گمرک فراه دوباره به روی کالاهای ایرانی بسته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ کد خبر: 157342 منبع: پرینت

گمرک فراه برای بار دوم به روی کالاهای ایرانی بسته شد و این موضوع باعث تاوان بازرگانان فراهی شده است.
به گزارش فارس، چندی پیش برای دومین بار حکومت افغانستان بندر شیخ ابونصر فراهی را به روی بازرگانان و واردات از کشور ایران بستند و دلیل اینکار فساد اداری موجود در این گمرک عنوان شده است.

پس از مسدود شدن دوباره بندر شیخ ابونصر فراهی در فراه صدها تن از بازرگانان و شهروندان در فراه در مرکز این ولایت دست با تجمع اعتراضی زده و اعلام کردند که با مسدود شدن این بندر فساد از بین خواهد نرفت.

این معترضان می‌گویند: از زمانی که این گمرک بروی کالاهای ایرانی مسدود شده قیمت محصولات افزایش چند برابری داشته و این موضوع مردم این ولایت را با دشوارهای زیادی روبرو کرده است.

خوشحال زلاند فعال مدنی در فراه گفت: اگر دولت مرکزی بندر تجارتی شیخ ابونصر فراهی را که در مرز با کشور ایران را بازگشایی نکند با واکنش تند مردم مواجه خواهد شد.

بازرگانان فراه نیز اعلام کردند، که در پی مسدود شدن مجدد گمرک فراه کالاهای آنها در گمرک مانده و اجازه ترخیص به آنها داده نمی شود و این موضوع خسارات زیادی به بازرگان وارد کرده است.

این برای دومین بار است که بندر بزرگ شیخ ابونصر فراهی که هم مرز با ایران است از سوی وزارت مالیه افغانستان و گمرک مرکزی مسدود می‌شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گمرک فراه
کالاهای ایرانی
نظرات بینندگان:

>>>   دولت گمرک رابازنکند.اینجامنبع فسادشده.مردم هیچ ....نمیتونندبخورند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است