حصار کشی ۹۰۰ کیلومتر مرز پاکستان تکمیل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۸    ۱۳۹۷/۱۱/۸ کد خبر: 157133 منبع: پرینت

حصار کشی ۹۰۰ کیلومتر مرز‌ مشترک پاکستان با افغانستان تکمیل شد.
به گزارش داون نیوز، جنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد که ارتش پاکستان سال گذشته پروژه حصار کشی ۱۲۰۰ کیلومتر از حساس‌ترین بخش از مرز ۲۶۱۱ کیلومتری مشترک با افغانستان را آغاز کرد که تاکنون کار حصار کشی ۹۰۰ کیلومتر از مرز‌های مشترک پاکستان با افغانستان تکمیل شده است.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت که هزینه انجام این طرح ۷۰ میلیارد روپیه است که شامل فراهم کردن تجهیزات جهت نظارت بر فعالیت‌های مشکوک در مرز‌ها نیز می‌شود.
وی افزود که این طرح با هدف مدیریت بهتر مرز‌ها و کنترل عبور و مرور تروریست‌ها صورت گرفته و با تکمیل این طرح در سال آینده وضعیت امنیتی مرز‌ها بهبود خواهد یافت.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرز پاکستان
مرز افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   تشکر از پاکستان اگر قلبا با این حد مرز راضی باشد وبیشتر نخواهد

>>>   كار خوب است ، حالا بايد جانب افغاني هم از سرحدات خود حمايت كنند و نگذارند كسي بنام پشتونستان و بلوچستان از اين خط عبور نمايند.

>>>   حصار کشی فایده ندارداین یک فریب اذهان عامه وجهانیان است ازین نیرنگ ها پاکستانی ها بسیار یاد دارند یک زمانی ما فریب خورده ها درصف مجاهدین بودیم سلاح در شانه پس از تریننگ توسط پاکستانی هابسوی کشور روان میشدیم درین اثناخبر هارا می شنیدیم که روسها ودولت کابل مدعی میشد ومیگفتند پاکستان مجاهدین را مسلح میسازد انوقت پاکستانی ها میگفتند بکلی دروغ است ما با مهاجرین افغان فقط کمک های انسان دوستانه مینمایم!!! وقتی انها صداقت داشته باشند ضرورت به حصار کشی نیست فقط یک قول مردانه ویک وعده ای مسلمانی کافی است درین صورت انسان بجای خود پرنده هم نمیتواند به سرحد دوطرف پر بزند وقتی راستی حصار کشی است چرا این حصار زود تکمیل نمیشود؟ واگر حصاری هم درکار است انها از مخالفین خود می ترسند که ازین سوی مرز ان طرف نروند از طرف انهاهر بد ی ونامعقولی مجاز است ولی ازین سوباید کدام سلاح دار ویا غیر مسلح عبور نکند مزن در کسی را به انگشت که میزند دری تورا با مشت بیچاره پاکستانی ها را کسی ملامت نکند تاک وانگور وسیب وزردالو ومعدن وصنعتشان واردات وصادرات شان از سالیان متمادی بدینسوهمین مسلمان کشی وانسان کشی وتجارت با خون انسان است
یتیم بچه ای تگذاری سانچارکی

>>>   در بسته بلا بسته

>>>   خداوند نیک و مبارک کند۰ کجا هستند آن لر او بر خواهان لافوک که یک به افتخارش یک اتن رقص کنند۰

>>>   کاری خوبی عالی شده است
هارون

>>>   خداوند نیک و مبارک کند۰ کجا هستند آن لر او بر خواهان لافوک که یک به افتخارش یک اتن رقص کنند۰

>>>   پاک افغان انترنیشنل بادر کا نیا دیوار مبارک هم۰ دیر شه دیر شه۰

>>>   دیورند و دیورند بازی فقط مصرف داخلی دارد، آنهم جهت سود جوئی های سیاسی بر مبنای قومیت۰ اکثریت این سیاستمدران به اصطلاح ملی گرا پشتون وقتی به پاکستان به آن مناطق مورد مناقشه شان میروند در این ارتباط مانند موش خاموش میمانند، وگرنه همان برادران همتبار پختون پاکستانی خودشان جگر ایشان را از راه پاهین برایشان خواهد کشید، و حاجت به پنجابی ها اصلاً نیست۰ برو برادر کدام جائی دیگر لاف بزن۰
دیورند را قبول ندارم۰۰۰ ههههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است