دانشگاه هم باشگاه بوكس شده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۲    ۱۳۹۷/۱۲/۹ کد خبر: 157592 منبع: پرینت

ملاي ما در مسجد انتحاري تربيت مي كند اساتيد ما در دانشگاه... تربيت مي كند!
همه چيز ما با دنيا تفاوت دارد حتي در دانشگاه از دانشجويان برخي اساتيد به عنوان كيسه بوكس استفاده مي كنند؛ هرچي در درون شان از عقده، نفرت و غيره است بر سر دانشجو خالي ميكنند. انگار هنوز فرهنگ آن ملاها كه در مسجد كودكان را شكنجه مي كردند و صداي گريه كودكان از پنجره اي مساجد بيرون پرواز مي كرد از اين سرزمين رخت نبسته ملاها آن فرهنگ پوسيده اي خود را به اساتيد دانشگاه ها داده اند كه اينك صداي دانشجويان از پنجره دانشگاه ها سرايت مي كند!
دانش آموز را أصلاً حتي نبايد تهديد كرد بلكه آنها را تشويق و ترغيب كرد اما شايد دانشجوياني كه بي نظمي يا قانون شكني مي كنند تهديد كردن شان به مردود شدن يا اخراج از دانشگاه نتيجه بخش يا توحيه كننده باشد اما دانشجويان را اساتيد دانشگاه نبايد توهين، تحقير يا لت كوب كنند، نه تنها اين كارهاي ناشايست مؤثر در آموزش است بلكه باعث شرمندگي دانشجو نزد همكلاسي ها و انزجار آنها از تحصيل و در نتيجه آدمهاي ميشوند منزوي يا به بي بندوباري در جامعه مي پردازند.

بارها دوستان در پيام گير «پيام فرستادند» از برخورد اساتيد دانشگاه ها با دانشجويان شكايت كردند آخرين آن مربوط " به استا تعليم تربيه دانشگاه استاد رباني بود" كه گفتند: استاد عبدالخالق حيدري در عين حال كه معاون اداري دانشگاه است هرگاه عصباني است به توهين، تحقير و لت كوب دانشجويان مي پردازد، از دختران دانشجو درخواست عمل غير اخلاقي مي كند و...
ما در همه جا مشكل داريم، در مكتب، مسجد، دانشگاه، ورزشگاه همه طغيانگر عصيانگر شده اند ملاي مسجد، استاد دانشگاه، رئيس، مدير وزير همه مانند طالبان در اين سرزمين زخم خورد از مردم خون مي نوشند.

اساتيد محترم دانشگاه!
ملاها در مساجد نسل شما را تربيت و توليد كردند يك عده در بيابان رفتند لنگي در سر بمب در كمر بستند به انتحاري رو آوردند عده اي در شهرها آمدند لين در دست گرفتند كروات در گردن بستند به شلاق زدن رو آوردند شما دو گروه تربيت شدگان ديروز زير شلاق ملاهاي ديروز چه آموختيد كه كشور را به لجن زار تبديل كرديد حالا ميخواهيد از فرزندان امروز براي فردا چه نسلي را با بوكس و لغت تربيت كنيد؟! تنها تفاوت آدمهاي مانند شما با طالبان شلاق بدست اين است آنها با لباسها و ريش هاي ژوليده شما با لباس هاي مرتب تر هستيد و گرنه انديشه و رفتار خشن و بي رحم شما تربيت شدگان زير شلاق ملاهاي ديروز هيچ تفاوتي با هم نكرده است و هنوز نياموخته ايد با دانشجويان بايد برخورد انساني و محترمانه كرد.

لطفاً به رفتار و بر خورد نادرست تان بر عليه دانشجويان پايان دهيد، از رفتارها و بر خوردهاي غير اخلاقي و غير انساني اجتناب كنيد...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانشگاه
بوکس
نظرات بینندگان:

>>>   والله برادر ش که عبدالباسط حیدری آدم خوب است . وووو

>>>   آقای گل امیری بسیار بد رد باره همه قضاوت می کند خدا کند که خود وارسته باشد. تعبیر ملایان و استادان دانشگاه و همه را توهین کردند در شأن یک نویسنده نیست. تمام بدبختی کشور ما توسط قلم به دستان بی تعهد و رسانه بی تعهد رقم می خورد. نه این گونه نوشتن و نه این گونه پخش کردن هیچ کدام به صلاح مملکت نیست.

>>>   وقتی جامعه بیار است بازده اش نیز اینگونه است.

