بزرگ اندیشی یون و کوچک اندیشی قانونی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ کد خبر: 157402 منبع: پرینت

اسماعیل یون نماد از تفکر شوونیزم قومی در افغانستان است، لر و بر را یک افغان می داند و از راه زور و خشونت آرزو دارد که تمام اقوام افغانستان را افغان سازی نماید.

در مقابل یونس قانونی که به برکت جهاد ثمره جهاد را نقده گرفته است خود، خانواده خود و خویشاوندان نزدیک خود را به میلیونران جهادی تبدیل کرده است و بسیار هوشیارانه تمام آنها را در پست های پردرامد داخلی و خارجی جابجا کرده است و شاید یک نفر از نزدیکان خود را در راه جهاد به قبرستان دفن نکرده باشد و به گلیم غم ننشسته باشد، در دفاع از جنرال جرات یک دزد بدنام جهادی دیگر که به خاطر جمع آوری ثروت در بغل هرکه حاضر است قرار بگیرد، چنین می گوید (... مگر کسی می تواند یک پنجشیری را به پتکه بترساند ...)!

این جمله قانونی آن قدر سخیف، ابلهانه و تنگ نظرانه است که بصورت آشکارا برتری پنجشیری ها را بالای تمام مردم افغانستان یک ارزش می داند، آیا بازهم پنجشیری ها حاضر هستند که با چنین اظهارات تنک نظرانه در دفاع از یک دزدی مشهور جهادی جان های خود را قربانی کنند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یون
قانونی
نظرات بینندگان:

>>>   لالا حسن علی عدالت
واقعا؛ حقیقت تلخ نوشتی
درودها

>>>   بصفت یک پنجشیری قانونی و جرات را دزدان و معامله گران بزدل و ترسو میدانم که نزد مغز متفکر فاشیزم و برتری جویی قومی به منظور گرفتن چوکی های تشریفاتی و سمبولیک زانو زده و سرنوشت ملیت بزرگ تاجیکان را به معامله گرفته اند.

>>>   آفرین بر تو جناب عدالت . براستی این همه دزد اند و فقط قوم پرستی را ترویج میکنند. خون همه مردم افغانستان سرخ است هرکس تقوا داشته در نزد خدا عزیزاست نه قوم و ولایت . شرم بر قانونی قوم پرست
اسماعیل هراتی

>>>   از گفته های ....هیچ گله ئی نداشته باشید ونه به آن ارزش دهید
تلفات وشهادت از تخاری بدخشی امتیاز از پنشیری

>>>   سلام دوستان گرامی
این جرات نا بکار و قاتل باید به جایش شانده شود. او که به فتل داکتر عبدالرحمن شهید وزیر اسبق هوانوردی محکوم است هیچگونه حیا و شرم ندارد گاهی برای جمع آوری زر و سرمایه به این در خود را میزند گاهی به دیگر در . بگذارید که قانون بالای همه یک سان تطبیق شود و این زور گویان رو سیاه تاریخ.

>>>   همین جرءت قاتل به قول شما روزگاری در کنار همین رییس جمهور بودوازوی حمایت میکرد در آن وقت هم قاتل بود. اماکسی برایش فرصت تحویلی وسایط دولتی را نداده بود.اصلا چرا برایش اینقدر وسایط داده شده بود وبه امر چه کسی؟دوستان چرا اینقدر بیخبر درمورد هرچیز نظر میدهیدونا سنجیده به هرکس میتازیدو وعقده گشایی میکنید.عزیزان چنین حرکت ها همه برخورد های سیاسیی هستند که هرکس برای مطلب خود دلبری کند .
س

>>>   اینرا باید بدانید که بین یونس و یون قرق است
یونس یک بیسواد پنچرمین و یون یک انسان بادرجه بسیار اعلی علمی که فرق بین شان بی نهایت زیاد است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است