دروغ های جدید خلیلزاد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ کد خبر: 157366 منبع: پرینت

مطابق به اظهارات متناقض جدید خلیلزاد در موسسه صلح امریکا تویت ها و صحبت های ترامپ را درست نه فهمیده اید. واشنگتن عجله در خروج از افغانستان ندارد.
ما با طالبان هیچ توافقی در مورد خروج نکرده ایم.
امکان توافق صلح با طالبان بدون خروج سربازان امریکا از افغانستان وجود دارد.
امکان توافق با طالبان پیش از انتخابات وجود دارد.
اگر انتخابات چند ماه دیگر به تعویق به افتد طالبان در انتخابات اشتراک خواهند کرد.
خلیلزاد حتا وعده معجزه دموکرات شدن طالبان را می دهد، همان وعده که در زمان امارت طالبان به واشنگتن داد بود. این در حالی است که طالبان در مسکو سه اعلامیه قاطع کردند"
صلح بدون خروج سربازان امریکا از افغانستان امکان ندارد.
امارت دوم طالبان با زور و یا رضا آمدنیست.
نه نظام جمهوریت می خواهیم، نه قانون اساسی و نه ارتش ساخت اشغال گران آمریکایی و مزدوران شان که البته با کف زدن ها و نعره های تکبیر از طرف کرزی و کاسه لیسان او استقبال شد.
باید گفت روسها بحیث حامیان جدید طالبان در یک اتحاد نامقدس با پاکستانی ها با صراحت اعلام کردند که امریکایی ها هر چه زود افغانستان را ترک بگویند و کلید ارگ را به امارت طالبان و یا ریاست موقت تحت رهبری حامد کرزی تسلیم کنند.
واقعیت اینست که موضع متزلزل و گمراه کننده ترامپ در تحت فشار سنا و جنرالان امریکایی از یک طرف باعث بحران بزرگ سیاسی در ارگ کابل و نگرانی شدید میان مردم افغانستان شده است و از طرف دیگر باعث جسارت و قدرت نمایی بیشتر طالبان و حامیان داخلی و خارجی آنان اعم از روسها، پاکستانی ها، ایرانی ها و چینایی ها شده است.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
دروغ
نظرات بینندگان:

>>>   جناب امیر زاده !هر انچه جناب خلیل زاد فرمودند ویا میفرمایند یکی هم دروغ نیست چون از متن برنامه وپروگرام به احتمال قوی خبر دارند وشاید میدانید که سیاست های امریکا در منطقه وجهان از قبل برنامه ریزی وپلانیزه میگردد وبایدحتما تطبیق وعملی شود این که مجاهدین را بعدا در کنترول اوردند بجز حکمتیار که از اول خود ساخته بودند والقاعذه را رشد دادند و تضعیف کردند ویا طالب را تربیه نمودند وداعش را بمیان اوردند ودر کابل جنگ های حکمتیار ودولت ربانی را ادامه دادند و... همه نقشه های بود که از اول کشیده بودند انها در ابتدا میخواستند زیر توافق بینان سیوان پایه های استعماری خودرا مستحکم نمایند که از اثر نمدانم کاری های عده ای نشد ندانم کاری چرا بخاطر این که دیر ویازود ان برنامه ها باید پیاده میشدوقتی اتحاد جماهیر شوروی امیر زاده با نجیب مکارش در برابر انها تاب نیاورد پس مارا بارای این مقاومت بود ؟هرگز نه وقتی برنامه ای ایشان به تعویق افتادانها زیاد تر کینه توزانه وعقده مندانه تر از قبل وارد عمل شدند منتهی در ابتدا اسیای میانه هم جرءی نقشه ها شان بود که برای فعلا نشد چون موضوع بینان سیوانعملی نگردید بعد وطن فروشان دیگر چون عبدالله وقانونی از طریق جلسه ای بن این خدمتگذاری را انجام دادندازان به بعد هیچ عایق ومانعی پیش رویشان نیست منتهی یک زمان روسها بی اندازه ضعیف وبیکاره شده بودند بسیاری برنامه های خودرابه همان حساب عیار نموده بودند حال یگانه مانع ومشکلی پیش روی انها یک اندازه سر پا استادن روسها وهمکاری چینای ها با روس میباشد وبعض از گروه های طالب را نیز خودشان به ایران وروس پاس داده اند معلوم نیست کا جی بی ازین نقشه واقف است ویاخیر کشور های را که خلیل زاد دران اخیرا رخت سفر بر بسته همه یار کهنه واسپ زین کرده اند میشد به انها یک مسیچ داد اصلا ضرورت به سفر هم نبود خوب بخاطر تخدیر اذهان عامه وفریب جهان وجهانیان این دید ووادیدهارا انجام میدهند درین سفر ها کدام بحث وصحبت های اساسی صورت نمیگیرد منتهی بعض اوامر ونواهی انجام می پذیرد حال شما بگوید هارون امیر زاده راست میگوید ویا اقای خلیل زاد ویا هردو؟

کهنه دوز از کوهدامن

>>>   Lalzad
به گپ های تکتیکی غنی «دلخوش» نکنید!
============================
* غنی یا حواس خود را از دست داده، یا متوجه نیست که چه می گوید و یا همگان را «بچه خر» تصور می کند...
* دیروز طالبان را «برادران ناراضی» می نامید و امروز «دشمن» خواند...
*‌ دیروز به نیرو های مسلح فرمان «زدن» دشمن را داد و امروز برای شان پیشنهاد دفتر در کابل و جلال آباد و قندهار کرد...
* تعدادی این گفته های غنی را ستراتژی تهاجمی خواندند، ستودند و سزاوار تایید دانستند (غافل از اینکه فاشیزم قابل اعتبار نیست)...
* التماس تفکر!

>>>   هارون انشالله که شما هم بسیار زود دیوانه خواهید شد و بوتل شراب در دست تان و خاندن لیلی لیلی جان را زمزمه کرده در سرکهای اروپا قدم خواهد زدید و دیگر هیچ چیزی از دست تان نخواهد آمد

>>>   اشرف غنی قبول دارم

>>>   طالبا ن یک کاه برای دولت اشغا ل شده وقت داده اگر به پروسه صلح حاضر نشوند باز همه مسولیت کشتار به دوش ع وغ است چو ن این دو شخص غلا مان حلقه به گو ش اند و نمی خو اهند قدرت را رها کنند
در انصورت ما مسو ل نخو اهیم بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است