امرالله صالح در نقش شاه حسین مرتضوی!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۳    ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ کد خبر: 157465 منبع: پرینت

آقای امرالله صالح که دوماه قبل یکی از منتقدان سرسخت اشرف غنی احمدزی بود و در این رابطه ده ها ویدیو و سخنرانی وجود دارد و حتی چندین مراتبه با مرتضوی هم درگیر شده بود اکنون در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای به مدافع سرسخت اشرف غنی احمدزی تبدیل شده و به مخالفان تیم اشرف غنی احمدزی بسیار به صورت بی رحمانه تاخته است.

مخالفان تیم احمدزی از احمدزی انتقاد کرده بودند که چرا آقای صالح در جلسات مهم مانند اعضای کابینه شرکت می کند، آقای صالح از این انتقاد خشمگین شده منتقدان خود را برای دویل انتخاباتی دعوت کرده است در حالیکه آقای امرالله صالح اولین کسی بود که افشا کرد که ارگ نشینان انتخابات پارلمانی را مهندسی می کنند و رأی مردم ارزش ندارد اکنون هم امرالله صالح نیک می داند که انتخابات یک نام است و رأی مردم ارزش ندارد و ارگ نشینان خود هم کوزه و هم کوزه گر می شوند.

امرالله صالح باید بعد از انتخابات را درنظر بگیرد و بیوگرافی جنرال دوستم و احمد ضیا مسعود را مطالعه نماید زیرا اشرف غنی احمدزی از همگان به عنوان کاغذ تشناب استفاده کرده است هیچ ضمانتی وجود ندارد که امرالله صالح از دیگران فرق داشته باشد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
مرتضوی
نظرات بینندگان:

>>>   از کاغذ تشناب، در تشناب استفاده میشود نه از سنگ وفلز.با در نظر گرفتن بیوگرافی جنایتکاران نام برده شده از گاغذ تشناب ساخت کابل هم بدتر هستند.
پنجشیری باشنده پروان سوم.

>>>   افراد ابن الوقت بی هدف ، پله بین، فرصت طلب،
تنها صالح چنین نیست ، همین طائفه همه آنها با این خصوصیات مزین هستند ، تاچند روز پیش جننرال مکتب نخوانده جرئت هم عین موقف را داشت ، صرف یک لبخن غنی ومقداری پول دل ودین شانرا تصرف میکند
روش روند سبز همین است که باید همیشه ودر هر حالت سبز باشد !
ر

>>>   همان چهار ملیون دالر پول اپراتیفی ریاست امنیت چطور شد ؟ همان پولی که از خالد مالی گرفته بود ودوملیونش را با عطا غرض حصول مفاد شریک ساخته بود ،

>>>   Salam
غنی ، عبدالله و اتمر برای خر سازی یکتعداد تیم های جداگانه ساخته اند ورنه اینها همه از یک قماش اند و در آخر کنار هم می ایستند ، آقای مرتضوی دوم ( صالح گگ ) هم به فرمان عبدالله چراغ گرفته است و بیضه های ناکاره غنی را نوازش می دهد تا بخت اش انتعاذ کند .
وای به حال مردم که نمی فهمند که نمی فهمند . در هژده سال چه که در سه سده نفهمیدند ، دیگر نخواهند فهمید .

