند افغان نمي نامند.
تروريست هاي افغان تبار آرامش كابل را باز بر هم زدند.

>>>   عالی‌ و بیشک که چه زیبا و درست و قاطع و واضح گفتید که واقعت هم همین است و بس. درود بر شما محترم ملک ستیز ارجمند.

>>>   آنان فامیل های شان درگرو آی اس ای است ؛ چگونه میتوانند از اولاد زن بچه ومادر خواهر خود صرف نظر کنند واز جان خود بگذرند اگر اطاعت بی چون وچرا از آی اس ای نکنند

>>>   كسانيكه اي وطن و ملت را به خاك و خون كشيده اند، ماشين هاي جنگي بيگانه ها استند. طالبان وقتي در مساجد و مدرسه ها درس ميخواندند، از كومك مردم و در همان مساجد اعاشه و اباته ميشدند. حالا طالبان كرام البته رهبريت شان در هوتل هاي پنج ستاره زندگي دارند، موتر هاي رنجر و هواپيما ها در اختيار شان، مليون ها دالر در حسابهاي بانكي شان، زندگي زن و فرزند شان در قصر هاي مجلل، مگر ديوانه استند كه اين همه امتيازات را از دست بدهند. اينكه مردم اين مرز و بوم كشته ميشود، به انها چه؟ زندگي و آرگاه وبارگاه رهبران هفتگانه ساخت پاكستان و هشتگانه ساخت ايران را با رهبران ديگر احزاب مقايسه كنيد. اين جنگ به دين و مذهب ارتباط ندارد. اين جنگ فقط اله دست ديگران شدن و بخاطر امتياز گيري چند روزه براي عيش ونوش در اين دنياي فاني است.

>>>   واقعاً اين جنگ تو و او نيست ، اين جنگ اسلام و کفرست .
دولت فاسديکه توسط جنگنده های کفار غاصب و بی تهذب به زور در کابل نصب شد و دولت جديد بيشرف غنی که ساختار جان کيری است دولت افغانها نيست دولت گفتن به او شرم و عارست .
چی خوش شويد و چی خفه امريکا با سرِ خميده گريختنی است و مردم مسلمان و آزادی بخش با سرِ بلند آزادی خودرا گرفتنی هستند .
آزادی خواهان فاتحانه به کابل داخل شده بيرق سفيد صلح رنگين با کليمه مبارک در ارگ ودر تمام افغانستان به احتزاز آمده و مردم رنج ديده و مظلوم اسلام زمين از شر کفار و مزدوران فاسد و فاسق آن نجات يافته در فضاء برادری و برابری با اطمينان کامل نفس راحت خواهند کشيد ان شاءالله
بعد از هر تاريکی روشنی است .
باطل در زباله دانی و حق جای گيرنده است اين وعدهٔ الله(ج) است .

>>>   بزرگ وارعالی فرمودید .

>>>   جنرال قادر وزیر دفاع در حکومتهای خلق وپرچم در خاطراتش می نویسد که بعد از سقوط رژیم حفیظ الله امین؛ جنگها علیه دولت و قوای شوروی شدت کسب کرد۰ من با صدور یک فرمان نظامی؛ به تمام گروپهای عملیاتی جلب واحضار دستور صادر کردم که کارتهای معافیت عسکری وزارت اقوام وقبایل دیگر اعتبار قانونی ندارد هرجا که پشتونهای لر وبر را یافتید کارتها را پاره کرده و افراد واجد عسکری را به کندک های تجمع برده وبه عسکری سوق نمایید۰ یک دو روز نگذشته بود که دیدم در مقابل دفتر وزارت دفاع تعداد از قبایل جنوبی تجمع کرده و بر ضد من تظاهرات براه انداخته اند۰ من نمایندهء وزارت دفاع را تعین کردم وبرایش گفتم که نزد این اعتراض کننده ها برود و بازبان پشتو بگوید که اگر شما باشنده گان این کشور استید باید به خدمت عسکری بروید این وطن بالای تان حق دارد۰ تاجیک؛ ازبک وهزاره عسکری میکنند شما چرا خودتان را از زیر خدمت معاف ساخته اید۰
اما چند روز بعد یک مشاور روسی در دفترم آمد وگفت که :
سلیمان لایق؛ به سفارت شوروی مراجعه کرده و گریه کرده است که جنرال قادر آبروی او را نزد پشتونها به زمین زده است یا باید فرمان خود را پس بگیرد ویا سلیمان لایق از وزارت استعفا میدهد۰ من گفتم: بگذارید که استعفا بدهد۰ اما مشاور روسی گفت: متاسفانه ما این را قبول کرده نمیتوانیم۰
.شبیر کاکر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است