از امین جلاد تا غنی قصاب
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۴    ۱۳۹۷/۱۲/۹ کد خبر: 157589 منبع: پرینت

رژیم خونتای اشرف غنی احمدزی این قصاب خون آشام و سرکرده تروریست های افغانستان با پیروزی از اصول و قاعده رژیم سفاک امین، یک تن از افسران ارتش ملی را در ولسوالی اشکاشم از چرخبال از ارتفاع ۴۰ متر به زمین پرتاب نموده و به عمرش پایان داد. کاری را که رژیم خونخوار امین به حیث وسیله کشتار مردم برگزیده بود و صد ها تن را از هوا به زمین پرتاب کرد و به قتل رسانید.

گفته میشود که این افسر در ولسوالی زیباک ولایت بدخشان ایفای وظیفه می‌نمود ومدت شش ماه از رخصتی خود استفاده ننموده بود.
او فقط یک شب قبل با فامیل خود تماس داشت و برای خانواده و اولادش وعده سپرد که فردا آنها را در آغوش گرم اش استقبال خواهد نمود.
اما خبر نبود که دژخیمان رژیم خونخوار غنی احمدزی هزاران جوان را زیر تیغ طالبان وحشی نابود ساختند و ده ها هزار مدافعین وطن را بدستان خود شان و به وسیله توطیه و دسیسه به خاک و خون غلطاندند!

رژیم امین جلاد عمدتا از این شیوه کشتار در مقابل مخالفین سیاسی اش استفاده میکرد، اما رژیم خونخوار غنی احمدزی از چنین رفتار وحشیانه علیه مدافعین وطن و سنگرداران خود استفاده مینماید!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امین
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   همین مناطق پشتون نشین نیستند که مراکز اموزشی تروریستان طالب را درمناطق خود اجازه داده و هرروز برای کشتن ما تروریست تربیه می کنند . شرم اور از این کجاست که یک تاجیک یاهزاره ویا اوزبیک یا ترکمن از تظاهرات پشتونهای درپاکستان حمایت وپشتیبانی کند

>>>   غنی کوچی ..
خدا سایه این چنین آدم ... قدرت طلب بی برکت کوچی را از سراین ملت آگاه و شجاع میهن دوست هرچ زو د تر کم کن دومین مغز گنده متفکر تعصب دوم «جهان»! که صد ها هزار نفر مردم عادی بیچار بیدفاع کشته وزخمی در طی این پنچ سال حکو مت بی برکت غنی پست کوچی تنها 45000 هزار سرباز این وطن در راه حب وطن شهید شده در طی حکومت این انسان بی بر کت نا خدا شناس بی نماز ...غنی احمدزی چونکه اهل کار وسیاست نبود سربازان وطن بخا طر حفظ مادر وطن جان شرین خود را از دست داده اند . واین خاک پاک را این انسان بی رحم بی نماز ناپاک دست بخون الوده نه به گلستان بلکه به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین در این عصر 21 وجود ندارد در خونستان این غنی مریض وانی بو جود اورد . خداوند این نا شرف غنی و بی بی گل هر دو منافق ودست شطان را رو سیاه کند تا مردم رنج دیده ما ارام شوند.
این پست ....افانستان را خو به جوی خون مبدل کرده حال در پاکستان هم مداخله میکند چوغک از کدام شیطان بدنیا آمده که تا که شیطانت نکند خوابش نمیبرد خدا این قاق روده را در غضب خود گرفتار کند .
- دست آورد این شخص کثیف اهل نابکار طی دو ران حکومت نامشرو ع ان ارسال چهار لاری میوه خشک از کشو به خارج و سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر فرار از کشور ویا مهاجر در داخل کشور و فقر بی کاری فزوده است. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان است.
اشر غنی کوچی غژدی نشین در این فرصت 18 سال سیاست ناکام پشت پرده و روی پرده شکوه و جلال را برای خود زن بچه های خود دزدی 280 میلون دالر از پروگرا اولاد یتیم وفقیر این بیبی گل دذدید در تلویزون طلوع بی بی گل نشان داد؛ این روزها اما افول غنی به رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور جهان و همسایه ها را ندارد، برنامه های او تنها در داخل ارگ توسط چند تن متعب قبیله حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور بی دانش معاون دوم او چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
نشین در تاریخ مردز افغانستان در عصر 21 است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری او است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را در تمام عرصه های حکومت داری مختل و نظم اجتماعی جامعه و ثبات سیاسی کشور را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی بین اقوام شر یف کشور ما ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی احمدزی مریض روانی غرق تعصب قومی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری کرده اند.

>>>   شرف غنی ، یک فاشیست ، متعصب ،قوم گرا ، تمامیت خواه و قاتل مردم است .
زنده باد مردمانیکه ، نه خود را و نه دیگران را میکشند و میخواهند ، انسانی و صلح آمیز زندگی کنند

>>>   ۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   Salam
طنز روز؛
غنی بابا چنین وایی ، من به امریکای ها اجازه داده ام که در غیاب من با طالبان مذاکره کنند.یک عطای لافوک کم بود که حال بابای لافوک هم پیدا شد!
از خنده گرده کفک شدم !

>>>   لام محی الدین صدیق
اشرپ گوچی احمدزی در صحبت به نظامیان ارام صحبت کرد اما نارام معلوم میشد مانند گذشته ها کدام فگاهی نگفت و نه خندید یعنی از فگاهی کفتن مانده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است