سفیر افغانستان در ایتالیا استعفا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۴۷    ۱۳۹۷/۱۲/۱ کد خبر: 157489 منبع: پرینت

وحید عمر، سفیر افغانستان در ایتالیا از سمت خود استعفا کرد.

وی در صفحه فیسبوک نوشت: «پس از نزدیک به سه سال خدمت، امروز استعفايم از سفارت افغانستان در ایتالیا و نمایندگى دایمی افغانستان در دفاتر سازمان ملل متحد در رم، اعتبار از آخر ماه حوت، توسط رئيس جمهور منظور شد. امیدوارم در کابل در راستای تحقق آرمان‌های مشترک نسل ما، حفظ ارزش های نظام و قانون اساسی و دستاورد های ۱۸ ساله که همه ی ما به خاطر آن زحمت کشیده ایم و قربانی داده ایم نقش مؤثر ترى داشته باشم.

وحید عمر در زمان حکومت حامد کرزی سمت سخنگویی ریاست جمهوری را به عهده داشت. وی همچنین به عنوان رئیس مرکز رسانه های حکومت و سخنگوی کمپاین حامد کرزی در هنگام مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ایفای وظیفه کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیر
وحید عمر
نظرات بینندگان:

>>>   چیدمان مهره های تقلب برای انتخابات
مگر این بار اگر غنی بال هم بکشد مگسی بیش نخواهد بود.

>>>   مزدور شدن فقط به غنی در کمپین انتخابات مبارک .
عزیزالدین

>>>   Ayendagan
لطفآ غلطی نکنید.!
آیا میدانید که وحید عمر پسر خوانده وسخنگویی حامد کرزی و یکی از وفادارترین فرد به کرزی که توسط یک شرفباخته چون عبدالله سفیر شده بود؟
پس اگر چنین است وشما میدانید که حالا مشاور کاکایش( اشرف غنی احمدزی ) درهمان جایی که خدمت پدرخوانده اش را میکرد شامل وظیفه شده است ، آیا این احمقی وساده لوحانه نخواهد بود که بگوییم که غنی وکرزی سیاست های تضاد وجداگانه باهم دارند؟ آنهاییکه اینرا نمیدانند احمقان بیشی نبوده ونیستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است