در حمله طالبان ۲۵ نیروی امنیتی کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۹    ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ کد خبر: 157263 منبع: پرینت

شورای ولایتی قندوز ادعا می‌کند که طالبان مسلح در ولسوالی گل تپه ۲۵ سرباز را کشته‌اند.
صفی‎الله امیری معاون شورای ولایتی این ولایت روز سه‌‌شنبه به رادیو آزادی گفت شب گذشته طالبان مسلح بر دو پوسته نیروهای امنیتی در مناطق تلوکه و پنجشیری ولسوالی گل تپۀ قندوز حمله کردند، ۲۵ سرباز را کشته‌اند و سلاح و مهمات آنان را با خود برده‌اند.
انعام‎الله رحمانی سخنگوی قوماندانی امنیه قندوز این رویداد را تأیید می‌کند، اما در مورد تلفات جزییات نمی‌دهد.

در همین‌ حال ذبیح ‌الله مجاهد سخنگوی طالبان مسلح ادعا می‌‌کند که بالای سه پوسته حمله کرده‌اند و ۳۰ تن از نیروهای را کشته ‌اند.
درحمله دیگر طالبان مسلح بر یک پوسته امنیتی در ولسوالی بغلان مرکزی ولایت بغلان ده پولیس محلی جان باختند.
خانزاده مظلومیار ولسوال بغلان مرکزی با تأیید این خبر به رادیو آزادی گفت در این حادثه که شب گذشته رخ داده شش مهاجم نیز کشته و چهار تن دیگر آنان زخمی شده‌اند.
طالبان مسلح تاکنون در مورد حمله بغلان چیزی نگفته‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امنیت
قندوز
نظرات بینندگان:

>>>   غنی و عبذالله را چه غم شان است که صلح نمی کنند از این دو شخص یهودی کدام اولاد شا ن کشته می شود وا به جان غریب
به لیاظ خدا دیگر اولاد های خود را به خاطر نگاه داری ع وغ به چنگ روان نکنید

>>>   مرگ این اولاد مردم غریب نزد حاکمان پول پرست برابر یک توت ارزش ندارد ، وقتی معین امنیتی وزارت داخله یک بچه از ستاره افغان که آنهم نتوانست از مرحله پنج بهترین عبور کند باشد اشرار همین طور پولیس مارا تباه میسازند حیف خون این جوانان ، تنها در یک شبانه بور 25 فامیل به ماتم نشست پدران برادران مادران خواهران زنان واولاد این ها تا زنده باشند داغ این شهادت را به سینه دارند ،
مصروفیت حکومت تقلب به نفع شخصی چوکی فروشی ، تعیین اطفال به چوکی های کلان ومهم دولتی ،
درولایات روزانه بیشتر از شس پولیس شهید میشود اما درکابل روزانه هر خورد ظابط بیست تاسی هزار افغانی از دست فروشان رشوت میگیرد
ر

>>>   درسطح جهانی ما یا جایی اول هستیم ویاهم جای دوم...
خدا سایه این چنین آدم بی برکت را از سراین ملت آگاه و شجاع ومجاهد پرور; هرچ زو د تر کم کن دومین متفکر «جهان»! که صد ها هزار نفر کشته وزخمی تنها 45000 هزار سرباز شهید . واین خاک را به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین وجود ندارد.
- دست آورد هروز به سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر در کشور فزوده میشود. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان ا ست.
اشر غنی در این فرصت 18 سال شکوه و جلال خود را برای زن بچه های خود نشان داد؛ این روزها اما افول غنی رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور همسایه ها را ندارد، برنامه‌های او تنها در داخل ارگ حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور دانش چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
امروز این تنهایی، غنی عصبی را بیشتر از پیش عصبی و پریشان ساخته است. حاشیه‌رانی‌های غنی از طرف امریکا با داراش و بعد به حاشیه رفتن خودش درس بزرگی در تاریخ افغانستان است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را مختل و نظم اجتماعی و ثبات سیاسی را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی را تحریم کرد و تمام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است