وحید عمر، مشاور ارشد اشرف غنی شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۵۸    ۱۳۹۷/۱۲/۱ کد خبر: 157490 منبع: پرینت

اشرف غنی با صدور فرمان جدیدی، وحید عمر را به عنوان مشاور ارشد خود در امور روابط عامه و استراتژیک منصوب کرد.

در فرمان غنی آمده است: “به تاسی از حکم فقره ۱۳ ماده ۶۴ قانون اساسی، ایزاد یک بست خارج رتبه تحت عنوان مشاور ارشد رییس جمهوری ا.ا، در امور روابط عامه و استراتژیک و تقرر وحید عمر را، در آن بست منظور می‌نمایم”.

مشاور ارشد غنی در امور روابط عامه و استراتژیک، در نشست های کابینه، شورای امنیت ملی و شورای عالی اقتصادی نیز اشتراک خواهد کرد.
مشاور ارشد غنی موظف است تا پالیسی و خطوط اساسی امور ارتباطات استراتژیک را تدوین، از تطبیق آن نظارت و نهاد های مربوطه را همآهنگ و تنظیم کند.

وحید عمر پیش از این به عنوان سفیر افغانستان در ایتالیا کار می کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحید عمر
مشاور
نظرات بینندگان:

>>>   کدام استراتژیک؟

>>>   وحید عمر شاطرک انتخاباتی است.
از جمله افرادی است که در پشاور به وسیله فیروز تحت تعلیم قرار گرفتند تا امروز استفاده شون.
خودش خوب میداند که راه برگشت ندارد.
در برزخ فکری میان کفر و ایمان دست و پا میزند و هیچ راهی جز اطاعت امر ندارد.
آنچه من نوشتم او به حقیقتش باور دارد.
از تبار ناقلین در شمالی است.

>>>   همه اعضای دولت 500 نفرهستند که از یکجا تبدیل وبه جای دیگری مقرر میشوند وبرگرده های مردم افغانستان سوار میشوند. اینقدر مشاور چرا وبرای چهمقررمیشوند آیا رییس جمهور چیزی را خودش هیچ نمیداند که در هربخش مشاور تعین میکند.
س

>>>   اگر کسی میفهمد که مشاور رییس جمهور در روابط عامه و استراتیژبک،چه وظایف و کارهایی را انجام میدهد.لطفاً توضیح دهد.
این که هم در جلسات امنیتی اشتراک میکند و هم در جلسات اقتصادی و هم در جلسات عادی کابینه،درینصورت باید ساحه کاری او از امنیت گرفته تا اقتصاد و کلتور و فرهنگ و سایر بخش هایی که معلوم نیست ،چه خواهد بود،را احاطه میکند.
اما من فکر میکنم باید اولین مشوره او به رییس جمهور باید این باشد که بخاطر آن که ما بتوانیم روابط عامه را مستحکم کنیم و در دل های مردم جای بگیریم،باید کوشش کنیم که برای مردم خدمت کنیم و از چیغ زدن بالای مردم در هنگام بیانیه خود داری کنیم.
در غیر آنصورت صدای جر بعضی افراد چنان بالای مردم بد میخورد که مردم دست دعا به دربار الهی بالا میکنند که این آدم را به لطف و مرحمت خویش چه وقت از روی ما میگیری؟

>>>   خوب شد كارمندان سفارت از شر اين .....خلاص شد

>>>   Ayendagan
لطفآ غلطی نکنید.!
آیا میدانید که وحید عمر پسر خوانده وسخنگویی حامد کرزی و یکی از وفادارترین فرد به کرزی که توسط یک شرفباخته چون عبدالله سفیر شده بود؟
پس اگر چنین است وشما میدانید که حالا مشاور کاکایش( اشرف غنی احمدزی ) درهمان جایی که خدمت پدرخوانده اش را میکرد شامل وظیفه شده است ، آیا این احمقی وساده لوحانه نخواهد بود که بگوییم که غنی وکرزی سیاست های تضاد وجداگانه باهم دارند؟ آنهاییکه اینرا نمیدانند احمقان بیشی نبوده ونیستند.

>>>   وحید عمر بند نام ترین انسان از هر لحاظ می باشد در مقابل پول از عزت و شرف خود هم تیر است به بیت المال هیچ ترحم ندارد در اداره جلو پیشرفت کار را میګیرد اداره را ناکام میسازد در قاچاق انسان دست دارد شراب خور ، قمارباز و خاین است تحریرش در استعفا نامه دروغ محض است اصلا هیچ افغان نیست از انګلستان امده خدا شاهد است که انګیس سرش شرف دارد
هیچ ګونه استقامت ایدیالوژیک ندارد با زلمی رسول بود بعدا با عبدالله عبدالله شد اکنون با اشرف غنی شد اصلا از هیچ کدام شان نیست ایمان دارم که از اشرف غنی هم نیست شاهد باشد
مدیر نیست ، پابند به وظیفه نیست از اتباع افغان نفرت دارد ریاست جمهوری لطف نماید از کار و فعالیت ایشان از وزارت خارجه کشور و هم از وزات خارجه ایتالیا معلومات نماید
فیسپوک دارد تحریر میدارد اما نمایشی است جنبه عملی نداشت
هیچ افغان را کمک قانونی نه نموده اکنون در افغانستان غیر قانونی است اجراات ندارد
یک وقت به کرزی میګفتند که اول بخوان باز امضا کن اکنون اشرف غنی بدون خواندن و دانستن امضا ګرده است
از اشرف غنی کاملا بدم امد
ناصر کابل افغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است