کرزی شخصیت چند چهره و چند پهلو!
کرزی یکی از شخصیت های بی رحم و در ظاهر آرام است و از ماهرترین چهره ها و برنامه ریزان عملیات هایی تروریستی است، به ترور هایی زنجیره ای چهره ها و شخصیت هایی دارای نفوذ معنوی و قدرت نظامی پرداخت 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۸    ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ کد خبر: 157258 منبع: پرینت

در این جای شک باقی نمانده و مانند آفتاب روشن است که کرزی یکی از جاسوسان سابقه دار سازمان استخبارات مرکزی امریکا یعنی سیاه می باشد.
حالا دیگر حامد خان کرزی چهره ای مرموز نیست، چهره شناخته شده در جاسوسی، در توطئه، در ایجاد نفاق در بین مردم و نیروهایی فعال در جامعه و سر دسته تروریزم سازمان یافته در داخل نظام و حکومتی که خود رییس آن بود.

سال ها قبل نوشته بودم که طالب و کرزی دو روی یک سکه اند ولی حالا با اسناد و شواهد مدارک تثبیت شده که کرزی برای تقویت طالب در ولایات مختلف به صد ها میلیون دالر را برای ایجاد پایگاه هایی امن به مصرف رسانیده است، ناگفته نماند که شرکای جرمی این عملیات های تروریستی و تبهکارانه کرزی، زلمی خلیلزاد، حنیف اتمر، غنی احمدزی، علی احمد جلالی ووووو می باشند.

کرزی یکی از شخصیت های بی رحم و در ظاهر آرام است و از ماهرترین چهره ها و برنامه ریزان عملیات هایی تروریستی در داخل نظامی که خود حاکمش بود، به ترور هایی زنجیره ای چهره ها و شخصیت هایی دارای نفوذ معنوی و قدرت نظامی پرداخت.
برای تثبیت این ادعا لازم است که نقل قولی از آنهایی که کرزی را به قدرت رسانده اند اتکا کنیم.

" رابرت گیتس وزیر دفاع پشین امریکا در کتاب خاطرات خود نوشته است که آقای کرزی ( ملا عمر اصلی ) در یک نشست محرمانه در ارگ کابل از من خواست تا در از بین بردن سران جبهه شمال و تضعیف آنها همرایش همکاری نمایم.
کرزی به من گفت بزرگ ترین تهدید در برابر حکومت من جبهه شمال است نه طالبان.
کرزی افزوده که حد اقل دست مرا در تقویه طالبان باز بگذارید تا بتوانم از آنطریق تفنگ سالاران را از بین ببرم.
صفحه 212 کتاب خاطرات رابرت گیتس.

آقای کرزی ( ملا عمر ) از همان سالهای دور دوم حکومتش به جابجایی طالبان به شمال آغاز نمود.
کرزی ( ملا عمر ) افراد مسلح طالبان را به کمک کشور انگلیس و همکاری سازمان مواد خوراکی جهان ملل متحد از پاکستان انتقال طالبان را با فامیل های شان بنام عودت کنندگان و بیجا شدکان آغاز نمود.
اولین جابجایی آنها در منطقه کیله گی، دند غوری، چشمه شیر و خواجه الوان ولایت بغلان بود.

کرزی در عمل ثابت ساخت که زیر این چپن و پشت این چهره ای به ظاهر معصوم چه هیولای وحشی، متعصب قومی و طوفانی از خشم نفرت و خون پنهان است.
کرزی یکی از موفق ترین چهره هایی منافق و جاسوس ماهر برای اجرای نقش در چهره هایی گوناگون و مختلف می باشد که از توانایی خاص در بدل کردن چهره در شرایط مختلف مهارت به خصوصی دارد، کرزی درحالیکه رییس جمهور دست نشانده امریکا بود، همزمان در نقش مخالف امریکا به خصوص در چند سال اخیر البته به دستور سازمان سیاه برای سرمایه گذاری به دوران دوری از قدرت و صلاحیت های رسمی دولتی بازی کرد و در این نقش بسیار موفق هم بود.

کرزی با براه اندازی جنگ هایی زرگری به مشوره ای امریکایی ها و با امریکایی ها خواست در پایان ماموریت رسمی اش به حیث زمامدار به یک چهره ای ضد امریکایی مبدل شود تا در خارج از نظام امریکایی ها و غنی مخالفین سیاست هایی لجام گسیخته ای امریکا خارج از ارگ را در محور کرزی جمع کند و مخالفین این سیاست ها را از طریق کرزی تحت کنترول داشته باشند.
بازی هایی براه انداخته شده کرزی در یکسال اخیر بعد ختم ماموریت رسمی اش نشان دهنده ای این امر است که ماموریت جدید خطرناکی را به هدایت امریکایی ها درپیش دارد.

ایجاد دستگاه عریض و طویل و این همه محافظ و کارمند و کارگر و دفتر و دیوان نمایانگر این امر است که غنی در داخل نظام و کرزی در خارج از نظام مصروف تحقق برنامه هایی سازمان سیاه می باشند.

سفرهایی متعدد در منطقه به خصوص به کشورهایی هند و چین و تاجیکستان و روسیه و کشور های مخالف لجام گسیختگی هایی امریکا ماموریت جدید کرزی را برای جمع آوری معلومات به خصوص زمانیکه جنگ سوریه وارد مرحله ای نوینی شد و روسها از بشار اسد حمایت عملی را آغاز کردند و در شمال کشور قندوز سقوط کرد، سفر عاجل کرزی به تاجیکستان و بعد به روسیه و ملاقات با پوتین عمق ماموریت مخفی کرزی را به سازمان استخباراتی امریکا نشان میدهد.

