وزیر صحت افغانستان برنده جایزه «بهترین وزیر جهان»
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ کد خبر: 157201 منبع: پرینت

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت افغانستان برنده جایزه «بهترین وزیر جهان» شد.
این گزینش از سوی سازمان سران حکومت جهان انجام شده است.

به گزارش رسانه ها، وزیر صحت افغانستان قرار است این جایزه را در هفتمین گردهمایی سالانه سران حکومت جهان در تاریخ 10 ماه فبروری سال جاری در دبی دریافت کند.

در این گردهمایی دستکم 4 هزار تن از 130 کشور دنیا به شمول رهبران جهان، سیاستمداران، کارشناسان و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی حضور خواهند داشت.

یادآوری می کنیم که جایزه بهترین وزیر به وزیرانی داده می‌شود که خدمات شایانی در راستای رفع نیازمندی‌های شهروندانشان انجام داده باشند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فیروز
وزیر صحت
نظرات بینندگان:

>>>   این وزیر ما چی کرده مریضان ما هنوز در خارج میرود میمرد دالر مصرف میکند مریضان در شفاخانه ها بدون واسته داخل شده نمیتواند داکتران سر مریضان تجارت میکند و همراه مریض مثل قشله عسکری رفتار میشود
غفور ابراهیمی جاغوری

>>>   خاک بر سرش شوه
90 فیصد کلینیک های کشور معیاری نیست
فقط این جایزه به فرق سرش بخورد
محبوب الله هرات

>>>   مبارکش باد

>>>   نقص یا عیب خارجی ها اینست که دروغ مسلمانان را باور میکنند روزانه صد ها مریض به دروازه سفارت پاکستان وهند قطار ایستاده میشوند ، در شفاخانه های رسمی دولتی سیروم را از مریض دزدی میکنند ماشین های فعال خودرا عمدا غیر فعال میسازند تا کار شفاخانه های خصوصی رونق بگیرد با این نواقص آیا براستی او بهترین وزیر است ؟؟
ر

>>>   در چنین مقطع زمانی و سیاست های منطقه ای خیلی خوب هست در جامعه تحول ایجاد کرد و اخبار جهانی رو به سوی یه جریان به اصطلاح عاطفی تر سوق داد، جناب وزیر چه شاهکاری انجام داده که لیاقت همچو جایزه شده؟ حال آنکه نه داروی نه دکتری تخصصی نه و... همه برای معالجه به کشور های همسایه می‌روند با چه هزینه گزاف و ماشالا کشور مسلمان برادر همسایه از نقط ضف افغان های بیچاره چه سود کلانی به جیب می زنن زی از این عدالت.

>>>   تولد بیش از ۲ طفل ، عدم استندردهای صحی زیاد جامعه ، امراض و اختلالات روانی ، نبود بیمه ، کمبود امکانات صحی و آموزش آن در سطح کشور و سایر مشکلات ساختاری تهدیداتی بزرگتر از جنگ و ناامنی در افغانستان است که نیاز به تلاشهای ملی و اجتماعی دارند.
اس پ هزاره

>>>   بخاطر این جایزه را برایش داده است که داکتر مسلکی نیست ودارو های تقلبی را وارد کشور میسازد وبازار داکتر های پاکستانی وترکی وهندی را گرم ساخته است ومردم بیچاره مجبور ویزه پاکستان وهند را به تیمت های بسیار بلند بدست بیاورد این است خدمت این خاین ملی خاینین هنوز هم تشویق میشوند از خداوند بترسید اخیر مرگ دارید

>>>   بهترین وزیر به همین خاطر شد که شفاخانه های شخصی مانند شفاخانه اطفال مسعود مصطفی و غیره شفاخانه های کابل آشکارا در یک مریضی بسیار عادی چندین معاینه را دستور میدهند تا پول شهروندان کشور را غارت و به جیب بزنند.
از برای خدا در یک مریضی عادی مردم به کشور های پاکستان و هندوستان رفته مریضی خود را تشخیص و تداوی می نمایند.
شرم است والله شرم است
شاهین شمالی

>>>   عجب بدبختی است ، هرچی دروغ ، فریب ، نیرنگ و تذویر است سر این مردم بیچاره میایه ، بکدام اجرااتش به کدام کارکردش مستحق دریافت جایزه بهترین وزیر صحت میشه ، همو کسای که ای جایزه ره میته یکدفعه بیاین از نزدیک وضعیت اصفبار و جگر خون کننده شفاخانه ها رابه چشم سر ببینن و یا هم سری به شفاخانه های دروغگوی خصوصی بزنن باز جایزه ره بتن روزانه چندین پرواز از ولایات مختلف به هند داریم هشتاد فیصد آن فقط جهت تداوی و معالجه میروند و هر چی قدر هم که از راه زمین به ایران و پاکستان میروند اگر وضعیت ارائه خدمات صحی خوب شده پس چرا مردم به این وضعیت بد اقتصادی جهت تداوی به بیرون از کشور میروند ، این بلف ها و غلو ها و خبر های اغواء کننده کار را بجای نمیبرد باید خود مردم از این خواب غفلت بیدار شون اگر نی این بدبختی روز به روز گسترده تر و فراگیرتر خواهد شد.

>>>   دست آورد هروز به سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره در کشور فزوده میشود. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان است.

>>>   درسطح جهانی ما یاجایی اول هستیم ویاهم جای دوم...
خدا سایه این چنین آدم را از سراین ملت آگاه ومجاهد پرور; هرچ زو د ر کم کن دومین متفکر «جهان»! که صد ها هزار نفر کشته وزخمی تنها 45000 هزار سرباز شهید . واین خاک را به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین وجود ندارد.
- دست آورد هروز به سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره در کشور فزوده میشود. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان است.
اشر غنی در این فرصت 18 سال شکوه و جلال خود را بر1ی زن بچه خود نشان داد؛ این روزها اما افول غنی رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور را ندارد، برنامه‌های او تنها در داخل ارگ حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور دانش چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
1مروز این تنهایی، غنی عصبی را بیشتر از پیش عصبی و پریشان ساخته است. حاشیه‌رانی‌های غنی از طرف امریکا با داراش و بعد به حاشیه رفتن خودش درس بزرگی در تاریخ افغانستان است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را مختل و نظم اجتماعی و ثبات سیاسی را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری نمودند.

>>>   من منحیث کارمند وزارت برای خودش وهمه افغانان غزیز تبریک می ګویم!
افتخار ما است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است