اظهارات تازه اتمر پیرامون حضور در مصلای شهید مزاری
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۱    ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ کد خبر: 157689 منبع: پرینت

ميدانم مردم با عزت هزاره از من خفه اند و فكر ميكنند كه من سازمانده اصلي انفجار و انتحار در غرب كابل بوده ام گويا من دستور دادم كه به روي هزاره و تاجيك تظاهرات كننده شليك كنند.
نه اينطور نيست!
من مشاور امنيت حكومت وحدت ملي بودم من صلاحيت اجراي نداشتم، آقاي رييس جمهور سر قومنداني اعلا بود و هرگونه دستور از طرف ايشان قابل اجرا بود، در مورد ستون پنجمي ها هم بيشتر آقاي رييس جمهور و برادرم معصوم استانكزي مورد خطاب بود.
در هر صورتش در قبال مردم شريف هزاره تبعيض روا داشته شده، بيعدالتي بوده، مورد هدف تروريستان قرار گرفتند جاي هيچ شك نيست من ازين وضعيت ناگوار يك بخش ازجامعه ام رنج ميبرم.
من در منشور انتخاباتي ام عبور توتاپ از مسير باميان ميدان وردك، اجراي شدن سرك گردنديوال و ولايت شدن جاغوري را در صفحات اول منشورم جا دادم.
سپردن يكي از وزارت هاي كليدي و امنيتي به ملت شريف هزاره يكي از برنامه هاي من است.
اگر آمدنم سبب رنجش مردم و روح شهداي گردد در مصلي شهيد مزاري حضور پيدا نخواهم كرد.

حنیف اتمر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
مصلا
نظرات بینندگان:

>>>   آقای اتمر این حرف را چرا قبل از تکت انتخاباتی خود بیان نکردی یاچرا نگفتی که از وقده من خارج است تا مردم باور میکرد این حرف ها امروز برای کمپین انتخاباتی است شما همون خاین های ملی استین همتون در تمامی دنیا هر سیاست مداری که صلایت نداشتباشد استفاع میدهد ولی شما تمامی هوادیس را تماشاه کردید
روح اله رویانیان

>>>   همگیش دروغ میگوید این ....است. لغمانی یعنی یک انسان پلید. و دشمن قسم خورده مردم هزاره. همین که به قدرت دست پیدا کند بازهم پوست مردم هزاره را خواهد کند.مردم هوشیار باشید که خائن خائن
است. هیچ وقت توقع رحم و مروت نداشته باشید
از سیاستمدار ظالمی چون اتمرلغمانی..
ع ع

>>>   نظر من پیرامون صحبت‌های آغایی اتمر:
آغایی اتمر که قبلآ در سایه آغایی اشرف غنی راه میرفت ما فکر می کردیم که او هم مثل آغایی غنی شخصیت سیاسی بزرگ است اما وقتیکه از زیر سایه غنی بیرون برآمد چهره اصلی اش معلوم شد که بجز از دامن زدن به منازعات قومی و سمتی مثل دو معاون خود دراین شرایط اساس دیگر کدام مفکوره و یا طرح ندارد. پیشنهاد من به آغایی اتمر این است که بخاطرحفظ دست آوردهای ۱۸ ساله همه وهمه یک اجماعی ملی را با دولت رابوجود آورده با طالبان بخاطر آوردن صلح تلاش کنند.
ابراهیم از آلمان تشکر

>>>   تشکر اقای اتمر از این شعارهای انتخاباتی.
مگر مردم هزاره هوشیارتر از ان است که شما فکر میکنید. مردم هزاره به شما و غنی احمدزی و خاینان درونی هزاره مشل خلیلی محقق و دانش اعتماد ندارند.

>>>   توکه مشاور بودی وصلاحیت اجرایی نداشتی چطور هزاران نفر را درشورای امنیت مقرر نمودی وحتا چنان صلاحیت اجرایی ړاشتی با ریس جمهور رقابت پیدانمودی که سبب برکناری توشد

>>>   مردم هزاره هوشیار باشید که این ....شمارا می فریبد، به این خائین رای ندهید که جز ذلت برای شما به بار نخواهد آورد، آزموده را آزمودن خطاست.

>>>   این خادیست سر همه مداری ها را خریده. این وعده ها جز فریب و نیرنگ و رسیدن به قدرت چیزی دیگری نیست. اگر یک وزارت کلیدی را به هزاره ها وعده می دهد، پس به غارتگران شورای نظار، به عطای نور و کرزی چشمکباز چه را هدیه می کند.
حمید

>>>   سپاس آقای اتمر!
آیا تو قبل ازین هم به این گفته هایت باور داشتی؟
اگر بلی_ پس چرا تا زمانیکه در قدرت بودی اندک کاری برای این مردم نکردی؟
و اگر نه_پس این حرف ها فقط فریب بیش نیست و مطمینا بعد انتخابات فراموشش خواهی نمود.
آیا بعید نیست که آدم مثل شما از هرگونه حملات و انفجار و انتحار بالای هزاره ها بیخبر مانده بوده باشد؟
موضع گیری فعلی شما،اقای محقق و بقیه، شکست سیاسی در مقابل اشرف غنی را بیان میکند و با این حرف ها بار دیگر مردم را قربانی نکنید دیگر چهره واقعی شما به ما معلوم شده است.
محمدباقر "بهنام"
ترکیه

>>>   برادرهای هزاره ما تا دیروز اتمر را دشمن خود. میدانستند اما امروز از تریبون آنها سخن رانی میکند بسیار جالب است ، یک گروپ تان ان را تخریب میکنید و. از طرف دیگر یکتعداد تان در گروپ. انتخاباتی او. سرگرم مبارزات انتخاباتی هستید ،نمیدانم در افغانستان مردم بالای کی اعتبار و اعتماد کند ،همه شما بخاطر کسب قدرت و. غارت مردم افغانستان یکی بالای دیگر دسیایس نابخشودنی را براه انداخته اید خداوند متعال شما قدرتمندان را اصلاع کند
عبدالله ریحان

>>>   بلی وطن داران در افغانستان از دوره شاهان
تا رئیس جمهور وقدرت طلب های دیگر کاری سیاهی
کردن که اعتباری ملت از اینها ساقط شده است
آیا آعوذبالله اکر اینها بیگوید ما پیامبر هستیم مردم
باور ندارد صد درصد از بس که اینها شیطنت کردن
مخصوصآ طالبان جنایت کاری خبیثه ملعونه
در افغانستان خدمت نیست فقط وفقط قدرت ظالیم
خون آشام دست اینها به خون مردم آغوشته است
یا نوکر جهلستان است یا نوکری وهابی شیطان
وسلام هم وطن از تاج سری خون خوران مهاجر هستیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است