کرزی ماموریت دارد که با حرکات به اصطلاح مخالف امریکا به مثابه شخصیت مخالف سیاست هایی امریکا در منطقه به ملاقات سران این کشور ها برود و با یک تیر دو فاخته را شکار نماید.
درچهره مخالف سیاست هایی امریکا حمایت این کشور ها را برای حلقه خبیثه و جاسوسان امریکایی در داخل کشور جلب نماید تا هیچ مخالفتی خارج از این حلقه خبیثه وجود نداشته باشد و همه تحت نظر و کنترول همین حلقه قرار داشته باشد. با جلب حمایت کشور های منطقه برای تحکیم حاکمیت آینده همین حلفه خبیثه در داخل کشور به پردازد.
اجرای وظیفه جاسوسی برای امریکایی ها جهت تحقق برنامه ای پنهان امریکا در منطقه، ناگفته نباید گذاشت تمام برنامه هایی کرزی و غنی برنامه هایی مشترک بوده و در مشوره باهم دیگر به اجرای این برنامه می پردازند.

کرزی در زمان زمامداری اش به صدها میلیون سرمایه از راه های مختلف و به کمک امریکایی ها بدست آورده و امروز با استفاده از همان دالر هایی باد آورده شده تعداد زیادی از افراد مربوط به اقوام مختلف را اجیر نموده و همین اکنون به نفع همین جاسوس شناخته شده سازمان استخباراتی امریکا یعنی سیاه کار می نمایند.

دلالان قومی ستون پنجمی هایی قومی اند که به خاطر منافع شخصی و خانوادگی شان تعدادی این دلقکان در اطراف کرزی و تعدادی در اطراف غنی حلقه زده اند هویت و شرافت شانرا در برابر امتیازات ناچیز به حراج گذاشته اند، این ها پست ترین افرادی اند که ابزار دست کرزی و غنی قرار گرفته که با دلقک بازی های شان علیه منافع مردم و اقوام شان برای تحقق برنامه هایی کرزی و احمدزی همکاری می نمایند. در اصل ستون پنجمی هایی قومی همین دلقکان و دلالان قومی اند، که باید نفرین شوند.

درنتیجه کرزی، احمدزی و طالب سه ضلع یک مثلث و مزدور یک بادار اند، نقش هایی که برای هر سه ضلع درنظر گرفته شده احمدزی حاکم نظام، طالبان مخالفین مسلح و کرزی می خواهد رهبری مخالفین سیاسی را بدست آورد که همه جوانب قضیه از یک دست کنترول شود و جای پایی برای مخالفین سیاسی واقعی باقی نگذارند، وظیفه ای هر سه ضلع این مثلث شیطانی تحقق برنامه هایی منطقوی بادار شان و در داخل کشور تحکیم وحفظ حاکمیت قبیلوی می باشد.

محمداسلیم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   بسيار عالى فرموده و اصل قضيه همين است .

>>>   عـــقــــل سـالـــم در بدن سـلـیم !
کرزی این ملانصرالدین که مسئولیت بزرگ خیانت وهدر دادن فرصت چهل سال را در عهده دارد هیچگونه مفکوره وشخصیت ثابت ندارد او امروز دموکرات است فردا اخوانی پس فردا اگر شرایط برایش بهتر شود داغشی میشود همینطور اگربداند خلقی پرچمی بودن نانش در روغن میشود فورا ســــور خلکی میشود
ر

>>>   Salam
من به خدا قسم می خورم که اگر روزش بیاید و غنی مجبور باشد در میان گزینه ها تصمیم بگیرد ،مانند نجیب حاکمیت را به هم تباران طالب خود تسلیم خواهد کرد اما نه به یک دانشمند ، ملی گرا و یک سیاست مدار غیر پشتون . اینها آنقدر غرق تعصب اند که کشور غرق هم شود باید توسط قوم شان غرق شود . شما شاهد این حرف من باشید .

>>>   جایگاه حقوقی کرزی چیست؟ بلی او یک شهروند است. اما شهروندی که ظرفیت نمایندگی از شهروندان را ندارد. او یک سیاست‌مدار شکست‌خورده است. مخالفت او با امریکا حکومتش را به فقیرترین حکومت در روزهای اخیر سال های ۲۰۱۴ تبدیل کرد. حکومت و خانواده‌اش مفسد ترین چهره های تاریخ دولت‌داری را در افغانستان به نمایش گذاشت. حالا گرایش به روسیه وطالبان یگانه گزینه برای تبرئه‌ی این روسیاهی است.
۴. شهامت و وقار سیاسی این گروه شکست‌خورده در چه‌است وقتی نماینده‌ی طالبان نظام سیاسی شان‌را «اشغال‌شده» قانون اساسی شان‌را «ناروا» و ارتش شان‌را «قاتلین» می‌نامد. این گروه شکست‌خورده با تمام وقاحت در عقب طالبی‌که از ریختن خون هزاران انسان فقیر و بیگناه پشیمان نیست جماعت نماز شکل می‌دهند.
این درست است که ما به صلح نیاز داریم. اما ما ارزش‌هایی داریم که متعلق به تاریخ، فرهنگ و کرامت ما است و نباید توسط گروهی از سیاست‌مداران معامله گر بر زیرپای جنایت‌کاران ریخته شود.

>>>   Mohammad Seyam Sediqyar
آقایان اشرف غنی و کرزی در عوام فریبی و نیرنگ در صدر لست قرار دارند

>>>   کسی که زبانش کج باشد همیشه راه اش هم کج است این خاین ها هم طالب را قتل عام کرد هم بقیه ملت را


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است