>>>   Ariaie
آقاى صالح عضو تيم قبر ساز ديروز در نوشته يى منتقدين كه او را نقد كرده اند را با نوعى غرور ، بجاى نقد به مبارزه در ميدان انتخابات طلبيده است.
آقاى صالح كه ديروز تيم غنى را كتله بى ريشه و باد آورده و متقلب انتخاباتى ميدانست، امروز بر خلاف آن گفته ها و شعار هايش از بودن در آن تيم إظهار غرور ميكند و به ياران ديروز اش با طعنه اتهام ضعيف بودن مى زند و براى روز انتخابات براى انها خط و نشان مى كشد. آقاى صالح روزى به مرتضوى هم گفته بود كه مقام و چوكى دولت لنگ حمام است و اعتبار ندارد اما امروز خود اين حرف را فراموش كرده است.
آقاى صالح! شما و ايده لوى افغانستان تان كه شما را در يك سطح و تفكر با فاشيزم برترى خواه و تبهكار قرار داده هرگز و أبداً موفق نخواهيد شد حتى اگر انتخابات ها را ببريد.چون اين ايده خاينانه و ضد انسانى و ضد منافع ملى ماست و خون هزاران جوان فداى اين بلند پروازى هاى أبلهانه كه بر محور اجنداى قومى و برترى طلبانه استوار است شده است و هر تاكيد و شعار مفت شما تشنه ها و ديوانه هاى قدرت وثروت ، امضاء قتل صد ها سرباز و هموطن بيگناه و تمديد زندگى پر از مشقت، پر درد و رنج مردم مظلوم ما را براى سال هاى متمادى در پى دارد. شما كه ديروز شعار ضد تقلب مى داديد و امروز خلاف گفته هاى خود عمل مى كنيد ، چيگونه وبا كدام اعتبار ، قول و صداقت ، مردم را به شعار هاى امروز تان باورمند ميسازيد؟
شما حتى به اندازه يون هم صداقت نداريد چون او با وفا دارى به قوم، ايديولوژى ومرام خود شعار مى دهد اما شما براى چند روز مستى در چوكى هاى بى صلاحيت و حفظ دالر هاى با أورده تان.
اينكه براى ديگران از معاونيت تيم قبر ساز خط و نشان ميكشيد خود هم مى دانيد كه از موضع مردم دارى نيست بلكه از اطمئنان به تقلب و تحميل ان بر مردم است، ورنه اين ملت بار ها نشان داده است كه مهره هاى بى ريشه و مزدوران قدرت و ثروت پرست آنها در قلب وتفكر مردم جا ندارند و نمى توانند مشروعيت كسب كنند.
نه شما با ان شخصيت مرموز و چند چهره تان و شعار هاى ضد هويت تان، حمايت مردم ما را داريد و نه آن متفكر جعلى تحميلى كه بودن در كنار او نه تنها افتخار نيست بلكه شرم تاريخى در قبال دارد. انچه تجربه نشان داده است اين است كه در اين كشور بى در و پيكر و بى قانون با مدريت يك مجنون ،حتى اطمينان وجود ندارد تا انتخابات هم منحيث عضو تيم قبر ساز باقى بمانيد، و اگر چنانچه با اين تيم باقى مانديد ، هر چند شما برنامه پنج سال ديگر قبر كنى براى مردم و 45 هزار جوان ديگر را خواب ديده ايد، اما انشالله مردم قبر سياسى شما را خواهند كند!

>>>   اول هیچ انتخاباتی در موجودیت این حکومت در کار نیست زیرا شرایط باید با آمدن صلح برای انتخابات مودل غنی تغیر می نماید . امرالله و غنی در انتخابات که اگر در موجودیت طالبان صورت بگیرد دست به تقلب زده نمیتواند و نیز اینها گردانندگان انتخابات شده نمیتوانند. حرف های خلیل زاد را باید به دقت شنید و معنی کرد حتی وی تاکید دارد که قبل از لویه جرگه مشورتی گفتگو ها باید به یک نقطه مثبت برسد زیرا خلیل زاد میداند که لویه جرگه غنی هم مانند هیت مذاکره کننده صلح و ی خواهد بود و بجای اینکه موثر تمام شود وضعیت را پیچیده تر خواهد ساخت زیرا غنی برای صلح صداقت ندارد. خلیل زاد ترکیب هیت مذاکره کننده را برای غنی نسخه داده تا کیها باشند تا یک نتیجه بدست آیند نه سلام رحیمی و شاه گل رضایی و امثال آنها که غنی تنها همین ها را دارد!

>>>   آقای صالح سعی دارد خط خودرا از گروه لدغرها و یاوه گوها جدا کند، چون بازار تفرقه افگنی و لندغری و یاوه گویی ها رو به رکود است، یگانه کسی که در شرایط کنونی به منافع ملی میاندیشد او ریس جمهور اشرفی غنی است و کسی که از پشتیبانی مکند کار نیک است.مردم به شخصیت مثل غنی نیاز دارند، مخالفین او فقط غاصبان، دزدان ، تفرقه افگنان و اجنت های ایران و پاکستان هستند.
کابلی

>>>   صالح درخانواده خیلی فقیرومحروم کلان شده احساس حقارت میکندازنوجوانی اجنت کشورهای بیگانه بود ازدرک جاسوسی صاحب سرمایه کلان شده شرکت احمدیارگروپ یکی ازشرکت های نفتی صالح است

>>>   درست است. اما سرور دانش هزاره هم در نقش اشرف غنی احمدزی جنایتکار فعالیت میکند.

>>>   صالح آموخت از گذشت روزگار
جای خر گشتن بگشت خر را سوار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است