من با "اسلامی" های اینها بیگانه هستم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ کد خبر: 157279 منبع: پرینت

طالبان میخواهند "امارت اسلامی" را احیا کنند.
داعش میخواهد "خلافت اسلامی" را در خراسان توسعه دهند.
غنی و عبدالله و کرزی و ... به " جمهوری اسلامی" چسپیده اند.
محمد محقق در مسکو هنوز از "انقلاب اسلامی" حرف میزند.

بیش از ۴۰ سال است که مردم مسلمان ما را بنام این "اسلامی" و آن "اسلامی"، نه تنها اسلامی این مذهب و آن مذهب بلکه و حتی بنام اسلامی این قوم و آن قوم، اسلامی این حزب و آن حزب، این نتظیم و آن تنظیم، این رهبر و آن رهبر به خاک و خون کشانده اند. اینها چه وقت دست از سر مردم ما، که بیش از ۱۳ قرن است که مسلمان شده اند و بار دیگر به میل و اراده مجاهد و طالب وداعش و حتی "اسلام غنی" مسلمان نمیشوند، بر میدارند؟

این انسانهایی که در این مرز و بوم زندگی میکنند هیچ کمی از دیگران، از اروپایی و امریکایی و چینایی و جاپانی و ایرانی و پاکستانی و روسی و دیگران ندارند. فقط بیش از دو قرن است که حاکمان فاسد و جنایتکار آنها را در بی خبری، در بیسوادی، در عقب ماندگی از فرهنگ و تمدن نگهداشتند تا بهتر آنها را مانند گاو شیری بدوشند. هنوزهم این کار را میکنند و پدیده تازه، بنام آنها میلیونها و حتا میلیارد ها دالر را با فساد در جیبهای خود و همگام های خود میریزند و برای این هدف و برای همه آنها چه در کابل، چه در قطر، چه در مسکو "اسلام"، اسلامی که هریک از آن تعریف متفاوت دارند، به حیث یک سلاح مخوف و ترسناک بکار گرفته میشود.

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسلام
نشست مسکو
نظرات بینندگان:

>>>   متنهم بیگانه هستم ابتدا اینها خودشان مسلمان واقعی شوند بعد نظام اسلامی بسازند

>>>   عجب این است که ازین اسلام ها دوسه تا دانه اش را امزیکا وانگلیس ساخته اند در کشور های عربی وبه اصطلاح قبله ای مسلمانها!!! وخلیج هیچ کدام پیوند وپسوند اسلامی ندارد وپاکستان هم که خودرا قلعه ای اسلام وحکومت اسلامی پاکستان میخواندقانون لایک وغیر اسلامی دران حکومت دارد درتمام کشور های عربی یک کشور هم در دنبش اسلام را نه چسپانیده فقط از سوء حظ وقسمت بدی ما این میمنت را خداوند نصیب ما گردانیده وعجیب تر این که انقدر که اسلام از همین جا ضربه می بیند وتخریب میشود در هیچ جای دنیا نشده ونمیشود ریس جمهوری اسلامی به الف وبای اسلام بلد نیست ودر نماز جنازه سجده میکند ودیگرانش هم هذا القیاس ومیدیای جمهوری اسلامی هم تلویزیون طلوع ودیگران که بیست وچهار ساعت فحشارا تبلیغ وترویج مینمایند وسعد محسنی نصرانی با یک یهودی شریک این جنایات اندودر همه بخش هابه عنوان مشت نمونه ای خروار اگر اسلام این است وجمهوری اسلامی هم چنین است ما مودل دیگرش را میخواهیم مودل ناب واصلی را که خالی از افراط وتفریط دین سلم وسلامت ومعتدل واسلام واقعی را
یتیم بچه ای تگذاری سانچارکی

>>>   از اسلام علیه مردم شمشیر ساخته اند از قرآن علیه مردم تفنگ ساخته اند و با نام خدا و با نام اسلام و با نعره الله اکبر به کشتن مردم می پردازند!می کشند و تخریب می کنند و می زنند و وحشت و ترس ایجاد می کنند. اسلام آنها یعنی همین! به خدا قسم با زور و زدن و کشتن اسلام را نمی توان بر کسی قبولاند. اسلام این نیست که اینها فهمیده اند. اسلام مجری مانند پیامبر اسلام و امام علی می خواهد نه غنی و ملا هیبت اله و ستانکزی و ... بگذارید مردم زندگی خود را ادامه دهند و با محبت و دلگرمی در کنار هم باشند با این اسلامی که شما می خواهید نه تنها چیزی درست نمی شود بلکه همه چیز به سوی نابودی و تباهی کشانده می شود. در این چهل سال چند در صد اسلام را به مردم یاد دادید و چند در صد آن را عملی کرده اید. هر روز بدتر از دیروز شده است نه بهتر.