>>>   لت وكوب. توهين. وعدم احترام به شاگرد محصل ونكر قانونا جزا دارد
اگر اسلام قانون است
بايد قانون مراعات شود و
يا مسلمان نيستند مملكت ما إسلامي است
إستاد وَيَا معلم كه باشاگرد خود رويه خشونت أين ميكند از نظر رواني مريض است و بايد تحت مداوا قرار دادهشود

>>>   همینکه تاریخ پنج هزار ساله داریم برای ما کافی است ، چیزی دیگری نمیخواهیم !

>>>   سطح تعلیم و تربیه کشورمان بسیار پائین است و با سطح تخصصی دانشگاه عیار شده نمیتواند که باعث پافشاری اکثریت محصلین به مقدار کم تدریس و در نتیجه خراب کردن پلانهای کاری استاد میشود و گاهی نیز نه تنها انسجام اداری برای کنترل این روحیه مخرب نیست که حتی بعضی از اساتید بی مسئولیت نیز ماهیگیر و محرک چنین محصلین عقده ای هستند و اکثر اساتیدی که احساس مسئولیت داشته باشند و محافظ شخصیت و آبروی خود باشند بعضاً با لت و کوب آنها را مانع میشوند که البته کار درستی نیست ولی سطح پائین و متفاوت معارف و نیز نبود اداره منسجم عامل اصلی این مشکل است.
استاد مسئول

>>>   ۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   اکنون شما بتاریخ خود مراجعه کنید که سرزمین خراسان مطلق بکدام اتباع هست؟
اگر پشتونها مانند ما تاجیکها قرامت دیرینه داشت درست که این کشور مال پشتونهاست.
در غیر صورت بقول بزرگان!
مهمان احمق صاحب خانه را مگوید خوش امدی.
یک تعداد پشتونهای بی خبر از تاریخ و یا امیانه بگم بی اقل هست...!!!

>>>   ستگار دهگان
توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی با تحمیل هویت یک قوم بر همگان سبب وحدت، اتحاد و همدلی میان شهروندان کشور نه، بلکه سبب نفرت، نفاق و تفرقه میان آنان میگردد. شناسنامه‌های الکترونیکی باید مطابق قانون توشیح شده توزیع شود؛ نه به سفارش چند انسان جاهل و عقده مند. وحدت ملی با زور، جعل و حذف حاصل نمیگردد؛ لطفن فریب توصیه های احساساتی به بهانه ی وحدت ملی دروغین را نخورید.
در کشوریکه انگلیس ها افغانستانش نام نهادند، بیش از سی و پنج تبار زیست دارند که هیچ اکثریتی در آن وجود ندارد و هیچ یک نمیتواند ادعای مالکیت آنرا داشته باشند. تحمیل هویت جعلی بر همگان، ممکن برای یک عده نا آگاه و بیمطالعه هویت کاذب ببخشد؛ اما در حقیقت توهین به شعور جمعی، امری‌ست خلاف قرآن، خلاف قانون، خلاف منطق و خلاف ارزش‌های شهروندی و اخلاقی!
خداوند "ج" در قرآن‌کریم می‌فرمایید؛ يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ. وقتی خداوند "ج" فلسفه‌ی خلقت انسان‌ها را به تبار تبار و نژاد نژاد و دسته‌دسته بودن، موضوع متنوع شدن و متمایز شدن‌شان بیان می‌کند.
جامعه‌شناسان از هویت چنین تعریف دارند: "هویت عبارت از افتراق و تمیزی است که فرد بین خود و دیگران می‌گذارد". با توجه به این تعریف همگی می‌دانند هویت‌ِشان چی‌ست و با چه هویتی زندگی کنند.
امروزه کشور ما، بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همبستگی نیاز دارد که متاسفانه اصرار بر تحمیل هویت جعلی بر همگان هر روز به یأس و ناامیدی مردم میافزاید. بار سنگین مشکلاتی چون بیکاری، ناامنی و فقر هر روز سنگین‌تر از قبل میشود که بدبختانه شوونیست ها، جاسوسان و مزدوران استعمار بر اقتصاد کشور و جان و مال مردم مسلط شده‌اند، با انحصار طلبی‌ها و زورگویی‌های خود، مردم را به بیچارگی و نابودی کشانده اند؛ به جای پرداختن به حل مشکلات موجود در کشور و حل مسایل حاد ملی، مشکلات تازه ایجاد می‌کنند.
آقای غنی و شرکای شوونیست و تفرقه افگنش به جای پرداختن به مشکلات امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به نفاق و تفرقه‌یی تباری پرداخته و تمام توانش را در راستای نقاق‌افگنی میان اقوام کشور، توطئه‌گری و حذف رقبای سیاسی‌اش به مصرف می‌رساند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است