مردم بالای اینها اعتماد نخواهند کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۳    ۱۳۹۷/۱۱/۶ کد خبر: 157094 منبع: پرینت

حنیف اتمر متهم به جاسوسی انگلیس و مامور داعش پروری در افغانستان و نیز یکی از مهره های اصلی ترور سران جمعیت اسلامی در سال های پسین شناخته شده است.

در گذشته یک خادیست بود که خادیست بودن نیز مساوی است با قاتل مردم بودن. اتمر مورد اعتماد و حمایت انگلیس است و برنامه ای صادقانه برای توسعه ی سیاسی در کشور ما ندارد. ادبیاتی که بدان اتکا دارد، واژگان لغزنده و ظاهر آرایی است که فقط برای انسان های کودن به کار می آید و بس.
او یکی از نامزدان ریاست جمهوری است و در واقع مامور تفرقه جمعیت اسلامی تا سرانجام زمام حکومت بعدی را دوباره به غنی این فاشیست ترین مغز معاصر، بسپارد و درکنار او به اصطلاح، بدرنگاند.

پرسشی که دراین باب پیش می آید این است که: در هم چو جوی، سهم سیاسی محمد یونس قانونی، استاد عطا و اسماعیل خان چه خواهد بود؟
گیرم این سه تن به اتمر اقتدا کردند، آیا مردم نیز ایشان را حمایت خواهد کرد؟
شاید برای این سه بزرگوار وزارت هایی نصیب شود، برای مردم چه خواهد رسید؟
نان، امنیت، ثبات سیاسی و عدالت اجتماعی، کلان ترین دغدغه ی مردم ماست. کدام این هارا گروه انتخاباتی اتمر و یا دیگر گروه های هم صنف آن فراهم خواهند کرد؟

اگر افرادی چون قانونی و نور و... به رغم منفعت شخصی شان از یک فرد متهم حمایت می کنند، گمان نبرند که مردم دیگر بالای شان اعتماد خواهند کرد!
شاید بزرگواران به تشویق رخنامه نگاران(مزدبگیران فیسبوکی) شان دل خوش کرده باشند، اما باید توجه داشته باشند که تمام مردم ما رخنامه نگار و متملق نیست.

آریا نژاد آژیر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   Bashir Ansari
سخنی با غلام بچگان دربارهای مجازی:
در سال 2009 میلادی با همۀ توان خویش با تیم "تغییر و امید" و آن هم لوجه الله، ایستادیم تا مافیا سالار مفسد ارگ را از توسن فساد به زیر کشیم. پس از آنکه کسی پیدا نشد تا از آرای مردم دفاع نموده و یا توجیهی منطقی برای عقب نشینی خویش عرضه نماید، دیگر تا امروز شامل هیچ گروه انتخاباتی نبوده ام.
من به این باورم که جناب داکتر عبدالله فرصت های بزرگی را از دست داده اند و حالا وقت آن بود تا فرد دیگری وارد میدان می شد. این حرف به معنی دوستی با کدام گروه انتخاباتی و دشمنی با دیگری نیست. در جنگها وقتی قوماندانی برای اشغال پوسته ای می رود و هر بار تسلیم آن پوسته می شود، دیگر باید فرد دیگری پرچم را در دست گیرد.
از دوستان و خصوصا کسانی که زندگی مادی و حیثیت و شخصیت و سرنوشت شان را با یکی از کاندیداهای محترم بسته اند، خواهشمندم تا رأی و ارداه مردم را محترم شمرده؛ سخنی منطقی به میدان آورده و صحنۀ مبارزات انتخاباتی شان را میدان سگ جنگی نسازند.
از خداوند می خواهیم تا مردم و جامعۀ ما را حفظ نماید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است