>>>   جعفر عطايى
پاکستان در تولید ملا به حدی مهارت پیدا کرده است که یک‌شبه می‌تواند یک آدم گم‌نام را تبدیل به یک مهره بسیار مهم سیاسی و اجتماعی در افغانستان کند. از ملا عمر تا ملا عباس، همه یک‌شبه صاحب هویت و وزن سیاسی شده‌اند. همین ملا عباس یک روز گم شود، پاکستان یک‌روزه یک ملای ملاتر را به میدان بازی می‌آورد. به سرعتی که بودنه‌باز‌ها اگر بودنه‌شان بمرد، بودنه نو پیدا نمی‌توانند.

>>>   Motaref
همین‌هایی که این‌روزها در حرکت‌های سیاسی و فرمایشی، سنگ حمایت از قوت‌های امنیتی را به‌سینه می‌کوبند، وقتی چهل‌وپنج هزار نیروی امنیتی زیر فرماندهی اشرف‌غنی در چهار سال گذشته به‌شهادت رسیدند و چهل‌وپنج هزار خانواده تباه شد، کجا بودند و چرا نسبت به‌این وضعیت اعتراضی نکردند؟
به‌یاد داشته باشیم که قوت‌های امنیتی-دفاعی افغانستان متعلق به‌مردم است و هیچ کس این حق را ندارد که با دستاویز ساختن آن و استفاده‌ی ابزاری از نام مقدس و سترگ قوت‌های مسلح کشور در راستای بازی‌های کوچک سیاسی و منافع گروهی خود سود ببرد.

>>>   Salam
من به خدا قسم می خورم که اگر روزش بیاید و غنی مجبور باشد در میان گزینه ها تصمیم بگیرد ،مانند نجیب حاکمیت را به هم تباران طالب خود تسلیم خواهد کرد اما نه به یک دانشمند ، ملی گرا و یک سیاست مدار غیر پشتون . اینها آنقدر غرق تعصب اند که کشور غرق هم شود باید توسط قوم شان غرق شود . شما شاهد این حرف من باشید .

>>>   اسلام یک اسلام است اما این خاینین به اسلام و اسلامیت و انسان و انسانیت اسلام های خود ساز شانرا اله دست قرار داده مردم ما را بجنگ انداخته و خود شان از ان نفع برداری کرده اند یکی بنام طالبان و امارت اسلامی طالبانی ساخته ای اس ای پاکستانی به اجیران شان و حزب اسلامی گلبدین حکمتیار ایجاد شده در پاکستان و چندین حزب دیگر بنام های مختلف زیر نظر استخبارات های منطقه ساخته و پرداخته شده کشور و مردم ما را تباه کردند درست است که مقصر همین رهبران هستند اما مردم چرا هوشیار و بیدار نمیگردند و از اهداف شوم انها حمایت و پشتبانی میکنند و نمیگویند که چرا خودت و پسرت در جنگ با جانب مقابل نمیروید که برای من دستور میدهید مقصر رهبران زراندوز عوام فریب هستند اما مردم هم قصور دارند انها را پشتبانی و حمایت میکنند و پشت سر انها روان هستند .

>>>   خیانت جنایت قمار بازی دوزدی چپوال وطن فروشی در داخلی کشور است نه در برون کشور هروقت ما کشور های اسیای را وکشور های غربی وعربی را متحم میکنیم که این ها دخالت میکند مگر کشور های عربی غربی بخصوص آمریکا ۴۰ سال است که داخلی کشوری ایران دخالت میکند ولی همیشه شکست خوردن تا جاسوس های داخلی کشور از صفه روزگار مفح نشود هیچ وقت افغانستان دورست نخواهد شد
رویانیان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است