بیایید عاقلانه رفتار کنیم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۴    ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ کد خبر: 157682 منبع: پرینت

باید توجه داشته باشیم که در امور سیاسی، هیچ‌کسی قصد قربت ندارد، بلکه برای همگان منافع سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که شخصیت‌های سیاسی در اظهارات و رفتار سیاسی‌شان کاملاً صادق بوده و قصد قربت داشته باشند.

شهید مزاری باتوجه به اندیشه‌ها و تفکر عدالت‌خواهانه شان، عنوان شهید وحدت ملی را به صورت رسمی و قانونی به خود اختصاص داده و امروز همه‌ی رقبای سیاسی و حتی دشمنان او به حقانیت موضع‌گیری و اندیشه‌ی آن پیر فرزانه اعتراف کرده‌اند.

لذا جا دارد ما به جای این همه دشمن‌تراشی و تقابل با همه، در مراسم سالیاد بابه‌مزاری از حضور شخصیت‌های سیاسی اقوام و سخنرانی آن‌ها در باره‌ی شهید مزاری، استقبال کنیم؛ زیرا حضور آن‌ها در مراسم تجلیل از سالیاد رهبر شهید، به معنای پیروزی تفکر عدالت‌خواهانه و اندیشه‌های برابری‌خواهانه شهید مزاری است.

نوت: حضور شخصیت‌های سیاسی و کاندیداهای ریاست‌جمهوری در سالیاد رهبر، ولو به قصد قربت هم نباشد، بلکه کمپاین انتخاباتی باشد، باز هم قابل قدر بوده و ما باید از این امر استقبال کنیم، ولو آن فرد، غنی و یا حنیف اتمر باشد. لازم به ذکر است که در انتخابات، نه موافق، بلکه مخالف تیم اتمر هستم.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مزاری
جعفری
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است