دعوتنامه سفارت روسیه در کابل جعلی است
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۲    ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ کد خبر: 157218 منبع: پرینت

سفارت روسیه در کابل می‌گوید که تصویر دعوت‌نامۀ نشر شده در شبکه های مجازی در مورد نشست مسکو، ساختگی و جعلی است.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در کابل می‌گوید که تصاویر دعوت‌نامۀ نشر شده در شبکه های مجازی در مورد نشست مسکو، ساختگی و جعلی می‌باشد.
ما در شبکه های مجازی به دعوت‌نامه جعلی توجه کردیم که در آن آمده است قرار است: قرار است روز سه شنبه مورخ 5 فبروری سال 2019 میلادی در رابطه به صلح افغانستان نشست دوم در مسکو با اشتراک و میزبانی مذاکره کنندها و نمایندگان ارشد دفتر سیاسی طالب‌ها با حضور نمایندگان و دیپلوماتان جمهوری فدراتیف روسیه، پاکستان، ایران و ترکیه برگزار گردد. بنابراین اکثریت رهبران مجاهدین و سیاسی همسو با سیاست های صلح طالبانه روسیه دعوت به عمل می‌آید.

سفارت روسیه در گفت: در این راستا ما اطلاع می‌دهیم که هفتۀ آینده در مسکو نشست بین‌الافغانی قرار است برگزار شود. سازماندگان این نشست اتحادیه افغان‌های مقیم روسیه استند و نشست که قرار است در مسکو برگزار شود نشست بین‌الافغانی است و ما رسماً اعلام می‌کنیم که در این نشست هیچ نمایندۀ از روسیه و یا کشورهای خارجی دیگر شرکت نخواهند کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارت روسیه
دعوتنامه
نظرات بینندگان:

>>>   باید یک نفر نماینده از دولت روسیه درمیان آنها باشد.
زیرا در آن دنیا در دوزخی که افغانها قرار دارند،در اطراف اش فقط یک چهار دیواری است و هیچگونه پیره داری در بالای دیوار ها قرار ندارند.زیرا آنها میدانند که هر افغانی اگر بخواهد از سر دیوار دوزخ فرار کند،افغان دیگر از لنگ اش میگیرد و نمی گذارد که فرار کند.
در محفل افغانها در مسکو نیز امکان برخورد لفظی و فزیکی بین آنها میرود.بنأ باید یک نفر تنظیم کننده مجلس در محفل از طرف روس ها باشد.
از طرف دیگر افغانها بسیار خون گرم و احساساتی هستند،بنأ باید برای هر نفر در روی میز یک بوتل پیوه(بیر) سرد بگذارید تا در هنگام جوش آمدن شان،بیر را بنوشند و خون سرد شوند و مثل آدم با یکدیگر سخن بزنند و جنگ و غالمغال نکنند.

>>>   افغان های مقیم روسیه خلقی ها وپرچمی ها از کرزی وطالبان دعوت کرده اند که وطن را خراب نسازند وجور آمد کنند

>>>   اگر داغش هم ازملا نصرالدین ( کرزی) دعوت کند فورا اجابت است قره قلی سیاهش را می پوشد وراهی نشست ومجلس با داغشیان میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است