از حضور اتمر در مصلای رهبر شهید جلوگیری کنید!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۹    ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ کد خبر: 157686 منبع: پرینت

پنجشنبه حاجی محمد محقق، در مصلای رهبر شهید، مراسم سالگرد آن شهید سعید را برگزار می‌کند و در تبلیغات مراسم آمده: «به کوری چشم دشمنان زبون ملت» این مراسم برگزار خواهد شد.

از تاریخ برگزاری سالگردهای رهبر شهید در سال‌های اخیر چنین پیداست که مراسم سالگرد آن رهبر نستوه، بیشتر نمایش قدرت و تیم‌کشی مدعیان پیروی او بوده ‌است. هرساله جناب خلیلی، محقق و اخیراً جنبش، از هم‌تیمان سیاسی خود دعوت کرده و در مصلا مانور داده‌اند. امسال که در آستانۀ انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم، مراسم سالگرد، حالت کمپاین انتخاباتی نیز گرفته‌است و احتمالاً بنابر سنت گذشته جناب محقق، حنیف اتمر و یونوس قانونی را نیز دعوت خواهد کرد.

گرچه بنابر آزادی بیان و آن هم در مراسم سالگرد رهبر شهید از حضور همه کس و همۀ چهره‌های سیاسی باید استقبال کرد، اما یک مسأله دیگر هم باید درنظر گرفته شود و آن، وجدان بیدار و شاهد بر تحولات است. حنیف اتمر از دو نیم سال به این سو تا زمانی که در امنیت ملی بود، هر روز انتحار و انفجار در کشور و به خصوص در غرب کابل صورت می‌گرفت و بعد داعش خیالی آن را به عهده می‌گرفت. شخصیت‌های مطلع بارها اعلام کردند داعش خیالی در افغانستان، همان یک بخش از امنیت ملی است که صدها تن از مردم ما را در دهمزنگ، کورس موعود، مساجد، ورزشگاه و... قطعه قطعه کرد.

حالا محقق با کدام رو چنین شخصی را در مصلای رهبر شهید دعوت کرده و مردم را پای کمپاین او می‌نشاند؟ اتمر با چه رو و چشم‌سفیدی در غرب کابل و در مصلای بابه حضور می‌یابد؟

مردم ما باید هوشیار و بیدار باشند و تاریخ را نباید فراموش کنند که بار دیگر سرنوشت سیاسی شان در معرض قمار سیاسی قرار بگیرد و نا اهلان بر گور شهدای ما قهقه مستانه سر دهند.

محمدحسین فیاض


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
مصلا
نظرات بینندگان:

>>>   اتمر باید بیاید وحقایق را با ثبوت بیان کند.

>>>   البته افراد مانند اشرف غنی ، اتمر و... شناخته شده استند و هرگز نه تنها برای مصالح مردم هزاره بلکه برای مصالح همه مردم کشور قدمی بر نمی دارند. مردم هزاره و تاجیک و ازبک باید به کسی رای بدهند که تابوی پشتونیزم دوصد ساله شکسته شود. در شرایط فعلی بهترین گزینه آقای پدرام است که تا کنون مواضع معقول و مردمی داشته است ودشمنی خود را با دشمنان مردن کشور ما به اثبات رسانده است. اما افسوس آنان این کار را نمی کنند و در دام های فریبنده این و آن قرار می گیرند و باز هم پشتونیزم با قدرت غیر پشتونها جان می گیرد و بر آنان مسلط شده و آنچه را که نباید علیه اقوام غیر پشتون انجام می دهند. البته این گونه برخوردها به ضرر پشتونها نیز هست زیرا ایجاد دشمنی و خصومت و اختلاف پشتونها را هم به تحلیل می برد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است