زمان اخراج پناهجویان افغانستانی از آلمان مشخص شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ کد خبر: 157376 منبع: پرینت

با وجود وضعیت بسیار بد امنیتی در افغانستان، قرار است هفته آینده بار دیگر شماری از پناهجویان افغانستانی که تقاضای پناهندگی شان رد شده است، در هواپیمایی از آلمان به کابل پس فرستاده شوند.

به گزارش صدای آلمان، هواپیمای حامل این پناهجویان قرار است روز سه شنبه هفته آینده (۱۹ فبروری) به کابل برسد. این موضوع را کارمندان وزارت امور مهاجرین افغانستان تایید کرده اند. به این ترتیب، این هواپیما دوشنبه شام از آلمان پرواز خواهد کرد.

از اواخر سال ۲۰۱۶ که روند اخراج گروهی پناهجویان افغانستانی از آلمان شروع شد، تا حالا جمعاً ۴۷۴ پناهجوی مرد طی ۲۰ پرواز چارتر از آلمان به افغانستان فرستاده شده اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اخراج
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   باید همه افغانها چی قانونی و چی غیر قانونی باشند از المان و بقیه کشورهای غربی جبرآ اخراج شوند
قاری زاده هراتی از هرات باستان

>>>   بسيار كار خوب است ، بجاي اينكه همه اين جوانان به مرگ تدريجي در توقيف خانه هاي جرمني بميرند، ديوانه شده دست به خودكشي و يا كشتن ديگران بزنند ، خوب است يا براي بهتري اوضاع وطن مساعي بخرج دهند و انقلاب نمايند، و يا خاموش كار و بار سابق خود را پيش ببرند، نابود باد قاچاقبران انسان هاي معصوم ، مرده باد خائنين ملي .

>>>   از چند صد هزار پناهجوی حق وناحق دوزد آدم کش رهگیر وقاچاقبر آق پدر ومادر، در مدت 3 سال { 474 } یک تعداد ناچیز است.

>>>   بخیر بیایید به وطن تان افغانستان عزیز، قندولک ها منتظر تان هستیم و با دسته های گل از شما در میدان هوایی کابل استقبال خواهیم کرد.
زیاد تشویش نکنید که به هدف تان یعنی زندگی آرام و آسوده و اخذ پول سوسیال و یا بعباره دیگر پول صوفی نرسیدید، حتما آرزو داشتید که در پارک ها چکر بزنید و یگان وقت دیسکوتیک بروید. اما جهان چپه نشده و زندگی ادامه دارد.
بااحترام یاسین کابلی

>>>   اینها مهاجرین عادی نی٫بلکه دزدان٫اوباشان وجنایتکاران اند.مهاجرین عادی راتاامروز دولت المان اخراج نکرده وبعدازین هم اخراج نخواهد کرد.
عاقل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است